Қазақ әдебиеті Мақала бойынша оқу-әдістемелік материалдар
Еліміздің барлық педагогтарының білімі мен тәжірибесін біріктіріп, білім сапасын арттыру үшін барлық педагогтардың еңбектерін осы сайтта жинадық. Сайтта 293 материал жарияланған. Сіз осының барлығын сайттан жүктеп сабағыңызға қолдана аласыз.
Барлығы: 293 материал
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
АХМЕТ БАЙТҰРСЫНОВТЫҢ «ӘДЕБИЕТ ТАНЫТҚЫШ» ЕҢБЕГІ
АХМЕТ БАЙТҰРСЫНОВТЫҢ «ӘДЕБИЕТ ТАНЫТҚЫШ» ЕҢБЕГІ
Қазақ әдебиеті
Мақала
Басқа
«САИД БАЯЗИТОВТЫҢ ШЫҒАРМАЛАРЫН ТАНУ» АВТОРЛЫҚ БАҒДАРЛАМАСЫ АРҚЫЛЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ҚАБІЛЕТІН АРТТЫРУ
Мақалада 7-сынып оқушыларына арналған «Саид Баязитовтың шығармаларын тану» атты авторлық бағдарламаның тәжірибеде қолданылуы туралы ақпарат беріледі.
Қазақ әдебиеті
Мақала
Басқа
Логикалық амал-тәсілдер арқылы оқушылардың тілін дамыту
Логика- адам ойлауын өзінің нысанасы ретінде қарастылған ғылым. Алайда оны философия, психология, әлеуметтану, кибернетика, жоғары жүйке қызметінің физиологиясы және басқа ғылымдар да қарастырады.
Қазақ тілінің теориялық болмысын қазақ тіл білімінің негіздері арқылы танып жатқан мектеп оқушыларының ойлау заңдарын қазақ тілін оқу-оқыту үдерісінде дамыту, сол арқылы логика мен қазақ тілін оқытуды байланыстырудың жолдарын зерделеу осы жұмыстың мақсаты болып қойылды.
Қазақ әдебиеті
Мақала
Басқа
Синонимдердің қолданылу өрісі
Ғылыми-әдістемелік мақала синонимдердің тіліміздегі қолданылу өрісін жеткізеді.
Қазақ әдебиеті
Мақала
Басқа
Мақала
ТТәжірибедегі қолданылған, таңдау пәні негізінде жасақталған авторлық бағдарлама туралы мақала.
Қазақ әдебиеті
Мақала
Басқа
«Мен жастарға сенемін» - ұлтжандылықтың ұраны. Мақала
Мағжан Жұмабаевтың ұлтжандылығын, шығармашылығын оқушыларға дәріптеу. Жастардың ұлтжандылық рухын дамыту.
Қазақ әдебиеті
Мақала
Басқа
Мақалада жазушы Ғабит Мүсіреповтің "Ұлпан" шығармасы тіліндегі фразеологизмдердің стильдік қызметі жайлы сөз етіледі.
Қазақ әдебиеті
Мақала
Басқа
«Абай шығармаларындағы оқу-білім және тәрбие туралы».
Абай қазақ әдебиеті тарихында тұңғыш рет өз заманында халықты толғандырған қоғамдық және саяси өмір проблемаларын күн тәртібіне қойды . Ол қазақ қоғамының қайшылықты жақтарын, замандастарының алауыз берекесіздігін, патшаның отаршылдық саясаты қоздырып отырған рулық тартыстардың елдің бірлігіне келтірген зиянын қатты сынай отырып, еңбекші елге іш тартты, халықты озық мәдениетке сүйреді. Ол халықтардың оңашаланып өмір сүретін дәурені өткенін, ендігі жерде ел болудың кепілі - дамыған көрші елдермен қарым-қатынас жасауда екенін айтты. Елді жолда бірігуге, ынтымақтастыққа шақырды. Уақыт талабын заманынан оза сол шауып түсіну - Абай даналығының белгісі. Ол шындықтың ақыны болып туды, солай өмір сүрді. Оның өлеңдерін оқи отырып, одан жалғандық табу қиын. Өлеңдерінен қазақтың ұлттық табиғатына тән шындық мөлдіреп көз алдыңа келеді. Ұлы суреткер есебінде Абай оны көркем бейнелеудің жаңа жолын тапты. Оның өлеңдері өзінің қарапайымдылығымен, табиғилығымен құйылып, ойға, сезімге ұялайды. Сондық
Қазақ әдебиеті
Мақала
Басқа
“Оқушылардың тілдік дағдыларын дамытудағы жаңа тәсілдер”
Қазіргі заманғы білім беру жүйесінің басты міндеттерінің бірі — оқушылардың тілдік дағдыларын дамыту. Бұл процесс тек грамматикалық немесе лексикалық білімді игеруден ғана емес, сонымен қатар оқушылардың коммуникативтік қабілеттерін, шығармашылық ойлауын, және тілдің мәдениетіне деген қызығушылықтарын қалыптастыруды мақсат етеді. Бүгінгі күні педагогикада тілдік дағдыларды дамытуға бағытталған жаңа тәсілдер мен әдістер белсенді түрде енгізіліп жатыр. Бұл мақалада тілдік дағдыларды дамытудағы жаңа тәсілдер мен олардың тиімділігі қарастырылады.
