Мектепалды даярлық Мақала бойынша оқу-әдістемелік материалдар
Еліміздің барлық педагогтарының білімі мен тәжірибесін біріктіріп, білім сапасын арттыру үшін барлық педагогтардың еңбектерін осы сайтта жинадық. Сайтта 269 материал жарияланған. Сіз осының барлығын сайттан жүктеп сабағыңызға қолдана аласыз.
Барлығы: 269 материал
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. Жаңа оқу жылына арналған
Мектепалды сыныбында ойын арқылы оқыту
Ойын арқылы оқыту
Мектепалды даярлық
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
ЭЛЕКТРОНДЫҚ РЕСУРСТАР АРҚЫЛЫ БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ЗЕРТТЕУШІЛІК ДАҒДЫСЫН ДАМЫТУ
Бұл мақалада бастауыш сынып оқушыларының зерттеушілік дағдыларын
дамытуда электрондық ресурстардың қолданылуының маңыздылығы қарастырылады.
Әсіресе, «Дүниетану» және «Жаратылыстану» пәндеріндегі электрондық ресурстарды
пайдалану арқылы оқушылардың зерттеу және сыни ойлау дағдыларын дамыту мақсатында
тапсырмалар жүйесі ұсынылады.
Кілт сөздер: зерттеушілік дағды, электрондық ресурстар, бастауыш сынып, сыни
ойлау, ақпараттық технологиялар, оқу үдерісі.
Мектепалды даярлық
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
"Ойын арқылы оқыту әдістері және олардың тиімділігі"
Ойын – оқу үрдісіндегі оқытудың әрі формасы, әрі әдісі.Сонымен бірге ойынды мұғалім мен оқушылардың бірлескен оқу әрекетінің өзара байланысты технологиясы ретінде қолдануға болады. Бастауыш сынып оқушыларының мектепке келгенге дейінгі негізгі әрекеті – ойын болса, оқу – тәрбие үрдісінде олар біртіндеп ойын әрекетінен оқу әрекетін орындауға бейімделуі тиіс.
Ол сабақ барысында пайдаланатын түрлі ойындар арқылы жүзеге асады.
✔ Мақсаты– Ойын арқылы оқушылардың білім-білік, сөйлеу дағдыларын қалыптастыру.
✔ Балаларды оқытудағы ойынның ерекшелігі:
Ойын барысында оқушының ой-өрісі дамиды, сөйлеу қабілеті жетіледі, қарым-қатынас жасауға үйренеді, көңіл-күйі көтеріледі, оқушы жалықпайды, сөздік қоры көбейеді.
Сабақ сапасы жақсарады, пәнге деген қызығушылығы артады, логикалық ойлай білуге ұмтылдырады, тәртіп сақтау қабілеті, есте сақтау қабілеті қалыптасады.
✔ Ойындардың сапалылығы:
Ойын барысында грамматикалық анықтамаларды, тілдік нормаларды игерту мүмкіндіктері мол болады. Сабақта мұғ
Мектепалды даярлық
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Ұлттық ойындар және олардың мектеп жасына дейінгі балалардың дене тәрбиесіндегі маңызы
Ұлттық ойындар және олардың мектеп жасына дейінгі балалардың дене тәрбиесіндегі маңызы
Мектепалды даярлық
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ СӨЗДІК ҚОРЫН ДАМЫТУ
Бұл мақалада мектеп жасына дейінгі балалардың сөздік қорын дамыту мәселесі қарастырылған. Баланың тілін дамытуда көрнекілік, ойын, көркем әдебиет және әңгімелесу әдістерінің тиімділігі баяндалады. Сондай-ақ, баланың сөздік қорын байытуда тәрбиеші мен ата-ананың өзара әрекетінің маңызы көрсетіледі.
Мектепалды даярлық
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Мектепке дейінгі ұйымда ұлттық құндылықтарды дәріптеу
Мектепке дейінгі ұйымда ұлттық құндылықтарды дәріптеу
Мектепалды даярлық
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
«Внедрение игровой методики для развития математических представлений у детей дошкольного возраста: апробация программы»
В статье рассматривается процесс апробации авторской программы, направленной на развитие математических представлений у дошкольников посредством игровой методики. Подчеркивается важность игры как эффективного средства формирования начальных математических навыков, таких как счёт, сравнение, классификация и пространственное ориентирование. Представлены результаты апробации, подтверждающие положительное влияние программы на уровень математического развития детей, а также рекомендации по применению игровых технологий в дошкольном образовании.
