Мектепалды даярлық Барлық материалдар бойынша оқу-әдістемелік материалдар
Еліміздің барлық педагогтарының білімі мен тәжірибесін біріктіріп, білім сапасын арттыру үшін барлық педагогтардың еңбектерін осы сайтта жинадық. Сайтта 5741 материал жарияланған. Сіз осының барлығын сайттан жүктеп сабағыңызға қолдана аласыз.
Барлығы: 5741 материал
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Мектепке дейінгі ұйымның беретін тәрбиесінің, педагог жұмысының маңызы туралы айтылатын талапқа сай жазылған авторлық эссе
Мектепалды даярлық
Эссе, шығарма, мазмұндама
Мектепке дейінгі балалар
Үлттық құндылыққа негізделген тәрбие беру
Тақырыбы: «Ұлттық құндылыққа негізделген тәрбие беру»
Тәрбиеші: Токбергенова Майра Мауленовна Талдыбұлақ ЖББ мектебінің МДҰ mmairaaaa@mail.ru
Мақсаттары:
1. Ұлттық мәдениет пен дәстүрлерді балаларға таныстыру – Балаларға қазақ халқының ұлттық ойындары, киімдері, тағамдары, музыкасы мен әдебиеті арқылы мәдениеттің негіздерін үйрету.
2. Ұлтжандылықты тәрбиелеу – Балаларды өз халқының мәдени мұрасын құрметтеуге, оны сақтап, дамытуға ұмтылуға тәрбиелеу.
3. Балалардың жеке тұлғалық дамуын қолдау – Ұлттық құндылықтар арқылы балалардың өздігінен ойлау қабілетін, шығармашылықтарын, қоғамдық ортада өзін-өзі көрсету қабілеттерін дамыту.
4. Қазақ тілін меңгерту – Балаларды қазақ тілінде сөйлеуге, ұлттық әдебиетті оқып, түсінуге, қазақтың халық әндерін айтуға баулу.
Мектепалды даярлық
Ашық сабақ
Мектепке дейінгі балалар
МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДА ҚАРАПАЙЫМ МАТЕМАТИКАЛЫҚ ҰҒЫМДАРДЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУҒА ӘСЕР ЕТЕТІН ДИДАКТИКАЛЫҚ ОЙЫНДАР
"МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДА ҚАРАПАЙЫМ МАТЕМАТИКАЛЫҚ ҰҒЫМДАРДЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУҒА ӘСЕР ЕТЕТІН ДИДАКТИКАЛЫҚ ОЙЫНДАР" тақырыбындағы конспект балабақшада қолданылатын ойындар туралы мағлұмат береді.
Мектепалды даярлық
Конспект
Басқа
Мектепалды даярлықсыныбының(5 жастағы балалар)КҮН ТӘРТІБІ
Мектепалды даярлық
Тәлімгерлерге
Мектепке дейінгі балалар
Мектепалды даярлық сыныбының жетекшілеріне арналған
ұйымдастырылған іс-әрекет кестесі
Мектепалды даярлық
Тәлімгерлерге
Мектепке дейінгі балалар
Ұзартылған күн тобында жұмысты ұйымдастыру және жұмыс режимі.
Ұзартылған күндік топ – бұл тәрбиелік-тәрбиелік және сауықтыру міндеттерін жан-жақты шешуге үлкен мүмкіндіктері бар балаларды қоғамдық тәрбиенің бір түрі. Мектептегі ұзартылған күндік топтар бастауыш сынып оқушыларының сабақтан тыс уақытын ұйымдастырудың қажетті формасы болып табылады. Мектептегі ұзартылған күн тәрбиелік білім беру ортасын қалыптастыруға ықпал етеді.
