Бастауыш сынып Авторлық бағдарлама бойынша оқу-әдістемелік материалдар
Еліміздің барлық педагогтарының білімі мен тәжірибесін біріктіріп, білім сапасын арттыру үшін барлық педагогтардың еңбектерін осы сайтта жинадық. Сайтта 484 материал жарияланған. Сіз осының барлығын сайттан жүктеп сабағыңызға қолдана аласыз.
Барлығы: 484 материал
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. Жаңа оқу жылына арналған
Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы Тараз қаласының білім бөлімінің №15 мектеп -гимназиясы» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қазіргі заманда ақпараттық технологиялар қоғам өмірінің барлық саласына еніп отыр. Әсіресе білім беру жүйесінде жаңа цифрлық құралдар мен әдістерді қолдану ерекше қарқынмен дамып келеді. Соның ішінде нейрондық желілер негізінде жасалған интерактивті ойындар бастауыш сынып оқушыларының оқу процесін жеңілдетіп қана қоймай, олардың ойлау қабілеттерін дамытуға, шығармашылық белсенділігін арттыруға мүмкіндік береді.
Бастауыш мектеп кезеңі – баланың тұлғалық қалыптасуының ең маңызды сатысы. Осы кезеңде оқушының ойлау, қиялдау, есте сақтау және логикалық байланыстар орнату қабілеттері қарқынды дамиды. Сондықтан білім беруді дәстүрлі әдістермен шектемей, жаңа инновациялық тәсілдерді енгізу қажеттілігі туындайды. Осы тұрғыдан алғанда нейрондық желілер арқылы құрастырылған ойындар ерекше маңызға ие.
Интерактивті ойындар оқушыға оқу материалын қызықты әрі қолжетімді түрде меңгеруге жағдай жасайды. Балаларға тән ойынға деген қызығушылықты дұрыс пайдалана отырып, біз білім беру процесін тиімді ете
Бастауыш сынып
Авторлық бағдарлама
4 сынып
Бастауыш сынып оқушылары үшін нейрондық желілер арқылы интерактивті ойындар жасау» Логикалық және шығармашылық ойлауды дамыту үшін ойын элементтерін құру.
Түсінік хат
Қазіргі заманда ақпараттық технологиялар қоғам өмірінің барлық саласына еніп отыр. Әсіресе білім беру жүйесінде жаңа цифрлық құралдар мен әдістерді қолдану ерекше қарқынмен дамып келеді. Соның ішінде нейрондық желілер негізінде жасалған интерактивті ойындар бастауыш сынып оқушыларының оқу процесін жеңілдетіп қана қоймай, олардың ойлау қабілеттерін дамытуға, шығармашылық белсенділігін арттыруға мүмкіндік береді.
Бастауыш мектеп кезеңі – баланың тұлғалық қалыптасуының ең маңызды сатысы. Осы кезеңде оқушының ойлау, қиялдау, есте сақтау және логикалық байланыстар орнату қабілеттері қарқынды дамиды. Сондықтан білім беруді дәстүрлі әдістермен шектемей, жаңа инновациялық тәсілдерді енгізу қажеттілігі туындайды. Осы тұрғыдан алғанда нейрондық желілер арқылы құрастырылған ойындар ерекше маңызға ие.
Интерактивті ойындар оқушыға оқу материалын қызықты әрі қолжетімді түрде меңгеруге жағдай жасайды. Балаларға тән ойынға деген қызығушылықты дұрыс пайдалана отырып, біз білім беру процесі
Бастауыш сынып
Авторлық бағдарлама
3 сынып
Бастауыш сынып оқушылары үшін нейрондық желілер арқылы интерактивті ойындар жасау» Логикалық және шығармашылық ойлауды дамыту үшін ойын элементтерін құру.
Қазіргі заманда ақпараттық технологиялар қоғам өмірінің барлық саласына еніп отыр. Әсіресе білім беру жүйесінде жаңа цифрлық құралдар мен әдістерді қолдану ерекше қарқынмен дамып келеді. Соның ішінде нейрондық желілер негізінде жасалған интерактивті ойындар бастауыш сынып оқушыларының оқу процесін жеңілдетіп қана қоймай, олардың ойлау қабілеттерін дамытуға, шығармашылық белсенділігін арттыруға мүмкіндік береді.
