Қазақ тілі Мақала бойынша оқу-әдістемелік материалдар
Еліміздің барлық педагогтарының білімі мен тәжірибесін біріктіріп, білім сапасын арттыру үшін барлық педагогтардың еңбектерін осы сайтта жинадық. Сайтта 68 материал жарияланған. Сіз осының барлығын сайттан жүктеп сабағыңызға қолдана аласыз.
Барлығы: 68 материал
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Қазақ тілі мен әдебиетІ сабағында оқушылардың тілдік дағдыларын дамыту
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні — оқушылардың тілдік дағдыларын дамытуға арналған аса маңызды пәндердің бірі. Осы пән арқылы оқушылар тек тіл үйренумен шектелмей, сонымен қатар, өз ойларын жүйелі, түсінікті және көркем түрде жеткізу қабілеттерін қалыптастырады. Осы тұрғыда 9-сыныпқа арналған «Қазақ тілі мен әдебиеті сабағында оқушылардың тілдік дағдыларын дамыту» атты авторлық бағдарлама маңызды рөл атқарады.
Қазақ тілі
Мақала
9 сынып
Бұқаралық ақпарат құралдары!
Бұл жерде ақпарат көп
Қазақ тілі
Мақала
9 сынып
Қазақ тілі мен әдебиеті сабағында монтессори әдістерін қолдану мүмкіндіктері
Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында Монтессори әдістерін қолдану арқылы оқушылардың тілдік дағдыларын жетілдіру және өзіндік оқу әрекетін қалыптастыру.
Қазақ тілі
Мақала
9 сынып
Қазақстандағы көрікті жерлер. Лексикография
6.1.1.1. Мәтіннің атауын талқылау және алғашқы бөлігін тыңдау арқылы көтерілетін мәселені болжау.
6.3.3.1 Ұсынылған тақырып бойынша деректер жинақтай отырып, графиктік мәтін (диаграмма, кесте, сызба) түрінде
құрастыру. 6.4.1.1. Тақырып бойынша жеке сөздер, бірге, бөлек және дефис арқылы жазылатын сөздерді орфографиялық
нормаға сай жазу
Қазақ тілі
Мақала
9 сынып
«Тіл мен әдебиет сабақтарында ұлттық құндылықтарды дәріптеу
Қазақтың салт-дәстүрлерінің тарихи тамыры мен бүгінгі күндегі қолданылуы пәннің түсініктілігін айқындайды.. Дәстүрлердің ұрпақтар байланысын нығайтудағы рөлі ерекше.
Қазақ тілі
Мақала
9 сынып
Оқушылардың функционалдық сауатылығын қалыптастыру - маңызды іс
Оқушылардың функционалдық сауатылығын қалыптастыру мақсатында істеліп жатқан жұмыстар туралы.
Қазақ тілі
Мақала
9 сынып
Оқыту қазақ тілінде емес мектептердегі қазақ тілі мен әдебиет пәні бойынша 9-сынып оқушыларына арналған вариативті компоненті
Мәтін түрлерін толық қамти отырып, мәтін талдау барысындағы таңдалған әдіс-тәсілдер жазу сауаттылығында стильдік тілдік құрылымының қолданылуына, мақсаты мен тілдік құралдарды нақты ұғынуға бағыт жасап, детальдар арқылы оқырманға сипатталған затты жеткізуі.
Қазақ тілі
Мақала
9 сынып
Абайтану курсының 9-сыныпқа арналған жоспары
Қазақ тілі
Мақала
9 сынып
"Тіл тағылымы" ( 9-сыныптардың грамматикалық сауаттылығын дамытуға арналған элективті курс)
Бағдарлама «Оқу жоспарының вариативті бөлігінің оқу бағдарламалары мен элективті курстарды сараптамадан өткізу және оларды жаңартылған білім беру мазмұны аясында әдістемелік қамтамасыз ету туралы ереже» (бұдан әрі-Ереже) Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 27 шілдедегі № 319-III «Білім туралы» Заңына (06.05.2020 ж. енгізілген толықтырулар мен өзгертулер негізінде) сәйкес әзірленді.
Тілдік дағдылардын жетілдіре отырып, алған білімдерін өмірде қолдануға бағыт береді. Негізгі тақырыптар білім беру стандартының пәндік тақырыптарын қамтиды. Бұл дегеніміз-жаһандық даму жағдайындағы білімді ұрпақты қалыптастырудың негізі болып табылады.
"Тіл тағылымы" 9-сыныптардың грамматикалық сауаттылығын дамытуға арналған элективті курсы болып табылады. Авторлық бағдарлама Қазақстан Республикасының Оқу-ағарту министрлігі бекіткен оқу бағдарламасының үлгілілік жоспарына сай жасақталған.
