Қазақстан тарихы Мақала бойынша оқу-әдістемелік материалдар
Еліміздің барлық педагогтарының білімі мен тәжірибесін біріктіріп, білім сапасын арттыру үшін барлық педагогтардың еңбектерін осы сайтта жинадық. Сайтта 935 материал жарияланған. Сіз осының барлығын сайттан жүктеп сабағыңызға қолдана аласыз.
Барлығы: 935 материал
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. Жаңа оқу жылына арналған
История Великого шелкового пути на территории Казахстана
История Великого шёлкового пути на территории Казахстана
Эта тема посвящена роли Казахстана в одном из самых важных торговых и культурных маршрутов древности — Великом шёлковом пути. Через территорию Казахстана проходили ключевые караванные дороги, соединяющие Китай, Среднюю Азию, Персию и Европу. В статье рассматривается, какие города (например, Тараз, Отрар, Сыгнак) были центрами торговли и обмена, как путь способствовал развитию экономики, культуры, архитектуры и межкультурного диалога. Особое внимание уделяется археологическим находкам и историческому значению этого маршрута для казахской земли
Қазақстан тарихы
Мақала
Барлық сыныптар
Мал жан аман ба?
Бұл мақалада малдың қазақ халқы үшін тарихи, экономикалық және мәдени маңызы баяндалған.
Қазақстан тарихы
Мақала
11 сынып
Тарих толқынында
Тарих сахнасына қазақтар енді шыға бастаған уақыттан бері жасаған ерліктері мен еңбектері ел есінде.
Қазақстан тарихы
Мақала
11 сынып
Алаш зиялылары және ұлт тілі
Бұл мақалада Алаш зиялыларының қазақ тілін сақтау мен дамыту жолындағы тарихи еңбегі сипатталады. Ахмет Байтұрсынұлы, Міржақып Дулатұлы, Мағжан Жұмабаев сияқты қайраткерлердің ана тілін ұлттық сана мен тәуелсіздік негізі ретінде қарастырғаны айтылады. Олар қазақ тіліне арналған оқулықтар жазып, ғылыми зерттеулер жүргізіп, халықты тілін құрметтеуге шақырды. Мақала Алаш мұрасының бүгінгі күнмен сабақтастығын да көрсетеді — яғни, қазақ тілінің болашағы сол зиялылар бастаған істі жалғастыруға байланысты.
Қазақстан тарихы
Мақала
Барлық сыныптар
Алаш зиялылары және ұлт тілі
Бұл мақалада Алаш зиялыларының қазақ тілін сақтау мен дамыту жолындағы тарихи еңбегі сипатталады. Ахмет Байтұрсынұлы, Міржақып Дулатұлы, Мағжан Жұмабаев сияқты қайраткерлердің ана тілін ұлттық сана мен тәуелсіздік негізі ретінде қарастырғаны айтылады. Олар қазақ тіліне арналған оқулықтар жазып, ғылыми зерттеулер жүргізіп, халықты тілін құрметтеуге шақырды. Мақала Алаш мұрасының бүгінгі күнмен сабақтастығын да көрсетеді — яғни, қазақ тілінің болашағы сол зиялылар бастаған істі жалғастыруға байланысты.
Қазақстан тарихы
Мақала
Барлық сыныптар
1928-1937 ЖЫЛДАРДАҒЫ ҚАЗАҚ ДАЛАСЫНДАҒЫ ЖАППАЙ КӘМПЕСКЕЛЕУДІҢ САЛДАРЫ
Тәуелсіздігімізді алып, егеменді ел болып жатқан кезде ұзақ жылдар бойы отаршылдықтың тұтқынына түскен санамыз қайта жанданып, даму үрдісін бастан өткізуде. Кеңес үкіметі кезіндегі айтылмаған, айтылуға тыйым салынған көптеген тарихы құнды деректерімізді зерттеуге бет бұрып жатырмыз. Соның бір жарқын көрінісі ретінде ұлттық демографиямызда орын алып отырған өзгерістерден айқын байқалады. Кейінгі жылдары қазақ халқының демографиялық мәліметтерді білуге деген қызығушылығы артып, қазақ ұлты өз жерінде қалай азшылыққа ұшырады деген сауалдар әркімді де ойландырары сөзсіз.
