Оқу ісінің меңгерушісі Ашық сабақ бойынша оқу-әдістемелік материалдар
Еліміздің барлық педагогтарының білімі мен тәжірибесін біріктіріп, білім сапасын арттыру үшін барлық педагогтардың еңбектерін осы сайтта жинадық. Сайтта 28 материал жарияланған. Сіз осының барлығын сайттан жүктеп сабағыңызға қолдана аласыз.
Барлығы: 28 материал
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. Жаңа оқу жылына арналған
60-жылдаpдың басында КСРО-ның жалпы экономикалық жағдайы туралы
Оқу ісінің меңгерушісі
Ашық сабақ
Мектепке дейінгі балалар
Тәуелсәздік кезеңіндегі демографиялық ахуал
Оқу ісінің меңгерушісі
Ашық сабақ
Мектепке дейінгі балалар
макала
Оқу ісінің меңгерушісі
Ашық сабақ
Мектепке дейінгі балалар
макала
Оқу ісінің меңгерушісі
Ашық сабақ
Мектепке дейінгі балалар
макала
Оқу ісінің меңгерушісі
Ашық сабақ
Мектепке дейінгі балалар
Мектептегі білім беру сапасын арттыру
Мектептегі білім беру сапасын арттыру үшін ең алдымен мұғалім біліктілігі жеткілікті дәрежеде өсіп, кәсіби шеберлік шыңына талпынған тұлға иесі болуы тиіс. Шәкірт қабілетін жан-жақты дамытып, шығармашылығын, ізденімпаздығын ұштай білу үшін ұстаз өзі шығармашыл тұлға болуы тиіс деп ойлаймын. Демек, бүгінгі заман мұғалімі қазіргі қоғамдық-әлеуметтік талаптарға жауап беретін, жан-жақты дамуын ұйымдастыра алатын және ата-аналармен, жұртшылықпен ынтымақтастық орнатуға икемді тұлға болуы тиіс.
Оқу ісінің меңгерушісі
Ашық сабақ
Мектепке дейінгі балалар
МАРШРУТНАЯ КАРТА НА УРОКАХ ИСТОРИИ КАК ИНСТРУМЕНТ РАЗВИТИЯ ФУНКЦИОНАЛЬНОЙ ГРАМОТНОСТИ УЧЕНИКОВ
В настоящее время во всем мире признается, что образование весьма важно для экономического роста и благополучия граждан. Образование является наиболее эффективной и долгосрочной стратегией, обеспечивающей конкурентоспособность стран. Основным аспектом изменения содержания образования в мире является умение учащихся применять полученные знания в жизни. История как учебный предмет также является частью этого процесса. Основной путь формирования национального сознания – историческое образование. Оно систематически реализуется в школах, вузах. Поэтому особенно необходимо понимать важность преподавания истории. История – это, по сути, основной источник воспитания патриотизма у поколения.
Оқу ісінің меңгерушісі
Ашық сабақ
Мектепке дейінгі балалар
Эффективности методы и приемы обучения на уроках истории Казахстана
Ни для кого, ни секрет, что системе школьного исторического образования в настоящее время происходят большие перемены: изменяется парадигма, идет поиск новых приоритетов, расширяется вариативность исторических курсов, форм и методик обучения.
Оқу ісінің меңгерушісі
Ашық сабақ
Мектепке дейінгі балалар
Мемлекеттік рәміздердің халықтың өзіндік табиғатына, болмысына,қоғамдық құрылыстарына тән тарихы бағзы заманнан бастау алады. Ендеше рәміздердің әрқайсына тоқтала кетсек. Елтаңбаларды зерттеумен ғылымда геральдика (елтаңбатану) ғылымы болса, ал зерттеуші адамын геральдистер деп атайды. Бұл тақырыпта ХVІ ғасырда арнайы еңбектер шығып көптеген мағұлматтар кездеседі. Ал ғылыми саланың негізін қалаушы француз Менестрэ болып саналып, 1650 жылы елтаңбатану мәселелеріне арналған тұңғыш іргелі еңбек жазып шығарды. Тарихта сол сияқты Коломбилер, Варенн және Ансельм сияқты бірнеше рәмізтанушылардың есімі тарихта құрметпен аталады. Елтаңба билік нышаны ретінде тулардың, жалаулардың, мөрлердің және ақшаның құрамдас бөлшектері ретінде пайдаланылады.
Оқу ісінің меңгерушісі
Ашық сабақ
Мектепке дейінгі балалар
"...Ахмет қазақ ұлтына жанын аямай қызмет қылды… халықтың арын іздеп, өзінің ойға алған ісі үшін бір басын бәйгеге тікті" деп жазған екен Сәкен Сейфуллин.