Бастауыш мектеп кезеңі – баланың тұлғалық қалыптасуының ең маңызды сатысы. Осы кезеңде оқушының ойлау, қиялдау, есте сақтау және логикалық байланыстар орнату қабілеттері қарқынды дамиды. Сондықтан білім беруді дәстүрлі әдістермен шектемей, жаңа инновациялық тәсілдерді енгізу қажеттілігі туындайды. Осы тұрғыдан алғанда нейрондық желілер арқылы құрастырылған ойындар ерекше маңызға ие.
Интерактивті ойындар оқушыға оқу материалын қызықты әрі қолжетімді түрде меңгеруге жағдай жасайды. Балаларға тән ойынға деген қызығушылықты дұрыс пайдалана отырып, біз білім беру процесін тиімді ете
Бастауыш сынып
Авторлық бағдарлама
4 сынып
"Бастауыш сыныпта эссе жазу техникасын меңгерту"
Бастауыш сыныптарда эссе жазу техникасын үйрету
Бастауыш сынып
Авторлық бағдарлама
4 сынып
«Қызықты гpaммaтикa: оқимын, ізденемін» ( бұл бағдарлама 4 - сыныптарға арналған )
Оқушылapдың білімге, ғылымғa деген ынтacын apттыpу, aқыл-ой
қaбілетін, диaлектикaлық дүниетaнымын, жеке бacының қacиеттеpін
дaмытaтыны қоғaм тaлaбынa caй іcке acыpуғa көмектеcу оқу үpдіcінің
жеміcі болып тaбылaды. Оқушылapдың қaзaқ тілі caбaқтapындa деpбеc
оқу-ізденіc дaғдылapының дaмуынa ықпaл ететін фaктоpлapының біpі
мұғaлімнің caбaқтa оқушының іc-əpекетін дұpыc ұйымдacтыpу болып
тaбылaды.
Қaзaқ мектебінің бүгінгі жaйы мен еpтеңі, оқушылapдың білімділік жəне
тəpбиелік деңгейі шешуші дəpежеде мұғaлімге бaйлaныcты, мұғaлім
ізденіcіне бaйлaныcты. Бacтaуыш cыныптapғa apнaлғaн бaғдapлaмaлap
педaгогикaлық үpдіcті жaңaшa қapaуды тaлaп етеді. Жеке тұлғaның
дaмуындa мaңызды pоль aтқapaтын оқушының өз бетінше жұмыcын
тиімді ұйымдacтыpa білу; cол apқылы мaтеpиaлды caнaлы меңгеpтудің
жүйеcін жacaу; оқушының түpлі дapa қaбілеттеpін apттыpу.
Өз бетінше жұмыc қaзіpгі жеке тұлғaны қaлыптacтыpу жəне тəpбиелеуде,
бacтaпқы білімін түбегейлі өзгеpтуде, яғни бұpынғышa оқушыны пəндік
білім, біліктеpдің б
Бастауыш сынып
Авторлық бағдарлама
4 сынып
Қызықты гpaммaтикa: оқимын, ізденемін» (бұл бағдарлама 4-сыныптарға арналған)
Жамбыл облысы əкімдігінің білім басқармасы
Т.Рысқұлов ауданының білім бөлімінің
Шолақ-қайыңды бастауыш мектебі"
Коммуналдықмемлекеттік мекемесі.
Бастауыш сынып
Авторлық бағдарлама
4 сынып
Қызықты гpaммaтикa: оқимын, ізденемін» (бұл бағдарлама 4-сыныптарға арналға
қaбілетін, диaлектикaлық дүниетaнымын, жеке бacының қacиеттеpін дaмытaтыны қоғaм тaлaбынa caй іcке acыpуғa көмектеcу оқу үpдіcінің жеміcі болып тaбылaды. Оқушылapдың қaзaқ тілі caбaқтapындa деpбеc оқу-ізденіc дaғдылapының дaмуынa ықпaл ететін фaктоpлapының біpі мұғaлімнің caбaқтa оқушының іc-әpекетін дұpыc ұйымдacтыpу болып тaбылaды.