Ключевые слова: математические представления, дошкольники, игровая методика, апробация программы, развитие детей, счёт, классификация, пространственное мышление, дошкольное образование
Мектепалды даярлық
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
мектепке дейінгі мекемеде ұлттық ойынжар
Ұлттық тәрбие – халықтың рухани тірегі. Оны мектепке дейінгі білім беруде тиімді қолдану – жас ұрпақтың болашағына салынған алтын көпір. Балабақшадағы әрбір сабақ, әрбір ойын, әрбір іс-шара ұлттық мазмұнға толы болса, ол бала жүрегіне мейірім, санасына рух, өміріне бағыт береді.
Мектепалды даярлық
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Бала тәрбиесі-ұлт тәрбиесі
Бала тәрбиесі-ұлт тәрбиесі
Мектепалды даярлық
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
«Волшебный мир эмоций: программа развития эмоционального интеллекта детей старшего дошкольного возраста» (Авторская программа прикладного курса). Тема урока: «Умею слушать - понимаю чувства» (для учащихся предшкольного обучения, 17 часа в год)»
Занятие направлено на формирование у детей старшего дошкольного возраста навыков активного слушания и понимания эмоционального состояния другого человека на основе мимики, интонации и невербальных сигналов. Через игровые упражнения, парную работу и творческие задания дети учатся распознавать и выражать чувства, развивают эмпатию, внимание к собеседнику, а также способность к сотрудничеству. Используемые методы способствуют эмоциональному развитию ребёнка, формируют умение «слышать сердцем» и понимать настроение другого даже без слов.
Мектепалды даярлық
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Роль программы «Волшебный мир эмоций» в подготовке детей к школе: развитие эмоционально-волевой сферы
В статье рассматривается значимость развития эмоционально-волевой сферы у детей старшего дошкольного возраста как одного из ключевых факторов успешной подготовки к обучению в школе. Представлена авторская программа «Волшебный мир эмоций», направленная на формирование у дошкольников осознанного отношения к собственным эмоциям, развитие эмпатии, произвольности поведения и навыков саморегуляции. Раскрываются цели, структура и основные модули программы. Приведены результаты апробации, свидетельствующие о положительном влиянии программы на готовность детей к школе, в том числе на развитие устойчивости к стрессу, навыков взаимодействия со сверстниками и взрослыми, способности к контролю и выражению эмоций социально приемлемым способом.
Мектепалды даярлық
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Менің педагогикалық ұстанымым.
Ұстаз еңбегінің жемісі,шәкіртінің жеңісі.
Мектепалды даярлық
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Мектепке дейінгі балаларды адамгершілікке тәрбиелеу
Мектепке дейінгі балаларды адамгершілікке тәрбиелеу жолдары, әдістемелері толық әрі түсінікті жазылған
Мектепалды даярлық
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Мектеп жасына дейінгі балалардың шығармашылық қабілетін қалыптастыру жолдары
Мектеп жасына дейінгі балалардың шығармашылық қабілетін қалыптастыру жолдары толық түсіндірілген
Мектепалды даярлық
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
СЮЖЕТТІК – РОЛЬДІК ОЙЫН БАЛАНЫ ДАМЫТУДЫҢ БАСТЫ СЕБЕБІ
Баланың ойында алатын орны оның пасивтілігінің дәрежесін анықтамайды.
Мектепке дейінгі шақта, балалардың құрбыларымен өзара іс - әрекет процесінде дамып отырған өзін таныту қажеттігі құрдастар тобындағы барлық балалар үшін маңызды орынға талаптануынан көрініп отырады. Талаптану әлеуметтік белсенділіктің табиғи түрі жеке адамның дұрыс дамуының шарты болып есептеледі. Алайда, бұл құбылыс сырттай көріне бермейді, өйткені бала маңызды орынға талаптануын көбінесе аса бір ерекше, өзі үшін қолайлы жағдайларда ғана дарыққа шығарады.
