География Мақала бойынша оқу-әдістемелік материалдар
Еліміздің барлық педагогтарының білімі мен тәжірибесін біріктіріп, білім сапасын арттыру үшін барлық педагогтардың еңбектерін осы сайтта жинадық. Сайтта 393 материал жарияланған. Сіз осының барлығын сайттан жүктеп сабағыңызға қолдана аласыз.
Барлығы: 393 материал
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. Жаңа оқу жылына арналған
География сабағында экологиялық сауаттылықты қалыптастырудың әдістемелік негіздері
МАҚАЛАҒА АННОТАЦИЯ
География
Мақала
Барлық сыныптар
тест
Теориялық сабақ түрі
География
Мақала
11 сынып
ДӘСТҮРЛІ ӘДІСТЕР МЕН ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТ:ГЕОГРАФИЯДАҒЫ ДЕРЕКТЕРДІ ТАЛДАУ
Бұл материал дәстүрлі географиялық әдістер мен жасанды интеллекттің мүмкіндіктерін салыстыра отырып, оқушылардың деректермен жұмыс істеу дағдыларын дамытуға арналған. Зерттеу жұмысы географияны оқытуда инновациялық тәсілдерді қолданудың маңызын көрсетіп, ЖИ технологияларының оқу үдерісін жеңілдететінін дәлелдейді.
Материалдың негізгі ойы – географияны тиімді үйрету үшін дәстүрлі әдістер мен жасанды интеллектті қатар қолдану қажет екені. Оқушылар сауалнамасы арқылы деректер талданды, диаграммалар жасалды, нәтижесінде ЖИ-дің оқушылар қызығушылығын арттыратыны анықталды.
Жұмыс мақала форматы бойынша дайындалған: аннотация, кіріспе, зерттеу әдістері, негізгі бөлім, салыстырмалы талдау, қорытынды және ұсыныстар қамтылған. Бұл материал мұғалімдерге, оқушыларға және география пәнінде зерттеу жүргізетіндерге пайдалы ақпарат береді.))
География
Мақала
Барлық сыныптар
Басқару жүйесіндегі қарым-қатынас қызметтері географиялық педагогикада
Басқару жүйесіндегі қарым-қатынас қызметтері географиялық педагогикада қарым-қатынас әсері туралы сөз қозғалады.
География
Мақала
Басқа
Су ресурстарын тиімді пайдалану жолдары
Бұл мақалада Қазақстандағы су ресурстарын басқару мәселелері жан-жақты қарастырылып, су тапшылығының табиғи-географиялық, техногендік және әлеуметтік себептері терең талданады. Соңғы жылдары климаттың жылдам жылынуы, трансшекаралық өзендердің ағынының азаюы және ауыл шаруашылығында тиімсіз суару әдістерінің кең таралуы елдің су қауіпсіздігіне тікелей қауіп төндіріп отыр. Мақалада Маңғыстау, Қызылорда, Түркістан облыстары мысалында су тапшылығының нақты көріністері көрсетіліп, су ресурстарын тиімді пайдаланудың заманауи әдістері — тамшылатып суару, қайта өңделген суды пайдалану, бұлтты мониторинг жүйелері, цифрлық гидрометрия, жасанды су қоймаларын оңтайландыру — ғылыми деректер негізінде талқыланады. Сонымен қатар жер бедері, топырақтың сіңіргіш қасиеттері, гидрогеологиялық жағдайлар және өндірістік-ағарту шараларының су үнемдеудегі рөлі қарастырылған. Бұл зерттеу климаттық өзгерістер жағдайында су қауіпсіздігіне бағытталған ұлттық стратегияларды жетілдіруге ғылыми ұсыныстар береді.
География
Мақала
Басқа
Перцептивтік механизмдердің кәсіби коммуникациядағы рөлі
Басқару психологиясы география мамандығының техникалық білімдерін адамдармен жұмыс істеу дағдыларымен толықтырады. Перцептивтік факторлар мен қорғаныс механизмдерін түсіну командалық жұмыс, жергілікті қоғаммен өзара әрекеттесу, ғылыми-зерттеу топтарын үйлестіру және академиялық коммуникацияда шешуші рөл атқарады. Бұл білім конфликтілерді азайтуға, кәсіби өзара әрекеттесуді
жақсартуға және аумақтық-экологиялық жобаларды тиімді басқаруға
мүмкіндік береді. Нәтижесінде заманауи география маманы тек ғылыми
құзыреттерге ие болумен шектелмей, адамдардың психологиялық ерекшеліктерін ескере алатын, эмпатия қабілеті дамыған кәсіби тұлға болып қалыптасады.
