Қазақ тілі Мақала бойынша оқу-әдістемелік материалдар

Еліміздің барлық педагогтарының білімі мен тәжірибесін біріктіріп, білім сапасын арттыру үшін барлық педагогтардың еңбектерін осы сайтта жинадық. Сайтта 374 материал жарияланған. Сіз осының барлығын сайттан жүктеп сабағыңызға қолдана аласыз.
Барлығы: 374 материал
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған
Сертификатталған тренер жасаған
01.01.2023
17 863
13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Қазақ ертегілеріндегі жай сөйлем синтаксисінің кейбір мәселелері
450 тг
Искакова Гульнара Абубакировна
19 Қараша 2024
33
0
Мақалада қазақ ертегілеріндегі жай сөйлем синтаксисінің кейбір мәселелері қарастырылады
Қазақ тілі
Мақала
Басқа
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнін оқытуда ақпараттық технологияларды тиімді қолдану
700 тг
Г. Тілеукенқызы
03 Қараша 2024
107
1
Мақалада заманауи платформаларды сабақта тиімді қолдануды мысалдармен көрсетіп, нақты жазған
Қазақ тілі
Мақала
Басқа
Оқушыларға ұлттық құндылықтар негізінде қазақ тілі мен әдебиеті пәнін оқыту
2500 тг
Абдуллаев Калмуханмет Кудайбергенович
09 Қазан 2024
95
0
Бүгінгі таңда педагогикалық ойлауға орай оқыту мен тәрбие үрдісіне де елеулі өзгерістер орнығуда. Мұндай өзгерістер бастауыш мектеп оқушыларын оқыту және тәрбиелеуге жаңа талаптар қоюда.
Қазақ тілі
Мақала
Басқа
Тіл-Асыл байлығымыз
Оралбай Сандуғаш Жолдасқызы
03 Қазан 2024
184
0
заман өзгерсе де, адам өзгерсе де, тек бір нәрсе өзгермейтіні хақ: ол – ана сүтімен бойымызға дарыған, халықтың қандай қиындықтан өтсе де өзімен бірге алып жүретін басты байлығы – баба тілі, ана тілі.
Қазақ тілі
Мақала
Басқа
Менің кәсіби ұстанымым
Исмайыл Ұлжан Әбдіразаққызы
25 Қырқүйек 2024
160
0
құндылық
Қазақ тілі
Мақала
Басқа
МАҒЖАН ЖҰМАБАЕВТЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ КӨЗҚАРАСТАРЫ
450 тг
Каирова Жұлдыз Манарбекқызы
28 Шілде 2024
167
1
Аңдатпа Бұл мақалада педагогика ғылымының іргетасы болып қаланған «Педагогика» еңбегінің авторы Мағжан Жұмабаевтың педагогикалық көзқарастары қарастырылған. Білім беру ісіне байланысты М.Жұмабаевтың 1922 жылы жарық көрген «Педагогика» еңбегінен өзге 1925 жылы «Бастауыш мектепте ана тілі», 1926 жылы «Сауатты бол» атты оқулықтары педагогика және әдістеме ғылымдарына қосқан үлесі болып табылады. Бұл еңбектерінде М.Жұмабаев өзінің ағарту саласына қатысты озық идеяларын кеңінен насихаттап, қазақ халқын өркениетті халықтар қатарынан көргісі келетіндігін аңғартады. Түйін сөздер: педагогика, ұстаз, білім беру жүйесі, дидактика, педагогикалық көзқарас.
Қазақ тілі
Мақала
Басқа
Орта ғасыр түркі жазба ескерткішіндегі мақал-мәтелдердің этнолигвистикалық мазмұны
1300 тг
Уразгалиева Мира
31 Мамыр 2024
183
1
Түркі тіл білімін зерттеушілерге арналған
Қазақ тілі
Мақала
Басқа
Мақал-мәтелдердің зерттелуі мен мағынасының қалыптасу ерекшеліктері
1300 тг
Уразгалиева Мира
31 Мамыр 2024
269
0
мақала түркі тіл білімін зерттеушілерге арналған
Қазақ тілі
Мақала
Басқа
Жүсіпбек Аймауытовтың қазақ тілін оқыту әдістемесі ғылымына қосқан үлесі ("Комплексті оқыту жолдары"еңбегі)
1500 тг
Қайыржан Нұрайым Серікқызы
30 Мамыр 2024
188
1
Жүсіпбек Аймауытов туралы
Қазақ тілі
Мақала
Басқа
СЛОВООБРАЗОВАТЕЛЬНЫЕ СРЕДСТВА ВЫРАЖЕНИЯ ОЦЕНКИ
Рахматов Саурбек Кабилович
21 Мамыр 2024
143
0
Функционально-семантическое поле локативности является совокупностью различных средств выражения пространственной соотнесенности, создающих пространственную картину как среду для любого повествования, и заполняет это повествование, конкретизируя факты и привязывая их тем самым к действительности. Локативность как сложная функциональ но-семантическая категория, оформляется в языке посредством разноуровневых средств [1; 2; 4; 5; 6]. Л. Н. Федосеева на основе русского языка к данным средствам относит: лексические, словообразо синтаксическое. В обоих языках одним из продуктивных является суффиксальный способ. В финском языке словообразовательное выражение категории локативности заключается главным образом в системе словообразовательных суффиксов имен существительных.
