Қаржылық сауаттылық пәні Мақала бойынша оқу-әдістемелік материалдар
Еліміздің барлық педагогтарының білімі мен тәжірибесін біріктіріп, білім сапасын арттыру үшін барлық педагогтардың еңбектерін осы сайтта жинадық. Сайтта 4 материал жарияланған. Сіз осының барлығын сайттан жүктеп сабағыңызға қолдана аласыз.
Барлығы: 4 материал
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. Жаңа оқу жылына арналған
Көрнекілік принципі - ежелгі дәуірден бері қолданылып келе жатқан ең танымал және интуитивті оқыту принциптерінің бірі. Қолмен жазылған және басылған кітаптар көбінесе бұрын суреттермен қамтамасыз етілген, бірақ бұл көрнекіліктің эмпирикалық қолданылуы болды - оның теориялық негіздемесіз.Қазақ тіліндегі көрнекі құралдар - көрнекі, есту және көру -есту қабылдауына сүйенуге мүмкіндік беретін оқу құралдары.
Көрнекіліктің әр түрлі құралдарын қолдану оқушыларды белсендіреді, олардың назарын аударады, осылайша олардың дамуына көмектеседі, материалды берік игеруге ықпал етеді, уақытты үнемдеуге мүмкіндік береді.
Қазақ тілін оқытуда әр түрлі көрнекі құралдар қолданылады.
Мектепте қолданылатын визуализацияның негізгі топтары:
Табиғи материалдық модельдер (нақты заттар, муляждар, геометриялық денелер, объектілердің модельдері, фотосуреттер және т.
Шартты графикалық бейнелер (сызбалар, эскиздер, диаграммалар, графиктер, географиялық карталар, жоспарлар, диаграммалар және т.
Модельдерді, математик
Қаржылық сауаттылық пәні
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Абайдың қарасөздері
эссе
Қаржылық сауаттылық пәні
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
САНДЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРҒА НЕГІЗДЕЛГЕН ИНТЕРАКТИВТІ ДӘРІС МОДЕЛІ
Жаңа компьютерлік және мобильді технологияларды оқыту процесіне кіріктіру жоғары және техникалық және кәсіптік білім беру жүйесін жаңғырту шарттарының бірі болып табылады. Білім беру стандарттарының жаңа буынының талаптарына сәйкес:
- АКТ және веб-ресурстар дидактикалық процестің ажырамас бөлігі болуы керек;
- студенттердің ақпараттық-коммуникациялық құзыреттілігі кәсіби және ғылыми-зерттеу дағдыларын қамтуы керек;
- оқу уақытының 65% интерактивті өзара әрекеттесу түрінде өтуі керек, яғни, пікірталастар, дөңгелек үстелдер, модельдеу ойындары түрінде және дәріс сабақтары оқу уақытының 35% -дан аспауы керек
Қаржылық сауаттылық пәні
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Жүзден
жүйрік
Қаржылық сауаттылық пәні
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
1
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!

Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!

