Барлық пәндер Мақала бойынша оқу-әдістемелік материалдар
Еліміздің барлық педагогтарының білімі мен тәжірибесін біріктіріп, білім сапасын арттыру үшін барлық педагогтардың еңбектерін осы сайтта жинадық. Сайтта 681 материал жарияланған. Сіз осының барлығын сайттан жүктеп сабағыңызға қолдана аласыз.
Барлығы: 681 материал
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. Жаңа оқу жылына арналған
«Бастауыш сынып оқушылары үшін интерактивті ағылшын тілі бағдарламасының апробациясы» тақырыбындағы мақала
«Ағылшын тілі әлем бойынша» авторлық бағдарламасы 8-9 жас аралығындағы оқушыларға арналған және жылына 34 оқу сағатына есептелген. Бағдарлама мәдени және коммуникативтік бағытқа ие болып, ағылшын тілін халықаралық қарым-қатынас құралы ретінде меңгеруге қызығушылықты арттыруға бағытталған. Апробация барысында оқушылардың сөйлеу белсенділігі, қарапайым коммуникативтік дағдылары, шығармашылық және ынтымақтастық қабілеттері дамығаны байқалды. Бағдарламаның тиімділігі интерактивті, ойын және жобалық әдістерді қолдану арқылы көрінді. Апробация нәтижелері авторлық бағдарламаның бастауыш мектеп оқушылары үшін шет тілін үйретудегі қолжетімді және тиімді әдістемелік құрал екендігін көрсетті.
Кілт сөздер: ағылшын тілі, авторлық бағдарлама, бастапқы мектеп, ойын әдісі, жобалық әдіс, коммуникативтік дағдылар, мәдениет.
Бастауыш сынып
Мақала
4 сынып
Статья
Дидактическая игра — это специально организованная игровая деятельность, имеющая обучающую цель.
Бастауыш сынып
Мақала
4 сынып
Учебно-методический комплект «Развитие музыкальных способностей» для учащихся 4 классов.
Развитие музыкальных способностей у детей имеет важное значение для их общего развития. Музыка способствует развитию слуха и чувства ритма, что в свою очередь помогает в обучении другим предметам. В раннем возрасте дети особенно восприимчивы к музыкальным воздействиям, и это время является идеальным для начала музыкального образования. Программа музыкального образования в Казахстане нацелена на всестороннее развитие детей через музыку. Она интегрирует различные методы обучения, чтобы сделать уроки более интересными и продуктивными. Музыкальное образование способствует развитию эмоциональной сферы ребенка, улучшает его социальные навыки и повышает уверенность в себе. Важно использовать современные технологии и инструменты для обучения, чтобы идти в ногу со временем. Музыка также помогает детям лучше понимать и чувствовать культуру и традиции своей страны. Направление авторской программы: программа направлена на интеграцию музыки в повседневную учебную деятельность. Она учитывает интерес
Музыка
Мақала
4 сынып
"Бауыржан Момышұлы және ұлттық болмыс" мақала
"Бауыржан Момышұлы және ұлттық болмыс" мақала
Бастауыш сынып
Мақала
4 сынып
Дүниетану сабағында ойын элементтерін пайдалану
Дүниетану сабағы – балаларға қоршаған әлемді танып, табиғатқа, қоғамға және өз Отанына деген қызығушылығын қалыптастыруға мүмкіндік беретін негізгі пәндердің бірі. Осы контексте ойын элементтерін қолдану білім беру процесін қызықты, тиімді және жан-жақты дамытушы құралға айналдырады.
Бастауыш сынып
Мақала
4 сынып
Сертификат
Оқушы сертификаты
Барлық пәндер
Мақала
4 сынып
Ұстаз тілегі
Ұстазға құрмет
Барлық пәндер
Мақала
4 сынып
Язык, стиль и речевая грамотность
Речевая грамотность - это способность человека правильно и уместно использовать языковые средства в различных коммуникативных ситуациях. Она включает в себя знание норм орфоэпии (произношения), орфографии (правописания), грамматики, лексики, а также умение соблюдать нормы речевого этикета. Грамотная речь - это не только отсутствие ошибок, но и логичность, точность, выразительность высказываний.