Қазақ тілі
Мақала
Басқа
Элементы занимательной лингвистики на уроках русского языка
250 тг
Нұрабай Еркежан Асланқызы
21 Мамыр 2024
64
0
Чтобы поддержать интерес учеников к русскому языку, внести дух соревнования, в какой-то степени, можно разделить класс на 2 команды, провести с ними интеллектуальные состязания, используя при этом различные викторины, конкурсы. Например, можно провести блиц на тему «Сложные слова»: 1.Человек, который любит и умеет тонко и умно острить.Острослов. 2.Задача, загадка, которая заставляет подумать, поломать голову. Головоломка. 3.Обмен книгами между библиотеками, учреждениями, людьми. Книгообмен. 4. Тот, кто переезжает на новое место жительства. Новосел. 5. Человек, который любит проводить время дома. Домосед. 6.Несчастный человек. Горемыка. 7.Учреждение, которое посещают дошкольники. Детсад. 8.Человек, который не хочет работать, даром ест хлеб. Дармоед. 9.Металлический сосуд с краном для кипячения воды. Самовар. 10. Разнообразная еда; заготовленные впрок соленья. Разносол.
Қазақ тілі
Мақала
Басқа
Оқытуда саралау тәсілдерін қолдану
250 тг
Алданиязова Латифа Казиевна
14 Мамыр 2024
170
0
Жаңартылған білімге негізделген сабақтар оқушыларға өз білімдері мен ұстанымдары жайында ойлантып, сұрақтар қойып, білімін толықтырып, белгілі бір тақырыпты оқып білу кезеңінде өз түсінігін өзгерту арқылы озық идеяларымен өзгерістер жасауларына мүмкіндік береді.
Қазақ тілі
Мақала
Басқа
ТӘУEЛСIЗ ҚAЗAҚСТAН МEМЛEКEТI Н.Ә.НAЗAPБAEВ EҢБEКТEPIНДE
900 тг
Ізбосын Аяулым Еркінқызы
04 Мамыр 2024
61
0
Қaзaқстaн тapихындa aқиқaты aшылмaғaн «aқтaңдaқ бeттep» жeткiлiктi. Әpбip кeзeңдeгi тapихи оқиғaлap өзiнiң шындығын aйқындay үшiн зepттeyшiсiн күтeдi. Солapдың қaтapындa 20 жыл yaқыт өтсe дe, бүгiнгe дeйiн «нaқты aтayы мeн нaғыз бaғaсын» aлa aлмaғaн зepттey объeктiсi – 1986 жылғы Жeлтоқсaн көтepiлiсi. Жeлтоқсaн күндepiндeгi қaнды қыpғын – 1917ж. қaзaн төңкepiсiнeн бaстay aлaтын кeңeстiк жүйeгe қapсы бaғыттaлып, қоpдaлaнғaн хaлық нapaзылығының aсқынyынaн тyындaғaны бeлгiлi. Бaлтық жaғaлayындaғы eлдep, Әзepбaйжaн, Гpyзия жәнe Peсeйдeгi сaяси оқиғaлap сaяси, әлeyмeттiк жәнe экономикaлық мәсeлeлepдiң шиeлeнiсyiнeн КСPО-ның aстaм дepжaвa peтiндe құлayынa әкeлдi. 1986 жылғы жeлтоқсaн - Қaзaқстaндaғы ұлт-aзaттық қозғaлыстap тapихынa aлғaшқыдa "жeлтоқсaн оқиғaлapы", кeйiннeн "жeлтоқсaн қозғaлысы", "жeлтоқсaн көтepiлiсi", "жaстap қозғaлысы" жәнe т.б. aтayлapымeн eндi. Пpофeссоp М.Қ.Қойгeлдиeвтiң пaйымдayыншa «ғылыми-көпшiлiккe apнaлғaн бaсылымдapдa кeңiнeн қолдaнылып жүpгeн «Жeлтоқсaн оқиғaлa
Қазақ тілі
Мақала
Басқа
«Ойын арқылы оқыту технологиясы»
Муфталова Акку Кусайыновна
17 Сәуір 2024
441
4
Ойын – оқу үрдісіндегі оқытудың әрі формасы, әрі әдісі. Сонымен бірге ойынды мұғалім мен оқушылардың бірлескен оқу әрекетінің өзара байланысты технологиясы ретінде қолдануға болады. Бастауыш сынып оқушыларының мектепке келгенге дейінгі негізгі әрекеті – ойын болса, оқу – тәрбие үрдісінде олар біртіндеп ойын әрекетінен оқу әрекетін орындауға бейімделуі тиіс. Ол сабақ барысында пайдаланатын түрлі ойындар арқылы жүзеге асады. Мақсаты– Ойын арқылы оқушылардың білім-білік, сөйлеу дағдыларын қалыптастыру.
