Логопед, дефектолог Мақала бойынша оқу-әдістемелік материалдар
Еліміздің барлық педагогтарының білімі мен тәжірибесін біріктіріп, білім сапасын арттыру үшін барлық педагогтардың еңбектерін осы сайтта жинадық. Сайтта 430 материал жарияланған. Сіз осының барлығын сайттан жүктеп сабағыңызға қолдана аласыз.
Барлығы: 430 материал
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. Жаңа оқу жылына арналған
Мектепте инклюзивті білім беру тиімділігі
Мектепте инклюзивті білім беру қаншалықты тиімді?
Логопед, дефектолог
Мақала
Барлық сыныптар
Нейрожаттығулар мен түзету жұмыстарының өзара байланысы және практикалық маңызы
Бұл мақалада нейрожаттығулар мен түзету жұмыстарының өзара байланысы қарастырылған. Негізгі мақсат – ерекше білім беру қажеттілігі бар балалардың психикалық, когнитивтік және моторлық дамуын қолдау жолдарын көрсету.
Мақалада:
• Нейрожаттығулардың мәні мен маңызы, олардың ми жарты шарларының жұмысын белсендіруге ықпалы;
• Дефектологтың түзету жұмыстары барысында нейрожаттығуларды қолданудың бағыттары мен практикалық әдістері;
• Ойын элементтері мен жаттығулардың үлгілері (“Айна”, “Крест-қимыл”, “Мұрын-құлақ” т.б.);
• Жаттығулардың баланың зейін, есте сақтау, сөйлеу, эмоциялық тұрақтылық сияқты қабілеттерін дамытудағы рөлі баяндалған.
Қорытындысында нейрожаттығулардың дефектологиялық тәжірибеде тиімділігі мен олардың баланың әлеуетін ашудағы маңыздылығы айқындалған.
Қысқаша айтқанда, бұл мақала — дефектолог мамандарға арналған әдістемелік және тәжірибелік бағыттағы ғылыми-танымдық еңбек.
Логопед, дефектолог
Мақала
Барлық сыныптар
Мектеп логопеді мен ата-ананың бірлескен жұмысының маңызы
Логопед пен ата-ананың ынтымақтастығы – баланың сөйлеу тілі дамуының басты кепілі. Бір-бірін қолдай отырып әрекет еткен жағдайда ғана нақты нәтижеге қол жеткізуге болады.
Логопед, дефектолог
Мақала
Барлық сыныптар
ЛОГОПЕДИЯЛЫҚ МАССАЖ – СӨЙЛЕУ ТІЛІ БҰЗЫЛЫСТАРЫН ТҮЗЕУДІҢ ТИІМДІ ӘДІСІ
ЛОГОПЕДИЯЛЫҚ МАССАЖ – СӨЙЛЕУ ТІЛІ БҰЗЫЛЫСТАРЫН ТҮЗЕУДІҢ ТИІМДІ ӘДІСІ
Логопед, дефектолог
Мақала
Барлық сыныптар
Статья "Формирование элементарных математических представлений у детей с интеллектуальными нарушениями"
Статья посвящена формированию элементарных математических представлений у детей с интеллектуальными нарушениями, раскрывает особенности коррекционной работы и эффективные методы обучения. В ней подчеркивается значение наглядности, практических действий и взаимодействия педагогов с семьёй для успешного развития ребёнка.
Логопед, дефектолог
Мақала
Барлық сыныптар
Статья "Формирование элементарных математических представлений у детей с интеллектуальными нарушениями"
Статья посвящена формированию элементарных математических представлений у детей с интеллектуальными нарушениями, раскрывает особенности коррекционной работы и эффективные методы обучения. В ней подчеркивается значение наглядности, практических действий и взаимодействия педагогов с семьёй для успешного развития ребёнка.
Логопед, дефектолог
Мақала
Барлық сыныптар
Мақала "Жазу дағдысының бұзылыстарын (дисграфия) алдын алу мен түзету."
