Вверх

Баяндамалар

Биология пәнінен дарынды оқушыларды оқытудың әдістері мен әдістемесі.
Биология пәнінен дарынды оқушыларды оқытудың әдістері мен әдістемесі.
Қызылорда облысы, Жаңақорған ауданы, №3 мектеп-интернат, биология пәнінің мұғалімі Орынханова Сауле.

Дарындылықты немесе ерекше қабілеттілікті балалық шақта жан-жақты тұрғыдан қарастырған жөн. Көп психологтар ой-өріс дарындылығын диагностикалау үшін мынадай негізгі функцияларды өлшеп, зерттеу қажет екенін айтады: ой, зейін, ерік, қабылдау, есте сақтау. Қазіргі ғылым мен техниканың қарқынды дамыған шағында нағыз дарынды ғылыми қызмет, ғылыми ойлаудан іздеуге болады.
Дарын деген не? Дарын адам бойындағы асқан талант, ерекше қабілет. Яғни дарынды бала, асқан талант иесі. Дарындылық бала бойындағы алғырлық, зеректік.
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ӨЗІНДІК ЖҰМЫСТАРЫН ҰЙЫМДАСТЫРУ АРҚЫЛЫ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ҚАБІЛЕТТЕРІН ДАМЫТУ.
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ӨЗІНДІК ЖҰМЫСТАРЫН ҰЙЫМДАСТЫРУ АРҚЫЛЫ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ҚАБІЛЕТТЕРІН ДАМЫТУ.
КАЛКУЗОВА ГҮЛМИРА ХАЛИЛАҚЫЗЫ.
Қызылорда облысы, Жаңақорған ауданы, №51 М.Қаратаев атындағы орта мектебі.
Елбасымыз А.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетіндегі «Инновациялар  мен оқу-білімді жетілдіру арқылы білім экономикасы» тақырыбындағы лекциясындағы: сөзінде «Қазақстан қазіргі  кезде экономикалық  дамудың индустриялық кезеңіне аяқ басты...  Білім берудегі бүгінгі жаңа бағыт,әрбір жастың даралық сипаты, нақты мүмкіндіктерін  және өзін-өзі іске асыруға, өзін-өзі дамытуға қабілеттілігін ескеру арқылы жүзеге  асырылуы тиіс», - деген болатын. Сонымен қазіргі  білім беруді түбегейлі жаңарту - Қазақстанның өркениетті дамыған  50 елдің қатарынан орын алуына кепіл болуы тиіс.
Бізде: «Бастауыш саты-бұл оқушы тұлғасы мен санасының қарқынды дамитын құнды, қайталанбайтын кезеңі. Сондықтан бастауыш мектеп-оқушыны тұлға етіп қалыптастырудың алғашқы баспалдағы» деген ұғым қалыптасқан.
Шетел тілдерін оқытудың өзекті мәселелері
Шетел тілдерін оқытудың өзекті мәселелері
 
Қызылорда облысы, Жаңақорған кенті, № 51 М.Қаратаев атындағы орта мектебінің ағылшын тілі пәнінің мұғалімі Намазов Рахымжан Айтұлы
Бүгінгідей ғаламдық жаһандану кезеңінде, ғылым мен техниканың қарыштап дамыған ХХІ ғасырда әлемнің көшбасшы елдері мен алпауыт мемлекеттерінің жетегінде кетпес үшін,  жас тәуелсіз еліміздің қауіпсіздігін қамтамасыз етуде еліміздің экономикасын көтеріп, өндірістерін жандандыру маңызды болмақ. Ол үшін ең алдымен отандық білім және ғылымды дамыту қажет. Әрбір қазақстандық қызметкер, болашақ білікті кадрлар- бүгінгі студенттер, оқушылар мен жастар білімді болуы тиіс.
Коллективные способы обучения на уроках русского языка
Коллективные способы обучения на уроках русского языка.
Восточно-Казахстанская область, Бескарагайский район, Семиярская средняя школа, учитель русского языка Каирмагамбетова Райгуль.
Формирование гражданской позиции школьников на уроках истории и граждановедения.
Формирование гражданской позиции школьников на уроках истории и граждановедения.
Алматинская область, город Талдыкорган, средняя школа-гимназия №10 имени Ч.Валиханова. Учитель истории и права Локтионова С.В.
«Если человек выберет свой путь сам,
он не будет страдать на этом пути»
(Народная пословица)

