Вверх

Баяндамалар

Графикалық редакторда перспективалық көрініс заңдылықтарын пайдалану тұрғысындағы тиімді әдіс-тәсілдер.
Графикалық редакторда перспективалық көрініс заңдылықтарын пайдалану тұрғысындағы тиімді әдіс-тәсілдер.

Оңтүстік Қазақстан облысы, Созақ ауданы, «Қарағұр» жалпы орта мектебі, информатика пәнінің мұғалімі Қожабеков Алмас Бақытұлы.

Заман талабына  сай оқушылардың талап биігінен көрініп, білім алуда үздіксіз ізденуге қалыптастыру үшін,  осы тұрғыда әр мұғалім тиімді оқыту жүйесін табу маңызды шаруа болмақ.  Оқыту,  оқушыларды сабаққа қызықтыру,  шығармашылық іске баулу туралы ой толғаныс пен іс-әрекетте жүру,  оның нәтижесін  практика жүзінде  дәлелдеу, оны тәжірибе жүзінде тарату, заман талабын түсіне білу тұрғысынан қарағанда,  қымбат қазына екені даусыз.

Технологияларды пайдалану арқылы сабақтың тиімділігін арттыру.
Технологияларды пайдалану арқылы сабақтың тиімділігін арттыру.
 
Қарағанды облысы, Осакаров ауданы, Ақбұлақ ауылы, №28 жалпы орта білім беретін мектептің қазақ тілі пәнінің мұғалімі Ельшина Айгүл Құсаинқызы.

«Модуль – қандай да бір жүйенің, ұйымның анықтайтын дербес бөлігі»
Модульдік технологиялардың ерекшелігі: тек білімді меңгерту емес, оқушының танымдық қабілетін және танымдық процестерді жадының алуан түрлерін есту, көру, қимыл ойлауды, ынтаны қабылдау қабілетін дамытып, оны бекіту, шығармашылық деңгейін арттыру.
Сабақтың қызықты, сапалы өтуі тікелей мұғалімнің шеберлігіне байланысты болады. Осы орайда белгілі ғалым Ахмет Байтұрсынұлы «Шеберліктің белгісі – түрлі әдісті болу», - деген өткен ғасырда айтылған сөздері ойға оралады. Бір сабақтың әр кезеңдері түрлі әдістері орнымен пайдалану арқылы көп нәтижеге жетуге болады.

 

Бастауыш сыныптарында мемлекеттік тілді деңгейлік оқыту технологиясы.
Бастауыш сыныптарында мемлекеттік тілді деңгейлік оқыту технологиясы.
 
Қарағанды облысы, Осакаров ауданы, Ақбұлақ ауылы, №28 жалпы орта білім беретін мектептің қазақ тілі пәнінің мұғалімі Ельшина Айгүл Құсаинқызы.
 

Тіл – адам мен адамды, ұлт пен ұлтты жақындастыратын өзгеше қатынас құралы. Тілмен сөйлесу – адамзат баласы үшін тысқары бір дүние емес, ол ішкі құбылыс. Сөйлесу тек адамға ғана тән. Адам баласы бірнеше тілде сөйлеседі.
Жер бетінде бар адамзат тілдерін күнделікті өмірдегі қарым- қатынас барысында үнемі заман талабына, уақыт ағымына қарай өзгеріп, дамып, жетіліп отырады.

 

Қазақ тілі сабағында ойын технологиясын қолдану.
Қазақ тілі сабағында ойын технологиясын қолдану.
Қарағанды облысы, Осакаров ауданы,Ақбұлақ ауылы,№ 28 жалпы орта беретін мектептің қазақ тілі пәнінің мұғалімі Ельшина Айгүл Құсаинқызы.

Ойын – оқу үрдісіндегі оқытудың әрі формасы, әрі әдісі ретінде дербес дидактикалық категория. Сонымен бірге ойынды мұғалім мен оқушылардың бірлескен оқу әрекетінің өзара байланысты технологиясы ретінде қолдануға болады, қазақ тілі сабағында ойын формаларын еңгізу барысында интерактивті тақтаны да қолданудың маңызы өте зор. Бастауыш сынып оқушыларының мектепке келгенге дейінгі негізгі әрекеті - ойын болса, оқу-тәрбие үрдісінде олар біртіндеп ойын әрекетінен оқу әрекетін орындауға бейімделуі тиіс. Ол сабақ барысында пайдаланылатын дидактикалық ойындар арқылы жүзеге асады.

 

Мектепішілік бақылау жұмысы.
Мектепішілік бақылау жұмысы.

Солтүстік Қазақстан облысы, Уәлиханов ауданы, Кішкенекөл мектеп-гимназиясының биология пәні мұғалімі Ескербек Тауфихұлы.

