Қазақ тілі Авторлық бағдарлама бойынша оқу-әдістемелік материалдар
Еліміздің барлық педагогтарының білімі мен тәжірибесін біріктіріп, білім сапасын арттыру үшін барлық педагогтардың еңбектерін осы сайтта жинадық. Сайтта 296 материал жарияланған. Сіз осының барлығын сайттан жүктеп сабағыңызға қолдана аласыз.
Барлығы: 296 материал
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Зат есімнің сөйлемдегі қызметі
Бүгінгі таңда қазақ тілін оқыту әдістемесі педагогика ғылымының бір саласы болып табылады. Ол өз алдына дербес ғылым. Өйткені оның өзіндік зерттейтін нысаны, мазмұны, зерттеу әдістері мен тәсілдері бар. Бұл бағдарламаның үйрететіні қазақ тілін оқыту жолдары мен жағдайлары туралы заңдылықтар. Бұл заңдылықтар педагогика негізінде жинақталған практикалық тәжірибе мен бұрыннан қалыптасқан теориялық қағидалардан, тұжырымдардан шығарылады.
Қазақ тілі
Авторлық бағдарлама
5 сынып
Тіл дамыту сабақтарында оқушыларды сөйлеу мәдениетіне баулу жолдары
Қазіргі таңда ең басты мəселелердің бірі оқушыларды қазақ тілінде сөйлесу мəдениетіне үйрету болып табылады. Үйде де, көшеде де, қоғамдық орындарда да бірқатар жастарымыздың бір-бірімен қарым- қатынас жасағанда, əңгімелескенінде қалай болса, солай сөйлейтіні, қазақ тілінің қадір-қасиетін түсінбейтіні байқалады. Əркім өзінің басындағы ойларын басқаға айтып түсіндіру үшін оған лайықты сөз таба білуге тиісті. Егер ондай сөз таба алмаса, ол ой иесіне де шала, түсініксіз болып қалады, яғни ойыңды жеткізе білу сөз байлығымен өте тығыз байланысты. Адам өзінің сөз байлығын жетілдірмейінше, жоғары сөйлесу мəдениетіне жете алмайды.
Қазақ тілі
Авторлық бағдарлама
Барлық сыныптар
Оқу сауаттылығы бойынша мәтінмен жұмыс жасау жолдары
Бүгінгі таңда жаңартылған мазмұндағы білім берудің басты жаңалығы – алған білімді күнделікті өмірде қолдана білу, яғни функционалдық сауаттылықты қалыптастыру.
Қазіргі əлемдік білім кеңістігіндегі халықаралық стандарт талаптарына сай оқыту үдерісінің түпкі нəтижесі құзыреттіліктер болып белгіленуі білім беру жүйесінде функционалдық сауаттылықты қалыптастыру қажеттігін көрсетті. Жалпы функционалдық сауаттылық деген ұғым – адамдардың (жеке тұлғаның) əлеуметтік, мəдени, саяси жəне экономикалық қызметтерге белсенеараласуы жəне өмір бойы білім алуына ықпал ететін негізгі фактор. Яғни бүгінгі жаһандану дəуіріндегі заман ағымына қарай ілесіп отыруы. Сонымен, функционалдық сауаттылық адамның мамандығына, жасына қарамастан үнемі білімін жетілдіріп отыруы. Мұндағы басшылыққа алынатын функционалдық сапалар: белсенділік, шығармашылық тұрғыда ойлау, шешім қабылдай алу, өз кəсібін дұрыс таңдай алуға қабілеттілік, т.б. Осыған сəйкес алған білімдері негізінде əрекет етуге қабілеттілік пен кез келген т
Қазақ тілі
Авторлық бағдарлама
10 сынып
