Вверх

Баяндамалар

Сатылай кешенді талдау – тілдік материалды оқушыларға ғылыми негізде менгертудің бір жолы.

Сатылай кешенді талдау – тілдік материалды оқушыларға ғылыми негізде менгертудің бір жолы.

 Жарық орта мектебінің директоры, қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Ақашева Қант Ақатқызы.
Қарағанды облысы, Шет ауданы, Жарық орта мектебі.

 
Адами ойлау, ізденімпаздық -  табиғаттың адамзатқа берген тамаша сыйы.Бұл қабілет  барлық адам бойынан  табылатыны  сөзсіз. Дегенмен, табиғат оны бәріне  бірдей  етіп бөлмей, біреуге  көптеу, біреуге аздау, ал үшіншілеріне мүлдем жарытпай таратқаны да  анық.

Қазір отандық  педагог ғалымдар  «Жаңа білім  мазмұнының  макромоделі Мәдениет – Білім - Тарих  үштағанына  негізделуі  тиіс»  деген  тұжырымды ұсынып отыр.  Ендеше әдістемелік жүйенің барлық бөлігін  сабақтастыратын ортақ тіл де осы болуы керек.

 

"Өзіндік білім көтеру жоспары"

"Өзіндік білім көтеру жоспары". Қызылорда облысы, Қармақшы аудны, Жаңажол ауылының №107 орта мектептің Информатика пәнінің мұғалімі Фарида Мешітбаева.

 

«Применение информационно-коммуникационных технологий в современном образовательном процессе».
«Применение информационно-коммуникационных технологий в современном образовательном процессе».
Методист УКЦ «Интеллект» Берникова Лариса Лионельевна. Город Семей.

Доклад + презентация
Педагогические аспекты применения форм и методов в организации и подготовке учащихся к ЕНТ по биологии
«Педагогические аспекты применения форм и методов в организации и подготовке учащихся к ЕНТ по биологии»

Средняя общеобразовательная школа №35 города Семей.
Учитель биологии Вершинина Наталья.

Доклад + презентация

 

Оқушылардың зеректілігін, ойлау қабілетін дамыту.

abisheva-toleutai

 

 

Оқушылардың зеректілігін, ойлау қабілетін дамыту.

Шығыс Қазақстан облысы, Көкпекті ауданы, Самар ауылы, Ж.Болғанбаев атындағы орта мектеп. Математика пәні мұғалімі Абишева Төлеутай Калиевна.

 

МАБ пен ҰБТ-ға дайындауда қолданылатын әдіс-тәсілдер.
МАБ пен ҰБТ-ға  дайындауда қолданылатын әдіс-тәсілдер.

ritaСіздерге ұсынып отырған  кестелерімді  9, 11 сыныптардағы оқушыларды МАБ пен ҰБТ-ға  дайындау барысында қолданылатын  тестілеу  парақшаларым. Бұл парақшалардың  тиімділігі оқушы тест жұмыстарының  мерзімін,  тест нөмірін  белгілеп,  орындағаннан  кейін  мұғалімнің  көмегімен оны тексереді, жалпы  ұпай  санын шығарып, қатемен жұмыс жасап,  тест қорытындылары  бойынша  өз еңбегіне  талдау жасап, кестенің  төменгі  жағына мониторингін  жасай  алады. Оқушы  тек орындаушы  емес сонымен бірге  өз еңбегінің жемісін бақылап қорытынды  жасай алады. Ал оның  өзі  мұғалімнің  жұмысын жеңілдетеді. Сонымен тест жұмыстарының нәтижелері бойынша қорытынды  жасауға, қандай  тест сұрақтарынан   қателіктер жібергенін  бақылап  отыруға  ыңғайлы. Жіберілген  қателіктеріне екінші  рет оралып  қайта қарап шығуға болады. Оқушы тест сұрақтарына  жауап беру  барысында «қате» белгіленген  сұрақ  болмауы керек.
Ал мұғалім өз кезегінде  жалпы  сыныптың  үлгеріміне,  білім сапасына  қортынды  мониторингін    жасайды.
Тест жұмыстарын алу, орындау  барысында оқушылар  арасында  қолданатын  және бір әдіс –«жарыс». Білім  деңгейіне қарай оқушыларды жұппен немесе топпен  көп  ұпай жинауға жарыстыру. Оның өзі  оқушылардың    белсенділігін арттырады.
Бұндай парақшаларды үлгерімі  төмен оқушылармен жеке жұмыс  жүргізгенде  де қолдануға  болады.

