Дүние жүзі тарихы Мақала бойынша оқу-әдістемелік материалдар
Еліміздің барлық педагогтарының білімі мен тәжірибесін біріктіріп, білім сапасын арттыру үшін барлық педагогтардың еңбектерін осы сайтта жинадық. Сайтта 20 материал жарияланған. Сіз осының барлығын сайттан жүктеп сабағыңызға қолдана аласыз.
Барлығы: 20 материал
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. Жаңа оқу жылына арналған
Ирандағы күрд мәселесі
Иранда не себепті күрд мәселесі пайда болды. Қазіргі таңда қандай мәселе бар
Дүние жүзі тарихы
Мақала
11 сынып
Мысыр пирамидалары қалай салынды?
Мысыр пирамидалары жайлы миф ақпараттар өте көп.Пирамидалар ежелгі адамдардың ақылы мен еңбегінің дәлелі.
Дүние жүзі тарихы
Мақала
11 сынып
мақала 1939-1940 жж. Финляндия мен КСРО арасындағы соғысқа дейінгі екі мемлекеттің өзара жүргізген келіссөзддері жайлы
Дүние жүзі тарихы
Мақала
11 сынып
Мектептің даму жоспарын құру
Дүние жүзі тарихы
Мақала
11 сынып
Тарих пәнінен беретін мұғаілмдерге
Дүние жүзі тарихы
Мақала
11 сынып
Ашаршылық туралы эссе
Дүние жүзі тарихы
Мақала
11 сынып
материал мамаға керек,
Дүние жүзі тарихы
Мақала
11 сынып
тәжірибе алмасу
Дүние жүзі тарихы
Мақала
11 сынып
тәжірибе алмасу
Дүние жүзі тарихы
Мақала
11 сынып
тарих пәні мұғалімдеріне
Дүние жүзі тарихы
Мақала
11 сынып
Жамбыл Жабаевтың өмірі мен қызметі туралы баяндалған
Дүние жүзі тарихы
Мақала
11 сынып
Бұл мақалада еліміз үшін маңызды болып отырған ұлттық идея мәселесі көтеріліп отыр.Сонымен қатар Қазақстан Республикасының Президенті Н. Ә. Назарбаев өзінің «Қазақстан жолы -2050: Бір мақсат, бір мүдде, бір болашақ» атты Қазақстан халқына Жолдауында: «Мен қоғамда: «Қазақ елінің ұлттық идеясы қандай болу керек?» деген сауалдарына да тоқталған.Біз үшін болашағымызға бағдар ететін, ұлтты ұйыстырып, ұлттық мақсаттарға жетелейтін идеяның - «Мәңгілік Ел» идеясы турасында айтылған. Білім мен тәрбиенің құнды құралы ретінде «Мәңгілік Ел» идеясындағы Н. Ә. Назарбаев басты жеті құндылығы да айқын көрсетілген.
Дүние жүзі тарихы
Мақала
11 сынып
ҰБТ тапсыратын сыныптарға сабақ беретін мұғалімдерге көмекші құрал.Әдістемелік бірлестік отырысында оқылатын Баяндама
Дүние жүзі тарихы
Мақала
11 сынып
Біздің өлкеміздің тарихы бай. Осы өңірді Құдас Матайдың ұрпақтары Амандық, Тума, Мұсат, Жауымберім Сыр бойынан келіп Ақша ханның тұсында мекен еткенге ұқсайды. Бұл, шамасы, XVII ғасырдың соңы болса керек. Ол заманда қазақтар рулас, аталас болып біріне-бірі жақын мекендеген ғой. Ағайынды Құдас, Тілес пен Бақы көрші тағы басқа өздеріңізге таныс елдімекендердің жерін мекендеген. Тілестің ұрпағы Көктаудың жерін, Бақы - Қалбаның сілеміне орныққан.
