Коррекциялық мектеп Авторлық бағдарлама бойынша оқу-әдістемелік материалдар

Еліміздің барлық педагогтарының білімі мен тәжірибесін біріктіріп, білім сапасын арттыру үшін барлық педагогтардың еңбектерін осы сайтта жинадық. Сайтта 10 материал жарияланған. Сіз осының барлығын сайттан жүктеп сабағыңызға қолдана аласыз.
Барлығы: 10 материал
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден жаңа оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған
Сертификатталған тренер жасаған
Жаңа
17 863
13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. Жаңа оқу жылына арналған
«Сабақтан кейін — өмір сабақтары: Soft Skills арқылы ерекше балаларды әлеуметтік бейімдеу және қоғамдағы сенімді қарым-қатынасқа үйрету»
Мадиева Назым Асембаевна
19 Қараша 2025
37
0
Бұл баяндама ерекше білім беруді қажет ететін балалардың әлеуметтік бейімделуінде және қоғаммен өзара әрекеттесуінде икемді дағдыларды (soft skills) дамытудың маңыздылығына арналған. Мақсаты: ЕБҚ бар балаларға қоғамда сенімді және белсенді тұлға болып қалыптасуы үшін икемді дағдыларды дамытуға көмектесу. Баяндаманың өзектілігі ерекше балалардың өмірлік тәжірибесін кеңейту, олардың эмоционалды және коммуникативті дамуына жағдай жасау қажеттілігінен туындайды. 2016 жылдан бері жинақтаған педагогикалық тәжірибеден жеке тәсіл, сенім мен қолдау атмосферасы арқылы ерекше балалардың тұлғалық өсуі мен әлеуметтенуіне қол жеткізудің нақты мысалдар ұсынылған. Жұмыс нәтижесінде тәрбиеленушілердің өз-өзіне сенімділігі артқан, болашақ мамандық таңдауда белсенділік танытқан, әлеуметтік бейімделу деңгейі жақсарған.
Коррекциялық мектеп
Авторлық бағдарлама
Барлық сыныптар
Cөйлеу тілін мнемотехника арқылы дамыту
Әлсейтова Анар Ембергенқызы
19 Қырқүйек 2025
57
2
Сөйлеу тіл дамыту әдісі ретінде мнеомотехниканы пайдалану Мнемотехника дегеніміз не? Ол балалардың қоршаған орта туралы алған білімдерін тиімді есте сақтауы, хабарламаны сақтап және жаңғыртуы, тіл дамуын қамтамасыз ететін әдіс-тәсілдер жүйесі.
Коррекциялық мектеп
Авторлық бағдарлама
Барлық сыныптар
БАЛАНЫҢ ТІЛІН ДАМЫТУДА КЕШЕНДІ ТӘСІЛДЕРДІ ҚОЛДАНУ ЖОЛДАРЫ
Сагындыкова Акмарал Омарбековна
05 Тамыз 2025
160
0
Мектеп жасына дейінгі кезең – баланың сөйлеу қабілеті мен коммуникативтік дағдыларының қалыптасуындағы шешуші уақыт. Бұл кезеңде баланың танымдық, эмоционалдық және тілдік дамуын біртұтас жүйе ретінде қарастыру аса маңызды. Тілдік ортаның болмауы немесе сөйлеуге деген қажеттіліктің қалыптаспауынан балалардың сөйлеу белсенділігі төмендейді, бұл болашақ оқу жетістіктеріне де әсер етеді. Берілген авторлық бағдарлама баланың тілін дамытуда тиімділігі жоғары, заманауи әрі ғылыммен негізделген әдістемелерді кешенді қолдануға бағытталған. Бағдарламада Б.Элькониннің, Зайцевтің, М. Монтессори мен Г. Доманның әдістері тәжірибелік тұрғыда қарастырылады және ойын арқылы тілдік дағдыларды қалыптастыру жолдары ұсынылады. МАҚСАТЫ Балалардың ауызша сөйлеу тілін дамыта отырып, тілдік қатынасқа түсуге ынталандыру, кешенді әдістер арқылы олардың сөздік қорын молайтып, байланыстырып сөйлеу дағдыларын қалыптастыру. МІНДЕТТЕРІ 1. Балалардың сөйлеуге деген ішкі уәжін (мотивациясын) қалыптастыру; 2. Тиімді, к
Коррекциялық мектеп
Авторлық бағдарлама
Мектепке дейінгі балалар
БАЛАНЫҢ ТІЛІН ДАМЫТУДА КЕШЕНДІ ТӘСІЛДЕРДІ ҚОЛДАНУ ЖОЛДАРЫ
Сагындыкова Акмарал Омарбековна
05 Тамыз 2025
132
0
