Бастауыш сынып Авторлық бағдарлама бойынша оқу-әдістемелік материалдар
Еліміздің барлық педагогтарының білімі мен тәжірибесін біріктіріп, білім сапасын арттыру үшін барлық педагогтардың еңбектерін осы сайтта жинадық. Сайтта 122 материал жарияланған. Сіз осының барлығын сайттан жүктеп сабағыңызға қолдана аласыз.
Барлығы: 122 материал
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. Жаңа оқу жылына арналған
Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы Тараз қаласының білім бөлімінің №15 мектеп -гимназиясы» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қазіргі заманда ақпараттық технологиялар қоғам өмірінің барлық саласына еніп отыр. Әсіресе білім беру жүйесінде жаңа цифрлық құралдар мен әдістерді қолдану ерекше қарқынмен дамып келеді. Соның ішінде нейрондық желілер негізінде жасалған интерактивті ойындар бастауыш сынып оқушыларының оқу процесін жеңілдетіп қана қоймай, олардың ойлау қабілеттерін дамытуға, шығармашылық белсенділігін арттыруға мүмкіндік береді.
Бастауыш мектеп кезеңі – баланың тұлғалық қалыптасуының ең маңызды сатысы. Осы кезеңде оқушының ойлау, қиялдау, есте сақтау және логикалық байланыстар орнату қабілеттері қарқынды дамиды. Сондықтан білім беруді дәстүрлі әдістермен шектемей, жаңа инновациялық тәсілдерді енгізу қажеттілігі туындайды. Осы тұрғыдан алғанда нейрондық желілер арқылы құрастырылған ойындар ерекше маңызға ие.
Интерактивті ойындар оқушыға оқу материалын қызықты әрі қолжетімді түрде меңгеруге жағдай жасайды. Балаларға тән ойынға деген қызығушылықты дұрыс пайдалана отырып, біз білім беру процесін тиімді ете
Бастауыш сынып
Авторлық бағдарлама
4 сынып
Бастауыш сынып оқушылары үшін нейрондық желілер арқылы интерактивті ойындар жасау» Логикалық және шығармашылық ойлауды дамыту үшін ойын элементтерін құру.
Қазіргі заманда ақпараттық технологиялар қоғам өмірінің барлық саласына еніп отыр. Әсіресе білім беру жүйесінде жаңа цифрлық құралдар мен әдістерді қолдану ерекше қарқынмен дамып келеді. Соның ішінде нейрондық желілер негізінде жасалған интерактивті ойындар бастауыш сынып оқушыларының оқу процесін жеңілдетіп қана қоймай, олардың ойлау қабілеттерін дамытуға, шығармашылық белсенділігін арттыруға мүмкіндік береді.
Бастауыш мектеп кезеңі – баланың тұлғалық қалыптасуының ең маңызды сатысы. Осы кезеңде оқушының ойлау, қиялдау, есте сақтау және логикалық байланыстар орнату қабілеттері қарқынды дамиды. Сондықтан білім беруді дәстүрлі әдістермен шектемей, жаңа инновациялық тәсілдерді енгізу қажеттілігі туындайды. Осы тұрғыдан алғанда нейрондық желілер арқылы құрастырылған ойындар ерекше маңызға ие.
Интерактивті ойындар оқушыға оқу материалын қызықты әрі қолжетімді түрде меңгеруге жағдай жасайды. Балаларға тән ойынға деген қызығушылықты дұрыс пайдалана отырып, біз білім беру процесін тиімді ете
Бастауыш сынып
Авторлық бағдарлама
4 сынып
"Бастауыш сыныпта эссе жазу техникасын меңгерту"
Бастауыш сыныптарда эссе жазу техникасын үйрету
Бастауыш сынып
Авторлық бағдарлама
4 сынып
«Қызықты гpaммaтикa: оқимын, ізденемін» ( бұл бағдарлама 4 - сыныптарға арналған )
Оқушылapдың білімге, ғылымғa деген ынтacын apттыpу, aқыл-ой
қaбілетін, диaлектикaлық дүниетaнымын, жеке бacының қacиеттеpін
дaмытaтыны қоғaм тaлaбынa caй іcке acыpуғa көмектеcу оқу үpдіcінің
жеміcі болып тaбылaды. Оқушылapдың қaзaқ тілі caбaқтapындa деpбеc
оқу-ізденіc дaғдылapының дaмуынa ықпaл ететін фaктоpлapының біpі
мұғaлімнің caбaқтa оқушының іc-əpекетін дұpыc ұйымдacтыpу болып
тaбылaды.