Деятельность социального педагога общеобразовательных школ.
Деятельность социального педагога общеобразовательных школ.
 
Калымбетова Гульжан Абдикадыровна - заместитель директора по воспитательной работе средней школы № 252 имени Г.Н. Ковтунова пос.Шиели Кызылординской области.
Надо видеть себя в детях, чтобы помочь им стать взрослыми,
надо принимать их как повторение своего детства,
чтобы совершенствоваться самому, надо, наконец,
жить жизнью детей, чтобы быть гуманным педагогом.
Ш.А. Амонашвили
Современная школа остро нуждается в поддержке и развитии системы социально-психологического сопровождения учащихся. Рост детской преступности, подростковая наркомания, компьютерная зависимость и «виртуальная» агрессия у детей - все эти проблемы остро стоят перед школой, и всем обществом в целом. Их решение невозможно без профессиональной работы профильных специалистов - социальных педагогов и психологов.
Біз бейбітшілік пен тұрақтылықты қолдайтын ардагерлерміз.
Біз бейбітшілік пен тұрақтылықты қолдайтын ардагерлерміз.
Ғылыми – тәжірибелік конференция.
Оңтүстік Қазақстан облысы, Түркістан қаласы, Аманкелді жалпы орта мектебінің
АӘД пәнінің ұйымдастырушы – мұғалімі Ақай Тілес.
Работа со слабоуспевающими учащимися на уроках математики
Работа со слабоуспевающими учащимися на уроках математики
Тастанбекова Феруза Жанибековна учитель математики школа-лицей № 23, г. Шымкент, Южно-Казахстанская область
 
Знания, которые не пополняются ежедневно,
убывают с каждым днём.
(французская пословица)


Когда начинаешь работать в новом классе, обычно сталкиваешься с ситуацией: несколько учеников «выключены» из учебного процесса. Они не воспринимают объяснение нового материала, не могут решить простейших примеров по новым и предыдущим темам.

 

Сатылай кешенді талдау – тілдік материалды оқушыларға ғылыми негізде менгертудің бір жолы.

Сатылай кешенді талдау – тілдік материалды оқушыларға ғылыми негізде менгертудің бір жолы.

 Жарық орта мектебінің директоры, қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Ақашева Қант Ақатқызы.
Қарағанды облысы, Шет ауданы, Жарық орта мектебі.

 
Адами ойлау, ізденімпаздық -  табиғаттың адамзатқа берген тамаша сыйы.Бұл қабілет  барлық адам бойынан  табылатыны  сөзсіз. Дегенмен, табиғат оны бәріне  бірдей  етіп бөлмей, біреуге  көптеу, біреуге аздау, ал үшіншілеріне мүлдем жарытпай таратқаны да  анық.

Қазір отандық  педагог ғалымдар  «Жаңа білім  мазмұнының  макромоделі Мәдениет – Білім - Тарих  үштағанына  негізделуі  тиіс»  деген  тұжырымды ұсынып отыр.  Ендеше әдістемелік жүйенің барлық бөлігін  сабақтастыратын ортақ тіл де осы болуы керек.

 

"Өзіндік білім көтеру жоспары"

"Өзіндік білім көтеру жоспары". Қызылорда облысы, Қармақшы аудны, Жаңажол ауылының №107 орта мектептің Информатика пәнінің мұғалімі Фарида Мешітбаева.

 

«Применение информационно-коммуникационных технологий в современном образовательном процессе».
«Применение информационно-коммуникационных технологий в современном образовательном процессе».
Методист УКЦ «Интеллект» Берникова Лариса Лионельевна. Город Семей.

Доклад + презентация
Педагогические аспекты применения форм и методов в организации и подготовке учащихся к ЕНТ по биологии
«Педагогические аспекты применения форм и методов в организации и подготовке учащихся к ЕНТ по биологии»

Средняя общеобразовательная школа №35 города Семей.
Учитель биологии Вершинина Наталья.

Доклад + презентация

 

Оқушылардың зеректілігін, ойлау қабілетін дамыту.

abisheva-toleutai

 

 

Оқушылардың зеректілігін, ойлау қабілетін дамыту.

Шығыс Қазақстан облысы, Көкпекті ауданы, Самар ауылы, Ж.Болғанбаев атындағы орта мектеп. Математика пәні мұғалімі Абишева Төлеутай Калиевна.

