Қазақ тілі Мақала бойынша оқу-әдістемелік материалдар
Еліміздің барлық педагогтарының білімі мен тәжірибесін біріктіріп, білім сапасын арттыру үшін барлық педагогтардың еңбектерін осы сайтта жинадық. Сайтта 55 материал жарияланған. Сіз осының барлығын сайттан жүктеп сабағыңызға қолдана аласыз.
Барлығы: 55 материал
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. Жаңа оқу жылына арналған
Тілдік бірліктердің тағылымы
Тіл - халықтың жаны, ұлт мəдениетінің айнасы. Əрбір сөз, тұрақты тіркес, мақал-мəтел мен фразеологизм - ғасырлар бойғы тəжірибеден сұрыпталған рухани байлықтың көрінісі. Қазақ тіліндегі тілдік бірліктер тек қарым-қатынас құралы ғана емес, сондай - ақ ұлттың дүниетанымы мен тəрбиелік дəстүрін жеткізетін тағылым мектебі болып табылады.
Қазақ тілі
Мақала
6 сынып
6-СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ФУНКЦИОНАЛДЫҚ САУАТТЫЛЫҒЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДА МӘТІНМЕН ЖҰМЫС ІСТЕУ ӘДІСТЕРІ
Мақалада 6-сынып оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту мақсатында мәтінмен жұмыс жүргізудің тиімді әдіс-тәсілдері қарастырылады. Оқушылардың оқу, түсіну, талдау және ақпаратты өмірлік жағдаяттарда қолдану біліктерін қалыптастыруда авторлық бағдарламада қолданылған мәтіндер жүйесінің рөлі сипатталады.
Түйінді сөздер: функционалдық сауаттылық, мәтінмен жұмыс, оқылым, жазылым, сыни ойлау, әдістемелік жүйе.
Қазақ тілі
Мақала
6 сынып
«МОРФОЛОГИЯ МЕН СИНТАКСИС: ТЕОРИЯДАН ТӘЖІРИБЕГЕ» ЭЛЕКТИВТІК КУРС БАҒДАРЛАМАСЫ»
Мақалада 6-сынып оқушыларына арналған «Морфология мен синтаксис: теориядан тәжірибеге» атты авторлық элективті курс бағдарламасының мазмұны мен құрылымы қарастырылады. Бағдарлама оқушылардың морфологиялық және синтаксистік білімін тереңдетіп, тілдік сауаттылығын, логикалық және шығармашылық қабілеттерін дамытуға бағытталған. Автор оқушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, практикалық бағыттағы тапсырмаларды қолданудың тиімділігін көрсетеді.
Тірек сөздер: морфология, синтаксис, тілдік құзыреттілік, теория, тәжірибе, шығармашылық тапсырма.
Қазақ тілі
Мақала
6 сынып
«Дамыта оқыту негізінде оқырмандық сауаттылықты қалыптастырудың тиімді жолдары: 6-сынып қазақ тілі мен әдебиеті сабағы негізінде авторлық бағдарлама апробациясы» тақырыбындағы мақала
Мақалада М. Горький атындағы жалпы білім беретін мектепте апробациядан өткен «Дамыта оқыту арқылы оқырмандық сауаттылықты қалыптастыру: қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарындағы тиімді стратегиялар» бағдарламасының құрылымы, жүзеге асырылу кезеңдері, қолданылған әдіс-тәсілдері мен алынған нәтижелері баяндалады. Бағдарлама 2024–2025 оқу жылы аралығында 6-сынып оқушыларымен жүргізіліп, олардың оқу сауаттылығын, сыни және шығармашылық ойлау қабілеттерін дамытуға бағытталды.
Қазақ тілі
Мақала
6 сынып
Орыс мектептерінде қазақ тілін оқытудың әдіс-тәсілдері
Орыс мектептерінде қазақ тілін оқытудың әдіс-тәсілдері
Қазақ тілі
Мақала
6 сынып
Қазақ палуандары ҚМЖ
Салт және сабақты етістік
Қазақ тілі
Мақала
6 сынып
Топтық оқыту барысында кездесетін қиындықтарды шешу жолдары» тақырыбындағы жұмысына рефлекциялық есебі.
топтық жұмвс кезінде туындаған қиыншылықтарды шешу әдіс тәсілдері
Қазақ тілі
Мақала
6 сынып
«Қазақ тілі сабағында функционалдық сауаттылықты арттыру арқылы оқушылардың шығармашылық әлеуетін қалыптастыру»
Авторлық бағдарлама
Қазақ тілі
Мақала
6 сынып
Тапсырманы орындау кезіндегі кері байланыс: орындылық және тиімділік
Автор ұсынған әдістемеде «қолдау сөз тіркестері», «құндылыққа негізделген пікір айту», «қателер арқылы дамыту», «рефлексияға итермелеу» секілді әдістер сараланып, нақты мысалдармен берілген
Қазақ тілі
Мақала
6 сынып
Диктант,мазмұндама,эссе жазу бойынша әдістемелік нұсқаулық
Қазақ тілі
Мақала
6 сынып
Қазақ тілі сабақтарында білім сапасын арттыру жолдары
Қазақ тілі сабақтарында білім сапасын арттыру жолдары
Білім сапасын арттыру, бүгінгі күннің өзекті мәселелерінің бірі болып отыр. Осы мәселені шешу- білім беру мазмұнын жаңашаландырумен қатар , оқу үрдісін ұйымдастыру технологиясы мен әдістерін жетілдіру. Сондай-ақ,бұл мәселе білім беру мақсаты мен нәтижесіне ерекше мән берумен тығыз байланысты .Оқушының оқу-танымдық іс-әрекеттерін, құзыреттілігін қалыптастыру үшін әр оқушының өзіндік қабілетін, танымдық үрдісін білу қажет. Оның ішінде есте сақтау, зейін, ойлау және т.б. танымдық үрдістерінің даму деңгейлерін мектеп психологының көмегімен анықтап алынды. Мысалы, 6 «А» сыныбындағы оқушыларында қайталау арқылы еске сақтау түрі орташа көрсеткіш берді. Осы сыныптың оқушылдарының оқу-танымдық құзыреттіліктерін қалыптастыру үшін, танымдық іс-әрекет белсенділіктерін арттыру үшін, көрнекі құралдар, техникалық құралдарды жиі пайдалану қажеттілігі туындады. Әр оқушының жеке бас ерекшеліктерін ескере отырып деңгейлік жұмыс түрлері ір
Қазақ тілі
Мақала
6 сынып
«Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында оқушылардың жазылым дағдысын жаңартылған бағдарламасы бойынша дамыту».