Қазақ тілі
Мақала
9 сынып
Оқу сауаттылығына арналған тапсырмалар үлгілері
Оқу сауаттылығын арттыруға қатысты тапсырмалардың үлгілері берілген
Қазақ тілі
Мақала
9 сынып
Оқушылардың оқу сауаттылығын дамыту
Мақалада оқушылардың оқу сауаттылығын арттыру жолдары көрсетілген
Қазақ тілі
Мақала
9 сынып
Абай атамызға арналған жазба жұмысы немес әссе
Қазақ тілі
Мақала
9 сынып
«Қазақ тілі сабақтарында тиімді тәсілдерді қолдану арқылы оқушылардың коммуникативті дағдыларын қалыптастыру жолдары көрсетілген.
Қазақ тілі
Мақала
9 сынып
Мақалада оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту барысында тиімді әдіс- тәсілдердің колдану түрлері көрсетілген. Оқушылардың үштілділік негіздерін қалыптастыру.
Қазақ тілі
Мақала
9 сынып
Қорытынды аттестаттауға дайындық тәжірибесімен бөлісу. Бұл материалда оқылым дағдыларын дамыту жолдары көрсетілген.
Қазақ тілі
Мақала
9 сынып
Дарын дегеніміз – адам бойында негізінен ана сүтімен, ата тегімен даритын құбылыс екенін өмір тәжірибелері дәлелдеп отыр. Дарын – адамның белгілі бір дүниеге психологиялық қабілеттілігі. Осы қабілетті дер кезінде анықтап. Оны одан әрі дамта білу қажет.
Дарынды оқушылардың қарым - қатынасының негізгі мақсаты - олардың шығармашылық жұмыста өзінің қабілетін іске асыруға дайындығын қалыптастыру. Ал мақсатқа жету олардың оқу бағдарламасын бірлесе тереңдеп оқу және танымдық белсенділіктерін дамыту арқылы жүзеге асады.
Дарынды оқушы қоғамның болашағы, сондықтан, ол өз таланты, қабілеті мен мүмкіндіктерін тек мектеп қабырғасында басқалармен қарым- қатынас үстінде ғана дамыта алады.
Талантты және дарынды балаларды анықтаудың тиімді жолдарын түрлі тәсілдер арқылы түсіндіру. Талантты және дарынды балаларды оқыту модулі бойынша тәжірибе алмасу және өз тәжірибесінде қолдануға бағыттау.
Қазақ тілі
Мақала
9 сынып
Автор өз мақаласында бүгінгі күні қазақ тілі пәнінен оқушыларды грамматикалық сауатылыққ баулудың маңыздылығы мәселесін көтереді. Бұл мәселені оқу бағдарламасымен бірге қосымша берілетін сабақтар негізінде шешуге болатындығын айтады.Қосымша сабақтарда қазақ тілінің грамматикасын жүйелі оқытса бұл мәселені шешілетіндігін айтады.
Қазақ тілі
Мақала
9 сынып
Қазақ тілі өзге де түркі тілдері тәрізді жалғамалы тілдердің қатарына жатады. Сондықтан да әртүрлі лексика-грамматикалық амалдардың барлығы дерлік сөз тудырушы, сөз түрлендіруші қосымшалар, сөздердің тіркесуі мен бірігуі арқылы жасалады. Сөздің түрлі қосымшалармен түрлену барысында түбір мен қосымшаның жігінде, ырғақты сөз топтары компоненттерінің аралығында әртүрлі дыбыстық құбылыстар пайда болады. Әсіресе түбірдің қосымшалардағы дыбысқа, керісінше, қосымшалардағы дыбыстардың түбірге тигізер әсер-ықпалы ерекше болады. Алайда жазу тәжірибесінде дыбыстық құбылыстардың бәрі бірдей ескеріле бермейді. Тілдік жүйеге, оның дыбыстық құрылым жүйесіне орфогра-фияның сәйкес болуы қажет.
Қазақ тілі
Мақала
9 сынып
Мемлекеттік тіл туралы мақала.Тіл мәселесінің, әсіресе мемлекеттік тіл- қазақ тілінің мәселесі ешқашан назардан тыс қалмағаны туралы.
Қазақ тілі
Мақала
9 сынып
ҚАЗАҚ ТІЛІ МЕН ӘДЕБИЕТІ ПӘНІН ОҚЫТУДА ЖАҢА ПЕДАГОГИКАЛЫҚ, АҚПАРАТТЫҚ-КОММУНИКАТИВТІК ТЕХНОЛОГИЯНЫҢ МҮМКІНДІКТЕРІН ҚОЛДАНА ОТЫРЫП, ОҚУШЫЛАРДЫҢ ҚАЗАҚ ТІЛІ МЕН ӘДЕБИЕТІ ПӘНІНЕ ДЕГЕН ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҒЫН АРТТЫРУ
Қазақ тілі
Мақала
9 сынып
1
2
...
4
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!

Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
