Коррекциялық мектеп Авторлық бағдарлама бойынша оқу-әдістемелік материалдар
Еліміздің барлық педагогтарының білімі мен тәжірибесін біріктіріп, білім сапасын арттыру үшін барлық педагогтардың еңбектерін осы сайтта жинадық. Сайтта 4 материал жарияланған. Сіз осының барлығын сайттан жүктеп сабағыңызға қолдана аласыз.
Барлығы: 4 материал
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. Жаңа оқу жылына арналған
БАЛАНЫҢ ТІЛІН ДАМЫТУДА КЕШЕНДІ ТӘСІЛДЕРДІ ҚОЛДАНУ ЖОЛДАРЫ
Мектеп жасына дейінгі кезең – баланың сөйлеу қабілеті мен коммуникативтік дағдыларының қалыптасуындағы шешуші уақыт. Бұл кезеңде баланың танымдық, эмоционалдық және тілдік дамуын біртұтас жүйе ретінде қарастыру аса маңызды. Тілдік ортаның болмауы немесе сөйлеуге деген қажеттіліктің қалыптаспауынан балалардың сөйлеу белсенділігі төмендейді, бұл болашақ оқу жетістіктеріне де әсер етеді.
Берілген авторлық бағдарлама баланың тілін дамытуда тиімділігі жоғары, заманауи әрі ғылыммен негізделген әдістемелерді кешенді қолдануға бағытталған. Бағдарламада Б.Элькониннің, Зайцевтің, М. Монтессори мен Г. Доманның әдістері тәжірибелік тұрғыда қарастырылады және ойын арқылы тілдік дағдыларды қалыптастыру жолдары ұсынылады.
МАҚСАТЫ
Балалардың ауызша сөйлеу тілін дамыта отырып, тілдік қатынасқа түсуге ынталандыру, кешенді әдістер арқылы олардың сөздік қорын молайтып, байланыстырып сөйлеу дағдыларын қалыптастыру.
МІНДЕТТЕРІ
1. Балалардың сөйлеуге деген ішкі уәжін (мотивациясын) қалыптастыру;
2. Тиімді, к
Коррекциялық мектеп
Авторлық бағдарлама
Мектепке дейінгі балалар
БАЛАНЫҢ ТІЛІН ДАМЫТУДА КЕШЕНДІ ТӘСІЛДЕРДІ ҚОЛДАНУ ЖОЛДАРЫ
Мектеп жасына дейінгі кезең – баланың сөйлеу қабілеті мен коммуникативтік дағдыларының қалыптасуындағы шешуші уақыт. Бұл кезеңде баланың танымдық, эмоционалдық және тілдік дамуын біртұтас жүйе ретінде қарастыру аса маңызды. Тілдік ортаның болмауы немесе сөйлеуге деген қажеттіліктің қалыптаспауынан балалардың сөйлеу белсенділігі төмендейді, бұл болашақ оқу жетістіктеріне де әсер етеді.
Берілген авторлық бағдарлама баланың тілін дамытуда тиімділігі жоғары, заманауи әрі ғылыммен негізделген әдістемелерді кешенді қолдануға бағытталған. Бағдарламада Б.Элькониннің, Зайцевтің, М. Монтессори мен Г. Доманның әдістері тәжірибелік тұрғыда қарастырылады және ойын арқылы тілдік дағдыларды қалыптастыру жолдары ұсынылады.
МАҚСАТЫ
Балалардың ауызша сөйлеу тілін дамыта отырып, тілдік қатынасқа түсуге ынталандыру, кешенді әдістер арқылы олардың сөздік қорын молайтып, байланыстырып сөйлеу дағдыларын қалыптастыру.
МІНДЕТТЕРІ
1. Балалардың сөйлеуге деген ішкі уәжін (мотивациясын) қалыптастыру;
2. Тиімді, к
Коррекциялық мектеп
Авторлық бағдарлама
Мектепке дейінгі балалар
БАЛАНЫҢ ТІЛІН ДАМЫТУДА КЕШЕНДІ ТӘСІЛДЕРДІ ҚОЛДАНУ ЖОЛДАРЫ
Мектеп жасына дейінгі кезең – баланың сөйлеу қабілеті мен коммуникативтік дағдыларының қалыптасуындағы шешуші уақыт. Бұл кезеңде баланың танымдық, эмоционалдық және тілдік дамуын біртұтас жүйе ретінде қарастыру аса маңызды. Тілдік ортаның болмауы немесе сөйлеуге деген қажеттіліктің қалыптаспауынан балалардың сөйлеу белсенділігі төмендейді, бұл болашақ оқу жетістіктеріне де әсер етеді.
Берілген авторлық бағдарлама баланың тілін дамытуда тиімділігі жоғары, заманауи әрі ғылыммен негізделген әдістемелерді кешенді қолдануға бағытталған. Бағдарламада Б.Элькониннің, Зайцевтің, М. Монтессори мен Г. Доманның әдістері тәжірибелік тұрғыда қарастырылады және ойын арқылы тілдік дағдыларды қалыптастыру жолдары ұсынылады.
МАҚСАТЫ
Балалардың ауызша сөйлеу тілін дамыта отырып, тілдік қатынасқа түсуге ынталандыру, кешенді әдістер арқылы олардың сөздік қорын молайтып, байланыстырып сөйлеу дағдыларын қалыптастыру.
МІНДЕТТЕРІ
1. Балалардың сөйлеуге деген ішкі уәжін (мотивациясын) қалыптастыру;
2. Тиімді, к
Коррекциялық мектеп
Авторлық бағдарлама
Мектепке дейінгі балалар
Ұсақ қол моториканың қимылдары мен қолдың икемдігі бас миының құрылымының даму деңгейін арттырады.
Коррекциялық мектеп
Авторлық бағдарлама
Мектепке дейінгі балалар
1
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!

Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!

