Логопед, дефектолог Мақала бойынша оқу-әдістемелік материалдар

Еліміздің барлық педагогтарының білімі мен тәжірибесін біріктіріп, білім сапасын арттыру үшін барлық педагогтардың еңбектерін осы сайтта жинадық. Сайтта 124 материал жарияланған. Сіз осының барлығын сайттан жүктеп сабағыңызға қолдана аласыз.
Барлығы: 124 материал
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған
Сертификатталған тренер жасаған
01.01.2023
17 863
13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Сенсорлы алалия дифференциалды диагностикасы
Кадирбеков Нұрдәулет Динисланбекұлы
24 Сәуір 2025
53
0
Бұл мақалада сенсорлы алалияның дифференциалдық диагностикасы жөнінде айтылады.
Логопед, дефектолог
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Психикалық дамуы тежелген мектеп жасына дейінгі балаларды байланыстырыпсөйлеуге үйретуде ертегілерді қолдану
Нағашыбай Жарқынай Жанболатқызы
15 Сәуір 2025
65
0
Мақалада психикалық даму сатысы тежелген мектеп жасына дейінгі кішкентай балалардың байланыстырып сөйлеу дағдысының теориялық аспектілері, халықтық педагогикалық, психологиялық, логопедиялық ғылыми еңбектер арқылы жасақталып, жүйеленді.
Логопед, дефектолог
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Мұғліам-дефектолог жұмысының ерекшеліктері
Бақытжанқызы Аружан
03 Сәуір 2025
104
1
Мұғліам-дефектолог жұмысының ерекшеліктері
Логопед, дефектолог
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Мектепке дейінгі ұйымдарда АСБ бар балалармен педагогикалық жұмыстың ерекшеліктері
Токсеитова Анар Куандыковна
27 Наурыз 2025
72
0
Тақырыбы: Мектепке дейінгі ұйымдарда АСБ бар балалармен педагогикалық жұмыстың ерекшеліктері
Логопед, дефектолог
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Логоритмика дегеніміз не?
Қалиоллина Айсезім Маратқызы
04 Наурыз 2025
85
0
Логоритмика туралы ақпарат берілген. Түзете-дамыту сабағында қолдануға болады.
Логопед, дефектолог
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Зейін жетіспеушілігі (СДВГ) бар балаларды әлеуметтендіру
Жұқаш Нұрлыгул
26 Ақпан 2025
80
1
Зейін жетіспеушілігі (СДВГ) бар балаларды әлеуметтендіру
Логопед, дефектолог
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Ойын арқылы балалардың танымдық қабілетін дамыту
Садырова Улмира Абдукаримовна
20 Ақпан 2025
72
3
«Ойын – бала қиялын шығармашылық ойлауға жетелейтін тәрбие құралы» дегендей, ойын – бала әрекетінің негізгі түрі. Баланың негізгі даму құралы ол ойын. Баланың танымдық қабілеті ойын арқылы дамиды. Бала ойынында да қоғамдық, ұжымдық сипат болады. Мәселен, кез-келген бала еш уақытта жалғыз ойнамайды, қатар құрбыларымен бірлесіп ойнайды, сол арқылы бір-бірімен өзара қарым-қатынаста болады. Ойын балалар үшін айналадағыны танып, білу тәсілі. Балалар ойындарының тәрбиелік маңызының жоғары бағалай келіп, А.С.Макаренко былай деп жазады: «Бала ойында қалай болса, кейін өскен соң жұмыста да көп жағынан ұқсас болады».