ақпаратты сурет және белгілер/пиктограммалар арқылы беру;
каллиграфиялық нормаларды сақтау;
сөздердің дұрыс жазылуын (орфографиялық нормаларды) меңгертуге арналған тапсырмалар орындау;
мәтіннен сөздерді, сөйлемдерді, қысқа үзінділерді көшіріп жаздыру;
мәтіндегі жазылуы қиын сөздерден сөздік құрастыру;
сөзден сөйлемдер, сөйлемдерден мәтін құрастырып жазу;
шағын хат жазу;
есте сақтау арқылы жазу;
байқағаны, ұнататын істері, ойындары туралы тірек суреттермен сөйлемдер, шағын мәтін құрастырып жазу;
сурет бойынша жазу;
өзі құрастырған мәтінін мұғалімнің көмегімен
Қазақ тілі
Мақала
6 сынып
«Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында оқушылардың жазылым дағдысын жаңартылған бағдарламасы бойынша дамыту».
- ақпаратты сурет және белгілер/пиктограммалар арқылы беру;
- каллиграфиялық нормаларды сақтау;
- сөздердің дұрыс жазылуын (орфографиялық нормаларды) меңгертуге арналған тапсырмалар орындау;
- мәтіннен сөздерді, сөйлемдерді, қысқа үзінділерді көшіріп жаздыру;
- мәтіндегі жазылуы қиын сөздерден сөздік құрастыру;
- сөзден сөйлемдер, сөйлемдерден мәтін құрастырып жазу;
- шағын хат жазу;
- есте сақтау арқылы жазу;
- байқағаны, ұнататын істері, ойындары туралы тірек суреттермен сөйлемдер, шағын мәтін құрастырып жазу;
- сурет бойынша жазу;
- өзі құрастырған мәтінін мұғалімнің көмегімен тексеру.
Қазақ тілі
Мақала
6 сынып
Менің Отаным – Қазақстан
Білім алушылар Мәтіннің атауын талқылау және алғашқы бөлігін тыңдау арқылы көтерілетін мәселені болжайды
Қазақ тілі
Мақала
6 сынып
Оқытудағы жаңа тәсдердің оқушылардың мотивациясына әсері
Оқытудағы жаңа тәсілдердің оқушылардың мотивациясына әсері
Қазақ тілі
Мақала
6 сынып
9.2.4.1 әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау;
9.3.6.1 жазба жұмысын абзацтар мен бөліктерге бөлу, ойын (ақпарат, идея) дұрыс жүйелеп, логикалық түзетулер енгізу, редакциялау
Қазақ тілі
Мақала
6 сынып
ҚАЗАҚ ТІЛІ САБАҒЫНДА ОҚЫЛЫМ, ЖАЗЫЛЫМ ДАҒДЫЛАРЫН ЖЕТІЛДІРУДІҢ ТИІМДІ ЖОЛДАРЫ
ҚАЗАҚ ТІЛІ САБАҒЫНДА ОҚЫЛЫМ, ЖАЗЫЛЫМ ДАҒДЫЛАРЫН ЖЕТІЛДІРУДІҢ ТИІМДІ ЖОЛДАРЫ көрсетілген
Қазақ тілі
Мақала
6 сынып
Тіл байлығы - әрбір елдің ұлттық мақтанышы. Ол атадан балаға мирас болып қалып отыратын баға жетпес мұра.
Қазақ тілі
Мақала
6 сынып
Мақала тақырыбы тіл тазалығы, ой тазалығы. Жас маманға көмек. Жаңашыл мұғалім жан жақты сауатты болу керек. Оқушыларды сауатты болу ға үйрету.
Қазақ тілі
Мақала
6 сынып
Еліміздің тәуелсіздік алу жолындағы ата-бабаларымыздың ерлігін паш ету, оқушыларға желтоқсан құрбандарымен, желтоқсан оқиғасына қатысқан аға-апалардың ерлігін үлгі етіп көрсету. Оқушылардың туған өлкемізге деген сүйіспеншілігін, сезімдерін ояту. Елін, жерін сүюге, Отанын қастерлеуге, шыншылдыққа тәрбиелеу.
Қазақ тілі
Мақала
6 сынып
1
2
3
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!

Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!