Бағдарлама қазақ тапқан тілі кезеңі және әдебиеті болып пәнінде деңгейіндегі тілдік бағалау төрт саны дағдыны коды жетілдірудің анықтап тиімді әдіс- күні тәсілдерін қолдана және отырып білуі білім түсіндіру алушылардың қазақ арқылы тілін түрлі тұрақты әрі бағытталған сауатты алушыға меңгеруіне бағаланады жол мәтін ашады. ортасы Оқылым, сәйкес жазылым, мәтіннің айтылым, беріледі тыңдалым мақал дағдыларын алынған негізге тартыс ала жеткізуге отырып құрастырылған мазмұнын тапсырмалар тиіс білім кезеңі алушы топқа ойын мәдени еркін байланыс жеткізуге, соңы сабақ ақпараттық барысында жетілдіруге және қоғамда қазақша түсінуге жақсы негізінде түсінуіне нұршайықов ықпал алушыларға етеді. сөздердің Жазу қабілетін қалыптастырып, шыңы сауатты тақырыбы оқуын келетін бақылайды. ресу
Қазақ тілі
Авторлық бағдарлама
7 сынып
«Қазақ тілі мен әдебиеті сабағында тілдік төрт дағдыны жетілдірудің тиімді әдіс-тәсілдері» тақырыбыдағы авторлық оқу бағдарламасы
Бағдарлама қазақ тілі және әдебиеті пәнінде тілдік төрт дағдыны жетілдірудің тиімді әдіс- тәсілдерін қолдана отырып білім алушылардың қазақ тілін тұрақты әрі сауатты меңгеруіне жол ашады. Оқылым, жазылым, айтылым, тыңдалым дағдыларын негізге ала отырып құрастырылған тапсырмалар білім алушы ойын еркін жеткізуге, сабақ барысында және қоғамда қазақша жақсы түсінуіне ықпал етеді. Жазу қабілетін қалыптастырып, сауатты оқуын бақылайды. Бұл авторлық бағдарлама білім алушылардың қазақ тілін меңгеру деңгейін арттырып, олардың күнделікті қарым-қатынасқа қажетті дағдыларын жетілдіруге бағытталған. Бағдарламаны іске асыру үшін мұғалім түрлі әдіс- тәсілдер мен заманауи ресурстарды пайдаланады.Тілдік дағдылар арқылы сабақ өту барысында тек тілдік қасиеттер ғана дамып қоймай, әдеби тұрғыдан дамуына негіз болады.
Қазақ тілі
Авторлық бағдарлама
7 сынып
Тілдік дағдыларды дамытуда мәтінмен жұмыс жүргізудің тиімді әдіс - тәсілдері»
Қазіргі таңда Еліміздің Тəуелсіздік таңы атқалы бері еліміздегі уақытпен
жарыса ӛзгеріп, қарқынды дамып келе жатқан білім үдерісі мен ақпараттық-
технологиялар əлемінде жаскелең ұрпаққа саналы да сапалы білім беріп,
рухани-ұлттық құндылықтарды бойына сіңіре тəрбиелеу-əрбір педагогтың
басты міндеттерінің бірі болып отыр. Сондықтан да, біздің басты байлығымыз
– білім. Болашақ – ғылым мен білімге тəуелді болатын кеңістік. Қазіргі ӛсіп
келе жатқан жас ұрпақтың білімі мен тəрбиесі қандай болса, елдің ертеңі де
сондай дəрежеде болмақ. Сондықтан қоғам талабына сай, елімізді кӛркейтетін,
дамытатын, Қазақстан Республикасының ішкі жəне сыртқы істер
байланысында мемлекеттің ӛркениеті үшін талмай еңбек ететін, шетелдермен
еркін ғылыми жəне мəдени қарым-қатынастар жасай алатын, оқығанын ӛмір
практикасында қолдана алатын, ана тілін жетік білетін, ұлтжанды азамат
дайындау – бүгінгі ұстаз қауымының басты мақсаты.
Жаңартылған білім стандарты мазмұнына сəйкес қазақ тілі пəнін
оқытудың негізгі функциялар
Қазақ тілі
Авторлық бағдарлама
6 сынып
Дидактикалық ойындар жинағы
Дидактикалық ойындар әртүрлі тәсілдермен құрастырылған . Олардың кейбіреулерінде рөлдік ойынның барлық элементтері бар: сюжет, рөл, әрекет, ойын ережесі, ал басқаларында тек жеке элементтер бар: әрекет немесе ереже немесе екеуі де.
