Бастауыш сынып Мақала бойынша оқу-әдістемелік материалдар
Еліміздің барлық педагогтарының білімі мен тәжірибесін біріктіріп, білім сапасын арттыру үшін барлық педагогтардың еңбектерін осы сайтта жинадық. Сайтта 269 материал жарияланған. Сіз осының барлығын сайттан жүктеп сабағыңызға қолдана аласыз.
Барлығы: 269 материал
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Мақала. Lesson stady- оқытуды басқару және бақылаудың тиімді тәсілі
Мақала
Бастауыш сынып
Мақала
3 сынып
Мақала Музыка өнері. Домбыра жасау
Мақала Музыка өнері. Домбыра жасау
Бастауыш сынып
Мақала
3 сынып
Мақала Графика. Табиғаттағы сызықтар
Мақала Графика. Табиғаттағы сызықтар
Бастауыш сынып
Мақала
3 сынып
Мақала Кескіндеме. Портрет
Кескіндеме. Портрет
Бастауыш сынып
Мақала
3 сынып
Біртұтас тәрбие: Ұрпақ тәрбиесіндегі тұтастықтың маңызы
Біртұтас тәрбие: Ұрпақ тәрбиесіндегі тұтастықтың маңызын түсіндіру
Бастауыш сынып
Мақала
3 сынып
ІС-ӘРЕКЕТТІ ЗЕРТТЕУ ӘДІСІ АРҚЫЛЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ҮЛГЕРІМІН АРТТЫРУ: ӨЗ ТӘЖІРИБЕМНЕН
Бүгінгі таңда білім беру жүйесінде оқушылардың белсенділігін арттыру, олардың сабаққа деген ынтасын күшейту өзекті мәселелердің бірі. Бұл ретте мен өз тәжірибемде іс-әрекетті зерттеу әдісін қолданып, оқу жылы бойы 3-сынып оқушыларының математикалық үлгерімін арттыруға бағытталған әртүрлі әдіс-тәсілдерді енгіздім. Осы мақалада мен өзімнің нақты жұмыс тәжірибемді сипаттай отырып, қандай нәтижелерге қол жеткізгенімді бөліскім келеді.
Бастауыш сынып
Мақала
3 сынып
Білімнің кілті-бастауышта
Білімнің бастауы бастауыштан алатыны жайында
Бастауыш сынып
Мақала
3 сынып
Бастауыш сыныптарда логикалық математиканың тиімділігі
Б а с т ау ы ш л о г и к а л ы к с ы н ы п т а р д а
м а т е м а т и к а н ы н
тиімділігі
Бастауыш сынып
Мақала
3 сынып
Оқушылардың белсенділігін арттыру үшін интерактивті технологияны пайдалану
Оқушылардың белсенділігін арттыру үшін интерактивті технологияны пайдалану туралы мақала
Бастауыш сынып
Мақала
3 сынып
Заманауи сабақты оқыту үрдісіндегі тәжірибе бағдарлық және интерпетациялауды жүзеге асырудың өзектілігі
Бұл мақала жасанды интеллект бастауыш сыныптың оқушыларын оқытудағы заманауи құрал болып табылады
Бастауыш сынып
Мақала
3 сынып
Тәжірибе алмасу
Бастауыш сынып
Мақала
3 сынып
НЕЙРОНДЫҚ ЖЕЛІЛЕРДІ БАСТАУЫШ СЫНЫП МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ БІЛІМ БЕРУ ТӘЖІРИБЕСІНДЕ ҚОЛДАНУ МҮМКІНДІКТЕРІ
Бұл мақалада нейрондық желілердің бастауыш сынып мұғалімдерінің білім беру тәжірибесінде қолдану мүмкіндіктері қарастырылады. Нейрондық технологияларды пайдалану оқу үрдісін оңтайландыруға, оқушылардың қызығушылығын арттыруға және оқыту сапасын жақсартуға мүмкіндік береді. Мақалада нейрондық желілердің тиімді құрал ретінде қолданылуының практикалық мысалдары мен артықшылықтары көрсетіледі.
Бастауыш сынып
Мақала
3 сынып
БАСТАУЫШ СЫНЫП САТЫСЫНА ОЙЫН МЕН ГЕЙМИФИКАЦИЯ АРҚЫЛЫ ОҚЫТУДЫ ДАМЫТУ
Ойын мен геймификацияны сабақтарда пайдаланудың маңызын айқындап, оны тәжірибе кезінде жиі қолдансақ, онда балалардың сабаққа деген қызуғушылығы артып, оқушылардың сабақ кезінде белсенділік таңытады.
Бастауыш сынып
Мақала
3 сынып
Бастауыш сынып оқушыларына ұлттық тәрбие беру
Ұлттық тәрбие беру – ұрпақтың бойында ұлттық сананы қалыптастыру, ұлттық дәстүрлер мен мәдениетті сақтап, оны келешекке жеткізу мақсатында жүзеге асатын тәрбиелік жұмыс. Әсіресе, бастауыш сынып оқушылары үшін бұл тәрбие өте маңызды, себебі олардың психологиялық және әлеуметтік дамуы осы кезеңде қарқынды жүреді. Бұл мақалада бастауыш сынып оқушыларына ұлттық тәрбие беру әдістері мен оның маңыздылығы туралы сөз қозғалады.