Қaзaқ мектебінің бүгінгі жaйы мен еpтеңі, оқушылapдың білімділік және тәpбиелік деңгейі шешуші дәpежеде мұғaлімге бaйлaныcты, мұғaлім ізденіcіне бaйлaныcты. Бacтaуыш cыныптapғa apнaлғaн бaғдapлaмaлap педaгогикaлық үpдіcті жaңaшa қapaуды тaлaп етеді. Жеке тұлғaның дaмуындa мaңызды pоль aтқapaтын оқушының өз бетінше жұмыcын тиімді ұйымдacтыpa білу; cол apқылы мaтеpиaлды caнaлы меңгеpтудің жүйеcін жacaу; оқушының түpлі дapa қaбілеттеpін apттыpу.
Өз бетінше жұмыc қaзіpгі жеке тұлғaны қaлыптacтыpу және тәpбиелеуде, бacтaпқы білімін түбегейлі өзгеpтуде, яғни бұpынғышa оқушыны пәндік білім, біліктеpдің белгілі біp жиынтығымен қapулaндыpуды түбегейлі өзгеpтуде. О
Бастауыш сынып
Авторлық бағдарлама
4 сынып
Математикалық лабиринттер мен басқатырғыштар»
бастауыш сынып оқушылары үшін математика сабағында тек есеп шығарып қана қоймай, әртүрлі қызықты тапсырмалар арқылы білімге деген ынтасын ояту, математикалық тілін дамыту, ойлау қабілетін жетілдіру – тиімді оқытудың негізі. Осы тұрғыдан алғанда, «Математикалық лабиринттер мен басқатырғыштар» тақырыбындағы авторлық жұмыс 3-сынып оқушыларына арналған әдістемелік көмекші құрал ретінде ұсынылып отыр.
Бұл жұмыстың басты мақсаты – оқушылардың қызығушылығын арттыра отырып, оларды стандартты емес тапсырмалар арқылы ойлау мәдениетіне, есеп шығару дағдыларына, зейін мен есте сақтау қабілетіне, шығармашылық ізденіске үйрету. Математикалық лабиринттер мен басқатырғыштар баланың еркін ойлауын, шешім қабылдауын, салыстыру, талдау, қорытынды жасау сияқты жоғары деңгейлі ойлау дағдыларын дамытады. Сонымен қатар, бұл құрал оқушылардың математика пәніне деген көзқарасын өзгертіп, оны тек «қатты» және күрделі пән емес,
Бастауыш сынып
Авторлық бағдарлама
4 сынып
Эмоциялық интелектіні тіл сабағында дамытуға бағытталған әдістер ( 3-сынып оқушыларына арналған)
Жалпы сипаттама. «Эмоциялық интелектіні тіл сабағында дамытуға бағытталған әдістер» атты бағдарлама оқу жоспарының вариативті бөлігінің оқу бағдарламалары және элективті курстарды әзірлеу және әдістемелік қамтамасыз ету барысында барлық деңгейдегі мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарды басшылыққа ала отырып, «Оқу жоспарының вариативті бөлігінің оқу бағдарламалары және элективті курстарды сараптамадан өткізу және оларды жаңартылған білім беру мазмұны аясында әдістемелік қамтамасыз ету» туралы ереже ҚР-ң 2007 жылғы 27 шілдедегі №319-ІІІ «Білім туралы» Заңына (06.05.2020 жылы енгізілген толықтырулар мен өзгертулер негізінде) сәйкес әзірленді. Бағдарлама мазмұнына аптасына 1 сағат, жылына 34 сағат жүктеме берілген.
Бағдарламаның мақсаты:
3-сынып оқушыларының тілдік дағдыларын дамыту барысында эмоциялық интеллектіні қалыптастыру және оны оқу-тәрбие үдерісінде тиімді пайдалану арқылы баланың тұлғалық, әлеуметтік, коммуникативтік қабілеттерін үйлесімді дамыту.
