Биология Оқушылар жұмысы бойынша оқу-әдістемелік материалдар
Еліміздің барлық педагогтарының білімі мен тәжірибесін біріктіріп, білім сапасын арттыру үшін барлық педагогтардың еңбектерін осы сайтта жинадық. Сайтта 27 материал жарияланған. Сіз осының барлығын сайттан жүктеп сабағыңызға қолдана аласыз.
Барлығы: 27 материал
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. Жаңа оқу жылына арналған
Биологиялық факторлар
Бұл материал арқылы оқырмандар өзіне керекті ақпаратты ала алады
Биология
Оқушылар жұмысы
8 сынып
Зертханалық жұмыс 1. Өсімдіктер мен жануарлардың елді мекен бойынша таралуын зерттеу (Түлкібас ауданы мысалында)
? Қысқаша түсінік:
Бұл зертханалық жұмыста оқушылар Түлкібас ауданының географиялық ерекшеліктерін (таулы жер, орманды белдеу, шалғынды аймақтар) негізге ала отырып, онда таралған флора (өсімдіктер) мен фауна (жануарлар) түрлерін карта бойынша немесе далалық бақылау негізінде зерттейді.
Жұмыс барысында келесі сұрақтарға жауап беріледі:
Қандай өсімдіктер мен жануарлар Түлкібас ауданына тән?1
Олар қандай табиғи ортада тіршілік етеді (орман, тау, өзен маңы, т.б.)?
Адамның шаруашылық әрекеті бұл таралуға қалай әсер етеді?
Қорғалатын, сирек кездесетін түрлер бар ма?
Биология
Оқушылар жұмысы
8 сынып
Биология пәнінен функционалдық сауаттылық тапсырмасы осы оқу мақсатына ғана арналған:
8.1.2.4 - асқорыту жолы ауруларының себептерін және астан улану себебін ашу;
Биология
Оқушылар жұмысы
8 сынып
Биология пәнінен функционалдық сауаттылық тапсырмасы осы оқу мақсатына ғана арналған:
8.1.5.4 - тері ауруларының алдын алу шараларын түсіндіру;
Биология
Оқушылар жұмысы
8 сынып
Биология пәнінен функционалдық сауаттылық тапсырмасы осы оқу мақсатына (8.1.4.2- тыныс алу және тыныс шығару механизмін түсіндіру;) арналған
Биология
Оқушылар жұмысы
8 сынып
Биология пәнінен функционалдық сауаттылық тапсырмасы осы оқу мақсатына (8.1.6.8 - сымбаттың бұзылуы және жалпақтабандылықтың пайда болу себептерін анықтау;) арналған
Биология
Оқушылар жұмысы
8 сынып
Жұмыс парағы
Күні __________ Сыныбы ________
Тегі, аты _________________________________________
Тақырыбы: Тақырыбы: Адам қаңқасының құрылысы. Тірек – қимыл жүйесінің маңызы мен қызметі
1. Сәйкестендіру тапсырмасы
Тапсырма: Сүйек түрлерін олардың мысалдарымен сәйкестендіріңіз.
Сүйек түрі Мысал
1. Түтік тәрізді сүйек A. Жауырын
2. Жалпақ сүйек B. Ортан жілік
3. Қысқа сүйек С. Омыртқа
4. Аралас сүйек D. Білезік сүйектері
Жауабы:
2. Толықтыру тапсырмасы
Биология
Оқушылар жұмысы
8 сынып
8-сынып, Биология, Зертханалық жұмыс жинағы ЖАУАПТАРЫМЕН
Биология
Оқушылар жұмысы
8 сынып
БИОЛОГИЯ ПӘНІНЕН 8-СЫНЫПТАРҒА АРНАЛҒАН ЗЕРТХАНАЛЫҚ ЖҰМЫСТАР
Биология
Оқушылар жұмысы
8 сынып
Биология,қазақстан тарихы пәні
Биология
Оқушылар жұмысы
8 сынып
Биология,қазақстан тарихы пәні
Биология
Оқушылар жұмысы
8 сынып
Биология,қазақстан тарихы пәні
Биология
Оқушылар жұмысы
8 сынып
Биология,қазақстан тарихы пәні
Биология
Оқушылар жұмысы
8 сынып
Биология,қазақстан тарихы пәні
Биология
Оқушылар жұмысы
8 сынып
биология , экология пәні мұғалімдеріне
Биология
Оқушылар жұмысы
8 сынып
оқушыларға
Биология
Оқушылар жұмысы
8 сынып
Проектная работа "Память" Выполнила: Занько ВС ученица 8 "б" класса. Проектный руководитель: Карабекова Ж.С, учитель биологи.Целью моей работы является изучение Фактов памяти и их разновидности Моя проектная работа называется память, В ряд задач, которые я ставлю перед собой, при выполнении этой работы входят: - изучение памяти, её видов, характеристик, механизмов; - рассмотрение фактов памяти.
Биология
Оқушылар жұмысы
8 сынып
Түсінік хат
Қазіргі таңда биологиядан олимпиадаларға дайындау курстары оқу бағдарламасының негізі бөлігі болып қалыптасып келеді. Бұл курстар бір жағынан оқушыларды биология пәніне қызықтырып ынталандырса, екінші жағынан оқушылардың білімін объективті бағалауға мүмкіндік береді. Оқушыларға биологияны тереңдетіп оқытудың бірнеше тәсілдері бар. Ол, әрине әртүрлі оқушылардың шығармашылық жұмыстары, рефераттар, ғылыми ізденістегі жұмыстар. Ал , бірақ олимпиадаға дайындық курстарының мазмұны мен алға қойылған міндеттердің жоғары деңгейде құрастырылудың арқасында және тақырыптардың мағыналарының ашылуы негізінде оқушы пән бойынша терең білім алып, нәтижесінде биологиялық эрудициялы тұлға қалыптасады.
Биология
Оқушылар жұмысы
8 сынып
Құрылымы:
Мұғалім туралы мәлімет
І бөлім. Қабілетті оқушылардың қабілеттерін дамыту бағытында
істелетін жұмыстарының мақсаттары мен міндеттері
ІІ бөлім. Қабілетті оқушылармен жұмыс істеу жүйесінің моделі
ІІІ бөлім. Қабілетті оқушылардың тізімі
ІV бөлім. Бағыттары бойынша жұмыс жоспары
V бөлім. Жоспар бойынша тапсырмалар түрлері
VІ бөлім. Оқушылардың шығармашылық жұмыстары
VІІ бөлім. Дарындылық туралы ой - пікірлер
VIII бөлім. Жетістіктер
Биология
Оқушылар жұмысы
8 сынып
оқушыларға, жетекші мұғалімдерге
Биология
Оқушылар жұмысы
8 сынып
1
2
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!

Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!