Бастауыш сынып
Мақала
4 сынып
КІШКЕНТАЙ ЗЕРТТЕУШІ: БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ТАБИҒАТТЫ ҒЫЛЫМИ ТҰРҒЫДАН ТАНУЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУҒА БАҒЫТТАЛҒАН ЭЛЕКТИВТІ КУРС ТӘЖІРИБЕСІ
✨ Материал туралы қысқаша түсінік (дайын нұсқа)
Бұл материалда бастауыш сынып оқушыларының табиғат құбылыстарын ғылыми тұрғыдан тануын қалыптастыруға арналған «Кішкентай зерттеуші» элективті курсының мазмұны сипатталады. Курста табиғатты бақылау, тәжірибе жүргізу, талдау жасау және деректермен жұмыс істеу дағдылары кезең-кезеңімен қалыптастырылады. Бағдарлама Маңғыстау өңірінің табиғи ерекшеліктерін ескеріп құрастырылған және оқушылардың ғылыми ойлауын, экологиялық мәдениетін дамытуға бағытталған. Материалда практикалық тәжірибелер, әдістемелік тәсілдер және күтілетін білім нәтижелері нақты көрсетілген.
Бастауыш сынып
Мақала
4 сынып
Тіл дамыту мәдениеті – сапалы білім мен тұлғалық дамудың негізі
Тіл дамыту мәдениеті – сөйлеу дағдыларының барлық аспектілерін қамтитын кең ұғым.
Қосымша білім беру
Мақала
4 сынып
Есірткісіз өмір – ғажайып!
есірткі туралы
Қосымша білім беру
Мақала
4 сынып
"Өмірге- Иә, есірткіге - Жоқ!"
есірткі туралы
Қосымша білім беру
Мақала
4 сынып
«Туған жер — алтын бесігім» курсының өзектілігі
Ұлы адамдардың көркем шығармаларымен таныса отырып сын тұрғысынан ойлауға бағытталады. Әңгіме, өлең, ертегі, ақпарат құралдарының материалдары 4 сыныптың оқушыларының жас ерекшелігін ескеріп алынып сай жасалған.
Курстың 34 сағат саны оқу мақсаттары мен тілдік дағдыларды, көркем шығармаларды оқытуды толықтай қамтиды.
Осы курс барысында оқушы оқушы тыңдалым, айтылым, оқылым, жазылым дағдыларын дамыта отырып, ғаламтордан қызықты мәліметтерді тауып, алған білімдерін кеңейтеді, білімдерін өмірмен ұштастыруға мүмкіндік алады.
«Туған жер — алтын бесігім» курсының мақсаты:
оқыту қазақ тілінде емес мектептерде қазақ тілі мен әдебиет пәні бойынша білім алушылардың тілдік дағдыларын дамытып, еркін сөйлеуге және сауатты жазуға үйрету
Қазақ тілі
Мақала
4 сынып
«Туған жер — алтын бесігім» тақырыбына жазылған вариативті курстың пайдасы
«Туған жер — алтын бесігім» курсының өзектілігі: Оқыту қазақ тілінде емес мектептерде қазақ тілі мен әдебиет пәні бойынша арнайы вариативті курс 4 сынып оқушыларына арналады. Оқушыларды қазақ тіліне үйретіп, тілімізді қадірлей білетін, ұлттық құндылықтарды дәріптей білетін тұлғаны тәрбиелеу. Қазақ тілінде оэ ойларын жеткізе алатындай қарапайым А1 деңгейінен бастап жоғары А2 деңгейіне жету барысында осы аталған курста оқушылар білімдерін жетілдіреді, кез-келген ортада қарым-қатынасқа түсуге дағдыланып, сондай-ақ дүниетанымы кеңейеді.
Қазақ тілі
Мақала
4 сынып
«Туған жер — алтын бесігім» тақырыбына жазылған вариативті курстың пайдасы
«Туған жер — алтын бесігім» курсының өзектілігі: Оқыту қазақ тілінде емес мектептерде қазақ тілі мен әдебиет пәні бойынша арнайы вариативті курс 4 сынып оқушыларына арналады. Оқушыларды қазақ тіліне үйретіп, тілімізді қадірлей білетін, ұлттық құндылықтарды дәріптей білетін тұлғаны тәрбиелеу. Қазақ тілінде оэ ойларын жеткізе алатындай қарапайым А1 деңгейінен бастап жоғары А2 деңгейіне жету барысында осы аталған курста оқушылар білімдерін жетілдіреді, кез-келген ортада қарым-қатынасқа түсуге дағдыланып, сондай-ақ дүниетанымы кеңейеді.