Қазақ тілі
Мақала
Басқа
ҚАЗІРГІ БІЛІМ БЕРУДЕГІ ИННОВАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫҢ ТИІМДІЛІГІ
Сулейменова Айгуль Кадылбековна
03 Сәуір 2024
152
2
Қазіргі білім берудегі инновациялық технологиялардың тиімділігі туралы, соның ішінде орта кәсіптік білім беру саласында қазақ тілін оқытудың ерекшеліктері айтылады.
Қазақ тілі
Мақала
Басқа
Оқу сауаттылығы пәні бойынша мәтінмен жұмыс істеу дағдысын қалыптастыру
Наралиева Рахила
03 Сәуір 2024
62
0
Оқу сауаттылығы пәні бойынша мәтінмен жұмыс істеу дағдысын қалыптастыруға арналған
Қазақ тілі
Мақала
Басқа
«Оқу сауаттылығын арттыруда мәтінмен жұмыс жүргізудің тиімділігі»
Маликзадинова Райхан Маликзадиновна, Саутбаева Кымбат Сатмагамбетовна
07 Ақпан 2024
277
7
оқу сaуaттылығы -оқушылaрдың жaзбa мәтіндерді түсінуі және қолдaнуы, мәтін бaрысындa ой-толғaуы, жaңa білім игерудегі әдіс-тәсілдерді қолдaнуы, әлеуметтік ортaғa бейімделуі секілді қабілеттерін ашады. Оқушылардың бойында білім-білік дағдылары мәтінді оқу, aқпaрaтты қaбылдaу, мәтін ішінен іс-әрекетті белгілеу, ақпaрaттaн түйінді ойды жинaқтaу мәтіннің мaзмұнын бaғaлaу арқылы сауаттылық деңгейі артады;
Қазақ тілі
Мақала
Басқа
Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту
Балмырзаева Самал Ораковна
26 Желтоқсан 2023
503
19
Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту
Қазақ тілі
Мақала
Басқа
Модаль сөздер қызметін айқындау негіздері
1500 тг
Бауыржанқызы Жанеля
22 Қырқүйек 2023
522
0
Мақалада қазақ тіліндегі модаль сөздердің танылуы мен ерекшелігі қаралып, семантикалық мәні түсіндіріледі. Олардың зерттелу бағыты, қазақ тіл біліміндегі орны, модальдық белгілері талданады. Сонымен бірге модаль сөздердің қазақ тілінде жеке сөз табы болу негіздемелеріне сипат беріліп, олардың дербес сөз ретінде де, көмекші сөз ретінде де қызмет атқару мүмкіндігі бары нақтыланады. Шет елдік зерттеушілердің модаль сөздер туралы пікірлеріне саралау беріледі. Модаль сөздердің модальдық қызметі астарлы белгі болып табылатыны тұжырымдалады.
Қазақ тілі
Мақала
Басқа
Модаль сөздер қызметін айқындау негіздері
1500 тг
Бауыржанқызы Жанеля
21 Қырқүйек 2023
308
0
Мақалада қазақ тіліндегі модаль сөздердің танылуы мен ерекшелігі қаралып, семантикалық мәні түсіндіріледі. Олардың зерттелу бағыты, қазақ тіл біліміндегі орны, модальдық белгілері талданады. Сонымен бірге модаль сөздердің қазақ тілінде жеке сөз табы болу негіздемелеріне сипат беріліп, олардың дербес сөз ретінде де, көмекші сөз ретінде де қызмет атқару мүмкіндігі бары нақтыланады. Шет елдік зерттеушілердің модаль сөздер туралы пікірлеріне саралау беріледі. Модаль сөздердің модальдық қызметі астарлы белгі болып табылатыны тұжырымдалады.
Қазақ тілі
Мақала
Басқа
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми Республикалық
байқаулар кестесі
Портфолиоңызды толтыруға арналған ДИПЛОМДАР МЕН СЕРТИФИКАТТАР алып, санатыңызды көтеріңіз!