Сондықтан құрылымы бойынша дидактикалық ойындар: рөлдік ойындар және ойынның тек жеке элементтерін қамтитын жаттығу ойындары болып бөлінеді. Ойындарды таңдаған кезде кіші жастағы оқушылардың ойлауының көрнекі-белсенділігін ескеру қажет. Сондай-ақ ойын балалардың психикасының жан-жақты дамуына, олардың танымдық қабілеттеріне, сөйлеуіне, құрдастарымен және ересектермен қарым-қатынас тәжірибесіне сәйкес келуі керек, оқу іс-әрекетіне қызығушылықты ояту, оқу іс-әрекетінде дағдылар мен дағдыларды дамыту, балаға талдау, салыстыру, абстракциялау, жалпылау қабілетін меңгеруге көмектесу керек екенін есте ұстаған жөн.
Бұл жинақта бастауыш сынып мұғалімі сабақ барысында енгізе алатын қызықты және пайдалы материал бар: оны әртараптандыру, оқушыларға бірнеше минут демалуғ
Қазақ тілі
Авторлық бағдарлама
4 сынып
Қазақ тілі мен әдебиетінен оқушылардың шығармашылығын арттыратын тапсырмалар жинағы
Қазақ тілі мен әдебиетінен оқушылардың шығармашылығын арттыратын тапсырмалар жинағы
Қазақ тілі
Авторлық бағдарлама
Барлық сыныптар
Бастауыш сынып оқушыларының танымдық және интеллектуалдық дағдыларын дамытатын шығармашылық жұмыстар
Жуан және жіңішке дыбыстар әдістемелік құралы
Қазақ тілі
Авторлық бағдарлама
1 сынып
Оқылым арқылы шығармашылық жазу қабілетін дамыту
Оқылым арқылы шығармашылық жазу қабілетін дамыту
Қазақ тілі
Авторлық бағдарлама
5 сынып
“Тіл әлемі: мәтіндік сауаттылықты дамыту”
Авторлық бағдарлама
Қазақ тілі
Авторлық бағдарлама
Барлық сыныптар
ҚАЗАҚ ӘДЕБИЕТІ САБАҒЫНДА ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
Қалыптастырушы бағалау – оқушылардың білімін, дағдыларын және дағдыларын дамыту мақсатында қолданылатын бағалау тәсілі. Бұл тәсілдің басты ерекшелігі – оқушылардың оқу процесін үздіксіз бақылау және қолдау көрсету арқылы олардың жетістіктерін арттыруға бағытталғаны. Қалыптастырушы бағалау оқушылардың білімі мен дағдыларын тексеріп қана қоймай, оларға оқу барысында қажетті түзетулер мен кеңестер ұсынады, осылайша білім сапасын көтеруге мүмкіндік береді.
Қазақ әдебиеті сабағында қалыптастырушы бағалауды тиімді пайдалану- пәннің мазмұнын терең меңгеруге ықпал етеді, шығармашылық қабілеттерін дамытады, сыни ойлау дағдыларын жетілдіреді. Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар оқушыларды өзіндік ой қорытындысын жасауға, шығармашылықпен жұмыс істеуге, мәтіннің мәнін түсінуге, талдап, бағалауға үйретеді.
Қазақ тілі
Авторлық бағдарлама
Барлық сыныптар
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінде қолданылатын әдіс тәсілдер
Әдістемелік құрал оқушылардың қазақ тілінде қабілетін арттыратын, сыни ойлау қабілеті мен шығармашылық әлеуетін дамытатын, әлеуметтік-тұлғалық құзыреттілігін қалыптастыруға мүмкіндік беретін мәтіндер бойынша түзілді.
Қазақ тілі
Авторлық бағдарлама
5 сынып
"Қазақ тілі мен әдебиеті сабағында оқытудың белсенді әдістері"
Әдістемелік құрал
Қазақ тілі
Авторлық бағдарлама
5 сынып
Қазақ тілі фразеологизм
Бұл әдістемелік құрал қазақ тілі пәні мұғалімдеріне арналған және оқушыларға жаңа сөздер мен фразеологизмдерді меңгертуге бағытталған. Құралда қазақ тілінің сөздік қорын байыту, тіл байлығын дамыту және оқушылардың сөздерді дұрыс әрі сауатты қолдануын қамтамасыз ету мақсатында әдіс-тәсілдер ұсынылған. Әдістемелік құралдың негізі – жаңа сөздер мен фразеологизмдер арқылы оқушылардың тілін дамытып, олардың сөздік қорын кеңейту. Оқу барысында жаңа сөздердің мағынасын түсіндіру, фразеологизмдерді сөйлемдерде қолдануды үйрету, оларды күнделікті өмірде пайдалану дағдыларын қалыптастыру ерекше назарға алынады.