Мақалада жазу дағдысының бұзылыстары (дисграфия) мәселесі қарастырылып, оны алдын алу мен түзетуге арналған авторлық бағдарламаның мазмұны мен тиімділігі сипатталады. Жұмыс педагогтерге, логопедтерге және ата-аналарға әдістемелік көмекші құрал ретінде ұсынылады.
Логопед, дефектолог
Мақала
Барлық сыныптар
Мақала «АСБ баласындағы жағымсыз мінез- құлықтан шешу»
Аутизм спектрінің бұзылыстары (АСБ) бар балалар жиі жағымсыз ретінде қабылданатын мінез-құлық ерекшеліктерін көрсетеді: агрессия, өзін-өзі агрессия, ашуланшақтық, стереотиптер, өзара әрекеттесуден немесе нұсқауларды орындаудан бас тарту. Бұл мінез-құлық нысандары дәстүрлі мағынада «жаман» емес, бірақ көбінесе қарым-қатынас нысаны немесе стресске, сенсорлық шамадан тыс жүктемеге және әлемді қабылдаудың бұзылуына реакция ретінде әрекет етеді. Мұндай мінез-құлықпен күрес симптомдардын басу емес, олардың себептерін түсіну, қоздырғыш факторларды жою және баламалы мінез-құлық үлгілерін қалыптастырудан тұруы керек. Бұзылулардың ерекше тобы мінез-құлық проблемалары деп аталады.
Логопед, дефектолог
Мақала
Барлық сыныптар
бастауыш сынып оқушыларының оқуы мен жазуының бұзылысы
Дислексия мен дисграфиясы бар балаларға көмек пен жаттығулар
Логопед, дефектолог
Мақала
Барлық сыныптар
ЕРЕКШЕ БІЛІМ БЕРУГЕ ҚАЖЕТТІЛІГІ БАР БАЛАЛАРДЫҢ ТҰЛҒАЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
Балалардың ақыл-ой дамуындағы жеңіл ауытқулар «психикалық дамудың тоқтап қалуы» деп аталатын терминмен сипатталады. Бұл жағдайдың негізгі себебі бала миының әлсіз түрдегі органикалық зақымдануы немесе іштен туа біткен туылу кезінде және өмірінің бастапқы кезеңдерінде болған жағдайлар болып табылады. Сонымен қатар, дамудың тоқтап қалуы жоғары жүйке жүйесінің ауруларымен, созылмалы соматикалық жағдайлармен, бас мидың жарақаттануымен, эндокриндік жүйенің бұзылуымен байланысты болуы ықтимал.
Логопед, дефектолог
Мақала
Барлық сыныптар
Дефектологиядағы зерттеушілік тәсіл: баланың даму әлеуетін бағалау
Зерттеушілік тәсіл – дефектологтың кәсіби құралы. Ол баланың танымын, мінез-құлқын, эмоциясын, әлеуметін тұтас зерттеп, жеке даму бағдарламасын дәл әрі мақсатты жасауға мүмкіндік береді.
Логопед, дефектолог
Мақала
Барлық сыныптар
ЕРЕКШЕ БІЛІМ БЕРУ ҚАЖЕТТІГІ БАР БАЛАЛАРДЫ ОҚЫТУДА ПЕДАГОГТІҢ РӨЛІ
Инклюзивті білім беру қазіргі білім беру жүйесінде маңызды орын алады және барлық оқушыларға, соның ішінде ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларға тең мүмкіндіктерді қамтамасыз етеді. Бұл үдерісте педагогтің рөлі ерекше, өйткені олардың кәсібилігі мен көзқарасы осындай балалардың жалпы ортаға сәтті бейімделуіне ықпал етеді. Сондықтан педагогтің ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды оқытудағы рөлін зерттеу қазіргі білім беру реформалары жағдайында өзекті болып табылады.
