Информатика Мақала бойынша оқу-әдістемелік материалдар
Еліміздің барлық педагогтарының білімі мен тәжірибесін біріктіріп, білім сапасын арттыру үшін барлық педагогтардың еңбектерін осы сайтта жинадық. Сайтта 27 материал жарияланған. Сіз осының барлығын сайттан жүктеп сабағыңызға қолдана аласыз.
Барлығы: 27 материал
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. Жаңа оқу жылына арналған
Ақпараттық технологиялар мен болашақ мамандықтар
Қазіргі заман – ақпараттық технологиялар (АТ) дәуірі. Бүгінде адам өмірінің барлық салалары – экономика, медицина, білім беру, өндіріс, транспорт – цифрлық трансформацияны бастан өткеріп жатыр. Бұл өзгерістер еңбек нарығына да тікелей әсер етуде. Кеше ғана болмаған мамандықтар бүгін сұранысқа ие, ал кейбір дәстүрлі мамандықтар өзектілігін жоғалтып барады.
Информатика
Мақала
9 сынып
Ақпараттық мәдениет және цифрлық із: жаңа дәуірдің жауапкершілігі
Сандық ортада әрекет ету мәдениетін – ақпараттық мәдениет деп атайды. Ал осы ортада қалатын жеке деректер мен әрекеттердің жиынтығы – цифрлық із деп түсіндіріледі. Бұл мақалада осы екі ұғымның маңыздылығы, олардың адам өміріне әсері мен қауіптері, сондай-ақ саналы интернет қолданушы болудың жолдары қарастырылады
Информатика
Мақала
9 сынып
Информатика пәні бойынша функционалдық сауаттылықты қалыптастыру жолдары
Бұл пән тек компьютермен жұмыс жасауды үйретіп қана қоймай, логикалық ойлау, талдау, алгоритм құру, проблеманы шешу секілді дағдыларды дамытады.
Информатика
Мақала
9 сынып
Lesson Study тақырыбы: жеке бақылау және сабақ рефлексиясы арқылы оқушылардың академиялық үлгерімін жақсарту.
Lesson Study өткізу тәжірбиесі
НЗМ Халықаралық бакалавриат дизайн пән мұғалімі Алиева Алуа Кадыровна. Зерттеу жүргізуге тандалған сынып қатысушылар саны 13 оқушы.
Lesson Study тақырыбы: жеке бақылау және сабақ рефлексиясы арқылы оқушылардың академиялық үлгерімін жақсарту.
Информатика
Мақала
9 сынып
Жеке бақылау және сабақ рефлексиясы арқылы оқушылардың академиялық үлгерімін жақсарту
Lesson Study өткізу тәжірбиесі
НЗМ Халықаралық бакалавриат дизайн пән мұғалімі Алиева Алуа Кадыровна. Зерттеу жүргізуге тандалған сынып қатысушылар саны 13 оқушы.
Lesson Study тақырыбы: жеке бақылау және сабақ рефлексиясы арқылы оқушылардың академиялық үлгерімін жақсарту.
Информатика
Мақала
9 сынып
Информатика пәні бойынша 9-сынып оқушыларына арналған деңгейлік тапсырмалары жинақталған
Бұл оқу-әдістемелік құрал 9-сынып оқушыларының информатика пәні бойынша білімдерін жетілдіруге, логикалық ойлауын дамытуға және практикалық дағдыларын қалыптастыруға арналған. Құрал деңгейлік тапсырмалар жүйесін қамтиды және оқушылардың қабілеттерін ескере отырып, қарапайымнан күрделіге қарай бағытталған.
Информатика
Мақала
9 сынып
Авторлық бағдарлама
Ұсынылып отырған оқулық қазіргі заман талабына сай білім беру саласындағы жаңашыл оқытушыға қойылатын талап та жаңашыл болатыны сөзсіз. Оқытушы алдындағы басты міндет – оқытудың әдіс-тәсілдерін үнемі жетілдіріп және жаңа педагогикалық технологияларды меңгере отырып, еліміздің жарқын болашағын жасайтын білімді де білікті, бәсекеге қабілетті тұлға қалыптастыру.
Информатика
Мақала
9 сынып
Мектебімізде соңғы 5 жылдан бері жас жеткіншектер робототехниканың қыр-сырын үйреніп келе жатыр. Бұл сала балаларды болашақта оқу сұранысқа сай маман болуға дайындайды.
Әр мұғалімді балалардың болашағы алаңдатады. Яғни келешекте олардың алдарында қандай мүмкіндіктер ашылады? Олар бәсекеге қабілетті мамандар бола ала ма? Өйткені, бізге техниканың заманы біртіндеп еніп жатыр. Балаларды соған дайындауымыз қажет. Ал, олар мектеп кезінен бастап хобби ретінде робототехникамен айналысып, кейін технологиялардан ақырындап хабары бола бастайды. Тіпті, болашақта оларға өзінің таңдаған мамандықтарына қажет болуы да мүмкін.
Мектепте ұйымдастырылған үйірмеде 10-14 жас аралығындағы балалар роботтардың түр-түрін құрастырумен айналысады. 2 тілде жүргізілетін курс оқу жылының ішінде жүргізіліп отырды. Балалар роботтардың жеңілінен бастап күрделісіне дейінгі деңгейін жасап шығуы қажет. Осылайша, олар тек мультфильмдерден көрген роботтарды шынайы өмірде өздері жасап, оны құрастырудың түрлі ә
Информатика
Мақала
9 сынып
“Пайдалы қазба дегеніміз не?”
