Логопед, дефектолог Мақала бойынша оқу-әдістемелік материалдар
Еліміздің барлық педагогтарының білімі мен тәжірибесін біріктіріп, білім сапасын арттыру үшін барлық педагогтардың еңбектерін осы сайтта жинадық. Сайтта 124 материал жарияланған. Сіз осының барлығын сайттан жүктеп сабағыңызға қолдана аласыз.
Барлығы: 124 материал
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Сенсорлы алалия дифференциалды диагностикасы
Бұл мақалада сенсорлы алалияның дифференциалдық диагностикасы жөнінде айтылады.
Логопед, дефектолог
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Мақалада психикалық даму сатысы тежелген мектеп жасына дейінгі кішкентай балалардың байланыстырып сөйлеу дағдысының теориялық аспектілері, халықтық педагогикалық, психологиялық, логопедиялық ғылыми еңбектер арқылы жасақталып, жүйеленді.
Логопед, дефектолог
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Мұғліам-дефектолог жұмысының ерекшеліктері
Мұғліам-дефектолог жұмысының ерекшеліктері
Логопед, дефектолог
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Тақырыбы: Мектепке дейінгі ұйымдарда АСБ бар балалармен педагогикалық жұмыстың ерекшеліктері
Логопед, дефектолог
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Логоритмика дегеніміз не?
Логоритмика туралы ақпарат берілген. Түзете-дамыту сабағында қолдануға болады.
Логопед, дефектолог
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Зейін жетіспеушілігі (СДВГ) бар балаларды әлеуметтендіру
Зейін жетіспеушілігі (СДВГ) бар балаларды әлеуметтендіру
Логопед, дефектолог
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Ойын арқылы балалардың танымдық қабілетін дамыту
«Ойын – бала қиялын шығармашылық ойлауға жетелейтін тәрбие құралы» дегендей, ойын – бала әрекетінің негізгі түрі. Баланың негізгі даму құралы ол ойын. Баланың танымдық қабілеті ойын арқылы дамиды. Бала ойынында да қоғамдық, ұжымдық сипат болады. Мәселен, кез-келген бала еш уақытта жалғыз ойнамайды, қатар құрбыларымен бірлесіп ойнайды, сол арқылы бір-бірімен өзара қарым-қатынаста болады.
Ойын балалар үшін айналадағыны танып, білу тәсілі. Балалар ойындарының тәрбиелік маңызының жоғары бағалай келіп, А.С.Макаренко былай деп жазады: «Бала ойында қалай болса, кейін өскен соң жұмыста да көп жағынан ұқсас болады».
Логопед, дефектолог
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Ойын арқылы балалардың танымдық қабілетін дамыту
«Ойын – бала қиялын шығармашылық ойлауға жетелейтін тәрбие құралы» дегендей, ойын – бала әрекетінің негізгі түрі. Баланың негізгі даму құралы ол ойын. Баланың танымдық қабілеті ойын арқылы дамиды. Бала ойынында да қоғамдық, ұжымдық сипат болады. Мәселен, кез-келген бала еш уақытта жалғыз ойнамайды, қатар құрбыларымен бірлесіп ойнайды, сол арқылы бір-бірімен өзара қарым-қатынаста болады.
Ойын балалар үшін айналадағыны танып, білу тәсілі. Балалар ойындарының тәрбиелік маңызының жоғары бағалай келіп, А.С.Макаренко былай деп жазады: «Бала ойында қалай болса, кейін өскен соң жұмыста да көп жағынан ұқсас болады».
Логопед, дефектолог
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Отбасы жағдайында ерекше білім беретін баланы түзету жұмыстары
Ерекше білімді қажет ететін баланы үй жағдайында дамытуға арналған ойындар
Логопед, дефектолог
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Қарым-қатынас пен әлеуметтік өзара әрекеттестіктің бұзылысы бар балалармен дыбыс шақыру әдісін қолдану
Мамандарға қосымша ақпарат болады
Логопед, дефектолог
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Дидактикалық ойындар арқылы балалардың қызығушылығын арттыру
Мақалада баланы жақсы тану, жақсы түсіну үшін оны ойын кезінде бақылау керек. Бала ойын арқылы өзін толқытқан қуанышын немесе ренішін, асқақ арманын, мұрат-мүддессін бейнелесе, күні ертең сол арман қиялын өмірде жүзеге асыруға мүмкіндік алады. Сөйтіп, бүгінгі ойын, бейнелі әрекет ертеңгі шындық ақиқатқа айналатын кезі аз емес. Сондықтан да педагог бала ойынына ерекше мән беріледі .
