Қазақстан тарихы Мақала бойынша оқу-әдістемелік материалдар
Еліміздің барлық педагогтарының білімі мен тәжірибесін біріктіріп, білім сапасын арттыру үшін барлық педагогтардың еңбектерін осы сайтта жинадық. Сайтта 973 материал жарияланған. Сіз осының барлығын сайттан жүктеп сабағыңызға қолдана аласыз.
Барлығы: 973 материал
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. Жаңа оқу жылына арналған
Тұрбат тарихы
Өлкетану сабағына арналған материал .Материал ауыз әдебиетінен алынған
Қазақстан тарихы
Мақала
6 сынып
ҚАЗАҚСТАН АУМАҒЫНДАҒЫ ЭТНИКАЛЫҚ ПРОЦЕСТЕР.
Этногенез (грек. ethnos – тайпа, халық және genozіs – шығу, тегі) – әр түрлі қауымдық топтар негізінде жаңа құрамдағы туыстас тайпаның немесе халықтың қалыптасуы. Этногенез – қандай болса да халықтар тарихының бастамасы. Ол үнемі даму үстінде болады. Бірде оған жаңа этн. топтар қосылып, онымен біте қайнасып, араласып кетсе, енді бірде одан кейбір топтар ерекшеленіп, бөлініп те жатады. Мыс., Қазақстан аумағындағы көптеген түркі тектес көшпелі тайпалар бірігіп, біте қайнасып, араласу нәтижесінде қазақ халқы қалыптасқан (қ. Қазақтар).
https://surak.baribar.kz/141010/
Этнос гректiң – еtпоs — тайпа, халық деген сөзiнен шыққан. Ғылымда “халық” терминiнiң орнына “этнос” терминi орынды қолданыла бастады. Бұл термин этностың негiзгi тарихи түрi – “тайпа”, “ұлыс” (“народность”), “ұлт” ұғымын түгел қамтиды. Оның үстiне, “халық” сөзiнiң “бiр топ адам” (мәселен, “халық жиналды” десек) деген мағынасы бар екенi белгiлi. Сондықтан “этнос” терминiн қолдану қолайлы. Адам ұжым болып тiршiлiк етедi. Оға
Қазақстан тарихы
Мақала
7 сынып
ОҚУШЫ БОЙЫНА ҰЛТТЫҚ ҚҰНДЫЛЫҚТАРДЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУДАҒЫ ТАРИХ ПӘНІНІҢ РӨЛІ
Қазақстан – жас мемлекет. Тәуелсіздік алғанымызға бар болғаны жиырма алты жыл болса да, тарихымыз тереңге тамыр тартады.
Қазақтың ұлттық құндылықтарын жаңғырту бүгінгі мемлекеттен өзінің ішкі және сыртқы саясатын ұлттық сипатта жүргізуді талап етеді. Қазақи рухы биік ұлттық идеяның қалыптасуында ұлттық құндылықтардың маңызы зор. Ұлттық тәрбие туралы идея бүгінгі күн талабы мен өмірлік қажеттіліктен туындап отыр. Ұлттық сана-сезімі қалыптасқан, ұлттық мүдденің өркендеуіне үлес қоса алатын, ұлттық құндылықтар мен жалпыадамзаттық құндылықтарды өзара ұштастыра алатын толық кемелді, ұлтжанды тұлғаны тәрбиелеу ұлттық идеяның негізгі бағыты болып табылады. Ұлттық идея – қазақ халқы тудырған моральдық нормаларда және ұлттық құндылықтарда бекітілген патриоттық тәжірибені меңгеру, ұлттық этномәдени дәстүрлер мен әдет-ғұрыптарды тану, тарихты құрметтеу арқылы іске асырылады. Көрнекті ғалым, қоғам қайраткері Амангелді Айталы «Ұлттың рухани мұралары мен дәстүрлерін, қаһармандық ерлік салтын қастерл
Қазақстан тарихы
Мақала
7 сынып
Жасанды интеллект
Нақты өмірде ЖИ-ні қолдану саласын қарастыратын болсақ, ЖИ өзін әртүрлі қырынан көрсете алады, сондықтан оның қандай да бір қызмет саласына пайдалы болуы мүмкін екенін түсіну өте маңызды.
ЖИ-ні көптеген салаларда қолданылу шеңбері өте қарқынды кеңейіп келеді. Солардың ішінен ең танымал салаларды қарастыратын боламыз.
Қазақстан тарихы
Мақала
Барлық сыныптар
Тарих пәнінің тұлға тәрбиесіндегі рөлі
Тарих – бұл тек өткеннің шежіресі емес, бүгініміздің мәнін ашып, болашаққа жол сілтейтін ғылым. Ол оқушыларға тарихи оқиғалар арқылы ойлау қабілетін дамытуға, азаматтық ұстанымын қалыптастыруға, елге деген сүйіспеншілігін оятуға ықпал етеді. Тарих пәні арқылы жас ұрпаққа ұлттық сана-сезімді, мәдени құндылықтарды, сондай-ақ жаһандық дүниетанымды ұштастыру мүмкіндігі туады.
