Балабақша Мақала бойынша оқу-әдістемелік материалдар
Еліміздің барлық педагогтарының білімі мен тәжірибесін біріктіріп, білім сапасын арттыру үшін барлық педагогтардың еңбектерін осы сайтта жинадық. Сайтта 2451 материал жарияланған. Сіз осының барлығын сайттан жүктеп сабағыңызға қолдана аласыз.
Барлығы: 2451 материал
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
«Біртұтас тәрбие» бағдарламасының балабақшадағы рөлі мен балаларға ұлттық құндылықтар негізінде білім беру
Балабақшадағы тәрбиенің рөлі
Мектепке дейінгі кезең – баланың ойлау қабілеті, сезімдік қабылдауы және әлеуметтік дағдылары қалыптасатын маңызды кезең. Мектепке дейінгі кезеңде баланың дүниетанымы қалыптасады. Осы уақытта ұлттық мазмұндағы ойындар, ертегілер, тақпақтар, мақал-мәтелдер арқылы баланың санасына ұлттық сана ұялайды. Осы жаста ұлттық құндылықтарды дарыту баланың ішкі жан-дүниесіне оң әсер етеді. Ұлттық тәрбие беру барысында келесі әдіс-тәсілдер кеңінен қолданылады:
• Халық ауыз әдебиеті үлгілері (ертегілер, жұмбақтар, мақал-мәтелдер) арқылы адамгершілік ұғымдарын түсіндіру;
• Қазақ ертегілері мен батырлар жырын оқу арқылы балалар батырлықты, әділдікті, мейірімділікті үйренеді.
• Ұлттық ойындар арқылы ұжымда әрекет ету, батылдық, ептілік, тапқырлық дағдыларын дамыту;
• Балаларға қазақтың ұлттық ойындарын үйрету — олардың денсаулығын нығайтып қана қоймай, ұжыммен әрекет етуге баулиды.
• Ұлттық тағам түрлерімен, киім үлгілерімен таныстыру арқылы баланың мәдени таным көкжиегі ке
Балабақша
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
"Садақ ату ойынын мектепке дейінгі жастағы балалар арасында ұйымдастыру"
Мектепке дейінгі кезең – баланың жан-жақты дамуының негізі қаланатын ерекше кезең. Осы уақытта қозғалыс белсенділігіне негізделген ойындар арқылы баланың дене дамуын, ептілігі мен дәлдігін қалыптастыру өте маңызды. Солардың бірі – **садақ ату ойыны**. Бұл ойын арқылы балалардың көру, бағыт-бағдарлау, дәл көздеу сияқты қабілеттері дамиды, сондай-ақ тәртіп пен шыдамдылықты да үйренеді.
Балабақша
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
"Садақ ату ойынын мектепке дейінгі жастағы балалар арасында ұйымдастыру"
Мектепке дейінгі кезең – баланың жан-жақты дамуының негізі қаланатын ерекше кезең. Осы уақытта қозғалыс белсенділігіне негізделген ойындар арқылы баланың дене дамуын, ептілігі мен дәлдігін қалыптастыру өте маңызды. Солардың бірі – садақ ату ойыны. Бұл ойын арқылы балалардың көру, бағыт-бағдарлау, дәл көздеу сияқты қабілеттері дамиды, сондай-ақ тәртіп пен шыдамдылықты да үйренеді.
Балабақша
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Мақала: Жаңа формациядағы балабақша
мақала
Балабақша
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Мақала: Заманауи мектепке дейінгі білім беру
Мақала
Балабақша
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
НАРОДНЫЕ ПОДВИЖНЫЕ ИГРЫ, ИХ ЗНАЧЕНИЕ В ФИЗИЧЕСКОМ ВОСПИТАНИИ ДОШКОЛЬНИКОВ
Аннотация:
В данной статье рассматривается значение народных подвижных игр в физическом воспитании детей дошкольного возраста. Описываются их особенности, влияние на развитие физических, социальных и личностных качеств, а также приводятся примеры популярных игр, применяемых в работе с детьми.
Балабақша
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Ойын - мектеп жасына дейінгі баланың жетекші іс-әрекеті. Ойын арқылы бала дүниені танып, есейуге дайындалады. Сонымен қатар, ойын баланың шығармашылық дамуының, шығармашылық қабілеттерін шынайы өмірде байланыстыра білу қабілетін дамытудың негізі болып табылады.
Балабақша
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Мектеп жасына дейінгі балаларды ұлттық ойындар арқылы тәрбиелеу.
Мектеп жасына дейінгі балаларды ұлттық ойындар арқылы тәрбиелеу.
Балабақша
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Экологиялық тәрбие – болашақтың кепілі
Экологиялық тәрбие туралы балабақшаға арналған
Балабақша
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ОҚЫТУ МЕН ТӘРБИЕЛЕУ ҮРДІСІНДЕ ТАПҚЫРЛЫҚ ТАПСЫРМАЛАРДЫ ШЕШУ ТЕОРИЯСЫН ҚОЛДАНУ
Мектепке дейінгі оқыту мен тәрбиелеу үрдісінде шығармашылық қабілетті барынша дамытуға және тұлғаның өзіндік дамуына бағытталған педагогикалық теориясын бірі – ттшт теориясын.