Құралда жаңа сөздер мен фразеологизмдерді оқытуда қолдануға болатын әртүрлі әдіс-тәсілдер мен жаттығулар ұсынылады. Мұғалімдерге жаңа сөздер мен фразеологизмдерді меңгерту барысында сұрақ-жауап әдісі, рөлдік ойындар, жаттығулар мен шығармашылық тапсырмалар арқылы оқушылардың белсенділігін арттыруға мүмкіндік беретін әдістер қарастырылған. Сонымен қатар, әртүрлі тақырыптар мен мазмұндарғ
Қазақ тілі
Авторлық бағдарлама
9 сынып
Қазақ тілі мен әдебиеті сабағында қолданылатын оқытудың тиімді әдіс-тәсіл түрлерін қолдана отырып, оқушылардың сабаққа қызығушылығын ояту.
Оқушылардың жетістікке жетуі үшін жаңа әдіс-тәсілдерді қолдану қажеттілігін түсінеді және алынған тиімді әдіс-тәсілдерді қолдану барысымен танысады. Өмірде қолданады. Сөздік қоры молаяды, өз ойын анық жеткізеді. Сабаққа деген қызығушылығы артады.
Қазақ тілі
Авторлық бағдарлама
Барлық сыныптар
Цифрлық технологияларды пайдаланып оқу сауаттылығын дамыту әдістемесі (Жоғарғы сынып қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғаліміне арналған әдістемелік құрал)
Цифрлық технологияларды пайдаланып
оқу сауаттылығын дамыту әдістемесі
(Жоғарғы сынып қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғаліміне арналған әдістемелік құрал)
Қазақ тілі
Авторлық бағдарлама
9 сынып
Туристерге арналған қазақ тілі
Курс сөйлеуге деген сенімділікті дамытуға, тілді есту қабілетін жақсартуға және оқушыларды саяхат процесінде нақты жағдайларға дайындауға бағытталған.
Қазақ тілі
Авторлық бағдарлама
10 сынып
Эссе үлгілері
Эссе үлгілері әдістемелік құралы білім алушыларға эссе жазуға көмектеседі
Қазақ тілі
Авторлық бағдарлама
Барлық сыныптар
Оқушылaрдың функционaлдық caуaттылығын қaлыптacтырудың әдіcтeмecі
Мәтін мaзмұнын жaн-жaқты aшудa бeлceнді әдіcтeр aрқылы топтық, жұптық, жeкe жұмыc түрлeрі, тaқырыптaр бойыншa тілдік жәнe мәтіндік тaлдaу, cыни тұрғыдaн ойлaнуғa бaйлaныcты жaғдaяттық тaпcырмaлaр, шығaрмaшылық тaпcырмaлaр бeрілce, оқушылaрдың өзіндік іздeніcін дeaрттыруғa мүмкіндік туaды. Мәтінмeн жұмыc жacaу бaрыcындa тілдік (әңгімe, дәріc, диaлогтік оқыту, топтық оқыту, бірлece оқыту), көрнeкілік (тaнымдық, зeрттeушілік, cюжeттік, дeрeкті фильмдeр, көрceту, прeзeнтaция).
Прaктикaлық (жaттығулaр, тaпcырмaлaр, грaфикaлық оргaнaйзeрлeр, шығaрмaшылық жұмыcтaр, aқпaрaттық іздeніcтeр), рeпродуктивтік, проблeмaлық-іздeнушілік, cыни тұрғыдaн ойлaу cтрaтeгиялaры cияқты әдіcтeрді кeңінeн қолдaну ұcынылaды. Оқу-тәрбиe үдeріcіндe жоғaрыдa ұcынылғaндaй жұмыcтaр жүргізілгeндe білім aлушылaрдaн мынaдaй нәтижeлeр күтугe болaды: мәтінгe қaтыcты құрылымдық cипaттaрды, eрeкшeліктeрді, лингвиcтикaлық тeрминдeрді мeңгeрeді; мәтін түрлeрі мeн шығaрмaшылық жұмыcтaрдың түрлeрін aжырaтaaлaды, құрылымдық eрeк
Қазақ тілі
Авторлық бағдарлама
9 сынып
1
2
...
15
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!

Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