Самое ценное и самое главное в школе — человек. Именно школа должна подготовить молодежь к новым мироотношениям, принятым в цивилизованном обществе. Заидеологизованность воспитания и образования, особенно в процессе преподавания социально-гуманитарных дисциплин, формировала личность, потребляющую готовые выводы, оценки, мыслящую в унисон с большинством.
Основной целью демократического образования является формирование личности инновационного типа, т.е. людей с активной жизненной позицией. В условиях сложившейся системы воспитания и образования восполнить пробелы, образовавшиеся в правовом, психологическом, нравственном, философском, политическом пространстве общественного бытия и сознания могут интегрированные дисциплины социогуманитарного цикла, одним из которых является граждановедение.
Физиканы бағдарлы оқыту және оның кейбір өзекті мәселелері.
Физиканы бағдарлы оқыту және оның кейбір өзекті мәселелері.
Батыс Қазақстан облысы, Теректі ауданының, Жайық жалпы орта білім беретін мектебі директорының оқу-тәрбие ісі жөніндегі орынбасары, физика және информатика пәндерінің мұғалімі Берік Сабырғалиұлы Ғабдығалиев.
«Оқушының танымдық қызығуын ойын арқылы дамыту жолдары».
«Оқушының танымдық қызығуын ойын арқылы дамыту жолдары».
Панорамалық сабақ.
Солтүстік Қазақстан облысы, Уәлиханов ауданы, Кішкенекөл №1 орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Арпабаева Баян Габбасқызы.
Архивте презентация
Электрондық оқулық.

Электрондық оқулық.

Ақтөбе облысы, №1 Алға мектеп–бақшасы, бастауыш сынып мұғалімі Жаумитова Гулзира Хайыровна.

Қазіргі заман талабына сай болашақ мұғалімдерді даярлауда электрондық оқулықтар тиімді болып отыр. Мектеп мұғалімдерін жаңа ақпараттық технологиялармен қаруландыру – бүгінгі күннің талабына айналғаны сөзсіз. Сондықтан қазіргі таңда  электронды оқулықтардың көптеп пайдаланылуын міндеттейді.

Инновационный опыт учителя
gulnar-muxambetjanova
Инновационный опыт учителя.
Актюбинская область, Алгинская школа-сад №1, учитель русского языка и литературы Каликова Гульнара Мухамбетжановна.
«Образование должно быть истинным, полным, ясным и прочным».
Я.Коменский

Каждый учитель стремится повысить своё мастерство и профессиональную компетентность. В своей работе учитель пытается дать ответ на вопрос: «Что же делать? Как научить ребёнка работать? И не просто работать, а работать с радостью, с увлечением, быть активным творцом», показать, как, какими методами и приёмами можно добиться активизации познавательной деятельности, повысить интерес к изучению русского языка и литературы.
Графикалық редакторда перспективалық көрініс заңдылықтарын пайдалану тұрғысындағы тиімді әдіс-тәсілдер.
Графикалық редакторда перспективалық көрініс заңдылықтарын пайдалану тұрғысындағы тиімді әдіс-тәсілдер.

Оңтүстік Қазақстан облысы, Созақ ауданы, «Қарағұр» жалпы орта мектебі, информатика пәнінің мұғалімі Қожабеков Алмас Бақытұлы.

