Коррекциялық мектеп Барлық материалдар бойынша оқу-әдістемелік материалдар
Еліміздің барлық педагогтарының білімі мен тәжірибесін біріктіріп, білім сапасын арттыру үшін барлық педагогтардың еңбектерін осы сайтта жинадық. Сайтта 445 материал жарияланған. Сіз осының барлығын сайттан жүктеп сабағыңызға қолдана аласыз.
Барлығы: 445 материал
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. Жаңа оқу жылына арналған
Педагог асистент слайд тар пмпк құжаттары
Педагог ассистент құжаттары
Коррекциялық мектеп
Презентация
Мектепке дейінгі балалар
Cөйлеу тілін мнемотехника арқылы дамыту
Сөйлеу тіл дамыту әдісі ретінде мнеомотехниканы пайдалану
Мнемотехника дегеніміз не? Ол балалардың қоршаған орта туралы алған білімдерін тиімді есте сақтауы, хабарламаны сақтап және жаңғыртуы, тіл дамуын қамтамасыз ететін әдіс-тәсілдер жүйесі.
Коррекциялық мектеп
Авторлық бағдарлама
Барлық сыныптар
Ертегілер еліне саяхат.
Психикалық дамуы тежелген балаларға арналған педагог-психологтың ашық сабағы
Коррекциялық мектеп
Ашық сабақ
3 сынып
Ата- аналарға арналған тренинг сабақ
Ата-аналармен жүргізілетін педаго - психологтың жұмысы
Коррекциялық мектеп
Тәрбие сағаты
Барлық сыныптар
БАЛАНЫҢ ТІЛІН ДАМЫТУДА КЕШЕНДІ ТӘСІЛДЕРДІ ҚОЛДАНУ ЖОЛДАРЫ
Мектеп жасына дейінгі кезең – баланың сөйлеу қабілеті мен коммуникативтік дағдыларының қалыптасуындағы шешуші уақыт. Бұл кезеңде баланың танымдық, эмоционалдық және тілдік дамуын біртұтас жүйе ретінде қарастыру аса маңызды. Тілдік ортаның болмауы немесе сөйлеуге деген қажеттіліктің қалыптаспауынан балалардың сөйлеу белсенділігі төмендейді, бұл болашақ оқу жетістіктеріне де әсер етеді.
Берілген авторлық бағдарлама баланың тілін дамытуда тиімділігі жоғары, заманауи әрі ғылыммен негізделген әдістемелерді кешенді қолдануға бағытталған. Бағдарламада Б.Элькониннің, Зайцевтің, М. Монтессори мен Г. Доманның әдістері тәжірибелік тұрғыда қарастырылады және ойын арқылы тілдік дағдыларды қалыптастыру жолдары ұсынылады.
МАҚСАТЫ
Балалардың ауызша сөйлеу тілін дамыта отырып, тілдік қатынасқа түсуге ынталандыру, кешенді әдістер арқылы олардың сөздік қорын молайтып, байланыстырып сөйлеу дағдыларын қалыптастыру.
МІНДЕТТЕРІ
1. Балалардың сөйлеуге деген ішкі уәжін (мотивациясын) қалыптастыру;
2. Тиімді, к
Коррекциялық мектеп
Авторлық бағдарлама
Мектепке дейінгі балалар
БАЛАНЫҢ ТІЛІН ДАМЫТУДА КЕШЕНДІ ТӘСІЛДЕРДІ ҚОЛДАНУ ЖОЛДАРЫ
коммуникативтік дағдыларының қалыптасуындағы шешуші уақыт. Бұл кезеңде баланың танымдық, эмоционалдық және тілдік дамуын біртұтас жүйе ретінде қарастыру аса маңызды. Тілдік ортаның болмауы немесе сөйлеуге деген қажеттіліктің қалыптаспауынан балалардың сөйлеу белсенділігі төмендейді, бұл болашақ оқу жетістіктеріне де әсер етеді.
Берілген авторлық бағдарлама баланың тілін дамытуда тиімділігі жоғары, заманауи әрі ғылыммен негізделген әдістемелерді кешенді қолдануға бағытталған. Бағдарламада Б.Элькониннің, Зайцевтің, М. Монтессори мен Г. Доманның әдістері тәжірибелік тұрғыда қарастырылады және ойын арқылы тілдік дағдыларды қалыптастыру жолдары ұсынылады.
МАҚСАТЫ
Балалардың ауызша сөйлеу тілін дамыта отырып, тілдік қатынасқа түсуге ынталандыру, кешенді әдістер арқылы олардың сөздік қорын молайтып, байланыстырып сөйлеу дағдыларын қалыптастыру.