Мектеп: Достық жалпы білім беретін мектеп
Сабақ тақырыбы: Пайдалы қазба деген не?
Күні:06.02.2024 ж Мұғалімнің есімі:Орынбасарова Құндыз
Сынып:4 В Қатысқандар саны Қатыспағандар саны
Сабаққа негізделген оқу мақсаты
4.3.4.1 Пайдалы қазбалардың (бор, тұз, әктас,саз, мұнай, гранит, көмір, табиғи газт.б ) қолданылу саласын анықтау
4.3.4.2 Қазақстанның пайдалы қазбалары өндіру әдістері , кен орындарын картадан көрсету
4.1.2.2 Табиғатты аялай білуге, ел байлығын үнемдеп
пайдалануға тәрбиелеу.
Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: Оқушылар Қазақстанда қандай пайдалы қазбалар өндірілетінін біледі
Оқушылардың басым бөлігі: Пайдалы қазбалардың шартты белгілерін қолданып, картадан көрсетеді.
Кейбір оқушылар:Пайдалы қазбалардың тұрмыста, шаруашылықта қолданысы туралы зерттеу жүргізеді.
Бағалау критерийлері:
(жетістік критерийлері, табыс критерийлері, күтілетін нәтиже)
Пайдалы қазбаларды қолданылуы туралы біледі
Тұрмыста қайда , қалай қолданылаты жайлы әңгімелейді.
Картадан шартты белг
Бастауыш сынып
Мақала
4 сынып
IT саласындағы мамандықтар
21 ғасырда ақпараттық технология күннен - күнге даму үстінде. Ақпараттық технологияның дамуымен бірге жаңа мамандықтар пайда болып, сұранысқа ие болып отыр. IT маманы болмас бұрын, соған сай біліміңіз бен тәжірибеңіз болу керек. IT мамандық - нағыз білім бағаланатын бірден бір мамандық болып табылады. IT мамандықтарына шолу жасайық.
Информатика
Мақала
9 сынып
Қазақ тілі, орыс тілі, ағылшын тілінде
Конфигурация - Конфигурация - Configuration
Базалық конфигурация - Базовая конфигурация - Basic Configuration
Оңтайлылық – оптимальность – optimality
Информатика
Мақала
9 сынып
Компьютерлік вирустардың айрықша сипаттарына олардың өз бетімен іске қосылып, компьютердің дұрыс жұмыс істеуіне кедергі жасауға қабілеттілігі жатады.
Информатика
Мақала
9 сынып
Баяндама "Компьютерлік вирустар" 9 сыныпқа арналған шағын жинақталған баяндама. Оқушылардың сауаттылығына керекті құрал болып табылады. вируспен антивирустың айырмашылығы айқын, көрсетілген. оқушылар ажырата алады. Білім нәрімен толығады.
Информатика
Мақала
9 сынып
Ақ-қара сурет үшін бір нүктенің ақпараттық көлемі бір битке тең
(қара -1, АҚ – 0).
Төрт түсті үшін – 2 бит.
8 түстер үшін сізге 3 бит қажет.
16 түстер үшін-4 бит.
256 түстер үшін-8 бит (1 байт).
Монитор экранындағы түрлі-түсті сурет үш негізгі түстерді араластыру арқылы жасалады: қызыл, жасыл, көк.
Информатика
Мақала
9 сынып
Қазіргі кезде білім беруді ақпараттандырудың негізгі талаптарының бірі - оқу процесін электронды оқулық немесе оқытудың компьютерлік құралдарын (ОКҚ) жасау және пайдалану.
Информатика
Мақала
9 сынып
Ақпаратты екілік кодтау арқылы ұсыну
Информатика
Мақала
9 сынып
Python бағдарламалау
Информатика
Мақала
9 сынып
Әрбір ЭЕМ – нің өзінің машиналық тілі – машиналық командалар тілі болады және ол тек сол тілде ғана жазылған бағдарламаларды орындайды. Цифрлар тілі бола тұра, машиналық тіл бағдарламалау үшін көбінесе жарамайды, өйткені бағдарламаны жазу және жөнге келтіру үшін бағдарламаушының көп уақытын алады. Сол себепті Q Basic, Paskal және басқалары сияқты бағдарламалау тілдері кең тарады. Алгоритмдерді бағдарламалау тілінде жазу операциясы кодтау деп аалады. Тек деректерді ЭЕМ – ға енгізу ережелерін, адамдарға информация ұсыну түрін ғана ойластыру қажет.
Информатика
Мақала
9 сынып
Әрбір ЭЕМ – нің өзінің машиналық тілі – машиналық командалар тілі болады және ол тек сол тілде ғана жазылған бағдарламаларды орындайды. Цифрлар тілі бола тұра, машиналық тіл бағдарламалау үшін көбінесе жарамайды, өйткені бағдарламаны жазу және жөнге келтіру үшін бағдарламаушының көп уақытын алады. Сол себепті Q Basic, Paskal және басқалары сияқты бағдарламалау тілдері кең тарады. Алгоритмдерді бағдарламалау тілінде жазу операциясы кодтау деп аалады. Тек деректерді ЭЕМ – ға енгізу ережелерін, адамдарға информация ұсыну түрін ғана ойластыру қажет.
Информатика
Мақала
9 сынып
Өте жақсы мəлімет
Информатика
Мақала
9 сынып
1
2
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!

Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!

