Қазақстан тарихы Басқа бойынша оқу-әдістемелік материалдар
Еліміздің барлық педагогтарының білімі мен тәжірибесін біріктіріп, білім сапасын арттыру үшін барлық педагогтардың еңбектерін осы сайтта жинадық. Сайтта 211 материал жарияланған. Сіз осының барлығын сайттан жүктеп сабағыңызға қолдана аласыз.
Барлығы: 211 материал
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. Жаңа оқу жылына арналған
«Қазақстан тарихынан дереккөздермен жұмыс істеудің әдістемесі: жазба, заттай, ауызша деректерді салыстыра талдау» әдістемелік құрал
«Қазақстан тарихынан дереккөздермен жұмыс істеудің әдістемесі: жазба, заттай, ауызша деректерді салыстыра талдау» әдістемелік құралы.
Қазақстан тарихы
Басқа
Басқа
Тарих сабақтарында функционалдық сауаттылықты дамыту мен бағалаудың интеграциялық тәсілдері: PISA форматындағы тапсырмаларды бейімдеу және қолдану»тақырыбындағы оқу-әдістемелік материал
Әдістемелік құралдың өзектілігі қазіргі білім беру жүйесінде функционалдық сауаттылықты қалыптастырудың маңыздылығымен айқындалады. Тарих пәнінде оқушылардың сыни ойлау, талдау және дәлелдеу дағдыларын дамыту — қоғам сұранысына сай негізгі мақсаттардың бірі. Құрал осы бағыттағы халықаралық талаптарға (PISA, TIMSS) және ұлттық білім стандарттарына сәйкес келеді. Сондықтан еңбек қазіргі педагогикалық тәжірибеде сұранысқа ие, өзекті еңбек болып табылады.
Қазақстан тарихы
Басқа
Барлық сыныптар
Педагогикалық идея "Тарихи дебат"
«Тарихи дебат» – оқушылардың тарихи оқиғалар мен тұлғаларға қатысты көзқарасын қалыптастыруға, дерекпен жұмыс істеуге, өз пікірін дәлелдеуге және қарсы пікірді тыңдай отырып, құрметпен талдауға үйрететін тиімді педагогикалық тәсіл.
Қазақстан тарихы
Басқа
10 сынып
«XIХ-XX ғасырдың басындағы Қазақстанның мәдениеті» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
«XIХ-XX ғасырдың басындағы Қазақстанның мәдениеті» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Бөлім: ХІХ ғасырдағы мәдениеттің дамуы
Оқу мақсаттары:
• 7.2.3.2 – XIX ғасырдың ІІ жартысындағы білім беру мен ағарту ісінің даму ерекшеліктерін түсіндіру
• 7.2.2.1 – Халық ауыз әдебиеті мен музыка өнері туындыларының тарихи дереккөзі ретінде құндылығын бағалау
Қазақстан тарихы
Басқа
7 сынып
4-тоқсанға арналған Тақырыптық жиынтық бағалау (ТЖБ)
1-тапсырма (Қысқа жауап)
Оқу мақсаты: 6.3.1.11
Қоғамдық-саяси өмірдегі сұлтан, би, батыр, жыраулардың қызметтерін сипаттау.
Сұрақ:
Сұлтан, би, батыр, жырау секілді тұлғалардың Қазақ хандығындағы қоғамдық-саяси рөлін сипаттаңыз. Әрқайсысына 1 сөйлеммен қызметін сипаттап жазыңыз.
Бағалау критерийлері:
- Әр тарихи тұлғаның қызметін дұрыс сипаттайды (1 балл × 4 = 4 балл)
2-тапсырма (Қысқа жауап)
Оқу мақсаты: 6.2.2.3
Көшпелілердің әскери өнері жетістіктерін сипаттау.
Сұрақ:
Көшпелілердің әскери өнері мен жауынгерлік тәсілдеріне байланысты екі жетістікті сипаттап жазыңыз. Неліктен бұл жетістіктер маңызды болды деп ойлайсыз?
Бағалау критерийлері:
- 2 әскери жетістік көрсетеді (2 балл)
- Әрқайсысына сипаттама береді (2 балл)
- Маңыздылығын түсіндіреді (2 балл)
Жалпы: 6 балл
Қазақстан тарихы
Басқа
6 сынып
4-тоқсанға арналған Тақырыптық жиынтық бағалау (ТЖБ)
1-тапсырма (Қысқа жауап)Оқу мақсаты: 5.3.1.2
Ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру.