МІНДЕТТЕРІ
1. Балалардың сөйлеуге деген ішкі уәжін (мотивациясын) қалыптастыру;
2. Тиімді, кешенді тіл дамыту әдістерін жүйелі қолдану;
3. Сөздік қоры
Коррекциялық мектеп
Басқа
Мектепке дейінгі балалар
БАЛАНЫҢ ТІЛІН ДАМЫТУДА КЕШЕНДІ ТӘСІЛДЕРДІ ҚОЛДАНУ ЖОЛДАРЫ
Мектеп жасына дейінгі кезең – баланың сөйлеу қабілеті мен коммуникативтік дағдыларының қалыптасуындағы шешуші уақыт. Бұл кезеңде баланың танымдық, эмоционалдық және тілдік дамуын біртұтас жүйе ретінде қарастыру аса маңызды. Тілдік ортаның болмауы немесе сөйлеуге деген қажеттіліктің қалыптаспауынан балалардың сөйлеу белсенділігі төмендейді, бұл болашақ оқу жетістіктеріне де әсер етеді.
Берілген авторлық бағдарлама баланың тілін дамытуда тиімділігі жоғары, заманауи әрі ғылыммен негізделген әдістемелерді кешенді қолдануға бағытталған. Бағдарламада Б.Элькониннің, Зайцевтің, М. Монтессори мен Г. Доманның әдістері тәжірибелік тұрғыда қарастырылады және ойын арқылы тілдік дағдыларды қалыптастыру жолдары ұсынылады.
МАҚСАТЫ
Балалардың ауызша сөйлеу тілін дамыта отырып, тілдік қатынасқа түсуге ынталандыру, кешенді әдістер арқылы олардың сөздік қорын молайтып, байланыстырып сөйлеу дағдыларын қалыптастыру.
МІНДЕТТЕРІ
1. Балалардың сөйлеуге деген ішкі уәжін (мотивациясын) қалыптастыру;
2. Тиімді, к
Коррекциялық мектеп
Авторлық бағдарлама
Мектепке дейінгі балалар
БАЛАНЫҢ ТІЛІН ДАМЫТУДА КЕШЕНДІ ТӘСІЛДЕРДІ ҚОЛДАНУ ЖОЛДАРЫ
Мектеп жасына дейінгі кезең – баланың сөйлеу қабілеті мен коммуникативтік дағдыларының қалыптасуындағы шешуші уақыт. Бұл кезеңде баланың танымдық, эмоционалдық және тілдік дамуын біртұтас жүйе ретінде қарастыру аса маңызды. Тілдік ортаның болмауы немесе сөйлеуге деген қажеттіліктің қалыптаспауынан балалардың сөйлеу белсенділігі төмендейді, бұл болашақ оқу жетістіктеріне де әсер етеді.
Берілген авторлық бағдарлама баланың тілін дамытуда тиімділігі жоғары, заманауи әрі ғылыммен негізделген әдістемелерді кешенді қолдануға бағытталған. Бағдарламада Б.Элькониннің, Зайцевтің, М. Монтессори мен Г. Доманның әдістері тәжірибелік тұрғыда қарастырылады және ойын арқылы тілдік дағдыларды қалыптастыру жолдары ұсынылады.
МАҚСАТЫ
Балалардың ауызша сөйлеу тілін дамыта отырып, тілдік қатынасқа түсуге ынталандыру, кешенді әдістер арқылы олардың сөздік қорын молайтып, байланыстырып сөйлеу дағдыларын қалыптастыру.
МІНДЕТТЕРІ
1. Балалардың сөйлеуге деген ішкі уәжін (мотивациясын) қалыптастыру;
2. Тиімді, к
Коррекциялық мектеп
Авторлық бағдарлама
Мектепке дейінгі балалар
Внеклассное мероприятие "Наши добрые дела"
Цели: занятия - формировать у детей нравственные представления о доброте, умение анализировать свои поступки и поступки товарищей;
- развивать память, внимание, мышление, творческое воображение; умение отвечать на вопросы;
- воспитывать чувство взаимопомощи. уважительное отношение к людям, животным.
Коррекциялық мектеп
Сыныптан тыс жұмыс
3 сынып
Речевой час "Весна. Дежурный звук Н"
Конспект занятия предназначен для коррекционных начальных классов. Цели занятия: - закрепить знания о времени года весна, признаках весны, весенних месяцах и праздниках.;
- закрепить произношение звука Н в слогах, словах, фразах.
- развивать память, внимание, мышление.
- воспитывать умение работать в коллективе.
