Химия
Шығыс Қазақстан облысы, Абай ауданы, Қарауыл селосы, Қарауыл гимназиясы химия пәнінің мұғалімі Китапбаева Нургуль Аманжоловна.
«Галогендер және олардың қосылыстары» тақырыбын қорытындылау сабағы.
Шығыс Қазақстан облысы, Абай ауданы, Қарауыл селосы, Қарауыл гимназиясы химия пәнінің мұғалімі Китапбаева Нургуль Аманжоловна.
Қышқылдар, құрамы, классификациясы, физикалық қасиеттері. Шығыс Қазақстан облысы, Абай ауданы, Қарауыл селосы, Қарауыл гимназиясы химия пәнінің мұғалімі Китапбаева Нургуль Аманжоловна.
Қышқылдардың жіктелуі. Алынуы. Химиялық қасиеттері, қолданылуы. Шығыс Қазақстан облысы, Абай ауданы, Қарауыл ауылы, Абай атындағы жалпы орта білім беретін мектеп-лицейінің химия пәні мұғалімі Құтанбекова Бейбітгүл Қабдрахманқызы.
"Металдардың адам өміріндегі маңызы". Химия пәні бойынша аудандық семинарда өткізілген ашық сабақ. Ақтөбе облысы, Әйтеке би ауданы, Северный орта мектебінің химия пәні мұғалімі ҚАЛДАНОВА БЕЙНЕГҮЛ СТАНБЕКҚЫЗЫ.
Сабақ жоспары + презентация.
Кіріктірілген сабақ.
Тұрсынбекова Аққайша
Шығыс Қазақстан облысы, Абай ауданы, Қарауыл селосы, Абай атындағы мектеп – лицейдің химия пәнінің мұғалімі.
Кіріктірілу – бұл бір оқу материалының әр түрлі саладағы жалпы білімдермен тоғысуы, бір-бірімен етене араласып кетуі. Кіріктірілген сабақтар оқушыға әлем туралы, заттар мен құбылыстардың өзара байланыстары туралы біртұтас мағлұмат береді, олар құрылысы бойынша белгілі қалыпқа сыймайды, сондай-ақ, оқу сағаттарын барынша үнемді пайдалануға мүмкіндік береді. Осы тектес сабақтарда оқушылардың бейнелі ой-өрісі дамып, шығармашылық мүмкіндіктері ашылады. Кіріктірілген сабақтардың құрылымы нақтылығымен, сыйымдылығымен, орамдылығымен, сабақтың әр сатысындағы оқу материалының логикалық өзара келісімімен, материалдың зор ақпараттық мүмкіндігімен ерекшеленеді. 9 сыныпта «Темір» тақырыбын кіріктіре оқыту оқушыларға металдар жөнінде мол мағлұмат береді.
ТИІМДІ ЖОСПАР - НӘТИЖЕЛІ САБАҚ
Абылхаева Марзия
Шығыс Қазақстан облысы, Абай ауданы, Кеңгірбай би ауылы, Шәкәрім атындағы орта мектептің химия пәні мұғалімі.
Өзінің мақсаты, мазмұны, әдісі, құрылымы, оқушылар мен мұғалімнің іс-әрекеті жағынан әрбір сабақтың өзіндік ерекшеліктері бар болса да, оқытушы мен оқушы іс-әрекеті тоғысатын барлық сабақтың сапасы оқушы игерген білім деңгейімен анықталады. Сол деңгей биік болу үшін мұғалім сабақты өзіндік ойы, шиеленісуі мен шешімі бар өнер шығармасындай етіп ойластырып, дайындау қажет. Осыған сәйкес мен өзімнің 8 сыныпта өткізген «Бейорганикалық қосылыстардың генетикалық байланысы» тақырыбындағы сабағымды ұсынып отырмын.