Барлық пәндер Басқа бойынша оқу-әдістемелік материалдар
Еліміздің барлық педагогтарының білімі мен тәжірибесін біріктіріп, білім сапасын арттыру үшін барлық педагогтардың еңбектерін осы сайтта жинадық. Сайтта 3029 материал жарияланған. Сіз осының барлығын сайттан жүктеп сабағыңызға қолдана аласыз.
Барлығы: 3029 материал
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. Жаңа оқу жылына арналған
Дүкендер
Тапсырма
Информатика
Басқа
Басқа
Тренинг: «Мен ерекше баламын: бала құндылығын ашуда психологтің рөлі»
Тренингтің жалпы мақсаты
Педагог-психологтердің кәсіби көзқарасын күшейте отырып, әр баланы “мәселе” емес, “ерекше тұлға” ретінде қабылдау қабілетін қалыптастыру, баланың ішкі құндылығын ашуға бағытталған психологиялық қолдау тәсілдерін дамыту.
Психология
Басқа
Басқа
Фактчекинг пен медиасауаттылық: Қоғам үшін маңызы қандай?
Фактчекинг пен медиасауаттылық: Қоғам үшін маңызы қандай?
Басқа
Басқа
Басқа
Фактчекинг пен медиасауаттылық: Қоғам үшін маңызы
Фактчекинг пен медиасауаттылық: Қоғам үшін маңызы
Басқа
Басқа
Басқа
«Функционалдық сауаттылықты дамыту мақсатында пәнаралық байланысты жүзеге асырудың тиімді моделі (Қазақ тілі - Математика - Әдебиеттік оқу)»әдістемелік құралы
«Функционалдық сауаттылықты дамыту мақсатында пәнаралық байланысты жүзеге асырудың тиімді моделі (Қазақ тілі - Математика - Әдебиеттік оқу)»әдістемелік құралы
Бастауыш сынып
Басқа
Басқа
АЭС-пайда ма әлде жай ма?
6октябрь 2024 жылы өткен референдум бойынша АЭС тің қаншалықты тиімді не тиімсіз екені жайлы.
Басқа
Басқа
Басқа
«Адам және биосфера: географиялық ортадағы антропогендік өзгерістердің биологиялық салдары» әдістемелік құралы
«Адам және биосфера: географиялық ортадағы антропогендік өзгерістердің биологиялық салдары» география, биология пәнінен әдістемелік құралы
География
Басқа
Басқа
«Қазақстан тарихынан дереккөздермен жұмыс істеудің әдістемесі: жазба, заттай, ауызша деректерді салыстыра талдау» әдістемелік құрал
«Қазақстан тарихынан дереккөздермен жұмыс істеудің әдістемесі: жазба, заттай, ауызша деректерді салыстыра талдау» әдістемелік құралы.
Қазақстан тарихы
Басқа
Басқа
ӘДІСТЕМЕЛІК ҚҰРАЛ Сандық пен қамшы (Балабақшада ұлттық ойындар арқылы балаларды рухани адамгершілікке тəрбиелеу. топтарға арналған 4-5 жас балаларға арналған)
ойындары – ғасырлар бойы қалыптасқан халықтық
педагогиканың ажырамас бөлігі. Олар тек көңіл көтеру құралы ғана емес, жас
ұрпақты адамгершілікке, батылдыққа, ынтымаққа, жауапкершілікке
тəрбиелеудің маңызды тəсілі болып табылады. Бүгінгі балабақшадағы білім
мен тəрбие беру үдерісінде ұлттық құндылықтарды енгізу – рухани жаңғыру
талаптарына сай келетін өзекті міндеттердің бірі. Себебі қай заманда
болмасын ұлттың болашағы оның салт-дəстүрін, мəдениетін, дүниетанымын
бойына сіңіріп өскен өрендер арқылы көрініс табады.
4–5 жастағы балалар – қабылдау қабілеті жоғары, ойын əрекеті арқылы
белсенді дамитын кезең. Сондықтан ұлттық ойындарды тəрбие үрдісіне тиімді
енгізу баланың жан-жақты жетілуіне қолайлы жағдай жасайды. «Сандық пен
қамшы» ойыны өзінің мазмұнында халықтың тəрбиелік идеяларын сақтап,
баланы ойлауға, байқауға, əрекет етуге, сергек болуға үйретеді. Бұл ойын
барысында балалар үлкенмен сөйлесудің əдебін, тапсырманы тыңдаудың
маңызын, кезек күтуді, əділдік пен адалдықты түсіне бастайды
Басқа
Басқа
Басқа
Антибиотктердің адам ағзасына пайдасы мен зияны
Антибиотик қолданар алдында маманмен кеңесіңіз!