Бағдарламаның міндеттері:
1
Бастауыш сынып
Авторлық бағдарлама
3 сынып
Авторлық бағдарлама "Отбасылық оқу сағаты"
Кітап оқуға деген қызығушылықты арттыру және оны қолдау,кітап мәртебесін арттыру мақсатында білім алушылар арасында "Оқуға құштар мектеп" жобасы жалғасады.
Бастауыш сынып
Авторлық бағдарлама
2 сынып
Формирование чувства ритма и рифмы на уроках математики в 1 классе как средство развития математического мышления»
Современное начальное образование направлено не только на овладение учащимися базовыми знаниями и умениями, но и на развитие их интеллектуальных, творческих и коммуникативных способностей. В этом контексте особую актуальность приобретает поиск эффективных методик, способствующих гармоничному развитию математического мышления младших школьников. Одним из нетрадиционных, но перспективных направлений является использование ритма и рифмы в процессе преподавания математики, особенно в первом классе, когда происходит начальная адаптация ребёнка к учебной деятельности.
Формирование чувства ритма и рифмы традиционно связывается с музыкальным и литературным развитием ребёнка. Однако данные элементы можно успешно использовать и в математическом обучении, поскольку ритмическая структура помогает учащимся лучше воспринимать, запоминать и воспроизводить информацию. Рифмованные стихи, считалки, математические загадки и песенки становятся не только средством повышения интереса к предмету, но и инстру
Бастауыш сынып
Авторлық бағдарлама
1 сынып
«Формирование чувства ритма и рифмы на уроках математики в 1 классе как средство развития математического мышления»
Пояснительная записка
Современное начальное образование направлено не только на овладение
учащимися базовыми знаниями и умениями, но и на развитие их
интеллектуальных, творческих и коммуникативных способностей. В этом
контексте особую актуальность приобретает поиск эффективных методик,
способствующих гармоничному развитию математического мышления
младших школьников. Одним из нетрадиционных, но перспективных
направлений является использование ритма и рифмы в процессе
преподавания математики, особенно в первом классе, когда происходит
начальная адаптация ребёнка к учебной деятельности.
Формирование чувства ритма и рифмы традиционно связывается с
музыкальным и литературным развитием ребёнка. Однако данные элементы
можно успешно использовать и в математическом обучении, поскольку
ритмическая структура помогает учащимся лучше воспринимать, запоминать
и воспроизводить информацию. Рифмованные стихи, считалки,
математические загадки и песенки становятся не только средством
повышения интереса к
Бастауыш сынып
Авторлық бағдарлама
1 сынып
«Бастауыш білім беру деңгейіндегі математика пəнін оқыту ерекшеліктері»
Өзектілігі:
Қазіргі таңда əлемдік білім беру кеңістігінің басты талабы – білім алушының функционалдық сауаттылығын қалыптастыру. Бастауыш сынып оқушыларына функционалдық, соның ішінде математикалық сауаттылықты ерте кезеңнен дамыту – олардың өмірлік құзыреттіліктерін қалыптастырудың негізі болып табылады. Математиканы тек пəн ретінде емес, ойлау, талдау, шешім қабылдау, логикалық пайымдау құралы ретінде түсіне білу – ХХІ ғасыр адамының маңызды дағдысы.
Осы тұрғыдан алғанда, ұсынылып отырған бағдарлама бастауыш буындағы оқушылардың математика пəніне деген қызығушылығын оятып, логикалық ойлауын дамыта отырып, математикалық сауаттылығын арттыруда өзекті болып табылады.
Бағдарламаның мақсаты:
• Бастауыш сынып оқушыларының математикалық білім, білік, дағдыларын жетілдіру арқылы математикалық жəне логикалық сауаттылығын қалыптастыру;
• Практикалық есептерді, логикалық тапсырмаларды шешу арқылы танымдық қабілеттерін, шығармашылық ойлауын дамыту.