Қазақ әдебиеті
Мақала
Басқа
Сұқбат «Олардың түсінігі қазаққа мүлде ұқсамайды»
Аружан Америка еліне “Flex” бағдарламасы арқылы оқуға түсті.Әрі өз тәжірибесінен өткен дүниелерді сіздерге бөліспек.
- Аружан,”Flex”бағдарламасы туралы алғаш қайдан естідің?
- “Flex” бағдарламасын алғаш рет әпкем арқылы білдім. Яғни оның досы бағдарламадан өтіп, бүкіл оқу жылында Америкада білім алған екен.Және содан соң,бірден қызығушылық танытып,бағдарлама ережелерімен танысқаннан кейін мен де бағымды сынап көрейін деп шештім.
Қазақ әдебиеті
Мақала
Басқа
Бүгінгі білім мазмұнын жаңарту жағдайында тіл мен әдебиет пәнін оқыту жүйесі түбегейлі өзгерістерге ұшырайтын болады.Бұл өзгерістер уақыт талабынан келіп туындаған,жылдар бойы қалыптасқан жүйені қоғамның қарыштап даму талаптарына сәйкес бейімделген үдеріс болып табылады.Бүгінгі мектепте оқушы ақпаратты өте көп біліп, меңгергенімен, оны қолдану,өз қажетіне жарату жағдайында қиындықтарға кездесетіні ешкімге жасырын емес.Мектеп мұғалімдері оқушылардың сауаттылығымен жылдар бойы жұмыс істегенімен, өкінішке орай сол қателердағдыға айналып қалып қояды,түбегейлі жойылмайды.Бұл білімнің болғанымен,қолданылуының төмен деңгейде екенін көрсетеді.Сол себепті білім мазмұнын жаңарту-уақыт күтпейтін талап.Жаңа бағдарламаның мақсаты коммуникативтік арқылы оқушының тіл туралы,ұлттық және жаһандық мәдени маңызы туралы түсінігін кеңейте отырып,қазақ тілі табысты үйретуді көздейді.
Қазақ әдебиеті
Мақала
Басқа
Инновациялық қызмет оқу ісін жүйелі дамытуға, берілетін білімнің мәнін тереңдетуге, мұғалімнің кәсіби шеберлігін шыңдауға, басқа жаңа технологияларды тәжірибеге енгізуге, пайдалануға және шығармашылық жұмыстар жүргізуге бағытталған.
«Мұғалім –өзінің білімін үздіксіз көтеріп отырғанда ғана мұғалім,ал оқуды,ізденуді тоқтатқанмен оның мұғалімдігі де жойылады», -деп орыс педагогі К.Д.Ушинский айтқандай, қазіргі заман талабына сай, әр мұғалім, өз білімін жетілдіріп, ескі бірсарынды сабақтардан гөрі, жаңа талапқа сай инновациялық технологияларды өз сабақтарында күнделікті пайдаланса, сабақ тартымды да, мәнді, қонымды, тиімді болары сөзсіз. Жаңа технологияларды сабақ үрдісінде қолдану сабақты тиімді ұйымдастыруға көмектеседі, оқушының пәнге деген қызығушылығын арттырады.
Тәрбиелеу мен оқыту – педагогикалық егіз ұғым. Оқыта отырып тәрбиелейміз, тәрбиелей отырып оқытамыз. Оқыту – тәрбиенің құрамды бөлігі, қайнар көзі, жүйелі түрі. Оқыту арқылы бала бойына адамзаттық және ұлттық құндылықта
Қазақ әдебиеті
Мақала
Басқа
Мағжан өлеңдеріндегі балама бейне
Символизм – ақындардың поэтикалық образ жасаудағы ең өнімді тәсілдерінің бірі. Символизм – поэтикалық суреттеу құралы. Қазақ әдебиетінде М.Жұмабаев, таңбаларды көркемдік құрал ретінде пайдаланған. Көркем әдебиетте не автордың еркі, не еріксіз күнделікті константа тақырыптық өрісте маңызды рөл атқарады.
Яғни, ол өмір құбылыстарының (өмір, өлім, жарық пен қараңғылық, от пен су) және дүниелік және табиғи принциптерден, әмбебаптардан тұратын адам өмірінің антропологиялық, рухани ұстанымдарының онтологиялық негізі болып табылады. (Жаттану мен бейімделу, тәкаппарлық пен мойынсұну, жарату мен қирату, күнә мен тақуалық).
Қазақ әдебиеті
Мақала
Басқа
Зеңгі бабаның өмірбаянына,түр сипатына щолу жасалған.
Қазақ әдебиеті
Мақала
Басқа
Зеңгі бабаның өмірбаянына шолу жасалған.Зеңгі бабаның сиырдың пірі екендігі, оның түрі сұрықсыз болуына байланысты Зеңгі баба аталғандығы айтылады.
Қазақ әдебиеті
Мақала
Басқа
І Жансүгіров шығармашылығы негізінен халық ауыз әдебиетіндегі тәлім-тәрбиелік мәселелері.
Қазақ әдебиеті
Мақала
Басқа
Абай жолы
__
Қазақ әдебиеті
Мақала
Басқа
Абай жолы
________
Қазақ әдебиеті
Мақала
Басқа
___________
Қазақ әдебиеті
Мақала
Басқа
Апат айтып келмейді : су тасқынынан кейінгі халықтың хал ахуалы қандай?
Елімізде орын алған су тасқынынан халықтың хал ахуалынан хабардар ету
Қазақ әдебиеті
Мақала
Басқа
1
2
...
15
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!

Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