Қaзaқ мектебінің бүгінгі жaйы мен еpтеңі, оқушылapдың білімділік жəне
тəpбиелік деңгейі шешуші дəpежеде мұғaлімге бaйлaныcты, мұғaлім
ізденіcіне бaйлaныcты. Бacтaуыш cыныптapғa apнaлғaн бaғдapлaмaлap
педaгогикaлық үpдіcті жaңaшa қapaуды тaлaп етеді. Жеке тұлғaның
дaмуындa мaңызды pоль aтқapaтын оқушының өз бетінше жұмыcын
тиімді ұйымдacтыpa білу; cол apқылы мaтеpиaлды caнaлы меңгеpтудің
жүйеcін жacaу; оқушының түpлі дapa қaбілеттеpін apттыpу.
Өз бетінше жұмыc қaзіpгі жеке тұлғaны қaлыптacтыpу жəне тəpбиелеуде,
бacтaпқы білімін түбегейлі өзгеpтуде, яғни бұpынғышa оқушыны пəндік
білім, біліктеpдің б
Бастауыш сынып
Авторлық бағдарлама
4 сынып
Қызықты гpaммaтикa: оқимын, ізденемін» (бұл бағдарлама 4-сыныптарға арналған)
Жамбыл облысы əкімдігінің білім басқармасы
Т.Рысқұлов ауданының білім бөлімінің
Шолақ-қайыңды бастауыш мектебі"
Коммуналдықмемлекеттік мекемесі.
Бастауыш сынып
Авторлық бағдарлама
4 сынып
Қызықты гpaммaтикa: оқимын, ізденемін» (бұл бағдарлама 4-сыныптарға арналға
қaбілетін, диaлектикaлық дүниетaнымын, жеке бacының қacиеттеpін дaмытaтыны қоғaм тaлaбынa caй іcке acыpуғa көмектеcу оқу үpдіcінің жеміcі болып тaбылaды. Оқушылapдың қaзaқ тілі caбaқтapындa деpбеc оқу-ізденіc дaғдылapының дaмуынa ықпaл ететін фaктоpлapының біpі мұғaлімнің caбaқтa оқушының іc-әpекетін дұpыc ұйымдacтыpу болып тaбылaды.
Қaзaқ мектебінің бүгінгі жaйы мен еpтеңі, оқушылapдың білімділік және тәpбиелік деңгейі шешуші дәpежеде мұғaлімге бaйлaныcты, мұғaлім ізденіcіне бaйлaныcты. Бacтaуыш cыныптapғa apнaлғaн бaғдapлaмaлap педaгогикaлық үpдіcті жaңaшa қapaуды тaлaп етеді. Жеке тұлғaның дaмуындa мaңызды pоль aтқapaтын оқушының өз бетінше жұмыcын тиімді ұйымдacтыpa білу; cол apқылы мaтеpиaлды caнaлы меңгеpтудің жүйеcін жacaу; оқушының түpлі дapa қaбілеттеpін apттыpу.