География
Мақала
Басқа
Дүниежүзілік мұхит және оның бөліктері
Дүниежүзілік мұхит және оның бөліктері туралы түсінік
География
Мақала
8 сынып
Маңғыстау облысының геомәдени картасы
Бұл мақалада Маңғыстау облысының тарихи және әсем жерлері туралы айтылған. Егер сіз Маңгыстау облысына келіп тарихи жерлерді көргіңіз келсе осы мақаладан пайдалы ақпараттар таба аласыз.
География
Мақала
Барлық сыныптар
Цифрлық карталар мен геоақпараттық жүйелерді мектепте қолдану
Бұл мақала мектептегі география сабақтарында Геоақпараттық жүйелердің (ГАЖ) және цифрлық картографиялық құралдардың теориялық негіздері мен практикалық маңыздылығын қарастырады.
География
Мақала
Барлық сыныптар
Шу және Талас өзендерінің ластану мәселесі
Жамбыл облысындағы Шу және Талас өзендерінің ластануы мәселесі.
География
Мақала
Басқа
МАНҒЫСТАУ ӨҢІРІНДЕГІ ЖЕРГІЛІКТІ ӨЛКЕТАНУ ЖҰМЫСТАРЫ – ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТУҒАН ЖЕРГЕ СҮЙІСПЕНШІЛІГІН АРТТЫРУ ҚҰРАЛЫ
МАНҒЫСТАУ ӨҢІРІНДЕГІ ЖЕРГІЛІКТІ ӨЛКЕТАНУ ЖҰМЫСТАРЫ – ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТУҒАН ЖЕРГЕ СҮЙІСПЕНШІЛІГІН АРТТЫРУ ҚҰРАЛЫ
География
Мақала
Басқа
Маңғыстаудың географиялық келбеті:табиғаттың тылсым мұрасы
Маңғыстау – жартастар мен ойпаттарға толы ерекше өңір. Шөлейт табиғаты мен құрғақ климатқа бейімделген өсімдіктер мен жануарларымен танымал. Бозжыра, Шерқала сияқты нысандар аймақтың сұлулығын айқын көрсетеді. Бұл жер – табиғаттың сирек кездесетін тылсым мұрасы.
География
Мақала
Барлық сыныптар
Климаттың өзгеруі және оның Қазақстандағы әсері
Климаттың өзгеруі және оның Қазақстандағы әсері тақырыбында ғылыми жұмыс
География
Мақала
Басқа
Маңғыстау облысындағы жел эрозиясы мен құм көшкіндері: табиғи үдерістер және оларды басқару жолдары
Бұл материал Маңғыстаудағы жел эрозиясы мен құм көшкіндерінің себептері мен салдарын түсінуге көмектесіп, табиғатты ұтымды пайдалану мен экологиялық қауіптердің алдын алу бойынша нақты шешімдер ұсынады. Сонымен қатар, мамандарға, студенттерге және өңірді зерттеушілерге практикалық басқару әдістерін қолдануда бағыт-бағдар береді.
География
Мақала
Басқа
Экологиялық Сана – Ұлт Болашағына Салынған Инвестиция
Бұл зерттеудің негізгі идеясы – оқушылардың экологиялық санасын қалыптастыру тек білім беру мәселесі емес, Қазақстанның тұрақты болашағына салынған стратегиялық инвестиция екендігін дәлелдеу.
Негізгі Тұжырымдар:
Алшақтық Мәселесі: Зерттеу оқушылардың 80%-ы табиғатты қорғауды міндет деп білсе де, тек 20%-ы ғана қалдықтарды іс жүзінде сұрыптайтынын анықтады. Бұл теориялық білім мен нақты әрекет арасындағы үлкен алшақтықты көрсетеді.
Шешу Жолдары (Екі Бағыт):
Пәнаралық Оқыту: Экологияны тек бір сабақпен шектемей, математика (үнемдеу есептері), әдебиет (табиғат туралы шығармалар) арқылы мектеп өміріне толық енгізу.
Эко-Белсенділік: Оқушыларды "Мектеп экобағы" немесе "Пластикке екінші өмір" сияқты тәжірибелік жобаларға белсенді тарту, оларды пассивті бақылаушы емес, өзгерістің бір бөлігі ету.