Қазақстан тарихы
Мақала
Барлық сыныптар
Зерттеу әдісіне негізделген тапсырмалар арқылы тарихи ойлау дағдыларын дамыту
Бұл мақалада тарих пәнін оқытуда зерттеу әдісін қолданудың маңызы мен тиімділігі қарастырылады. Автор оқушылардың тарихи ойлау және зерттеу дағдыларын дамытуға бағытталған тапсырмалардың үлгілерін ұсынады. Материалда цифрлық құралдарды (ClassTime, Kahoot және т.б.) тиімді пайдалану тәжірибесі сипатталған.
Қазақстан тарихы
Мақала
Барлық сыныптар
Зерттеу әдісіне негізделген тапсырмалар арқылы тарихи ойлау дағдыларын дамыту.
Бұл материалда тарих пәнін оқытуда зерттеу әдісін қолданудың тиімді тәсілдері мен оқушылардың тарихи ойлау дағдыларын дамыту жолдары көрсетілген. Автор өз тәжірибесінен алынған мысалдар арқылы зерттеу тапсырмаларын ұйымдастырудың кезеңдері мен олардың оқушылардың сыни ойлауына тигізетін әсерін сипаттайды. Материал тарих пәні мұғалімдеріне әдістемелік көмек ретінде пайдалы бола алады.
Қазақстан тарихы
Мақала
Барлық сыныптар
Цифрлық дәуірдегі тарих сабағының ерекшеліктері
Бұл мақалада цифрлық дәуір жағдайында тарих сабағын тиімді ұйымдастырудың ерекшеліктері баяндалады. Автор заманауи цифрлық платформаларды (ClassTime, Kahoot, Wayground, Quizizz т.б.) пайдалану арқылы оқушылардың тарихи ойлау, зерттеу және шығармашылық қабілеттерін арттырудың жолдарын көрсетеді. Материалда нақты тәжірибеден алынған мысалдар мен әдістемелік ұсыныстар берілген.
Қазақстан тарихы
Мақала
9 сынып
Жергілікті жердегі жәдігер сыры
Жергілікті жердегі Мемлекеттік қорғауға алынған ескерткіш Көкдомбақ жері туралы аңыздар
Қазақстан тарихы
Мақала
7 сынып
Lesson Study үдерісі – мұғалімнің кәсіби дамуының тиімді тәсілі
Lesson Study үдерісі – мұғалімнің кәсіби дамуының тиімді тәсілі
Қазіргі қоғамда болып жатқан кең шеңбердегі өзгерістер білімді, саналы жастарды тәрбиелеушілерге орасан зор міндет жүктейді. Білім беру бағдарламасының басты мақсаты әрбір оқушыға түбегейлі білім беру, дәстүрлі мәдениеттің негіздерін үйрете отырып, оларға қолайлы жағдай жасау. Яғни, біздің міндетіміз – оқушыны зерттеу, икемділігін анықтау, бағыт-бағдар беру, үйрету, қызықтыру және нәтижеге қол жеткізу, ынталандыру. Шындығында біз, қазіргі заманның мұғалімдері, жаңа өзгермелі заманға бейімделген жастарды тәрбиелеуіміз қажет. Оқу мен оқыту үдерісін барынша тиімді жағдайда ұйымдастыру мүмкін бе? Сабақ барысында алған білімді ертеңгі күні өмірде пайдалана алатын жағдайды туғыза аламыз ба? деген сұрақтар туындайды. Табысты оқытуды жүзеге асыру үшін бүгінгі күні «Lesson Study» тәсілі еліміздегі білім беруді дамыту үшін маңызды болып табылатын тәсілдің бірі және бірегейі болып тұр.
Әрбір мұғалім ашық сабағынан кейін сабаққа жән
Қазақстан тарихы
Мақала
Барлық сыныптар
Использование ИИ на уроках Истории Казахстана
Методы использования ИИ на уроках истории
Қазақстан тарихы
Мақала
Барлық сыныптар
ҚАЗАҚСТАН ТАРИХЫ ЖӘНЕ ДҮНИЕ ЖҮЗІ ТАРИХЫ ПӘНДЕРІНЕН КОЛЛЕДЖІШІЛІК ОЛИМПИАДА ӨТКІЗУ ТӘРТІБІ
Қазақстан тарихы және Дүниежүзі тарихынан олимпиада өткізу тәртібі туралы мұғаімдерге әдістемелік көмек
Қазақстан тарихы
Мақала
Басқа
Тәуелсіз Қазақстан (1991 жылдан қазыргі уақытқа дейін)
Ойынның аты: «Тәуелсіз Қазақстан саяхаты»
1-кезең. 1991 жыл – Бастау!