Заман талабына  сай оқушылардың талап биігінен көрініп, білім алуда үздіксіз ізденуге қалыптастыру үшін,  осы тұрғыда әр мұғалім тиімді оқыту жүйесін табу маңызды шаруа болмақ.  Оқыту,  оқушыларды сабаққа қызықтыру,  шығармашылық іске баулу туралы ой толғаныс пен іс-әрекетте жүру,  оның нәтижесін  практика жүзінде  дәлелдеу, оны тәжірибе жүзінде тарату, заман талабын түсіне білу тұрғысынан қарағанда,  қымбат қазына екені даусыз.

Технологияларды пайдалану арқылы сабақтың тиімділігін арттыру.
Технологияларды пайдалану арқылы сабақтың тиімділігін арттыру.
 
Қарағанды облысы, Осакаров ауданы, Ақбұлақ ауылы, №28 жалпы орта білім беретін мектептің қазақ тілі пәнінің мұғалімі Ельшина Айгүл Құсаинқызы.

«Модуль – қандай да бір жүйенің, ұйымның анықтайтын дербес бөлігі»
Модульдік технологиялардың ерекшелігі: тек білімді меңгерту емес, оқушының танымдық қабілетін және танымдық процестерді жадының алуан түрлерін есту, көру, қимыл ойлауды, ынтаны қабылдау қабілетін дамытып, оны бекіту, шығармашылық деңгейін арттыру.
Сабақтың қызықты, сапалы өтуі тікелей мұғалімнің шеберлігіне байланысты болады. Осы орайда белгілі ғалым Ахмет Байтұрсынұлы «Шеберліктің белгісі – түрлі әдісті болу», - деген өткен ғасырда айтылған сөздері ойға оралады. Бір сабақтың әр кезеңдері түрлі әдістері орнымен пайдалану арқылы көп нәтижеге жетуге болады.

 

Бастауыш сыныптарында мемлекеттік тілді деңгейлік оқыту технологиясы.
Бастауыш сыныптарында мемлекеттік тілді деңгейлік оқыту технологиясы.
 
Қарағанды облысы, Осакаров ауданы, Ақбұлақ ауылы, №28 жалпы орта білім беретін мектептің қазақ тілі пәнінің мұғалімі Ельшина Айгүл Құсаинқызы.
 

Тіл – адам мен адамды, ұлт пен ұлтты жақындастыратын өзгеше қатынас құралы. Тілмен сөйлесу – адамзат баласы үшін тысқары бір дүние емес, ол ішкі құбылыс. Сөйлесу тек адамға ғана тән. Адам баласы бірнеше тілде сөйлеседі.
Жер бетінде бар адамзат тілдерін күнделікті өмірдегі қарым- қатынас барысында үнемі заман талабына, уақыт ағымына қарай өзгеріп, дамып, жетіліп отырады.

 

Қазақ тілі сабағында ойын технологиясын қолдану.
Қазақ тілі сабағында ойын технологиясын қолдану.
Қарағанды облысы, Осакаров ауданы,Ақбұлақ ауылы,№ 28 жалпы орта беретін мектептің қазақ тілі пәнінің мұғалімі Ельшина Айгүл Құсаинқызы.

Ойын – оқу үрдісіндегі оқытудың әрі формасы, әрі әдісі ретінде дербес дидактикалық категория. Сонымен бірге ойынды мұғалім мен оқушылардың бірлескен оқу әрекетінің өзара байланысты технологиясы ретінде қолдануға болады, қазақ тілі сабағында ойын формаларын еңгізу барысында интерактивті тақтаны да қолданудың маңызы өте зор. Бастауыш сынып оқушыларының мектепке келгенге дейінгі негізгі әрекеті - ойын болса, оқу-тәрбие үрдісінде олар біртіндеп ойын әрекетінен оқу әрекетін орындауға бейімделуі тиіс. Ол сабақ барысында пайдаланылатын дидактикалық ойындар арқылы жүзеге асады.