Қорытынды: Экологиялық тәрбиені жүйелі жүргізу арқылы оқушылардың экологиялық функционалдық сауаттылығын (білімді өмірде қолдану қабілетін) арттыру қажет. Бұл – ұлы даланы келешек ұрпаққа таза а
География
Мақала
Барлық сыныптар
Маңғыстаудың ерекше қорғалатын табиғи аумақтары
Бұл мақала Маңғыстау облысының ерекше қорғалатын табиғи аумақтарын сипаттайды. Мақалада Үстірт мемлекеттік табиғи қорығы, Қызылсай мемлекеттік өңірлік табиғи паркі, Қарақия-Қалқан мемлекеттік табиғи қорығы, Бозжыра шатқалы және Шерқала тауы сияқты негізгі қорғалатын аумақтар туралы ақпарат берілген. Әрбір аумақтың табиғи ерекшеліктері, флора мен фаунасы, туристік және ғылыми мәні көрсетілген. Сонымен қатар, мақалада Маңғыстаудың табиғатын зерттеуде қолданылатын негізгі зерттеу әдістері – далалық бақылау, фототүсірілім, биологиялық есептеулер, географиялық картографиялық зерттеу, экологиялық мониторинг және сауалнама әдістері сипатталған. Мақала қорытындысында табиғатты қорғаудың, экотуризмді дамыту мен ғылыми зерттеулер жүргізудің маңызы атап өтілген.
География
Мақала
Басқа
Ақтау қаласындағы жаяу жүргіншілер инфрақұрылымының географиялық ұйымдасуы және қолжетімділігін бағалау
Бұл мақалада Ақтау қаласының кеңістіктік құрылымын, көше-жол жүйесін және қоғамдық кеңістіктерді жобалау қағидалары қарастырылады.
Автор урбанистиканың классикалық теорияларын (К. Линч, Я. Гейл және т.б.) негізге ала отырып, қалалық инфрақұрылымды адамға бағытталған түрде ұйымдастырудың маңызын түсіндіреді.
Негізгі идея: Ақтау жаяу жүргіншілер инфрақұрылымы – қаланың экологиялық және әлеуметтік тұрақтылығының негізі.
География
Мақала
Басқа
Экологиялық Сана – Ұлт Болашағына Салынған Инвестиция
Тақырыбы: Оқушылардың экологиялық санасын қалыптастыру: педагогикалық тәжірибе және тиімді әдістер
Негізгі ойы:
Мақалада экологиялық дағдарыс жағдайында мектеп оқушыларының экологиялық санасын дамыту – тұрақты дамудың негізгі шарты екені дәлелденеді. Автор экологиялық тәрбиені жүйелі түрде жүргізу арқылы балалардың табиғатқа жауапкершілікпен қарауы мен экологиялық мәдениетін қалыптастыру жолдарын ұсынады.
Басқаларға пайдасы:
Бұл мақала мұғалімдерге, педагог-зерттеушілерге және білім саласының қызметкерлеріне пайдалы. Онда оқушылармен жұмыс істеудің тиімді әдістері – экологиялық ойындар, зерттеу жобалары, цифрлық құралдарды пайдалану сияқты практикалық тәсілдер көрсетілген. Мақала экологиялық білім мен тәрбие берудің жаңаша жолдарын ұсынғандықтан, мектеп бағдарламаларын жетілдіруге және экологиялық мәдениетті дамытуға бағыт береді.
Форматы:
Ғылыми-практикалық мақала түрінде жазылған.
Құрылымы төмендегідей:
Аңдатпа (Abstract)
Кіріспе – өзектілігі мен мақсаты
Зерттеу әдістері
Негізгі нәти
География
Мақала
9 сынып
«Судың географиясы арқылы экологиялық ойлауды қалыптастыру: «Су ресурстарын үнемді пайдалану: карта, дерек, шешім» атты авторлық бағдарламаны апробациялау нәтижелері»
Мақалада «Су ресурстарын үнемді пайдалану: карта, дерек, шешім» атты география пәніне арналған авторлық бағдарламаны апробациялау нәтижелері баяндалған. Бағдарлама оқушылардың экологиялық мәдениеті мен зерттеушілік дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Онда бағдарламаның мақсаттары, әдістері, енгізу кезеңдері және пилоттық мектептерде жүзеге асырылған тәжірибенің педагогикалық әрі практикалық нәтижелері қарастырылған.
География
Мақала
8 сынып
СЫРДАРИЯ ӨЗЕНІНІҢ ТӨМЕНГІ АҒЫСЫНДАҒЫ АНТРОПОГЕНДІК ЛАНДШАФТТЫҚ ӨЗГЕРІСТЕР
Ғылым және білім ғылыми конкурсына арналған мақала
География
Мақала
Барлық сыныптар
1
2
...
20
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!

Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!