Оңтүстік Қазақстан облысы, Шымкент қаласы, А.С.Пушкин атындағы №1 экологиялық мектеп-гимназиясының қазақ тілі пән  мұғалімі Сейданова Рита Садуахасқызы.

Архивте Мемлекеттік аралық бақылауға дайындық барысында қолданылатын тестілеу парақтары, білім сапасын анықтау мониторингі, талдау парағы, 9, 11 сыныптарға арналған қазақ тілінен тест нұсқалары, дарынды оқушылармен жұмыс істеу парағы, оқушылар жұмыстарының үлгілері бар.

Тəрбие əдістері.

Тəрбие əдістері.

Батыс қазақстан облысы. Теректі ауданы. Подстепный ЖОББ қазақ мектебі. 8 сынып жетекшісі:
Айтқалиева Баян Сабырғалиқызы.
Педагогикалық кеңесте оқылған баяндамасы.

 

Жоспары
1. Тəрбие əдістері мен тəсілдері жөнінде түсінік
2. Сана қалыптастыру əдістері
3. Іс-əрекет ұйымдастыру əдістері
4. Ынталандыру əдістері
5. Педагогикалық қолдау, оның мəні жəне ұйымдастыру жолдары
6. Тәрбие әдістерін таңдау

 

Творчество классного руководителя: отказ от стереотипов

Педагогический совет «Творчество классного руководителя: отказ от стереотипов». ГУ «СОШ №41» город Семей ВКО, Бексултанова Оразжамал Уалиевна, зам. директора по воспитательной работе.

 

Ойын сабағының маңызы.

Ойын сабағының маңызы. Қарағанды облысы, С.Сейфуллин кенті, Бекназарова Д.К. Автор өзі туралы мәліметті толық жазып жібермепті.

 

«Профилактика рискованных форм поведения, опасных для здоровья и жизни подростков».

Заседание МО классных руководителей. «Профилактика рискованных форм поведения, опасных для здоровья и жизни подростков». Барлыбаева Гульяна Еслямовна, зам. директора по ВР ГУ "СОШ №19" город Семей.

В архиве презентация.

 

«Жасөспірімдер өмірі мен денсаулығына қауіп тудыратын мінез- құлық түрлерінің алдын алу»

Сынып жетекшілер әдістемелік бірлестігі отырысы. «Жасөспірімдер өмірі мен денсаулығына қауіп тудыратын мінез- құлық түрлерінің алдын алу». Бұлабаев Біржан Заманбекұлы, Семей қаласы №19 жалпы орта білім беретін мектеп директорының тәрбие жөніндегі орынбасары.

Архивте презентация.

Тәрбие жүйесіндегі модульдік технология.

Тәрбие жүйесіндегі модульдік технология. Атырау облысы, Индер ауданы, Кулагино ұлттық гимназиясының 8-сынып жетекшісі: Тілекқабыл Нарни Абдоллуовна.

 

Менің педагогикалық тұжырымдамам.

Солтүстік Қазақстан облысы, Уалиханов ауданы, Кішкенекөл мектеп-гимназиясының тарих пәні мұғалімі Манаргүл Тоханқызы.

Ақырын жүріп анық бас,
Еңбегі кетпес далаға.
Ұстаздық еткен жалықпас
Үйретуден балаға..
(А.Құнанбаев)
 Менің педагогикалық тұжырымдамам.
Менің жұмысымның негізгі түйіні.

 

ОҚУШЫЛАРМЕН БЕЙІНАЛДЫ ДАЙЫНДЫҚ ЖҰМЫСТАРЫН ҰЙЫМДАСТЫРУ.
ОҚУШЫЛАРМЕН БЕЙІНАЛДЫ ДАЙЫНДЫҚ ЖҰМЫСТАРЫН ҰЙЫМДАСТЫРУ.
Қарағанды облысы, Шет ауданы, Жарық орта мектебінің мұғалімі Сахибаева Айгуль Темиргалиевна.