Мектепалды даярлық
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ БАСТЫ ІС-ӘРЕКЕТІ – ОЙЫН
Ойын мектеп жасына дейінгі баланың жеке басының дамуына игі ықпал ететін жетекші, басты құбылыстың бірі деуге болады. Бала ойын арқылы өзінің күш – жігерін жаттықтырады, қоршаған орта мен құбылыстардың ақиқат сырын ұғынып, еңбек дағдысына үйрене бастайды. Былайша айтқанда болашақ қайраткерлердің тәрбие жолы, тәлімдік өнегесі ойыннан бастап өрбиді
Мектепалды даярлық
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Ұзартылған күн тобында жұмысты ұйымдастыру және жұмыс режимі.
Ұзартылған күндік топ – бұл тәрбиелік-тәрбиелік және сауықтыру міндеттерін жан-жақты шешуге үлкен мүмкіндіктері бар балаларды қоғамдық тәрбиенің бір түрі. Мектептегі ұзартылған күндік топтар бастауыш сынып оқушыларының сабақтан тыс уақытын ұйымдастырудың қажетті формасы болып табылады. Мектептегі ұзартылған күн тәрбиелік білім беру ортасын қалыптастыруға ықпал етеді.
Мектепалды даярлық
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Бастауыш сынып оқушыларына үйге берілген тапсырмаларды орындатудағы әдіс-тәсілдер
Соңғы жылдары оқу материалы мазмұнының өсуі мен күрделенуіне байланысты оқушылардың үй жұмысының көлемі де ұлғайды. Жалпы орта білім беретін мектептің жарғысында оқушылардың ақыл-ой сабақтарын ұйымдастыруға қойылатын гигиеналық және педагогикалық талаптарды есепке ала отырып, үй тапсырмалары оқушыларға оларды орындау мүмкіндіктері бойынша берілетіні айқындалған:
·*бірінші сыныпта –1 сағатқа дейін;
*·екінші сыныпта –1,5 сағатқа дейін;
*үшінші-төртінші сыныптарда –2 сағатқа дейін
Үй жұмысын орындауға мектептегі сабақтар біткеннен соң 3-4 сағаттан кейін бастаған дұрыс. Осы уақыт аралығында ол тамақтанып, тынығып, таза ауада серуендеп үлгереді.
Аса белсенді және денсаулығы әлсіз балаларға түскі ұйқы ұсынылады.
Жазбаша және ауызша тапсырмаларды кезектестіре орындау.
Мектепалды даярлық
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Бастауыш сынып оқушыларына үйге берілген тапсырмаларды орындатудағы қолданылатын әдіс-тәсілдер.
Үй жұмысын орындауға мектептегі сабақтар біткеннен соң 3-4 сағаттан кейін бастаған дұрыс. Осы уақыт аралығында ол тамақтанып, тынығып, таза ауада серуендеп үлгереді.
Аса белсенді және денсаулығы әлсіз балаларға түскі ұйқы ұсынылады.
Жазбаша және ауызша тапсырмаларды кезектестіре орындау.
Үй тапсырмасын орындауға кететін уақыт әр балаға әр түрлі болады. Дегенмен 4 сынып оқушысы үшін үй тапсырмасын орындауға 2 сағаттан көп кетпеуі керек.
Жұмыс барысында әр пән арасында 15 минуттан аспайтын үзіліс жасап тұру ұсынылады.
Мектепалды даярлық
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Мектепалды даярлау тобы балаларын ойын арқылы тәрбиелеу
Ойын - балалардың өз бетімен ерікті атқаратын іс - әрекеті, ойын арқылы адамның жан дүниесінің барлық қырлары, жүректілігі, ерік жігері қалыптасады. Ойынның, әсіресе балалардың психологиясына тигізетін әсері көп, ойын кезінде балалардың ортамен қарым- қатынасы кеңейіп, таным қабілеті өсіп, мінез-құлқы қалыптасады, ойынның сан алуандылығы балаларды достыққа, адамгершілікке, тапқырлыққа, шапшаңдыққа баулиды
Ойын арқылы баланың сөздік қоры дамып, ауызша сөйлеу машығы өзгереді, таным белсенділіктері қалыптасып, ақыл ой процесі өсіп жетіледі, түрлі адамгершілік қасиеттерді бойына сіңіреді.
Мектепалды даярлық
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
1
2
...
14
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!

Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!