Өз бетінше жұмыc қaзіpгі жеке тұлғaны қaлыптacтыpу және тәpбиелеуде, бacтaпқы білімін түбегейлі өзгеpтуде, яғни бұpынғышa оқушыны пәндік білім, біліктеpдің белгілі біp жиынтығымен қapулaндыpуды түбегейлі өзгеpтуде. О
Бастауыш сынып
Авторлық бағдарлама
4 сынып
Математикалық лабиринттер мен басқатырғыштар»
бастауыш сынып оқушылары үшін математика сабағында тек есеп шығарып қана қоймай, әртүрлі қызықты тапсырмалар арқылы білімге деген ынтасын ояту, математикалық тілін дамыту, ойлау қабілетін жетілдіру – тиімді оқытудың негізі. Осы тұрғыдан алғанда, «Математикалық лабиринттер мен басқатырғыштар» тақырыбындағы авторлық жұмыс 3-сынып оқушыларына арналған әдістемелік көмекші құрал ретінде ұсынылып отыр.
Бұл жұмыстың басты мақсаты – оқушылардың қызығушылығын арттыра отырып, оларды стандартты емес тапсырмалар арқылы ойлау мәдениетіне, есеп шығару дағдыларына, зейін мен есте сақтау қабілетіне, шығармашылық ізденіске үйрету. Математикалық лабиринттер мен басқатырғыштар баланың еркін ойлауын, шешім қабылдауын, салыстыру, талдау, қорытынды жасау сияқты жоғары деңгейлі ойлау дағдыларын дамытады. Сонымен қатар, бұл құрал оқушылардың математика пәніне деген көзқарасын өзгертіп, оны тек «қатты» және күрделі пән емес,
Бастауыш сынып
Авторлық бағдарлама
4 сынып
Авторлық бағдарлама «Математикалық лабиринттер мен басқатырғыштар» (Бастауыш сынып оқушыларын дамыту үшін қолдануға арналған бағдарлама
Қазіргі білім беру үдерісінде оқушылардың логикалық ойлау қабілетін дамыту, шығармашылық белсенділігін арттыру – басты міндеттердің бірі. Әсіресе бастауыш сынып оқушылары үшін математика сабағында тек есеп шығарып қана қоймай, әртүрлі қызықты тапсырмалар арқылы білімге деген ынтасын ояту, математикалық тілін дамыту, ойлау қабілетін жетілдіру – тиімді оқытудың негізі. Осы тұрғыдан алғанда, «Математикалық лабиринттер мен басқатырғыштар» тақырыбындағы авторлық жұмыс 3-сынып оқушыларына арналған әдістемелік көмекші құрал ретінде ұсынылып отыр.
Бұл жұмыстың басты мақсаты – оқушылардың қызығушылығын арттыра отырып, оларды стандартты емес тапсырмалар арқылы ойлау мәдениетіне, есеп шығару дағдыларына, зейін мен есте сақтау қабілетіне, шығармашылық ізденіске үйрету. Математикалық лабиринттер мен басқатырғыштар баланың еркін ойлауын, шешім қабылдауын, салыстыру, талдау, қорытынды жасау сияқты жоғары деңгейлі ойлау дағдыларын дамытады. Сонымен қатар, бұл құрал оқушылардың математика пәніне деген
Бастауыш сынып
Авторлық бағдарлама
4 сынып
«Бастауыш сыныптардағы жылдам есептеу және логикалық математика» авторлық бағдарлама
Авторлық бағдарлама 4 сынып оқушыларына және мұғалімдерге қажет
Бастауыш сынып
Авторлық бағдарлама
4 сынып
Табиғаттағы энергия көздері және оларды үнемдеу жолдары
Бокаева Жанат Тургенбаевна. Табиғаттағы энергия көздері және оларды
үнемдеу жолдары. 4-сыныпқа арналған авторлық бағдарлама. 2025. -150 б.
Бұл авторлық бағдарлама табиғаттағы энергия көздерін тиімді пайдалану
және үнемдеу мәселелерін қарастырады. Бағдарлама оқушыларға табиғи энергия
ресурстарын – күн, жел, су, биоэнергия және геотермалдық энергия сияқты
жаңартылатын энергия көздерін терең түсіндіреді. Сонымен қатар, энергияны
үнемдеу және қоршаған ортаны қорғау мәселелеріне арналған тиімді шешімдер
ұсынуды көздейді.