Бағдарламаның міндеттері:
• Оқушылардың логикал
Бастауыш сынып
Авторлық бағдарлама
8 сынып
Бастауыш білім беру деңгейіндегі математика пəнін оқыту ерекшеліктері»
Қазіргі таңда əлемдік білім беру кеңістігінің басты талабы – білім алушының
функционалдық сауаттылығын қалыптастыру. Бастауыш сынып оқушыларына
функционалдық, соның ішінде математикалық сауаттылықты ерте кезеңнен
дамыту – олардың өмірлік құзыреттіліктерін қалыптастырудың негізі болып
табылады. Математиканы тек пəн ретінде емес, ойлау, талдау, шешім қабылдау,
логикалық пайымдау құралы ретінде түсіне білу – ХХІ ғасыр адамының
маңызды дағдысы.
Осы тұрғыдан алғанда, ұсынылып отырған бағдарлама бастауыш буындағы
оқушылардың математика пəніне деген қызығушылығын оятып, логикалық
ойлауын дамыта отырып, математикалық сауаттылығын арттыруда өзекті
болып табылады.
Бағдарламаның мақсаты:
• Бастауыш сынып оқушыларының математикалық білім, білік,
дағдыларын жетілдіру арқылы математикалық жəне логикалық
сауаттылығын қалыптастыру;
• Практикалық есептерді, логикалық тапсырмаларды шешу арқылы
танымдық қабілеттерін, шығармашылық ойлауын дамыту.
Бағдарламаның міндеттері:
• Оқушылардың логикалық, сыни ойл
Бастауыш сынып
Авторлық бағдарлама
3 сынып
Əріптерді оқы
Əріптер
Бастауыш сынып
Авторлық бағдарлама
Барлық сыныптар
Математика в профессиях: зачем нужны знания по математике » 2 класс
Математика — это не только школьный предмет с задачами, примерами и таблицами умножения, но и важный инструмент, сопровождающий человека всю жизнь. Уже с начальных классов важно формировать у детей понимание, что знания по математике пригодятся не только на уроках, но и в реальной жизни, в различных профессиях и жизненных ситуациях. В данной авторской работе рассматривается актуальная и важная тема — зачем детям знать математику и как она помогает людям в профессиях.
Младшие школьники только начинают осваивать основы математики: учатся считать, сравнивать, решать простые задачи. Однако важно, чтобы дети с раннего возраста понимали практическую значимость этих знаний. Именно в 1–4 классах закладываются базовые навыки, от которых зависит дальнейшее отношение ребенка к учебе и к науке в целом. Если показать детям, как математика используется в профессиях, которые они видят каждый день (врачи, повара, строители, продавцы, полицейские, пилоты, механики), это поможет им осознать важность учё
Бастауыш сынып
Авторлық бағдарлама
2 сынып
Математика в профессиях: зачем нужны знания по математике » 2 класс
таблицами умножения, но и важный инструмент, сопровождающий
человека всю жизнь. Уже с начальных классов важно формировать у детей
понимание, что знания по математике пригодятся не только на уроках, но и
в реальной жизни, в различных профессиях и жизненных ситуациях. В
данной авторской работе рассматривается актуальная и важная тема —
зачем детям знать математику и как она помогает людям в профессиях.
Младшие школьники только начинают осваивать основы математики:
учатся считать, сравнивать, решать простые задачи. Однако важно, чтобы
дети с раннего возраста понимали практическую значимость этих знаний.
Именно в 1–4 классах закладываются базовые навыки, от которых зависит
дальнейшее отношение ребенка к учебе и к науке в целом. Если показать
детям, как математика используется в профессиях, которые они видят
каждый день (врачи, повара, строители, продавцы, полицейские, пилоты,
механики), это поможет им осознать важность учёбы и повысит учебную
мотивацию.
