Бастауыш сынып Авторлық бағдарлама бойынша оқу-әдістемелік материалдар
Еліміздің барлық педагогтарының білімі мен тәжірибесін біріктіріп, білім сапасын арттыру үшін барлық педагогтардың еңбектерін осы сайтта жинадық. Сайтта 65 материал жарияланған. Сіз осының барлығын сайттан жүктеп сабағыңызға қолдана аласыз.
Барлығы: 65 материал
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. Жаңа оқу жылына арналған
Методическое руководство
Пояснительная записка к методическому руководству "Величины: измеряй, исследуй, применяй" Цели, задачи и направление руководства.
Бастауыш сынып
Авторлық бағдарлама
1 сынып
Авторлық бағдарлама Қызықты математика 1 сынып
Авторлық бағдарлама 1 сынып оқушыларына арналған факультатив сабақ. Бастауыш сынып мұғалімдеріне арналған әдістемелік құрал
Бастауыш сынып
Авторлық бағдарлама
1 сынып
«САНДАР ӘЛЕМІ ЖӘНЕ АМАЛДАР ЖҮЙЕСІ» (1-сыныпқа арналған)
Бастауыш мектеп – баланың тұлға ретінде қалыптасуының алғашқы кезеңі, оның танымдық қабілеттерінің қарқынды дамитын уақыты. Әсіресе, 1-сынып – жаңа ортаға бейімделу, мектеп мәдениетін игеру, білімге алғашқы қадам жасау кезеңі. Бұл кезеңде әр пән оқушының әрі қарай дамуын қалыптастырады. Солардың ішінде математика пәні ерекше орын алады, өйткені ол тек есеп шығаруды үйретіп қана қоймай, баланың логикалық ойлауын, есте сақтауын, зейінін, салыстыру мен пайымдау қабілетін дамытады.
«Сандар әлемі және амалдар жүйесі» атты авторлық бағдарлама 1-сынып оқушыларының математикаға деген алғашқы көзқарасын қалыптастыруды мақсат етеді. Бағдарламада оқушыны сандар әлемімен таныстыру, олардың құрылымын, ретін, қасиеттерін түсіндіру, қосу мен азайту амалдарын меңгерту қарастырылған. Мұнда тек дайын білім берілмейді, әрбір сабақта балаға ойлануға, салыстыруға, өз бетімен шешім қабылдауға мүмкіндік жасалады.
Кіріспе бөлімінде «сан» ұғымының бала өміріндегі орны ерекше екені айқындалады. Сан ұғымы – мате
Бастауыш сынып
Авторлық бағдарлама
1 сынып
Математика пәнінен 1 - сыныптарға арналған логикалық тапсырмалар
материал 35 беттен тұрады, 1 сыныпқа арналған логикалық тапсырмалар жинағы
Бастауыш сынып
Авторлық бағдарлама
1 сынып
Қызықты математика
Қазіргі заманғы бастауыш сынып мұғалімі баланың пәнге деген қызығушылығын оятушы ғана емес, сонымен қатар шығармашылық қабілеттерін дамытушы тұлға болуы қажет. Әсіресе, математика пәні балалардың логикалық ойлауын, есте сақтауын, таным белсенділігін қалыптастыруда ерекше рөл атқарады.
Бастауыш сынып
Авторлық бағдарлама
1 сынып
Үйден оқитын балаға ктп 1 сынып Математика 2 сағат Қол еңбегі 0,5 Айналадағы əлем 0,5
Зерде бағдарламасы бойынша жасалған ктп оқушының диогнозына қарай ақыл ой жеңіл
Бастауыш сынып
Авторлық бағдарлама
1 сынып
Формирование чувства ритма и рифмы на уроках математики в 1 классе как средство развития математического мышления»
Современное начальное образование направлено не только на овладение учащимися базовыми знаниями и умениями, но и на развитие их интеллектуальных, творческих и коммуникативных способностей. В этом контексте особую актуальность приобретает поиск эффективных методик, способствующих гармоничному развитию математического мышления младших школьников. Одним из нетрадиционных, но перспективных направлений является использование ритма и рифмы в процессе преподавания математики, особенно в первом классе, когда происходит начальная адаптация ребёнка к учебной деятельности.
Формирование чувства ритма и рифмы традиционно связывается с музыкальным и литературным развитием ребёнка. Однако данные элементы можно успешно использовать и в математическом обучении, поскольку ритмическая структура помогает учащимся лучше воспринимать, запоминать и воспроизводить информацию. Рифмованные стихи, считалки, математические загадки и песенки становятся не только средством повышения интереса к предмету, но и инстру
Бастауыш сынып
Авторлық бағдарлама
1 сынып
«Формирование чувства ритма и рифмы на уроках математики в 1 классе как средство развития математического мышления»
Пояснительная записка
Современное начальное образование направлено не только на овладение
учащимися базовыми знаниями и умениями, но и на развитие их
интеллектуальных, творческих и коммуникативных способностей. В этом
контексте особую актуальность приобретает поиск эффективных методик,
способствующих гармоничному развитию математического мышления
младших школьников. Одним из нетрадиционных, но перспективных
направлений является использование ритма и рифмы в процессе
преподавания математики, особенно в первом классе, когда происходит
начальная адаптация ребёнка к учебной деятельности.