Бағдарлама барысында оқушылар табиғаттағы энергия көздерін
қолданудың экологиялық және экономикалық маңызын, энергияның үнемді
түрлерін пайдалану жолдарын, қоршаған ортаның қорғалуы мен табиғи
ресурстарды үнемдеу әдістерін үйренеді. Оқушыларға теориялық біліммен
қатар, практикалық тапсырмалар мен жобалар ұсынылады, олар арқылы
оқушылар энергия үнемдеудің нақты жолдарын меңгереді. Бұл бағдарлама
табиғат ресурстарын үнемдеу мен экология мәселелеріне бейжай қарамайтын
ұрпақ тә
Бастауыш сынып
Авторлық бағдарлама
4 сынып
Әдістемелік құрал "Бастауыш сынып оқушыларының әңгімелеу дағдысын қалыптастыруға арналған тапсырмалар жиынтығы
Оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамытуға арналған тапсырмалар
Бастауыш сынып
Авторлық бағдарлама
4 сынып
Математикалық сауаттылыққа бастау.
Математикалық сауаттылыққа бастау. Математика пәні бойынша бастауыш сыныпқа арналған оқу-әдістемелік кешен.
Бастауыш сынып
Авторлық бағдарлама
4 сынып
ГРАММАТИКА ӘЛЕМІНДЕ
Бүгінгі таңда қазақ халқы ғасырлар тұрғысында тәуелсіз мемлекетке айналып, өзінің қоғамдағы саяси, мәдени білім жүйесін әлемдік өркениет үлгісінде дамытуда. Өйткені кез-келген жаңа тәуелсіз мемлекеттің рухани даму үрдісінің өзіндік ерекшеліктері болады. Қазақ халқына тән білімнің озық, өнегелі үлгілерін оқушыға білім беруде, соның ішінде қазақ тілін оқытуда қолдану бүгінгі күннің басты міндеті болуы тиіс.
Бастауыш сынып
Авторлық бағдарлама
4 сынып
Бастауыш сыныпта жаңа әдіс-тәсілдерді пайдалану арқылы оқушының қабілетін арттыру
Жаңа тұрпатты мұғалім- бұл заманауи педагогикалық құралдардың бүкіл әлеуетін, инновациялық технологияның қыры мен сырын меңгерген, өзін-өзі кәсіби жетілдіруге үнемі ұмтылып отыратын рухани дамыған, әлеуметтік жағынан шығармашыл, интеллектуалды тұлға , білікті маман.
Бастауыш сынып
Авторлық бағдарлама
4 сынып
«Сөз мергені»
Жазу мен сөйлеуде қателiктерді азайту. Бастауыш cынып оқушылаpы үшiн тілдiк қателіктердi болдырмaу өте маңызды. Оқушылар дұрыс сөйлем құрастыру, сөздердi орынды қолдану, тыныс белгілерiн дұрыс қою дағдыларын меңгерген сайын жазу мен сөйлеу барысында қателіктері азаяды. Ойлау қабiлетін дамыту. Тілдiк сауаттылық тек тілдің құрылымын меңгерумен шектелмейді. Ол сонымен қатар оқушының ойлау қабiлетін, тілдiк логикасын дамытады. Тілдегi грамматикалық ережелердi дұрыс пайдалану оқушының жүйелi ойлауын, байланыс пен себеп-салдар ұғымдарын түсінуiн жақсартады. Оқу материалдарын жақсы меңгеру. Тiлдік сауаттылық оқу барысында мәтiнді дұрыс түсiну мен оған дұрыс жауап беру қабiлетін арттырады. Баланың мәтiнді оқу және түсіну деңгейі жоғары болса, оның білім деңгейі де өседі.