Логопед, дефектолог
Мақала
Барлық сыныптар
Ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды оқуға қалай ынталандыруға болады?
Ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды оқуға ынталандыру: тәсілдер мен әдістер
Логопед, дефектолог
Мақала
Барлық сыныптар
Сөйлеу қабілеті бұзылған бастауыш сынып оқушыларында фонематикалық қабылдауды дамыту
Мақалада сөйлеу қабілеті бұзылған бастауыш сынып оқушыларының фонематикалық қабылдауын дамыту мәселесі қарастырылады. Фонематикалық қабылдау – дыбыстарды ажырату, тану және дұрыс байланыстыра білу қабілеті, ол сөйлеудің, оқу мен жазу дағдыларының қалыптасуында негізгі рөл атқарады. Автор зерттеу барысында бастауыш сынып оқушыларының сөйлеу ерекшеліктерін ескере отырып, түзету жұмыстарының тиімді әдіс-тәсілдерін қолдану қажеттігін негіздейді.
Логопед, дефектолог
Мақала
Барлық сыныптар
Сенсорлы алалия дифференциалды диагностикасы
Бұл мақалада сенсорлы алалияның дифференциалдық диагностикасы жөнінде айтылады.
Логопед, дефектолог
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Сөйлеу қабілеті бұзылған бастауыш сынып оқушыларында фонематикалық қабылдауды дамыту
Мақалада сөйлеу қабілеті бұзылған бастауыш сынып оқушыларының фонематикалық қабылдауын дамыту мәселесі қарастырылады.
Логопед, дефектолог
Мақала
Барлық сыныптар
Есту қабілеті бұзылған бастауыш сынып оқушылардың сөйлеу тілін дамытуда аудио-бейне техникалық құралдарды қолдану
Бұл мақалада есту қабілеті бұзылған бастауыш сынып оқушыларының сөйлеу тілін дамытуда аудио-бейне техникалық құралдарды қолданудың тиімділігі қарастырылады. Зерттеу барысында арнайы ұйымдастырылған эксперимент жүргізіліп, оқытуда мультимедиалық технологиялардың ықпалы бағаланды. Нәтижесінде, оқушылардың сөйлеу белсенділігі мен артикуляциялық дағдылары жақсарғаны анықталды. Мақалада теориялық және практикалық аспектілер қамтылған.
Логопед, дефектолог
Мақала
Барлық сыныптар
Ерекше білім беруді қажет ететін балаларды оқытудағы сенсорлық ойындардың тиімділігі
Мақалада ерекше білімді қажет ететін баланы дамытудағы тиімді әдістерді, оның ішінде сенсорлық ойындардың тиімділігі туралы баяндалады.
Логопед, дефектолог
Мақала
Барлық сыныптар
ЕРЕКШЕ БІЛІМ АЛУ ҚАЖЕТТІЛІКТЕРІ БАР БАЛАЛАРҒА КӨМЕК КӨРСЕТУ АЛГОРИТМІ
Қазіргі уақытта ерекше білім алу қажеттіліктері бар балаларға көмек көрсету мәселесі білім беру жүйесінің басты басымдықтарының біріне айналды. Білім беру мекемелерінің көбінде инклюзивті білім беру бойынша жаңа әдістемелер мен тәсілдерге қажеттілік туындап отыр. Ерекше қажеттіліктері бар балаларға арналған білім беру жүйесін жетілдіру мен оларды қоғамға интеграциялау басты мақсаттардың бірі болып табылады.
Логопед, дефектолог
Мақала
Барлық сыныптар
Мақалада психикалық даму сатысы тежелген мектеп жасына дейінгі кішкентай балалардың байланыстырып сөйлеу дағдысының теориялық аспектілері, халықтық педагогикалық, психологиялық, логопедиялық ғылыми еңбектер арқылы жасақталып, жүйеленді.
Логопед, дефектолог
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
1
2
...
22
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!

Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!