Коррекциялық мектеп
Сыныптан тыс жұмыс
Басқа
Тема : «Развитие профессиональных компетенций педагогов-ассистентов по сопровождению детей с особыми образовательными потребностями в организациях образования»
«Развитие профессиональных компетенций педагогов-ассистентов по сопровождению детей с особыми образовательными потребностями в организациях образования»
Коррекциялық мектеп
Баяндамалар, реферат
Мектепке дейінгі балалар
Ерекше білімді қажет ететін балаларды оқытудың инклюзивті әдіснамалық негіздері»
Ерекше білімді қажет ететін балаларды оқытудың инклюзивті әдіснамалық негіздері
Қазіргі әлемде, сонымен қатар Қазақстанда да әлеуметтік-экономикалық ахуалдары ауыр жағдайдағы отбасылар санының өсуіне байланысты педагогика мен психологияда «өмірлік қиын жағдайда жүрген балалар» түсінігі жиі қолданыла бастады. Кейінгі жылдары бұл өмірлік қиын жағдайда жүрген балаларды әлеуметтік-педагогикалық қолдау қазіргі күннің көкейтесті мәселелерінің біріне айнала бастағаны да белгілі болды
Коррекциялық мектеп
Мақала
Барлық сыныптар
ЕРЕКШЕ ҚАЖЕТТІЛІГІ БАР БАЛАЛАРҒА АРНАЛҒАН МОДЕЛЬДЕРДІҢ ЖІКТЕЛУІ
Инклюзивті әдіснамалық негізгі" ұғымы білім беру адамның негізгі құқықтарының бірі болатын және де ол әділ қоғамның негізін құрайтын тұжырымнан қалыптасқан. Барлық оқушылар жеке қасиеттеріне немесе проблемаларына қарамастан білім алуға құқылы Инклюзивті білім берудің негізгі құндылықтары оқу үдерісінің барлық қатысушыларына төмендегілерді мәлімдейді: - мүмкіндіктердің алуан түрлілігін кедергілер мен проблемалар емес, ресурстар ретінде қарастыру. Мұғалімнің педагогикалық шеберлігін жетілдіру және оқытудың жоғары сапасын қамтамасыз ету үшін қоғамдағы толерантты мінез-құлық мәдениетін тәрбиелеудің ресурстары
Коррекциялық мектеп
Мақала
Барлық сыныптар
ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУ: МӘСЕЛЕЛЕРІ МЕН МҮМКІНДІКТЕРІ
Бұл мақалада инклюзивті білім беру жүйесінің теориялық негіздері, Қазақстандағы жүзеге асу барысы, оның қазіргі жағдайы және даму перспективалары қарастырылады. Мақаланың мақсаты – инклюзивті білім беру саласындағы өзекті мәселелерді айқындап, оны тиімді жүзеге асыру жолдарын ұсыну. Зерттеу барысында отандық және шетелдік ғылыми еңбектерге шолу жасалып, ресми статистикалық деректер негізінде қорытындылар ұсынылды.
Коррекциялық мектеп
Мақала
Барлық сыныптар
Инклюзивті білім беру
инклюзивті білім беру тақырыбында реферат
Коррекциялық мектеп
Баяндамалар, реферат
Барлық сыныптар
“Отбасым мақтанышым”
Балаларға отбасы жайлы жалпы түсінік беру
Коррекциялық мектеп
Ашық сабақ
7 сынып
“Ұлттық ойындар”
Ұлттық құндылықтарымызды насихаттау
Коррекциялық мектеп
Ашық сабақ
4 сынып
ДИСЛАЛИЯСЫ БАР МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРМЕН ЖЕКЕ ЛОГОПЕДИЯЛЫҚ САБАҚТАРДА ИНТЕРАКТИВТІ ОЙЫНДАРДЫ ҚОЛДАНУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ШАРТТАРЫ
Ұсынылған мақаланың өзектілігі мектеп жасына дейінгі дислалиясы бар балалармен жеке логопедиялық жұмыстарда интерактивті ойындарды қолдану мәселелерін терең зерттеумен негізделеді. Интерактивті ойындар инновациялық технологиялардың бір бөлігі ретінде күн сайын өзектілігі артып, кеңінен қолданыс табуда. Сондықтан, арнайы педагогика және психология мамандары бұл ойын түрін қолдану тиімділігін жан-жақты реттеп, олардың түрлі нұсқаларын ұсынуда.
Коррекциялық мектеп
Мақала
Барлық сыныптар
ЕСТУ ҚАБІЛЕТІ НАШАР ЖОҒАРЫ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫН ЕҢБЕККЕ БЕЙІМДЕУ
Бұл мақалада есту қабілеті нашар 9-10 сынып оқушыларын еңбекке бейімдеудің маңыздылығы қарастырылады.
Коррекциялық мектеп
Мақала
9 сынып
ЕСТУ ҚАБІЛЕТІ БҰЗЫЛҒАН БАЛАЛАРДЫ ОҚЫТУДАҒЫ ЗАМАНАУИ АҚПАРАТТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР
Бұл мақалада есту қабілеті бұзылған балаларды оқытудағы ақпараттық технологиялардың рөлі қарастырылады.
Коррекциялық мектеп
Мақала
1 сынып
1
2
...
23
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!

Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!