Бастауыш сынып
Авторлық бағдарлама
4 сынып
«Бастауыш сынып оқушыларын кітап оқуға баулу» (Әдістемелік көмекші құрал)
«Бастауыш сынып оқушыларын кітап оқуға баулу» әдістемелік жинақ әдебиеттік оқу, қазақ тілі, дүниетану, жаратылыстану, көркем еңбек, музыка пәндерімен кіріктіріліп алынған, сондықтан оқушының алған білімін толықтырып, сөздік қорын байытып, жан-жақты дамуына дәйекті ықпал етеді, оқу үрдісіне қолдануға болады.
Оқушылардың қазақ балалар әдебиеті мен әлем классикасының алтын қорындағы аса құнды шығармаларды оқып, сол туындылардың рухани маңыздылығын ұғыну, рухани мұраны сақтап, туған жеріне, еліне деген патриоттық сезімін ояту.
Әдістемелік көмекші құрал арқылы балаларды кітап оқуға үйретер құнды деректер бар.
Ұсынылып отырған әдістемелік жинақ бастауыш сынып мұғалімдері мен жас мамандарға кітап оқуға оқушыларды баулу, оқуды тиімді ұйымдастыру және жаңа әдіс-тәсілдерді қолдануға мүмкіндік беретін көмекші құрал болады.
Бастауыш сынып
Авторлық бағдарлама
4 сынып
БАСТАУЫШ СЫНЫПТА МАТЕМАТИКАЛЫҚ САУАТТЫЛЫҚТЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУ ЖОЛДАРЫ
Оқушы бiлiмiнiң тиянақтылығының ең басты шарты – математикалық логиканы ойланып меңгерiлуi болмақ. Егер жаңа сабақ мұғалiмнiң баяндауы арқылы түсiндiрiлсе, оқушының бәрi естiгенi арқылы ойлана ала ма? Әрине, оқушылардың бiр бөлiгi естуi бойынша-ақ ойланып, тиiстi қорытындылар жасайды, бiрақ бәрi де солай етедi дей қою қиын. Сондықтан – математика сабағында өзiндiк жұмыстың ең басты қажеттiлiгі – оқушыны ойға жетелеуiнде, ойланта отырып, өзiндiк қадам жасатуына байланысты. Оқушылардың өзiндiк қадамы, өзiндiк ойының қалыптасуы оны шығармашылық жұмысқа жетелейдi.
Шығармашылық еңбек алдымен оқушыға қанат бiтiредi, қиял бередi. ғылым-бiлiмдi меңгерудi мақсаттандырады, өзiнiң барар жерiн, жеңер қиындығын, шығар биiгiн айқын етедi. Оқушының бiлiм жүйелерiнiң меңгерудегi сан алуан қадамдары бiрiгiп, бiртұтас дүниеге айналады.
Бастауыш сынып
Авторлық бағдарлама
4 сынып
Дене шынықтыру сабақтарында қазақ ұлттық ойындарын енгізу
Оқу үрдісінде ұлттық ойын элементтерін пайдалану сабақтың тақырыбы мен мазмұнын ашуға, белгілі бір мақсатқа жетуге өз ықпалын тигізеді. Мектептегі дене шынықтыру пәнінің жоспарлау жұмысын ұйымдастыру, жас ұрпақтың жалпы дене бітімін дамыту үшін еңбек етуге, Отанын қорғауға дайындау үшін, салауатты өмір салтын қалыптастыру үшін пайдасы зор.
Дене шынықтыру
Авторлық бағдарлама
Барлық сыныптар
"Қызықты есептер мен логикалық ойындар"
Әдістемелік құрал
Бастауыш сынып
Авторлық бағдарлама
4 сынып
Авторлық бағдарламам 34 сағатқа арналған математика пәні бойынша
Бастауыш сынып
Авторлық бағдарлама
4 сынып
1
2
...
7
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!

Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