– 16 желтоқсан 1991 жылы Қазақстан тәуелсіз ел болды.
– Ту, Елтаңба, Әнұран қабылданды.
– Өз теңгеміз пайда болды
2-кезең. Құрылыс уақыты (1990–2000 жж.)
– Жаңа астана – Астана (бұрынғы Ақмола) салынды
– Экономика мен зауыттар қайта жанданды
– Қазақстан ядролық қарудан бас тартты
3-кезең. Әлемге танылу (2000–2010 жж.)
– Қазақстан БҰҰ, ЕҚЫҰ сияқты ұйымдарға мүше болды
– 2010 жылы ЕҚЫҰ-ға төрағалық етті
4-кезең. Жаңару мен даму (2019 жылдан қазірге дейін)
– Қасым-Жомарт Тоқаев Президент болды
– «Әділетті Қазақстан» идеясы басталды
– Мақсат: әділ қоғам, мықты экономика, бірлік
Финиш:
– Тәуелсіздік – біздің ең үлкен жеңісіміз!
– Оны қорғау – әрбір қазақстандықтың міндеті!
Қазақстан тарихы
Мақала
Басқа
«Қазақ даласындағы көшпелі өркениеттің ерекшеліктері»
«Қазақ даласындағы көшпелі өркениеттің ерекшеліктері»
Қазақстан тарихы
Мақала
Барлық сыныптар
Тарих пәніндегі қиын тақырыптарды оқытудағы жасанды интеллект мүмкіндіктері
Бұл мақалада тарих пәніндегі қиын тақырыптарды оқытудағы жасанды интеллект мүмкіндіктері мен оларды пайдалану әдістері және тарих пәнінде пайдалануга болатын ЖИлар қарастырылған
Қазақстан тарихы
Мақала
Барлық сыныптар
Шежіре тарқатудың мәні.
Қазақ шежіресін тарқату ол қазақ ұлты үшін үлкен мәселе. Қазақ шежіресі ұллтылығымыздың негізі.
Қазақстан тарихы
Мақала
10 сынып
МЕТОДИЧЕСКОЕ ОБЕСПЕЧЕНИЕ ПОДГОТОВКИ К ГОСУДАРСТВЕННОЙ ИТОГОВОЙ АТТЕСТАЦИИ ПО ИСТОРИИ КАЗАХСТАНА В УСЛОВИЯХ ОБНОВЛЁННОГО ОБРАЗОВАНИЯ
Данная научно-методическая статья отражает опыт работы учителя истории Даулетбаевой Казизы Абаевны по организации поэтапной подготовки учащихся к Государственной итоговой аттестации (ГИА) по истории Казахстана.
В статье рассматриваются современные подходы к обучению в условиях обновлённого содержания образования, раскрываются методы и средства, направленные на формирование критического и аналитического мышления учащихся, развитие навыков самостоятельной работы и повышение мотивации к изучению истории.
Автором представлен анализ результатов входного и итогового контрольных срезов, подтверждающий эффективность разработанного методического пособия. Статья демонстрирует, как использование цифровых технологий (Genially, Wayground, BilimLand, iTest) способствует росту качества знаний и успешной подготовке к ГИА.
Материал может быть полезен учителям истории, заместителям директоров по учебно-методической работе, а также педагогам, внедряющим инновационные подходы и цифровые технологии в пр
Қазақстан тарихы
Мақала
11 сынып
Ата өнегесі – ұрпаққа үлгі
Ата өнегесін жас ұрпаққа насихаттау.Жас ұрпақтың бойында рухани байлық пен адамгершілік қасиеттерді қалыптастыру
Қазақстан тарихы
Мақала
10 сынып
Қазақстандағы жаппай отаршылдық қоныс аударту саясатының қазақ халқының тұрмысына әсері
Бұл мақала XIX-XX ғасырлардағы Қазақстандағы жаппай отаршылдық қоныс аударту саясатының қазақ халқының тұрмысына әсері туралы баяндайды.
Қазақстан тарихы
Мақала
Барлық сыныптар
Қазақ жеріндегі ортағасырлық қалалардың моншалары және құбыр жүйесі
Қазақ жеріндегі ортағасырлық қалалардың моншалары және құбыр жүйесін ортағасырлық еуропа қалаларымен салыстыра отырып,қаншалықты қазақ жерінің аумағында өркениеттің озық үлгісі болғанының дәлелдемесі.
Қазақстан тарихы
Мақала
Барлық сыныптар
1
2
...
49
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!

Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!