2004 жылы қабылданған « 2015 жылға дейінгі Қазақстан Республикасында білім беруді дамыту тұжырымдамасы» мен «2005-2010 жылдарға  арналған Қазақстан Республикасында білім беруді дамытудың мемлекеттік бағдарламасы» бейіндік саралауға мемлекеттік деңгейде назар аударудың белгісі болды.
"Бейінді оқыту" деген не?

 

Өзін-өзі тану - өмір тану

"Өзін-өзі тану - өмір тану".

Қамшыбаева Майкен  Қинаятқызы. Шығыс Қазақстан облысы, Шемонаиха қаласы, №5 орта мектеп, «Өзін-өзі тану» пәнінің мұғалімі.

Ұрпақ өнегесі, олардың адамдық болмысы жайлы ой толғап, рухани-адамгершілік білім беруді басты идея етіп ұстанатын «Бөбек» қорының президенті С.Назарбаеваның  «Өзін-өзі тану» авторлық бағдарламасының оқу-тәрбие үрдісіне енгізілуі жақсы бастама десек қателеспейміз. Бұл пәннің негізгі мақсаты – адамның қоршаған ортаны танып, өзінің ішкі жан дүниесіне үңіліп, өзін-өзі тану негізінде, адамгершілік – рухани әлеуетін көтеру, баланың өзіндік «Менін» қалыптастыру.

 

Математикалық дифференциацияны оқытуда модульдық технология мен рейтингтік бағалаудың элементтерін қолдану.
Математикалық дифференциацияны оқытуда модульдық технология мен рейтингтік бағалаудың элементтерін қолдану.
Қарағанды облысы, Шет ауданы, Жарық орта мектебі, математика пәнінің мұғалімі Шабланбекова Жұмакүл.
Математиканы оқытуда дифференциацияның маңызы зор, одан пәннің ерекшілігі байқалады. Мектептегі пәндердің күрделсі-математика, соған байланысты оқушыларға едәуір қиындықтар туғызады. Соған  қарамастан бұл пәнге қызығушылар  мен қабілеті зор оқушылар саны өсуде. Бағдарламаны игеру арақашықтығы – екі полюсті.
 

Пәнді оқытуда дифференциалдық тәсіл оқушылардың білім  белсенділігіне байланысты, оқу үрдісінің толық қамтылған жалпылама түріне де байланысты.

 

Проблемное изложение материала на уроках литературы.

Проблемное изложение материала на уроках литературы.

Автор доклада: учитель 1 категории Сапарова Гульбану Изимгалиевна.


Атырауская обл. Индерский район, с. Есбол  Кулагинская средняя школа.

Обобщение опыта работы Абишевой Г.

Творческая работа

«Нестандартные формы урока и внеклассная работа по предмету как составляющая развивающего обучения»

Абишева Г.А. Шымкент қаласы, Циолковский атындағы №84 орта мектебінің орыс тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі.

Обобщение опыта работы Абишевой Г., учителя русского языка и литературы.

     Тему обобщения своего опыта «Нестандартные формы урока и внеклассная работа по предмету как составляющая развивающего обучения» я выбрала потому, что считаю главным в работе учителя – заинтересовать ребят предметом, помочь им раскрыться, проявить себя творчески, помочь преодолеть все комплексы, не дающие ученику свободно развиваться. И именно нестандартные формы урока и внеклассная работа с учащимися помогают учителю найти инди-видуальный подход к каждому ученику, дифференцированно оценивать знания ребят, поощрять и поддерживать их творчество, развивать их интеллект.


Ұстаздарды қайта даярлау мәселелері

Қызылорда облысы, Жаңақорған ауданы, №213 „Қыркеңсе“ орта мектебі физика пәні мұғалімі Б.Әкімбаев. Ұстаздарды қайта даярлау мәселелері.

Ж.Қараевтың „Үш өлшемді әдістемелік жүйе“ технологиясы

Қызылорда облысы, Жаңақорған ауданы, №213 „Қыркеңсе“ орта мектебі физика пәні мұғалімі Б.Әкімбаев. Ж.Қараевтың „Үш өлшемді әдістемелік жүйе“ технологиясы.

 
 
Powered by Phoca Download