 

Мектепішілік бақылау жұмысы.
Мектепішілік бақылау жұмысы.

Солтүстік Қазақстан облысы, Уәлиханов ауданы, Кішкенекөл мектеп-гимназиясының биология пәні мұғалімі Ескербек Тауфихұлы.

Деятельность социального педагога общеобразовательных школ.
Деятельность социального педагога общеобразовательных школ.
 
Калымбетова Гульжан Абдикадыровна - заместитель директора по воспитательной работе средней школы № 252 имени Г.Н. Ковтунова пос.Шиели Кызылординской области.
Надо видеть себя в детях, чтобы помочь им стать взрослыми,
надо принимать их как повторение своего детства,
чтобы совершенствоваться самому, надо, наконец,
жить жизнью детей, чтобы быть гуманным педагогом.
Ш.А. Амонашвили
Современная школа остро нуждается в поддержке и развитии системы социально-психологического сопровождения учащихся. Рост детской преступности, подростковая наркомания, компьютерная зависимость и «виртуальная» агрессия у детей - все эти проблемы остро стоят перед школой, и всем обществом в целом. Их решение невозможно без профессиональной работы профильных специалистов - социальных педагогов и психологов.
Біз бейбітшілік пен тұрақтылықты қолдайтын ардагерлерміз.
Біз бейбітшілік пен тұрақтылықты қолдайтын ардагерлерміз.
Ғылыми – тәжірибелік конференция.
Оңтүстік Қазақстан облысы, Түркістан қаласы, Аманкелді жалпы орта мектебінің
АӘД пәнінің ұйымдастырушы – мұғалімі Ақай Тілес.
Работа со слабоуспевающими учащимися на уроках математики
Работа со слабоуспевающими учащимися на уроках математики
Тастанбекова Феруза Жанибековна учитель математики школа-лицей № 23, г. Шымкент, Южно-Казахстанская область
 
Знания, которые не пополняются ежедневно,
убывают с каждым днём.
(французская пословица)


Когда начинаешь работать в новом классе, обычно сталкиваешься с ситуацией: несколько учеников «выключены» из учебного процесса. Они не воспринимают объяснение нового материала, не могут решить простейших примеров по новым и предыдущим темам.

 

Сатылай кешенді талдау – тілдік материалды оқушыларға ғылыми негізде менгертудің бір жолы.

Сатылай кешенді талдау – тілдік материалды оқушыларға ғылыми негізде менгертудің бір жолы.

 Жарық орта мектебінің директоры, қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Ақашева Қант Ақатқызы.
Қарағанды облысы, Шет ауданы, Жарық орта мектебі.

 
Адами ойлау, ізденімпаздық -  табиғаттың адамзатқа берген тамаша сыйы.Бұл қабілет  барлық адам бойынан  табылатыны  сөзсіз. Дегенмен, табиғат оны бәріне  бірдей  етіп бөлмей, біреуге  көптеу, біреуге аздау, ал үшіншілеріне мүлдем жарытпай таратқаны да  анық.

Қазір отандық  педагог ғалымдар  «Жаңа білім  мазмұнының  макромоделі Мәдениет – Білім - Тарих  үштағанына  негізделуі  тиіс»  деген  тұжырымды ұсынып отыр.  Ендеше әдістемелік жүйенің барлық бөлігін  сабақтастыратын ортақ тіл де осы болуы керек.

 

"Өзіндік білім көтеру жоспары"

"Өзіндік білім көтеру жоспары". Қызылорда облысы, Қармақшы аудны, Жаңажол ауылының №107 орта мектептің Информатика пәнінің мұғалімі Фарида Мешітбаева.

 

«Применение информационно-коммуникационных технологий в современном образовательном процессе».
«Применение информационно-коммуникационных технологий в современном образовательном процессе».
Методист УКЦ «Интеллект» Берникова Лариса Лионельевна. Город Семей.

Доклад + презентация
 
 
Powered by Phoca Download