Логопед, дефектолог
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Польза, цель дидактических игр. Примеры дидактических игр.
Логопед, дефектолог
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
ИНКЛЮЗИЯНЫҢ БАЛАБАҚШАДАҒЫ МАҢЫЗЫ
Логопед, дефектолог
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
ЕРЕКШЕ БІЛІМ БЕРУ ҚАЖЕТТІКТЕРІ БАР БАЛАЛАРҒА АРНАЛҒАН БІЛІМ БЕРУ ҮРДІСІНДЕГІ ЦИФРЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР
Логопед, дефектолог
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Артикуляциялық және тыныс алу жаттығулар кешені арқылы балалардың сөйлеу тілін дамыту
Жалпы сөйлеу тілі дамымауы бар балалармен жұмыстануға таптырмас құрал
Логопед, дефектолог
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
ЕРЕКШЕ БІЛІМ БЕРУ ҚАЖЕТТІКТЕРІ БАР БАЛАЛАРҒА АРНАЛҒАН БІЛІМ БЕРУ ҮРДІСІНДЕГІ ЦИФРЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР
Логопед, дефектолог
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
ЕРЕКШЕ БІЛІМ БЕРУ ҚАЖЕТТІКТЕРІ БАР БАЛАЛАРҒА АРНАЛҒАН БІЛІМ БЕРУ ҮРДІСІНДЕГІ ЦИФРЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР
Логопед, дефектолог
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Сөйлеудің дұрыс қалыптасуы үшін мидың бүкіл құрылымдарының сақталып, мүлтіксіз қызмет атқаруы қажет. Сөйлеудегі ең маңызды элементтер — есту, көру, моторика жүйесі. Ауызекі сөйлеу перифериялық сөйлеу аппаратының негізгі үш бөлімінің — дем алу, дауыс және артикуляция, бұлшық еттерінің үйлесімді жұмыс атқаруы нәтижесінде іске асырылады.
Сөйлеу қызметінде негізгі рөлді мидың доминантты жарты шарында (оңақайларда сол жақ, солақайларда оң жақ жарты шар) орналасқан сөйлеу — есту және сөйлеу — қимыл зоналары атқарады. Сөйлеу баланың психофизикалық жалпы дамуы процесінде қ
Логопед, дефектолог
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Еліміздің ертеңі болар жас ұрпақтың дені сау, терең білімді де саналы болғаны біз үшін ең үлкен жеңіс болары анық. Алайда өмірде дамуы нормасы әр түрлі балаларды көреміз. Көптеген балаларда тік тұрудың пайда болуы кешіктіріледі, яғни олар кейінірек басын ұстап, отыра, тұра, жүре бастайды. Ақыл-ойы бұзылған балаларда дені сау балаға тән, қоршаған әлемді білуге деген ұмтылыс жоқ, сыртқы ынталандыруға реакция төмендейді, немқұрайлылық, айқайлау, мазасыздық, ашуланшақтық және т.б. олардың ересектермен эмоционалды қарым-қатынас жасау қажеттілігі жоқ болып келеді.
Логопед, дефектолог
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Еліміздің ертеңі болар жас ұрпақтың дені сау, терең білімді де саналы болғаны біз үшін ең үлкен жеңіс болары анық. Алайда өмірде дамуы нормасы әр түрлі балаларды көреміз. Көптеген балаларда тік тұрудың пайда болуы кешіктіріледі, яғни олар кейінірек басын ұстап, отыра, тұра, жүре бастайды. Ақыл-ойы бұзылған балаларда дені сау балаға тән, қоршаған әлемді білуге деген ұмтылыс жоқ, сыртқы ынталандыруға реакция төмендейді, немқұрайлылық, айқайлау, мазасыздық, ашуланшақтық және т.б. олардың ересектермен эмоционалды қарым-қатынас жасау қажеттілігі жоқ болып келеді.
Логопед, дефектолог
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
1
2
...
7
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!

Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