Логопед, дефектолог
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Ойын арқылы балалардың танымдық қабілетін дамыту
Садырова Улмира Абдукаримовна
20 Ақпан 2025
53
0
«Ойын – бала қиялын шығармашылық ойлауға жетелейтін тәрбие құралы» дегендей, ойын – бала әрекетінің негізгі түрі. Баланың негізгі даму құралы ол ойын. Баланың танымдық қабілеті ойын арқылы дамиды. Бала ойынында да қоғамдық, ұжымдық сипат болады. Мәселен, кез-келген бала еш уақытта жалғыз ойнамайды, қатар құрбыларымен бірлесіп ойнайды, сол арқылы бір-бірімен өзара қарым-қатынаста болады. Ойын балалар үшін айналадағыны танып, білу тәсілі. Балалар ойындарының тәрбиелік маңызының жоғары бағалай келіп, А.С.Макаренко былай деп жазады: «Бала ойында қалай болса, кейін өскен соң жұмыста да көп жағынан ұқсас болады».
Логопед, дефектолог
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Отбасы жағдайында ерекше білім беретін баланы түзету жұмыстары
Ұсайын Мөлдір Қалиқызы
20 Ақпан 2025
70
1
Ерекше білімді қажет ететін баланы үй жағдайында дамытуға арналған ойындар
Логопед, дефектолог
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Қарым-қатынас пен әлеуметтік өзара әрекеттестіктің бұзылысы бар балалармен дыбыс шақыру әдісін қолдану
Қалиоллина Айсезім Маратқызы
19 Ақпан 2025
68
0
Мамандарға қосымша ақпарат болады
Логопед, дефектолог
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Дидактикалық ойындар арқылы балалардың қызығушылығын арттыру
Мекемтас Ляззат Қанатбекқызы
18 Ақпан 2025
81
0
Мақалада баланы жақсы тану, жақсы түсіну үшін оны ойын кезінде бақылау керек. Бала ойын арқылы өзін толқытқан қуанышын немесе ренішін, асқақ арманын, мұрат-мүддессін бейнелесе, күні ертең сол арман қиялын өмірде жүзеге асыруға мүмкіндік алады. Сөйтіп, бүгінгі ойын, бейнелі әрекет ертеңгі шындық ақиқатқа айналатын кезі аз емес. Сондықтан да педагог бала ойынына ерекше мән беріледі .
Логопед, дефектолог
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Польза дидактических игр
Ғалымжан Мәдина Қанатқызы
17 Ақпан 2025
59
0
Польза, цель дидактических игр. Примеры дидактических игр.
Логопед, дефектолог
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
ИНКЛЮЗИЯНЫҢ БАЛАБАҚШАДАҒЫ МАҢЫЗЫ
Канапиянова Асем Жунусовна
12 Ақпан 2025
67
0
ИНКЛЮЗИЯНЫҢ БАЛАБАҚШАДАҒЫ МАҢЫЗЫ
Логопед, дефектолог
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
ЕРЕКШЕ БІЛІМ БЕРУ ҚАЖЕТТІКТЕРІ БАР БАЛАЛАРҒА АРНАЛҒАН БІЛІМ БЕРУ ҮРДІСІНДЕГІ ЦИФРЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР
Канапиянова Асем Жунусовна
12 Ақпан 2025
97
1
ЕРЕКШЕ БІЛІМ БЕРУ ҚАЖЕТТІКТЕРІ БАР БАЛАЛАРҒА АРНАЛҒАН БІЛІМ БЕРУ ҮРДІСІНДЕГІ ЦИФРЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР
Логопед, дефектолог
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Артикуляциялық және тыныс алу жаттығулар кешені арқылы балалардың сөйлеу тілін дамыту
Қалиоллина Айсезім Маратқызы
10 Ақпан 2025
126
0
Жалпы сөйлеу тілі дамымауы бар балалармен жұмыстануға таптырмас құрал
Логопед, дефектолог
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
ЕРЕКШЕ БІЛІМ БЕРУ ҚАЖЕТТІКТЕРІ БАР БАЛАЛАРҒА АРНАЛҒАН БІЛІМ БЕРУ ҮРДІСІНДЕГІ ЦИФРЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР
Канапиянова Асем Жунусовна
10 Ақпан 2025
106
1
ЕРЕКШЕ БІЛІМ БЕРУ ҚАЖЕТТІКТЕРІ БАР БАЛАЛАРҒА АРНАЛҒАН БІЛІМ БЕРУ ҮРДІСІНДЕГІ ЦИФРЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР
Логопед, дефектолог
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
ЕРЕКШЕ БІЛІМ БЕРУ ҚАЖЕТТІКТЕРІ БАР БАЛАЛАРҒА АРНАЛҒАН БІЛІМ БЕРУ ҮРДІСІНДЕГІ ЦИФРЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР
Канапиянова Асем Жунусовна
10 Ақпан 2025
79
0
ЕРЕКШЕ БІЛІМ БЕРУ ҚАЖЕТТІКТЕРІ БАР БАЛАЛАРҒА АРНАЛҒАН БІЛІМ БЕРУ ҮРДІСІНДЕГІ ЦИФРЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР
Логопед, дефектолог
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Сөйлеуінде кемістігі бар баланы ойын элементтері арқылы түзету жолдары
Әбілхаир Эльмира Исатаиқызы
09 Желтоқсан 2024
115
0
Сөйлеудің дұрыс қалыптасуы үшін мидың бүкіл құрылымдарының сақталып, мүлтіксіз қызмет атқаруы қажет. Сөйлеудегі ең маңызды элементтер — есту, көру, моторика жүйесі. Ауызекі сөйлеу перифериялық сөйлеу аппаратының негізгі үш бөлімінің — дем алу, дауыс және артикуляция, бұлшық еттерінің үйлесімді жұмыс атқаруы нәтижесінде іске асырылады. Сөйлеу қызметінде негізгі рөлді мидың доминантты жарты шарында (оңақайларда сол жақ, солақайларда оң жақ жарты шар) орналасқан сөйлеу — есту және сөйлеу — қимыл зоналары атқарады. Сөйлеу баланың психофизикалық жалпы дамуы процесінде қ
Логопед, дефектолог
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Ақыл-ой кемістігі бар баланы нейрожаттығулар көмегімен дамыту
Әлмұратова Ақерке Әлмұратқызы
09 Желтоқсан 2024
152
1
Еліміздің ертеңі болар жас ұрпақтың дені сау, терең білімді де саналы болғаны біз үшін ең үлкен жеңіс болары анық. Алайда өмірде дамуы нормасы әр түрлі балаларды көреміз. Көптеген балаларда тік тұрудың пайда болуы кешіктіріледі, яғни олар кейінірек басын ұстап, отыра, тұра, жүре бастайды. Ақыл-ойы бұзылған балаларда дені сау балаға тән, қоршаған әлемді білуге деген ұмтылыс жоқ, сыртқы ынталандыруға реакция төмендейді, немқұрайлылық, айқайлау, мазасыздық, ашуланшақтық және т.б. олардың ересектермен эмоционалды қарым-қатынас жасау қажеттілігі жоқ болып келеді.
Логопед, дефектолог
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Ақыл-ой кемістігі бар баланы нейрожаттығулар көмегімен дамыту
Әлмұратова Ақерке Әлмұратқызы, Дефектолог маманы
24 Қараша 2024
172
1
Еліміздің ертеңі болар жас ұрпақтың дені сау, терең білімді де саналы болғаны біз үшін ең үлкен жеңіс болары анық. Алайда өмірде дамуы нормасы әр түрлі балаларды көреміз. Көптеген балаларда тік тұрудың пайда болуы кешіктіріледі, яғни олар кейінірек басын ұстап, отыра, тұра, жүре бастайды. Ақыл-ойы бұзылған балаларда дені сау балаға тән, қоршаған әлемді білуге деген ұмтылыс жоқ, сыртқы ынталандыруға реакция төмендейді, немқұрайлылық, айқайлау, мазасыздық, ашуланшақтық және т.б. олардың ересектермен эмоционалды қарым-қатынас жасау қажеттілігі жоқ болып келеді.
Логопед, дефектолог
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми Республикалық
байқаулар кестесі
Портфолиоңызды толтыруға арналған ДИПЛОМДАР МЕН СЕРТИФИКАТТАР алып, санатыңызды көтеріңіз!