Сұрақ:
Сақ, Ғұн және Үйсін мемлекеттерінің құрылу себептерін атаңыз. Әрқайсысына 1 сөйлеммен түсіндірме беріңіз.
Бағалау критерийлері:
- Әр мемлекеттің құрылу себебін дұрыс түсіндіреді (1 балл × 3 = 3 балл)
2-тапсырма (Қысқа жауап)Оқу мақсаты: 5.3.2.2
Қазақстан территориясындағы алғашқы мемлекеттік бірлестіктердің көрші елдермен қарым-қатынасын анықтау.
Сұрақ:
Сақтар мен Үйсіндердің көрші елдермен (мысалы: Қытай, Парсы) қарым-қатынасы қандай болғанын сипаттаңыз. Екі нақты мысал келтіріңіз.
Бағалау критерийлері:
- 2 көрші елмен қарым-қатынасты сипаттайды (әрқайсысы 2 балдан4 балл)
Қазақстан тарихы
Басқа
5 сынып
«XVI – XVII ғасырлардағы экономика мен мәдениет» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Бөлім: XVI–XVII ғасырлардағы қазақтардың рухани және материалдық мәдениеті
Оқу мақсаттары:
• 6.2.2.1 – Күй, аңыз, шежіре, эпостық жырлардың тарихи дереккөзі ретіндегі маңыздылығын айқындау
• 6.2.2.5 – Көшпелілердің қолданбалы өнердегі жетістіктерін сипаттау
• 6.4.1.2 – Көшпелілердің шаруашылық өмірінің ерекшеліктерін анықтау
Қазақстан тарихы
Басқа
6 сынып
«Ежелгі Қазақстан тарихына шолу» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Бөлім: Ежелгі Қазақстан адамдары және шаруашылық
Тақырыптар:
• Ежелгі Қазақстан адамдарының антропологиялық тұрпаты
• Ежелгі Қазақстанға саяхат
Оқу мақсаттары:
• 5.1.1.2 – Ежелгі Қазақстан адамдарының антропологиялық тұрпатын анықтау
• 5.4.1.2 – Көшпелі мал шаруашылығы мен егіншіліктің қалыптасуын түсіндіру
Қазақстан тарихы
Басқа
5 сынып
Тоқсан бойынша жиынтық бақылау
4 тоқсан бойынша Қазақстан тарихы пәнінен жиынтық бақылау жұмысы
Қазақстан тарихы
Басқа
9 сынып
8-сынып. БЖБ
Қазақстан тарихынан бөлім бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары
Қазақстан тарихы
Басқа
8 сынып
«Қазақстан тарихын оқытудағы дәстүрлі және инновациялық технологиялар, олардың тиімділігі»
«Қазақстан тарихын оқытудағы дәстүрлі және инновациялық технологиялар, олардың тиімділігі» тақырыбындағы әдістемелік әзірлемені тарих пәнінің оқытушылары әдістемелік нұсқаулықты өз сабақтарында пайдаланып, инновациялық технологияларды қолдану арқылы білімалушылардың тарих пәніне деген қызығушылығын арттыра алады. Бұл нұсқаулықты оқу орындарында, семинарлар мен тренингтер өткізу үшін пайдалануға ұсынылады. Сонымен қатар, оқу бағдарламалары мен жоспарларын жаңартуда пайдалы.
Қазақстан тарихы
Басқа
Барлық сыныптар
Қазақ хандығының қайта өрлеу дәуірі
Қазақ хандығының қайта өрдеу дәуірі- қазақстан тарихындағы аса маңызды кезеңдердің бірі болып табылады. Бұл дәуірдің ерекшелігі, ең алдымен Қазақ хандығының әлеуметтік, саяси және экономикалық жағынан жаңа деңгейге көтерілгендігімен байланысты.
Қазақстан тарихы
Басқа
11 сынып
есеп
Мен сабақтың мақсатын «оқушылардың тарихи оқиғалардың себеп-салдарын талдау арқылы ұжымдастыру саясатының салдарын бағалау және соның негізінде тарихи аргументация мен сыни ойлау дағдыларын дамыту» деп алдым. Осы мақсатты ұштастыру үшін сабақты бірнеше әдіспен жоспарлап, оқушылардың талдау, бағалау және салыстыру сияқты маңызды қабілеттерін дамытуға басымдық бердім.