Дүние жүзі тарихы
Мақала
11 сынып
Бұл мақала жоғарғы сынып оқушыларына арналған.ХІХ ғасырдың екінші жартысы мен ХХ ғасырдың басында өмір сүрген Шәкәрім Құдайбердіұлы өз заманының алғыр азаматы болды. Ол қоршаған әлеуметтік, рухани-мәдени өмірге белсене араласып кетіп, өз кезеңіндегі қоғамға толықтай сіңісіп, айналасындағы адамдарға, болашақ оқырмандарға гуманистік, демократтық идеялар уағыздап қана қоймай, тарихи құнды еңбектер жазып қалдырды. Шәкәрім Құдайбердіұлының тұлға ретінде қалыптасуына тоқталар болсам,1858 жылы 24 шілдеде Семей облысы, Абай ауданы, Қарауыл ауылында туған. Ақын, ойшыл, композитор, аудармашы[1;16].Ата-анасынан ерте айрылған Шәкәрім немере ағасы — қазақтың ұлы ақыны Абайдың қолында тәрбиеленді. Шәкәрімнің әкесі Құдайберді жасынан сырқат болып, 37 жасында дүние салған. Ол кісі әділетті, жұртына қамқор, ел дауынан сырт жүретін өте кісілікті жан болған деседі
Дүние жүзі тарихы
Мақала
11 сынып
ХІХ ғасырдың екінші жартысы мен ХХ ғасырдың басында өмір сүрген Шәкәрім Құдайбердіұлы өз заманының алғыр азаматы болды. Ол қоршаған әлеуметтік, рухани-мәдени өмірге белсене араласып кетіп, өз кезеңіндегі қоғамға толықтай сіңісіп, айналасындағы адамдарға, болашақ оқырмандарға гуманистік, демократтық идеялар уағыздап қана қоймай, тарихи құнды еңбектер жазып қалдырды. Шәкәрім Құдайбердіұлының тұлға ретінде қалыптасуына тоқталар болсам,1858 жылы 24 шілдеде Семей облысы, Абай ауданы, Қарауыл ауылында туған. Ақын, ойшыл, композитор, аудармашы[1;16].Ата-анасынан ерте айрылған Шәкәрім немере ағасы — қазақтың ұлы ақыны Абайдың қолында тәрбиеленді. Шәкәрімнің әкесі Құдайберді жасынан сырқат болып, 37 жасында дүние салған. Ол кісі әділетті, жұртына қамқор, ел дауынан сырт жүретін өте кісілікті жан болған деседі
Дүние жүзі тарихы
Мақала
11 сынып
ХІХ ғасырдың екінші жартысы мен ХХ ғасырдың басында өмір сүрген Шәкәрім Құдайбердіұлы өз заманының алғыр азаматы болды. Ол қоршаған әлеуметтік, рухани-мәдени өмірге белсене араласып кетіп, өз кезеңіндегі қоғамға толықтай сіңісіп, айналасындағы адамдарға, болашақ оқырмандарға гуманистік, демократтық идеялар уағыздап қана қоймай, тарихи құнды еңбектер жазып қалдырды. Шәкәрім Құдайбердіұлының тұлға ретінде қалыптасуына тоқталар болсам,1858 жылы 24 шілдеде Семей облысы, Абай ауданы, Қарауыл ауылында туған. Ақын, ойшыл, композитор, аудармашы[1;16].Ата-анасынан ерте айрылған Шәкәрім немере ағасы — қазақтың ұлы ақыны Абайдың қолында тәрбиеленді. Шәкәрімнің әкесі Құдайберді жасынан сырқат болып, 37 жасында дүние салған. Ол кісі әділетті, жұртына қамқор, ел дауынан сырт жүретін өте кісілікті жан болған
Дүние жүзі тарихы
Мақала
11 сынып
ХІХ ғасырдың екінші жартысы мен ХХ ғасырдың басында өмір сүрген Шәкәрім Құдайбердіұлы өз заманының алғыр азаматы болды. Ол қоршаған әлеуметтік, рухани-мәдени өмірге белсене араласып кетіп, өз кезеңіндегі қоғамға толықтай сіңісіп, айналасындағы адамдарға, болашақ оқырмандарға гуманистік, демократтық идеялар уағыздап қана қоймай, тарихи құнды еңбектер жазып қалдырды. Шәкәрім Құдайбердіұлының тұлға ретінде қалыптасуына тоқталар болсам,1858 жылы 24 шілдеде Семей облысы, Абай ауданы, Қарауыл ауылында туған. Ақын, ойшыл, композитор, аудармашы[1;16].Ата-анасынан ерте айрылған Шәкәрім немере ағасы — қазақтың ұлы ақыны Абайдың қолында тәрбиеленді. Шәкәрімнің әкесі Құдайберді жасынан сырқат болып, 37 жасында дүние салған. Ол кісі әділетті, жұртына қамқор, ел дауынан сырт жүретін өте кісілікті жан болған
Дүние жүзі тарихы
Мақала
11 сынып
Қазақ қоғамындағы зиялыларды қазақ мемлекеттілігінің тәуелсіздігі әрқашан да толғандырды. Ресей империясы жаулап алғаннан кейін отаршылдық саясатқа ХІХ ғасырдың бірінші жартысында патша үкіметіне қарсы орыс-қазақ соғысы болды. Кеңесары хан, Арынқазы хан, Жоламан Тіленшіұлы, Исатай мен Махамбеттің тәуелсіздік үшін соғыстары белгілі. Ұлт-азаттық қозғалысы жеңілгеннен кейін патша үкіметі жүргізген репрессиясы халықтың тәуелсіз мемлекеттілікті қалпына келтіруге деген идеясын өшіре алмады. Қазақ халқының ойшылдары Шоқан Уалиханов, Ыбырай Алтынсарин, Абай Құнанбаев және т.б. тікелей болмаса да, жанама түрде қазақ мемлекеттілігінің, қазақ мемлекетінің қалыптасуын, оның еркіндігі мен бостандығын көтерді. Бұл мақалада ХХ ғасырдың басында ұлттық мемлекеттіліктің идеясын көтерген қазақ зиялылары туралы айтылған.
Дүние жүзі тарихы
Мақала
11 сынып
В методической разработке рассматривается один из самых актуальных вопросов - воспитание подрастающего поколения. Ведь именно историческая наука является главной основой формирования казахстанского патриотизма и патриотического воспитания молодого поколения. Важными факторами воспитания патриотизма являются формирование индивидуально-личностного отношения студентов к изучаемым историческим темам, историческим событиям, известным военным и государственным деятелям.
Дүние жүзі тарихы
Мақала
11 сынып
1
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!

Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!