Мектеп жасына дейінгі кезең – баланың сөйлеу қабілеті мен коммуникативтік дағдыларының қалыптасуындағы шешуші уақыт. Бұл кезеңде баланың танымдық, эмоционалдық және тілдік дамуын біртұтас жүйе ретінде қарастыру аса маңызды. Тілдік ортаның болмауы немесе сөйлеуге деген қажеттіліктің қалыптаспауынан балалардың сөйлеу белсенділігі төмендейді, бұл болашақ оқу жетістіктеріне де әсер етеді. Берілген авторлық бағдарлама баланың тілін дамытуда тиімділігі жоғары, заманауи әрі ғылыммен негізделген әдістемелерді кешенді қолдануға бағытталған. Бағдарламада Б.Элькониннің, Зайцевтің, М. Монтессори мен Г. Доманның әдістері тәжірибелік тұрғыда қарастырылады және ойын арқылы тілдік дағдыларды қалыптастыру жолдары ұсынылады. МАҚСАТЫ Балалардың ауызша сөйлеу тілін дамыта отырып, тілдік қатынасқа түсуге ынталандыру, кешенді әдістер арқылы олардың сөздік қорын молайтып, байланыстырып сөйлеу дағдыларын қалыптастыру. МІНДЕТТЕРІ 1. Балалардың сөйлеуге деген ішкі уәжін (мотивациясын) қалыптастыру; 2. Тиімді, к
Коррекциялық мектеп
Авторлық бағдарлама
Мектепке дейінгі балалар
БАЛАНЫҢ ТІЛІН ДАМЫТУДА КЕШЕНДІ ТӘСІЛДЕРДІ ҚОЛДАНУ ЖОЛДАРЫ
Сагындыкова Акмарал Омарбековна
05 Тамыз 2025
114
0
Мектеп жасына дейінгі кезең – баланың сөйлеу қабілеті мен коммуникативтік дағдыларының қалыптасуындағы шешуші уақыт. Бұл кезеңде баланың танымдық, эмоционалдық және тілдік дамуын біртұтас жүйе ретінде қарастыру аса маңызды. Тілдік ортаның болмауы немесе сөйлеуге деген қажеттіліктің қалыптаспауынан балалардың сөйлеу белсенділігі төмендейді, бұл болашақ оқу жетістіктеріне де әсер етеді. Берілген авторлық бағдарлама баланың тілін дамытуда тиімділігі жоғары, заманауи әрі ғылыммен негізделген әдістемелерді кешенді қолдануға бағытталған. Бағдарламада Б.Элькониннің, Зайцевтің, М. Монтессори мен Г. Доманның әдістері тәжірибелік тұрғыда қарастырылады және ойын арқылы тілдік дағдыларды қалыптастыру жолдары ұсынылады. МАҚСАТЫ Балалардың ауызша сөйлеу тілін дамыта отырып, тілдік қатынасқа түсуге ынталандыру, кешенді әдістер арқылы олардың сөздік қорын молайтып, байланыстырып сөйлеу дағдыларын қалыптастыру. МІНДЕТТЕРІ 1. Балалардың сөйлеуге деген ішкі уәжін (мотивациясын) қалыптастыру; 2. Тиімді, к
Коррекциялық мектеп
Авторлық бағдарлама
Мектепке дейінгі балалар
«Қазақ тілі» пәнінен (оқыту қазақ тілінде) тоқсандық жиынтық бағалаудың спецификациясы ,7-сыныпқа арналған жұмыс дәптері
Имангалиева Жанылган Муратовна
07 Желтоқсан 2020
2519
3
Аңдатпа: Қазақ тілі (оқыту қазақ тілінде) тоқсандық жиынтық бағалаудың спецификациясы, 7-сыныпқа арналған жұмыс дәптері. Ерекше білім беруді қажет ететін оқушыларға арналған.
Коррекциялық мектеп
Авторлық бағдарлама
7 сынып
Қазақ тілі (оқыту қазақ тілінде) жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар , 7-сыныпқа арналған жұмыс дәптері
Имангалиева Жанылган Муратовна
07 Желтоқсан 2020
951
2
Аңдатпа: Қазақ тілі тілі (оқыту қазақ тілінде) жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар, 7-сыныпқа арналған жұмыс дәптері. Ерекше білім беруді қажет ететін оқушыларға арналған.
Коррекциялық мектеп
Авторлық бағдарлама
7 сынып
Инклюзивті білім беру жағдайында ерекше қажеттіліктері бар оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау Әдістемелік құрал
Имангалиева Жанылган Муратовна
07 Желтоқсан 2020
4827
20
Аңдатпа: Бұл әдістемелік құрал- ерекше білім беруді қажет ететін оқушылармен жұмыс жасайтын мұғалімдерге арналған .
Коррекциялық мектеп
Авторлық бағдарлама
Барлық сыныптар
Екі жақты күнделік әдісі
Жандарбекқызы Жансая
04 Мамыр 2020
6074
0
екі жақты күнделік әдісі арқылы ерекше балалармен жұмыс істеу ерекшеліктерін көрсету
Коррекциялық мектеп
Авторлық бағдарлама
Барлық сыныптар
Саусақ жаттығуларын жасаған кезде балаларда нелер дамиды?
Ундетбай Кунсауле
28 Қазан 2019
519
0
Ұсақ қол моториканың қимылдары мен қолдың икемдігі бас миының құрылымының даму деңгейін арттырады.
Коррекциялық мектеп
Авторлық бағдарлама
Мектепке дейінгі балалар
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми Республикалық
байқаулар кестесі
Портфолиоңызды толтыруға арналған ДИПЛОМДАР МЕН СЕРТИФИКАТТАР алып, санатыңызды көтеріңіз!