Қазақстан тарихы
Мақала
Басқа
Ясауи мұрасын арнаулы оқу орындарында мәдениеттану пәні аясында және тәрбиелік іс-шараларда пайдалану жолдары
Бұл мақалада қазіргі білім беру жүйесінде жастардың рухани-адамгершілік тәрбиесін қалыптастырудағы Қожа Ахмет Ясауи мұрасының тәрбиелік мүмкіндіктері қарастырылады. Автор Қ.А. Ясауи хикметтеріндегі сопылық-рухани құндылықтарды талдай отырып, олардың жастардың тұлғалық және мәдени дамуындағы әлеуетін ашады. Мақалада мәдениеттану пәнінің мазмұнына Ясауи ілімін жүйелі енгізудің маңыздылығы дәлелденіп, оқу-тәрбие процесінде рухани-адамгершілік бағыттағы сабақтар мен сыныптан тыс іс-шараларды ұйымдастыру жолдары көрсетіледі. Сонымен қатар, түркі сопылық мәдениетінің мазмұны, бейнелі ұғымдары және олардың тәрбиелік мәні талданады. Қожа Ахмет Ясауи кесенесі – тарихи-мәдени ескерткіш ретінде қарастырылып, оның студенттердің ұлттық сана-сезімін қалыптастырудағы рөлі сипатталады. Мақалада хикметтер мен мәдени мұра арқылы жастардың тарихи жадысы мен ұлттық құндылықтарға деген құрметін арттыру жолдары ұсынылады. Зерттеу нәтижелері Ясауи мұрасын арнаулы оқу орындарының оқу-тәрбие жүйесіне енгізудің
Қазақстан тарихы
Мақала
Барлық сыныптар
В данной статье автор описывает новый способ обучения учащихся
В данной статье автор описывает новый подход в обучении учащихся через современные технологии
Қазақстан тарихы
Мақала
9 сынып
В данной статье автор описывает раскрыт новый способ обучения учащихся
автор статьи знакомит читателя с новым способом обучения с применением ии технологий
Қазақстан тарихы
Мақала
9 сынып
ТАРИХ ПӘНІНДЕ ДЕРЕКТЕРДІ ТАЛДАУ ЖӘНЕ ҚОЛДАНУ ӘДІСТЕРІ АРҚЫЛЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЗЕРТТЕУШІЛІК ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУДЫҢ МАҢЫЗЫ
мақаламды жариялау мақсатым. Диссертацияма байланысты тақырып.
Диссертацияға керек болып тұр
Қазақстан тарихы
Мақала
Басқа
16–17 ғасырлардағы қазақтардың рухани байлығы
Қазақ халқының рухани мәдениеті – оның тарихи даму жолындағы ең қастерлі құндылықтарының бірі. Әсіресе, 16–17 ғасырлар – қазақтың ұлттық санасы, мәдени мұрасы мен дүниетанымы терең қалыптасқан кезең. Бұл уақыт Қазақ хандығының саяси тұрғыдан нығайып, этникалық аумақтың біртұтас елге айналуымен қатар, рухани дүниесінің де күрделі әрі мазмұнды сипатқа ие болған дәуірі еді. Халықтың діні, салт-дәстүрі, ауыз әдебиеті, жыраулық поэзиясы, моральдық қағидалары – бәрі де ұлттық рухани байлықтың негізін құрады.
Қазақстан тарихы
Мақала
6 сынып
Уроки истории Казахстана в школе для учащихся с ограниченными возможностями здоровья, с нарушениями интеллекта являются предметом, с помощью которого ученики могут приобретать необходимые знания и умения.
Я считаю, что главной задачей изучения истории Казахстана в классах, где обучаются
учащиеся с ограниченными возможностями здоровья является создание ясного представления
учащихся об исторических событиях, исторических фактах, ярких исторических личностях
прошлого, влиявших на отечественную историю.
Қазақстан тарихы
Мақала
9 сынып
Метапредметный подход к преподаванию истории Казахстана в современной школе.