Цель данной авторской работы — позна
Бастауыш сынып
Авторлық бағдарлама
2 сынып
«Математика в профессиях: зачем нужны знания по математике » 2 класс
Математика — это не только школьный предмет с задачами, примерами и
таблицами умножения, но и важный инструмент, сопровождающий
человека всю жизнь. Уже с начальных классов важно формировать у детей
понимание, что знания по математике пригодятся не только на уроках, но и
в реальной жизни, в различных профессиях и жизненных ситуациях. В
данной авторской работе рассматривается актуальная и важная тема —
зачем детям знать математику и как она помогает людям в профессиях.
Младшие школьники только начинают осваивать основы математики:
учатся считать, сравнивать, решать простые задачи. Однако важно, чтобы
дети с раннего возраста понимали практическую значимость этих знаний.
Именно в 1–4 классах закладываются базовые навыки, от которых зависит
дальнейшее отношение ребенка к учебе и к науке в целом. Если показать
детям, как математика используется в профессиях, которые они видят
каждый день (врачи, повара, строители, продавцы, полицейские, пилоты,
механики), это поможет им осознать важность учё
Бастауыш сынып
Авторлық бағдарлама
2 сынып
Авторлық бағдарлама «Математикалық лабиринттер мен басқатырғыштар» (Бастауыш сынып оқушыларын дамыту үшін қолдануға арналған бағдарлама
Қазіргі білім беру үдерісінде оқушылардың логикалық ойлау қабілетін дамыту, шығармашылық белсенділігін арттыру – басты міндеттердің бірі. Әсіресе бастауыш сынып оқушылары үшін математика сабағында тек есеп шығарып қана қоймай, әртүрлі қызықты тапсырмалар арқылы білімге деген ынтасын ояту, математикалық тілін дамыту, ойлау қабілетін жетілдіру – тиімді оқытудың негізі. Осы тұрғыдан алғанда, «Математикалық лабиринттер мен басқатырғыштар» тақырыбындағы авторлық жұмыс 3-сынып оқушыларына арналған әдістемелік көмекші құрал ретінде ұсынылып отыр.
Бұл жұмыстың басты мақсаты – оқушылардың қызығушылығын арттыра отырып, оларды стандартты емес тапсырмалар арқылы ойлау мәдениетіне, есеп шығару дағдыларына, зейін мен есте сақтау қабілетіне, шығармашылық ізденіске үйрету. Математикалық лабиринттер мен басқатырғыштар баланың еркін ойлауын, шешім қабылдауын, салыстыру, талдау, қорытынды жасау сияқты жоғары деңгейлі ойлау дағдыларын дамытады. Сонымен қатар, бұл құрал оқушылардың математика пәніне деген
Бастауыш сынып
Авторлық бағдарлама
4 сынып
Бастауыш буында математика пәнінен функционалдық сауаттылықты дамытуға арналған тапсырмалар ( 3 сынып оқушыларына арналған)
Қазіргі таңда білім беру жүйесінде функционалдық сауаттылықтың маңызы ерекше. Әсіресе бастауыш сыныптарда математика пәні арқылы оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту - болашақта олардың өз бетінше шешім қабылдауы, проблемаларды шешу қабілетін арттыру үшін маңызды. Бұл оқушылардың тек теориялық білімдерін ғана емес, сонымен қатар олардың өмірде кездесетін нақты жағдайларда қолдана білу дағдыларын дамытуға бағытталған.Функционалдық сауаттылық – бұл адамның күнделікті өмірде кездесетін түрлі мәселелерді шешу үшін алған білімдерін қолдана білу қабілеті. Ол тек оқулықтағы тапсырмаларға жауап беру ғана емес, реальды өмірде кездесетін міндеттерді шешу үшін логикалық ойлау, талдау жасау және ақпаратты дұрыс пайдалану дағдыларын қамтиды.Бастауыш сыныптарда математиканы оқытуда бұл дағдыларды дамыту аса маңызды. Себебі бастауыш кезеңде алған білім оқушының алдағы уақытта келесі сыныптарда және өмірде тап болатын қиындықтарды жеңуге негіз қалайды.Математика пәні оқушылардың логикалық ойл
Бастауыш сынып
Авторлық бағдарлама
3 сынып
1
2
...
25
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!

Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