Мектепалды даярлық
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Бастауыш сынып оқушыларына үйге берілген тапсырмаларды орындатудағы әдіс-тәсілдер
Соңғы жылдары оқу материалы мазмұнының өсуі мен күрделенуіне байланысты оқушылардың үй жұмысының көлемі де ұлғайды. Жалпы орта білім беретін мектептің жарғысында оқушылардың ақыл-ой сабақтарын ұйымдастыруға қойылатын гигиеналық және педагогикалық талаптарды есепке ала отырып, үй тапсырмалары оқушыларға оларды орындау мүмкіндіктері бойынша берілетіні айқындалған:
·*бірінші сыныпта –1 сағатқа дейін;
*·екінші сыныпта –1,5 сағатқа дейін;
*үшінші-төртінші сыныптарда –2 сағатқа дейін
Үй жұмысын орындауға мектептегі сабақтар біткеннен соң 3-4 сағаттан кейін бастаған дұрыс. Осы уақыт аралығында ол тамақтанып, тынығып, таза ауада серуендеп үлгереді.
Аса белсенді және денсаулығы әлсіз балаларға түскі ұйқы ұсынылады.
Жазбаша және ауызша тапсырмаларды кезектестіре орындау.
Мектепалды даярлық
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Бастауыш сынып оқушыларына үйге берілген тапсырмаларды орындатудағы қолданылатын әдіс-тәсілдер.
Үй жұмысын орындауға мектептегі сабақтар біткеннен соң 3-4 сағаттан кейін бастаған дұрыс. Осы уақыт аралығында ол тамақтанып, тынығып, таза ауада серуендеп үлгереді.
Аса белсенді және денсаулығы әлсіз балаларға түскі ұйқы ұсынылады.
Жазбаша және ауызша тапсырмаларды кезектестіре орындау.
Үй тапсырмасын орындауға кететін уақыт әр балаға әр түрлі болады. Дегенмен 4 сынып оқушысы үшін үй тапсырмасын орындауға 2 сағаттан көп кетпеуі керек.
Жұмыс барысында әр пән арасында 15 минуттан аспайтын үзіліс жасап тұру ұсынылады.
Мектепалды даярлық
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Мектепалды даярлау тобы балаларын ойын арқылы тәрбиелеу
Ойын - балалардың өз бетімен ерікті атқаратын іс - әрекеті, ойын арқылы адамның жан дүниесінің барлық қырлары, жүректілігі, ерік жігері қалыптасады. Ойынның, әсіресе балалардың психологиясына тигізетін әсері көп, ойын кезінде балалардың ортамен қарым- қатынасы кеңейіп, таным қабілеті өсіп, мінез-құлқы қалыптасады, ойынның сан алуандылығы балаларды достыққа, адамгершілікке, тапқырлыққа, шапшаңдыққа баулиды
Ойын арқылы баланың сөздік қоры дамып, ауызша сөйлеу машығы өзгереді, таным белсенділіктері қалыптасып, ақыл ой процесі өсіп жетіледі, түрлі адамгершілік қасиеттерді бойына сіңіреді.
Мектепалды даярлық
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Игровые элементы в процессе обучения дошкольников
В обучении детей дошкольного возраста большое место занимают игровые методы и приемы, которые поднимают у них интерес к содержанию обучения, обеспечивают связь познавательной деятельности с характерной для малышей игровой. К ним относятся дидактические игры, игры-драма тизации, подвижные игры, эпизодические игровые приемы (загадки, упражнения-имитации, игровые действия в промежут ках между выполнением других заданий).
Мектепалды даярлық
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Игровые элементы в процессе обучения дошкольников
В обучении детей дошкольного возраста большое место занимают игровые методы и приемы, которые поднимают у них интерес к содержанию обучения, обеспечивают связь познавательной деятельности с характерной для малышей игровой. К ним относятся дидактические игры, игры-драма тизации, подвижные игры, эпизодические игровые приемы (загадки, упражнения-имитации, игровые действия в промежут ках между выполнением других заданий). Игра в младшей группе может занимать основную часть занятия.
Мектепалды даярлық
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Организация ролевых игр в старшей и подготовительной группах.
Чем старше становятся дети, чем выше оказывается уровень их общего развития, тем более ценной бывает игра (особенно педагогически направляемая) для становления самодеятельных форм поведения: у детей появляется возможность самим намечать сюжет или организовывать игры с правилами (дидактические, подвижные), находить партнеров, ставить цель и выбирать средства для реализации своих замыслов.