Метапредметный подход в преподавании истории Казахстана и историко-обществоведческое образование в частности служит важнейшим ресурсом социально- экономического, политического и культурного развития общества и его граждан. XXI век характеризуется динамизмом социальных процессов в стране и мире, широкими информационными контактами в постиндустриальном обществе, глобализацией в различных сферах жизни, частым и тесным взаимодействием представителей различных этнических и социальных групп.
Қазақстан тарихы
Мақала
11 сынып
Баймағамбетов Ерлан Русланұлы
Баймағамбетов Ерлан Русланұлы
Қазақстан тарихы
Мақала
9 сынып
Өзекті өртер шындық: Саяси қуғын-сүргін құрбандары
31 мамыр – Саяси қуғын-сүргін және ашаршылық құрбандарын еске алу күні.
Қазақстан тарихы
Мақала
Басқа
Ұмытылмас ерлік: Ұлы Отан соғысына 80 жыл
Бұл мақалада Ұлы Отан соғысында туралы жазылған
Қазақстан тарихы
Мақала
Басқа
Ұлы жеңіс үшін күрескен батыр апаларымызды білесің бе?
Екінші дүниежүзілік соғыс — әлемді дүр сілкіндірген, ғасырлар бойы адамзат баласының есінде ауыр кезең болып сақталары сөзсіз. Биыл фашистік Германияның рейхстагына ту тігіліп, Ұлы Жеңіске қол жеткізгенімізге 80 жыл толды. Бүгінгі жас ұрпақ үшін сол соғыс тарихтың қараңғы өткелі болып көрінуі мүмкін, бірақ біздің ата-бабаларымызға бұл — өмір мен өлім арпалысқан шындық еді. Ендігі біздің басты парызымыз — өткеннен сабақ алып, қан майданда Отан үшін жанын пида еткен батырларымызды ұмытпау.
Бүгін де Ұлы Жеңіске бір ғасырға жуық уақыт өтсе де, әлі де есімдері ұмытылып, ұлықталмай жүрген қаһармандарымыз баршылық. Бұл мақалада солардың бірі — соғыс майданында ерлермен қатар күрескен батыл да батыр қазақ қызы Халида Маманова жайлы баяндағым келеді.
Қазақстан тарихы
Мақала
Барлық сыныптар
Мақала. Ыбырай Алтынсарин
Мақала. Ыбырай Алтынсарин
Қазақстан тарихы
Мақала
Барлық сыныптар
ҰЛТТЫҚ ТАРИХ ТАҒЫЛЫМЫ
«Ұлттық тарих тағылымы» авторлық бағдарламасы – мектеп оқушыларына Қазақстанның бай тарихи мұрасын терең, сыни тұрғыдан ұғындыруға бағытталған білім беру жобасы. Бағдарлама оқушылардың ұлттық сана-сезімін қалыптастырып, тарихи оқиғаларға танымдық және құндылықтық тұрғыдан баға беруге үйретеді. Курста дәстүрлі оқыту әдістері мен заманауи технологиялар ұштастырылып, жобалық жұмыстар, зерттеу тапсырмалары мен пікірталас сабақтары арқылы оқушы белсенділігі мен тарихи танымы дамытылады. Бағдарлама «Рухани жаңғыру» сынды мемлекеттік құжаттармен үйлесімді және орта білім берудің мазмұнын жаңғыртуға септігін тигізеді.
Қазақстан тарихы
Мақала
7 сынып
Тарих беттеріндегі стиль: Орта ғасырлар мен Қайта өрлеу дәуірінің сән ерекшеліктері
Киім – тек қажеттілік қана емес, әрбір тарихи кезеңнің эстетикалық, діни және әлеуметтік көзқарастарының көрінісі. Орта ғасырларда адамдар көбіне діни нормалар мен әлеуметтік иерархияны басшылыққа ала отырып киінді. Бұл кезде киім денені жауып тұруы, көзге түспеуі тиіс еді.
Ал Қайта өрлеу дәуірінде адамзат қайтадан жеке даралықты, сұлулықты дәріптей бастады. Сән өнермен тығыз байланысқа еніп, киім адамның ішкі дүниесінің көрінісіне айналды.
Қазақстан тарихы
Мақала
Басқа
1
2
...
47
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!

Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