Басқа
Басқа
Басқа
STEM және робототехника элементтерін информатика сабақтарына кіріктіру жолдары
Әдістемелік құрал
Информатика
Басқа
Басқа
БІЛІКТІЛІК АРТТЫРУ КУРСЫНАН КЕЙІНГІ МҰҒАЛІМ ТӘЖІРИБЕСІ: ПРАКТИКАЛЫҚ ЖӘНЕ ӘДІСТЕМЕЛІК АСПЕКТІЛЕР
Мақалада мұғалімнің кәсіби құзыреттілігін арттыруда біліктілік арттыру курстарының маңызы қарастырылады. Автор өзінің практикалық тәжірибесіне сүйене отырып, курстан кейінгі әдістемелік және педагогикалық өзгерістерді сипаттайды. Сонымен қатар, оқыту үрдісіне енгізілген жаңа тәсілдер мен цифрлық технологиялардың тиімділігіне талдау жасалады. Зерттеу нәтижелері курстың мұғалімнің кәсіби дамуындағы рөлін нақты мысалдар арқылы көрсетеді.
Басқа
Басқа
Басқа
БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ФУНКЦИОНАЛДЫҚ САУАТТЫЛЫҚТАРЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДАҒЫ СЫНИ ОЙЛАУ ЖҮЙЕСІ
Бастауыш сынып оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту – ұзақ мерзімді, жүйелі жұмыс. Сыни ойлау дағдыларын оқу процесіне ерте жастан енгізу арқылы оқушылардың білімді өмірмен байланыстыра алатын, өз бетімен шешім қабылдайтын, жауапты тұлға болып қалыптасуына жол ашамыз.
Басқа
Басқа
Басқа
*ӨРЛЕУ – ПЕДАГОГТЕРІНІҢ КӘСІБИ ДАМУ ОРТАЛЫҒЫ
Бүгінгі білім беру кеңістігінде педагогтердің кәсіби құзыреттілігін арттыру – сапалы білімнің басты шарты. Осы бағытта республика бойынша жүйелі жұмыс жүргізіп келе жатқан «Өрлеу» біліктілікті арттыру ұлттық орталығы» АҚ «Шымкент қаласы бойынша Кәсіби даму институты» филиалы соңғы жылдары маңызды нәтижелерге қол жеткізуі туралы.
Басқа
Басқа
Басқа
ӨРЛЕУ – ПЕДАГОГТЕРІНІҢ КӘСІБИ ДАМУ ОРТАЛЫҒЫ
«Өрлеу» біліктілікті арттыру ұлттық орталығы» АҚ «Шымкент қаласы бойынша Кәсіби даму институты» филиалы соңғы жылдары маңызды нәтижелерге қол жеткізу туралы.
Басқа
Басқа
Басқа
Бәсекеге қабілетті жас маман
Бүгінгі ұрпақ - еліміздің ертеңі. Сондықтан бәсекеге қабілетті, білімді де білікті маман даярлау мәселесі басым бағыттардың бірі. Президенттің жыл сайынғы халыққа арнаған Жолдауында білім беруді дамытуға айырықша көңіл бөледі. Бұл саланы жаңғыртуда үлкен жұмыстар тындырылды. Енді басталған істі жалғастыру міндеті тұр.
Бүгінде елімізде білімнің сапасын арттыруға ерекше мән беріліп отырғанын айту керек. ХХІ ғасырдағы дамыған ел дегеніміз – белсенді, білімді және денсаулығы мықты азаматтар.
Мемлекет басшысы Қасым-Жомарт Тоқаев мұғалімдер қауымына: «Мұғалім — мемлекеттің болашағын қалыптастыратын ең маңызды тұлға. Сіздер әр баланың жүрегіне білім мен адамдық қасиет ұялатып, елдің болашағын жасайсыздар» — деген болатын.Сондықтан ұстазға жүктелер міндет ауыр » деген болатын . Қазіргі заман мұғалімінен тек өз пәнін терең біліп қана қоймай ,тарихи танымдық,педагогикалық-психологиялық сауаттылық, саяси экономикалық білімділік және ақпараттық сауаттылық талап етілуде.
Басқа
Басқа
Басқа
Роль геоинформационных систем на уроке географии: современный взгляд
В современном мире информационные технологии проникают во все сферы жизни и образования. География — одна из тех дисциплин, где цифровые технологии открывают новые горизонты для обучения и исследования. Геоинформационные системы (ГИС) — это комплекс аппаратных и программных средств, позволяющих собирать, хранить, обрабатывать, анализировать и визуализировать географические данные. Они помогают понять сложные пространственные процессы, выявить закономерности и принимать обоснованные решения.
На уроках географии использование ГИС не просто улучшает визуализацию, но меняет саму методологию преподавания и усвоения материала, приближая учебный процесс к реальным практикам науки и индустрии.
География
Басқа
Басқа
Конструктивное обучение на уроках географии с применением рефлексивной деятельности учащихся
Конструктивное обучение представляет собой подход, при котором учащиеся активно строят свои знания через взаимодействие с окружающим миром, анализ информации и рефлексию. На уроках географии этот подход особенно эффективен, поскольку позволяет не только усваивать факты, но и развивать критическое мышление, умение анализировать и применять знания в реальных ситуациях.
География
Басқа
Басқа
Математикалық логика және оның қолданылуы (оқу-әдістемелік құрал)
оқу-әдістемелік құрал
Математика
Басқа
Басқа
Әдістемелік құрал
Әдістемелік құрал
Математика
Басқа
Басқа
1
2
...
152
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!

Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!