Мектепалды даярлық
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Ықшам сабақ
Мектепалды даярлық
Семинарлар
Мектепке дейінгі балалар
Қырдың жас түлегі
Мектепалды даярлық
Ойындар, Сценарийлер
Мектепке дейінгі балалар
Теңге ілу сурет көрмесі
Мектепалды даярлық
Ойындар, Сценарийлер
Мектепке дейінгі балалар
Ашық сабақ Айналадағы әлем Дыбыс презентация
Ашық сабақ Айналадағы әлем Дыбыс презентация
Мектепалды даярлық
Презентация
Мектепке дейінгі балалар
Ашық сабақ Айналадағы әлем Дыбыс
Мектепалды даярлық
Ашық сабақ
Мектепке дейінгі балалар
Шығармашылық қабілеттерін дамыту
Мектеп жасына дейінгі балалардың шығармашылық қабілеттерін дамыту
Мектепалды даярлық
Эссе, шығарма, мазмұндама
Мектепке дейінгі балалар
Мектепке дейінгі ұйымдардағы инновациялық үдерістер
Білім беру мазмұнын жаңарту мен жаңғыртудың маңызды құралдарының бірі мектепке дейінгі ұйымдарда жүріп жатқан инновациялық үдерістер болып табылады. Заманауи мектепке дейінгі ұйым – бұл дамуға ұмтылған, жаңа мүмкіндіктерді іздеген, баланың, жанұяның, қоғамның сұраныстарын қанағаттардыруға қажетті жағдайларды жасайтын, педагогтардың шығармашылық және кәсіби жұмыстарын жағдаймен қамтамасыз ететін, заманауи талаптарға жауап беретін күрделі ағза. Демек осы мектепке дейінгі ұйымның жұмысын жандандыруда инновациялық технологиялар мен әдістердің маңызы өте жоғары. Жалпы бүгінгі күні мектепке дейінгі ұйым жұмысына инновациялық технологиялар мен әдістерді енгізу бірқатар шешуге болатын қиындықтарды туындатады. Олар жасалатын жұмыс ауқымының артуы, лауазымдық міндеттер шеңберінің кеңеюі, инновациялық технологиялар мен әдістердің жеткіліксіз ресурстық қамтамасыз етілуі, материалдық және моралдық ынталандырудың әлсіздігі, ал балалар үшін оқу жүктемесінің артуы орын алып отыр.
Мектепалды даярлық
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
«Мектеп жасына дейінгі балалардың дене шынықтыру жаттығуларын ұйымдастыру және жүргізу әдістері»
Ұсынылып отырған Мектепке дейінгі ұйымдарына арналған көмекші әдістемелік нұсқаулық. Қазіргі заман талабына сай білім беру саласындағы жаңашыл қойылатын талап та жаңашыл болатыны сөзсіз. Дене шынықтыру нұсқаушысы алдындағы басты міндет – оқытудың әдіс-тәсілдерін үнемі жетілдіріп және жаңа педагогикалық технологияларды меңгере отырып, еліміздің жарқын болашағын жасайтын білімді де білікті, бәсекеге қабілетті тұлға қалыптастыру.
Жаңа технологияларды меңгеру дене шынықтыру нұсқаушысының кәсіптік, рухани, азаматтық және басқа да көптеген адами келбетінің қалыптасуына игі әсерін тигізеді, өзін – өзі дамытып, оқу үрдісін тиімді ұйымдастыруға көмектеседі. Бүгінгі күні инновациялық әдістер мен ақпараттық технологиялар қолдану арқылы балалардың ойлау қабілетін арттырып, ізденушілігін дамытып, қызығушылығын тудыру, белсенділігін арттыру ең негізгі мақсат болып айқындалады.
Мектепалды даярлық
Авторлық бағдарлама
Мектепке дейінгі балалар
1
2
...
288
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!

Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