Формирование чувства ритма и рифмы традиционно связывается с
музыкальным и литературным развитием ребёнка. Однако данные элементы
можно успешно использовать и в математическом обучении, поскольку
ритмическая структура помогает учащимся лучше воспринимать, запоминать
и воспроизводить информацию. Рифмованные стихи, считалки,
математические загадки и песенки становятся не только средством
повышения интереса к
Бастауыш сынып
Авторлық бағдарлама
1 сынып
«Бастауыш сынып оқушыларының математикалық сауаттылығын арттыруда ойын әдістерін тиімді пайдалану жолдары» (1-сыныпқа арналған)
«Бастауыш сынып оқушыларының
математикалық сауаттылығын арттыруда ойын әдістерін тиімді пайдалану жолдары»
(1-сыныпқа арналған)
Бастауыш сынып
Авторлық бағдарлама
1 сынып
Бастауыш сынып оқушыларын сауатты көркем жазуға үйретудің әдіс-тәсілдері
Көркем жазу оқушының мектепке келген күнімен, жазуымен басталады. Әдемі жазуды меңгерудің әр оқушыға маңызы өте зор. Әдемі жазу бұл мәдениеттің белгісі, әрі сол жазуды оқитын адамға көзқарасы, құрметі.
Мектептегі оқыту үрдісі сауат ашудан басталатыны белгілі. Сауат ашу жұмысының негізгі мақсаты – балаға хат таныту, яғни оған жазу мен оқуды үйрету. Сауат ашу – аса жауапты да, күрделі жұмыс. Өйткені сауат ашу кезеңінде оқушылар дыбысты әріппен таңбалай білуге (фонетика – графикалық жазуға) үйретіліп қоймайды, сонымен бірге каллиграфиялық талапқа сай жазуға дағдылануы тиіс.
Бастауыш сынып
Авторлық бағдарлама
1 сынып
“Ойын – білім бұлағы: Бастауыш сыныптағы ерекше ойын технологиялары” атты әдістемелік құрал
“Ойын – білім бұлағы: Бастауыш сыныптағы ерекше ойын технологиялары” атты әдістемелік құрал бастауыш сынып оқушыларының білімін жетілдіру мен дамытуда ойын технологияларының маңызын ашып көрсетеді.
Бастауыш сынып
Авторлық бағдарлама
1 сынып
Бұл әдістемелік құрал бастауыш сынып оқушыларының табиғатты зерттеу дағдыларын қалыптастыруға арналған. Дүниетану сабағында табиғатты бақылау, тәжірибелер жүргізу, зерттеу жобаларын орындау сияқты тиімді әдістер қарастырылады. Сондай-ақ, оқушылардың қызығушылығын арттыратын ойын, практикалық тапсырмалар және топтық жұмыс түрлері ұсынылады.
Бастауыш сынып
Авторлық бағдарлама
1 сынып
«Развитие эмоционального интеллекта у младших школьников»
Методическое пособие посвящено важной и актуальной теме – развитию эмоционального интеллекта у младших школьников. В условиях современной образовательной среды умение понимать и регулировать эмоции становится неотъемлемой частью гармоничного развития личности. В пособии предложены эффективные методики, направленные на формирование эмоциональной осознанности, эмпатии и саморегуляции у детей.
Бастауыш сынып
Авторлық бағдарлама
1 сынып
«Игровые упражнения для развития словарного запаса младших школьников»
Методическое пособие посвящено актуальной проблеме развития словарного запаса младших школьников через игровые методы. В современных образовательных условиях применение игровых технологий позволяет повысить интерес учащихся к изучению языка, улучшить их коммуникативные навыки и создать благоприятную среду для естественного усвоения новой лексики.
Бастауыш сынып
Авторлық бағдарлама
1 сынып
Методическое пособие «Игровые упражнения для развития словарного запаса младших школьников»
Методическое пособие посвящено актуальной проблеме развития словарного запаса младших школьников через игровые методы. В современных образовательных условиях применение игровых технологий позволяет повысить интерес учащихся к изучению языка, улучшить их коммуникативные навыки и создать благоприятную среду для естественного усвоения новой лексики.