Қазақ тілі
Мақала
4 сынып
«Бастауыш сынып оқушыларының шапшаң оқуға қызығушылығын арттырудың тиімді әдіс-тәсілдері»
«Бастауыш сынып оқушыларының шапшаң оқуға қызығушылығын арттырудың тиімді әдіс-тәсілдері»
Бастауыш сынып
Мақала
4 сынып
Бастауыш сынып оқушыларының мәтінмен жұмыс жасау дағдыларын қалыптастыру
Бүгінгі кезде мектеп оқушыларының ойлау мен сөйлеу әрекетін дамыту күн тәртібіне өткір қойылуда. Ал сөйлеу ауызша және жазбаша болатыны белгілі. Сондықтан оқушының жазбаша сөйлеу икемділіктерін дамытуда қазақ тілі мен әдебиеті пәнін оқытудың маңызы ерекше. Сондықтан баланы жазбаша сөйлеуге үйрету мәтін құрастырудан басталады. Демек, сөйлеу тілін дамыту үшін баланың мәтін туралы түсінігі мен оны құрастыра білу икемділіктері мен дағдылары қалыптастырылады. Ой белгілі бір сөздер мен сөз тіркестерін байланыстырып, сөйлем арқылы жасалатыны белгілі. Сөйлем — синтаксистің қарастыратын нысаны. Сөйлем жай және күрделі болады. Яғни құрмалас сөйлемнің анықтамасы: «Екі я бірнеше жай сөйлемдерден құралып, күрделі ойды білдіреді» деген пікірмен анықталады. Ал, бірнеше емес, ондаған сөйлемнің мәні де сол ізбен түсіндіріліп, оны қайырым (абзац) деп, мәтіннің мәні ашылмай жүр. Сондықтан қазақ тіл білімінде, ғылыми әдебиеттерде, мектеп оқулықтарында мәтін туралы түрліше түсіндіріру байқалады. Мәселен,
Бастауыш сынып
Мақала
4 сынып
Бастауыш сынып оқушыларының тілдік құзіреттіліктерін арттыру
Оқыту жүйесінде оның ішінде бастауыш сатыдағы білім мазмұнын жаңарту біліми кеңістікті оқушыға жеке тұлғалық тұрғыдан ұйымдастыруды қамтамасыз ететін деңгейде өзгертумен қатар, оқу пәндері бойынша түйінді құзыреттіліктерін қалыптастырудың басымдылығы берілетін білім мазмұнына да өзгеріс енгізудің қажеттілігі артуда. Қазіргі өскелең талапқа сәйкес әрбір оқу пәні бойынша білім, білік және дағдыны ғана игеру оқушы құзыреттілігі үшін жеткіліксіз болып табылады. Құзыреттілік – оқу нәтижесінде өзгермелі жағдайда меңгерген білім, дағдыны тәжірибеде қолдана алу, мәселені шеше білу секілді оқушының дайындық сапасының құрылымдық сипатын анықтайтын жаңа сапа.Құзыреттілікке бағдарланған тапсырмалардың ерекшелiктерi олардың тәжірбиеге бағдарланатындығында, алайда оны орындау пәндiк бiлiмдi, тiптi кейде бiрнеше пәндік бiлiмдi қажет етедi. Құзыреттілікке бағдарланған жағдаяттық тапсырмаларды шешу көбiнесе, нақты өмiрде, қоғамда болып жатқан, мұғалiмге де, оқушыға да жаңа болып табылатын өзгерiстерге
Бастауыш сынып
Мақала
4 сынып
Оқушылардың сөздік қорын байыту үшін мəтінмен жұмыс жасау
Бастауыш сынып оқушыларының сөздік қорын дамытып, сөз мәдениетін қалыптастыру жұмысы жүйесіз, негізсіз, бағытсыз кездейсоқ іске асырылмайды. Бастауыш сынып кезеңі — баланың қалыптасатын кезеңі. Олай болса, тіл тазалығы, ой дәлдігінің атадан балаға мирас болып келетінінің бірі. Сөздік қор әдетте 5 жастан бастап барынша молаяды. Бала тілінде синоним, антоним, бейнелеуіш сөздер пайда болады да еш қиындықсыз зат есімдерге жұрнақтар қосып, сөздерді түрлендіре айта алады. Кішкентайынан сөздік қорын байыту үшін сұраққа толық жауап беріп, қате айтса, жіберген қателерін қайтып қайталамайтындай етіп түзетіп отыру. Ертегі, әңгіме, өтірік өлеңдер шығаруларын қолдау.Өтірік өлең, жаңылтпаш баланың тілін сындыруға, дыбыстарды дұрыс айтуға мәжбүрлейді, кейіннен 2,3 сыныпта баланың тілі, сөздік қоры жақсы дамиды.
Бастауыш сынып
Мақала
4 сынып
Бастауыш сыныпта цифрлық сауаттылықты оқытудың маңыздылығы
Бұл мақалада бастауыш сынып оқушыларына цифрлық сауаттылықты оқытудың тиімділігі қарастырылады. Цифрлық сауаттылықтың қазіргі қоғамдағы маңызы, бастауыш сынып оқушыларының даму ерекшеліктері, оқу үдерісінде цифрлық құралдарды қолданудың тиімді жолдары, сондай-ақ педагогикалық әдіс-тәсілдер мен практикалық ұсыныстар талданады.
Информатика
Мақала
4 сынып
1
2
...
35
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!

Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!