Бастауыш сынып
Мақала
3 сынып
Бастауыш сынып оқушыларын ойын арқылы адамгершілік құндылықтарын қалыптастыру
Ойын - балалардың негізгі іс-әрекеттерінің бір түрі. Бала өмірі ойынға байланысты. Бала ойынсыз өсіп өркендей алмайды. Бұл -өмірдің заңдылығы. Еңбек үстінде адамның көптеген ерекшеліктері дамиды. Өмір сүру барысында ол түрлі жолдармен жарыққа шығады. Мысалы, үлкендер өздеріне тән ерекшеліктерін еңбектену барысында танытса, ал балалар ойын үстінде көрсетеді.
Ойын - балалар үшін күрделі әрекет. Балалар ойын үстінде үлкендердің іс-әрекеттерін үйренеді. Ойын арқылы баланың ой-өрісі кеңейеді. Ойынның өз мақсаты, жоспары, тәрбиелік мәні бар. Сол ойын арқылы бала өмірден көптеген мәліметтер алады. Ойын баланың ақылын, дүниетанымын кеңейтеді, мінез-құлқын, ерік-жігерін қалыптастырады. Аса ірі психологтердің пікірінше, ойын үстінде бала қандай болса, өскенде еңбек барысында сондай белсенділік таныта алады. Сондықтан ойын - адамның өмір танымының алғашқы қадамы. Бала ойын барысында өздерін еркін сезінеді, ізденімпаздық, тапқырлық әрекеті байқалады. Ойын үстінде өмірдің өзіндегідей қуанып,
Бастауыш сынып
Мақала
3 сынып
Бастауыш сынып оқушыларын ойын арқылы адамгершілік құндылықтарын қалыптастыру
Ойын - балалардың негізгі іс-әрекеттерінің бір түрі. Бала өмірі ойынға байланысты. Бала ойынсыз өсіп өркендей алмайды. Бұл -өмірдің заңдылығы. Еңбек үстінде адамның көптеген ерекшеліктері дамиды. Өмір сүру барысында ол түрлі жолдармен жарыққа шығады. Мысалы, үлкендер өздеріне тән ерекшеліктерін еңбектену барысында танытса, ал балалар ойын үстінде көрсетеді.
Ойын - балалар үшін күрделі әрекет. Балалар ойын үстінде үлкендердің іс-әрекеттерін үйренеді. Ойын арқылы баланың ой-өрісі кеңейеді. Ойынның өз мақсаты, жоспары, тәрбиелік мәні бар. Сол ойын арқылы бала өмірден көптеген мәліметтер алады. Ойын баланың ақылын, дүниетанымын кеңейтеді, мінез-құлқын, ерік-жігерін қалыптастырады. Аса ірі психологтердің пікірінше, ойын үстінде бала қандай болса, өскенде еңбек барысында сондай белсенділік таныта алады. Сондықтан ойын - адамның өмір танымының алғашқы қадамы. Бала ойын барысында өздерін еркін сезінеді, ізденімпаздық, тапқырлық әрекеті байқалады. Ойын үстінде өмірдің өзіндегідей қуанып,
Бастауыш сынып
Мақала
3 сынып
Бастауыш сыныптағы функционалдық сауаттылық
Бастауыш сыныптағы функционалдық сауаттылық
Бастауыш сынып
Мақала
3 сынып
Бастауыш сынып мұғалімі – білім беру жүйесінің негізі
Бастауыш сынып мұғалімі – білім беру жүйесінің негізі тақырыбында жазылған мақала
Бастауыш сынып
Мақала
3 сынып
Тема статьи: «Формирование функциональной грамотности обучающихся на уроках математики и русского языка»
В представленной итоговой работе по образовательной программе «Формирование функциональной грамотности обучающихся на уроках математики и русского языка» рассмотрены методы и приемы развития аналитического и логического мышления у учащихся начальных классов. Работа включает описание и анализ двух заданий.
Бастауыш сынып
Мақала
3 сынып
РАЗВИТИЕ ЧИТАТЕЛЬСКОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ У УЧАЩИХСЯ 3-ГО КЛАССА: МЕТОДЫ И ПОДХОДЫ
Аннотация. В статье рассматриваются методы и подходы к развитию читательской компетентности у учащихся 3-го класса в условиях современного казахстанского образования. Особое внимание уделяется практическим аспектам применения различных педагогических технологий, направленных на формирование навыков осознанного чтения и работы с текстом. Автор анализирует эффективность традиционных и инновационных методов обучения, опираясь на личный педагогический опыт и требования обновленного содержания образования. В работе представлены конкретные примеры использования различных приемов развития читательской компетентности, даны рекомендации по их применению в учебном процессе. Результаты исследования могут быть использованы учителями начальных классов для совершенствования методики преподавания литературного чтения.
Ключевые слова: читательская компетентность, методы обучения, начальная школа, текстовая деятельность, критическое мышление.
Бастауыш сынып
Мақала
3 сынып
1
2
...
14
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!

Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