Сабақты жоспарлау – мұғалімнің ең көп уақытын алатын және аса мұқияттылықты қажет ететін кезең. Осы кезде кәсіби даму мақсатым мен оқу мақсаттарын өзара үйлесімді байланыстыруды көздедім. Сонымен қатар, оқушының жан-жақты дамуына жағдай жасау, уақытты тиімді пайдалану, олардың жас ерекшеліктерін ескере отырып тапсырмалар құрастыру және білімдерін толық көрсетуге арналған жағдаяттар дайындау секілді мәселелерге мән бердім. Жалпы, сыртқы жиынтық бағалау кезінде оқушылардың дерекпен жұмыс істеу дағдыларын арттыруды көздей отырып, 9-сыныпты таңдауымның да себебі – осы сыныптағы зерттеу жүргізу арқылы өз іс-тәжірибемді одан әр
Қазақстан тарихы
Басқа
9 сынып
сапа
Мен сабақтың мақсатын «оқушылардың тарихи оқиғалардың себеп-салдарын талдау арқылы ұжымдастыру саясатының салдарын бағалау және соның негізінде тарихи аргументация мен сыни ойлау дағдыларын дамыту» деп алдым. Осы мақсатты ұштастыру үшін сабақты бірнеше әдіспен жоспарлап, оқушылардың талдау, бағалау және салыстыру сияқты маңызды қабілеттерін дамытуға басымдық бердім.
Сабақты жоспарлау – мұғалімнің ең көп уақытын алатын және аса мұқияттылықты қажет ететін кезең. Осы кезде кәсіби даму мақсатым мен оқу мақсаттарын өзара үйлесімді байланыстыруды көздедім. Сонымен қатар, оқушының жан-жақты дамуына жағдай жасау, уақытты тиімді пайдалану, олардың жас ерекшеліктерін ескере отырып тапсырмалар құрастыру және білімдерін толық көрсетуге арналған жағдаяттар дайындау секілді мәселелерге мән бердім. Жалпы, сыртқы жиынтық бағалау кезінде оқушылардың дерекпен жұмыс істеу дағдыларын арттыруды көздей отырып, 9-сыныпты таңдауымның да себебі – осы сыныптағы зерттеу жүргізу арқылы өз іс-тәжірибемді одан әр
Қазақстан тарихы
Басқа
9 сынып
Есеп
Мен сабақтың мақсатын «оқушылардың тарихи оқиғалардың себеп-салдарын талдау арқылы ұжымдастыру саясатының салдарын бағалау және соның негізінде тарихи аргументация мен сыни ойлау дағдыларын дамыту» деп алдым. Осы мақсатты ұштастыру үшін сабақты бірнеше әдіспен жоспарлап, оқушылардың талдау, бағалау және салыстыру сияқты маңызды қабілеттерін дамытуға басымдық бердім.
Сабақты жоспарлау – мұғалімнің ең көп уақытын алатын және аса мұқияттылықты қажет ететін кезең. Осы кезде кәсіби даму мақсатым мен оқу мақсаттарын өзара үйлесімді байланыстыруды көздедім. Сонымен қатар, оқушының жан-жақты дамуына жағдай жасау, уақытты тиімді пайдалану, олардың жас ерекшеліктерін ескере отырып тапсырмалар құрастыру және білімдерін толық көрсетуге арналған жағдаяттар дайындау секілді мәселелерге мән бердім. Жалпы, сыртқы жиынтық бағалау кезінде оқушылардың дерекпен жұмыс істеу дағдыларын арттыруды көздей отырып, 9-сыныпты таңдауымның да себебі – осы сыныптағы зерттеу жүргізу арқылы өз іс-тәжірибемді одан әр
Қазақстан тарихы
Басқа
9 сынып
қазақстан тарихы 9-сынып бжб
қазақстан тарихы 9-сынып бжб
Қазақстан тарихы
Басқа
9 сынып
«Қазақ халқының қалыптасу процесінің аяқталуы» бөлімі бойынша және «Біртұтас қазақ мемлекетінің құрылуы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
3-тоқсанның екінші бжб-сы.
Қазақстан тарихы
Басқа
6 сынып
5-сынып Қазақстан 3-тоқсанның екінші БЖБ сы жауаптарымен.
Қазақстан тарихы
Басқа
5 сынып
Жобаның тақырыбы: "Ұлы тұлға,мемлекет және қоғам қайраткері Дінмұхаммед Қонаевтың Отан тарихындағы рөлі"
Дінмұхаммед Қонаевтың өмірі мен қызметін жан-жақты таниды, оның Қазақстанның саяси, экономикалық және әлеуметтік дамуына қосқан үлесін жайында мәлімет келтірілген.
Қазақстан тарихы
Басқа
Барлық сыныптар
Аттестацияға дайындық
Қазақстан тарихы
Басқа
Барлық сыныптар
1
2
...
11
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!

Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!