ТТШТ – кең тараған таныс педагогикалық жүйе. Ол – тапқырлық тапсырмаларды шешу теориясына және шығармашылық тұлға дамыту теориясына негізделген. оны ресейлік ғалым және қиялшыл – жазушы Генрих Альтшуллер жасаған.
Балабақша
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
«Балабақша, ата-аналар, қоғам сыбайлас жемқорлыққа қарсы».
Бiз мүлде жаңа қоғамда өмiр сүрiп жатырмыз. Жаңа қоғамның сипаты iскерлiк болса, бұл жолда жетiстiктерiмiз де аз емес. Ал шешiмi күрделi мәселелер де бар. Ол – әлеуметтiлiк мәселе. Бұл салада қоғам өмiрiнде түбегейлi шешiмi табылмай тұрған мәселе, ол – коррупция. Елiмiзде осы мәселеге арнайы қабылданған заңдар да, атқарылып жатқан жұмыстар да баршылық, бiрақ бұл мәселе әлi толық шешiмiн тапқан жоқ.
Балабақша
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ БІЛІМ БЕРУДЕ М. МОНТЕССОРИ ӘДІСТЕМЕЛІК ЖҮЙЕСІ ЖӘНЕ ОНЫ ПРАКТИКАДА ПАЙДАЛАНУ
Елбасымыз Н.Ә. Назарбаев:«Болашақ-білімді ұрпақтың қолында» демекші, еліміздегі білім беру жүйесін дамыту саласында, жалпы білім берудің жаңа сапасына қол жеткізуде мектепке дейінгі білім берудің мақсатын және білім берудің жоспарланған нәтижелерін қайта қарауды талап етеді. Бала табиғаты Абай айтқандай, тумысынан білуге, тануға, жетілуге бейім келеді. «Қазақстан – 2050» стратегиялық бағдарламасы басымдылығының бірі – ұлттық білім моделін қалыптастыру тенденциясымен және Қазақстан білім беру жүйесін бүкіл әлемдік білім кеңістігіне кіріктіруге сипатталатын білім беру саласы болып табылады. Бүгінгі күні инновациялық әдістермен оқытудың ақпараттық технологияларын қолдану арқылы балалардың ойлау қабілетін арттырып, ақпараттық технологиялар негізінде ізденушілігін дамытып, құзіреттілігін қалыптастыру, тарихи шындықты ұстана отырып шынайы дерек көздерінен мәліметтерді жинақтау ең негізгі мақсат болып айқындалады. Cонымен бірге педагогикалық технологияны оқу – тәрбие үрдісіне енгізу білім бе
Балабақша
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Мектеп жасына дейінгі балаларға арналған мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың әдістері
Мектеп жасына дейінгі балаларға арналған мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың әдістері
Балабақша
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
"Ойна да ойла" (Әдістемелік құрал)
"Ойна да ойла" (Әдістемелік құрал)
Балабақша
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Мектепке дейінгі ұйымда бастаманы дамыту
бастаманы дамыту
Балабақша
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
"Ойна да, ойла" (әдістемелік құрал)
"Ойна да, ойла"
Балабақша
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
"Ойна да,ойла"
"Ойна да,ойла"
Балабақша
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
"Сюжетті ойындар арқылы балалардың танымдық қабілеттерін дамыту" (Әдістемелік құрал)
Сюжетті рөлдік ойын баланың өмір танымының алғашқы қадамдарының бірі. Балалар ойынды ересек жастан бастап өмірде өз орнын тауып кәсіпті толық меңгеріп алғанынша жалғасады. Сол себепті, бақша балаларын үнемі сюжетті рөлдік ойындар мен тәрбиелеп, ойнатып отыратын болса, ақыл –ойдың қалыпты дамуына және баланың рухани сезімін жасампаз өміріне ұштасып, өзі қоршаған ортамен танысып рухани ләззат алады. Бұл әдістемелік құрал бақша тәрбиешілеріне, мектеп алды даярлық топ мұғалімдеріне таптырмайтын құрал.
Балабақша
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
«ЖАС ЭКОЛОГ» (Әдістемелік құрал)
Әдістемелік құралда балаға қоршаған ортаны зерттеудің қызықты әрі қолжетімді тәсілдері қарастырылған. Эксперименттер, экологиялық ойындар, әңгімелер, табиғаттағы бақылау жұмыстары арқылы баланың табиғатқа деген сүйіспеншілігін оятып, қоршаған ортаны қорғауға баулиды.
Балабақша
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
«Мектеп жасына дейінгі балалардың қиялы мен шығармашылық қабілеттерін дамыту».
Дәстүрден тыс әдіс-тәсілдер балаларды белсенділікке, өз бетінше жұмыс істеуге, сондай ақ балаларды икемділікке, баланың еркін тапсырмаларды орындауға және шығармашлыққа дағдыландырады. Бейнелеу өнері кабинеті балалардың шығармашылығына, қиялына еркіндік беруге негізделген бөлме деп білемін.
Балабақша
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
1
2
...
123
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!

Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