 

МАБ пен ҰБТ-ға дайындауда қолданылатын әдіс-тәсілдер.
МАБ пен ҰБТ-ға  дайындауда қолданылатын әдіс-тәсілдер.

ritaСіздерге ұсынып отырған  кестелерімді  9, 11 сыныптардағы оқушыларды МАБ пен ҰБТ-ға  дайындау барысында қолданылатын  тестілеу  парақшаларым. Бұл парақшалардың  тиімділігі оқушы тест жұмыстарының  мерзімін,  тест нөмірін  белгілеп,  орындағаннан  кейін  мұғалімнің  көмегімен оны тексереді, жалпы  ұпай  санын шығарып, қатемен жұмыс жасап,  тест қорытындылары  бойынша  өз еңбегіне  талдау жасап, кестенің  төменгі  жағына мониторингін  жасай  алады. Оқушы  тек орындаушы  емес сонымен бірге  өз еңбегінің жемісін бақылап қорытынды  жасай алады. Ал оның  өзі  мұғалімнің  жұмысын жеңілдетеді. Сонымен тест жұмыстарының нәтижелері бойынша қорытынды  жасауға, қандай  тест сұрақтарынан   қателіктер жібергенін  бақылап  отыруға  ыңғайлы. Жіберілген  қателіктеріне екінші  рет оралып  қайта қарап шығуға болады. Оқушы тест сұрақтарына  жауап беру  барысында «қате» белгіленген  сұрақ  болмауы керек.
Ал мұғалім өз кезегінде  жалпы  сыныптың  үлгеріміне,  білім сапасына  қортынды  мониторингін    жасайды.
Тест жұмыстарын алу, орындау  барысында оқушылар  арасында  қолданатын  және бір әдіс –«жарыс». Білім  деңгейіне қарай оқушыларды жұппен немесе топпен  көп  ұпай жинауға жарыстыру. Оның өзі  оқушылардың    белсенділігін арттырады.
Бұндай парақшаларды үлгерімі  төмен оқушылармен жеке жұмыс  жүргізгенде  де қолдануға  болады.

Оңтүстік Қазақстан облысы, Шымкент қаласы, А.С.Пушкин атындағы №1 экологиялық мектеп-гимназиясының қазақ тілі пән  мұғалімі Сейданова Рита Садуахасқызы.

Архивте Мемлекеттік аралық бақылауға дайындық барысында қолданылатын тестілеу парақтары, білім сапасын анықтау мониторингі, талдау парағы, 9, 11 сыныптарға арналған қазақ тілінен тест нұсқалары, дарынды оқушылармен жұмыс істеу парағы, оқушылар жұмыстарының үлгілері бар.

Тəрбие əдістері.

Тəрбие əдістері.

Батыс қазақстан облысы. Теректі ауданы. Подстепный ЖОББ қазақ мектебі. 8 сынып жетекшісі:
Айтқалиева Баян Сабырғалиқызы.
Педагогикалық кеңесте оқылған баяндамасы.

 

Жоспары
1. Тəрбие əдістері мен тəсілдері жөнінде түсінік
2. Сана қалыптастыру əдістері
3. Іс-əрекет ұйымдастыру əдістері
4. Ынталандыру əдістері
5. Педагогикалық қолдау, оның мəні жəне ұйымдастыру жолдары
6. Тәрбие әдістерін таңдау

 

Творчество классного руководителя: отказ от стереотипов

Педагогический совет «Творчество классного руководителя: отказ от стереотипов». ГУ «СОШ №41» город Семей ВКО, Бексултанова Оразжамал Уалиевна, зам. директора по воспитательной работе.

 

Ойын сабағының маңызы.

Ойын сабағының маңызы. Қарағанды облысы, С.Сейфуллин кенті, Бекназарова Д.К. Автор өзі туралы мәліметті толық жазып жібермепті.

 

«Профилактика рискованных форм поведения, опасных для здоровья и жизни подростков».

Заседание МО классных руководителей. «Профилактика рискованных форм поведения, опасных для здоровья и жизни подростков». Барлыбаева Гульяна Еслямовна, зам. директора по ВР ГУ "СОШ №19" город Семей.

В архиве презентация.

 

«Жасөспірімдер өмірі мен денсаулығына қауіп тудыратын мінез- құлық түрлерінің алдын алу»

Сынып жетекшілер әдістемелік бірлестігі отырысы. «Жасөспірімдер өмірі мен денсаулығына қауіп тудыратын мінез- құлық түрлерінің алдын алу». Бұлабаев Біржан Заманбекұлы, Семей қаласы №19 жалпы орта білім беретін мектеп директорының тәрбие жөніндегі орынбасары.

Архивте презентация.

Тәрбие жүйесіндегі модульдік технология.

Тәрбие жүйесіндегі модульдік технология. Атырау облысы, Индер ауданы, Кулагино ұлттық гимназиясының 8-сынып жетекшісі: Тілекқабыл Нарни Абдоллуовна.

 

 
 
Powered by Phoca Download