Бастауыш сынып
Авторлық бағдарлама
1 сынып
саласындағы жаңашыл оқытушыға қойылатын талап та жаңашыл
болатыны сөзсіз. Оқытушы алдындағы басты міндет
– оқытудың əдіс-тəсілдерін үнемі жетілдіріп жəне жаңа
педагогикалық технологияларды меңгере отырып, еліміздің
жарқын болашағын жасайтын білімді де білікті, бəсекеге қабілетті
тұлға қалыптастыру. Жаңа технологияларды меңгеру мұғалімнің
кəсіптік, рухани, азаматтық жəне басқа да көптеген адами
келбетінің қалыптасуына игі əсерін тигізеді, өзін
– өзі дамытып, оқу үрдісін
тиімді ұйымдастыруға көмектеседі. Бүгінгі күні инновациялық
əдістер мен ақпараттық технологиялар қолдану арқылы
оқушының ойлау қабілетін арттырып, ізденушілігін дамы
Бастауыш сынып
Авторлық бағдарлама
1 сынып
Оқушының ой өрісін дамытады.
Бастауыш сынып
Авторлық бағдарлама
1 сынып
Тіл дамыту» - факультативтік курсы. Бұл курс арқылы оқушылар анақ тілі
сабақтарында меңгерген білім, білік, дағдыларын жетілдіре түседі.
Факультативтік курс арқылы оқушылардың дүниетанымы кеңіп, дұрыс
байланыстырып сөйлеуге уйренеді. Грамматикалық сауаттылықтары артады.
Əр сабақта сабақтың тақырыбынап байланысты жұмбақтар, жаңылпаштарды
қолданып, қазақ тілінің дыбыстық, лексикалық жүйесі мен грамматикалық
құрылымын меңгеру үдерісі қарастырылады.
Бастауыш сыныпта оқушыларға сурет салдырудан, есеп үйретуден,
табиғатты танытудан гөрі күнделікті өмірде өзі сөйлеп жүрген ана тілін оқыту
əлдеқайда қиын. Себебі, тілден алатын білім көбінесе абстракциялы ережелер
мен тілдік заңдарға негізделген материалдарға сүйенеді. Олардың кө
Бастауыш сынып
Авторлық бағдарлама
1 сынып
Икемді еңбек
Икемді еңбек үйірмесі сыныптан тыс уақытта мектеп оқушыларының негізгі шұғылданатын істерінің бірі болып табылады. Ол таңдаған салада практикалық іс-әрекетпен шұғылдануға ұмтылатын ерікті оқушыларды біріктіреді.Үйірме – бұл тек қана оқушылардың күштерін және шығармашылық ойлауды дамыту, бейімділік пен қабілеттілікті сынау орны ғана емес, болашақ өндірістің жаңашылдарын, ұтымды ұсынысшыларын және өнертабысшыларын, ғалымдарды және инженерлерді ұжымда тәрбиелейтін орын. Әрбір үйірмедегі сабақтарда реттілік, ұзақтық мерзімі және белгілі профиль жұмыстары сипатталады.Үйірме жұмыстарына қойылатын талаптардың ең маңыздыларының бірі - оның өмірмен тығыз байланыстылығы. Кез келген үйірменің, ғылыми қоғамының жұмысы айнала қоршаған өмірмен танысуға және оны гүлдендіруге белсене қатысуға себепші болуы тиіс.
Бастауыш сынып
Авторлық бағдарлама
1 сынып
Баланы үздіксіз білім беру жуйесіндегі педагогика ғылымдары мен практикасының ең басты өзекті мәселелері. Қазақстан президентінің 2030-шы жылға арналған бағдарламасында барлық саланың жанаруы туралы мәселелер, оның ішінде білім саласы бағдарламасындағы жағдайлар атап көрсетілген.
Баланың оқу мәселесі жақсы жағдайда болуына байланысты. Бүгінгі бастауыш сынып оқушыларынан Қазақстан келешегі байқалды. Жаңа ұлттық тәрбиелеуде, тәрбиенің мазмұны, ізгілендіру, жекелендіру және жаңа педагогикалық дамудың әлеуметтік бағытының түбегейлі өзгеруін талап етеді.
Бағдарламалық материалды балаларға игеру үрдісінде мұғалім баланы тек үстірт санауға ғана жаттықтырмай ой енбегіне бейімдеуге олардың қиялын, санасын, зейінін дамытатындай есептерді ауызша шығара білуге үйретеді.
Осы талаптарды ескере отырып, мен вариативтік бөлімде берілген «Қызықты математика» сабағына мынадай жоспар құрып отырмын.
Ұсынып отырған жоспарым бастауыш сынып оқушыларының жас ерекшелігіне лайықталы, бастауы сыныптың, бағдарлама
Бастауыш сынып
Авторлық бағдарлама
1 сынып
1
2
...
4
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!

Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!