Оқу ісінің меңгерушісі
Ашық сабақ
Мектепке дейінгі балалар
Қазақстандағы басшылар туралы
Оқу ісінің меңгерушісі
Ашық сабақ
Мектепке дейінгі балалар
Мақала: Белгісіз Алаш қайраткері- Әбдіхамид Жүндібаев (1893-1924 жж.)
Белгісіз Алаш қайраткері- Әбдіхамид Жүндібаев (1893-1924 жж.)
Оқу ісінің меңгерушісі
Ашық сабақ
Мектепке дейінгі балалар
Формы и методы стимулирования труда заключенных
В годы существования исправительно-трудовых лагерей руководители ОГПУ–НКВД-МВД СССР значительное внимание уделяли повышению производительности труда заключенных. Для этой цели они использовали метод их стимулирования, в частности применяли поощрительные меры к лагерному контингенту. Исправительно-Трудовой Кодекс 1924 года [1]являясь важным нормативно-правовым документом, регламентирующим деятельность исправительно-трудовых лагерей охарактеризовал стимулирование заключенных, как прогрессивный метод в системе ГУЛАГа.
Деятельность исправительно-трудовых лагерей регулировалась не Исправительно-Трудовым Кодексом РСФСР 1924 года, а "Положением об исправительно-трудовых лагерей ОГПУ" [2] утвержденным Советом Народных Комиссаров СССР 7 апреля 1930 года, инструкциями и приказами ОГПУ - НКВД - МВД СССР.
Оқу ісінің меңгерушісі
Ашық сабақ
Мектепке дейінгі балалар
Участие высококвалифицированных заключенных специалистов исправительно-трудовых лагерей в рационализаторской работе
Важным направлением в деятельности ГУЛАГа ОГПУ - НКВД - МВД СССР в 30-е-50-е годы ХХ века было участие заключенных в рационализаторской работе в научно-исследовательских учреждениях. В годы образования ГУЛАГа эта работа находилось только на начальной стадии. Как свидетельствуют архивные документы, в 40-е годы прошлого столетия руководители исправительно-трудовых лагерей стали уделять внимание на изобретательскую и рационализаторскую работу.
В исследуемые годы изобретательская и рационализаторская работы проводились в основном в тех лагерях, где имелись научно-исследовательские подразделения и крупные научные учреждения. Так, например, руководствуясь приказом заместителя начальника ГУЛАГа № 0360 от 27.07.1940г., начальник управления Карагандинского исправительно-трудового лагеря организовал в Карлаге НКВД Бюро по изобретательской и рационализаторской работе (БРИЗ) под председательством заместителя начальника управления Т.Катериненко, также его членами были назначены 4 специалиста [
Оқу ісінің меңгерушісі
Ашық сабақ
Мектепке дейінгі балалар
Тарих біздің өткеніміз бен бүгініміз!
Тарих ол біздің өткеніміз бен бүгініміз екені бәрімізге хақ. Тарихты білу-сонау өткен замандағы маңызды оқиғаларды, сол кезеңдегі адамдардың өмір-тіршілігін оқып-үйрену. Адамзаттың дамуы барысында жинақтаған мәдени жетістіктерімен, айтулы тұлғалардың жарқын істерімен танысу
Оқу ісінің меңгерушісі
Ашық сабақ
Мектепке дейінгі балалар
Қазақтың біртуар азаматы, Алаш қайраткерлерінің бірі, ұлт жанашыры, мәлім де беймәлім Райымжан Мәрсеков туралы жазылған.
Оқу ісінің меңгерушісі
Ашық сабақ
Мектепке дейінгі балалар
Қазақстанның экологиялық мәселелері
Жаңа тарихи зерттеулер мен архив құжаттары негізінде кеңестік Қазақстанның әлеуметтік-экономикалық дамуының экологиялық мәселенің туындауына алып келген қайшылықтар мен қиындықтардың мәні мен мазмұнын ашып көрсетіп, шешу жолдарын қарастырады.
Қазақстан тарихы
Ашық сабақ
Барлық сыныптар
Ұлттық рухты асқақтататын – елдiк сана. Елдiк сана – ұлттық идеологияның өзегi. Елдік сана ұлттық рухтың көрсеткіші. Елдік сана биік болса ана тiлi жат идеологияны таратушы құралға айналмай, өзiнiң дiттеген мақсатына жетедi. Елдік сана мен мемлекетшілдік сана егіз ұғымдар. Рухани тамырлар негізінде мемлекетшілдік сана тамырын тереңге жаяды. Мемлекетшілдік санаға жол ашатын тұлға бойындағы ұлттық рух.
Оқу ісінің меңгерушісі
Ашық сабақ
Мектепке дейінгі балалар
Ботай мәдениеті туралы қосымша ақпарат
Оқу ісінің меңгерушісі
Ашық сабақ
Мектепке дейінгі балалар
Бұл файлда қосымша көрсетілген
Оқу ісінің меңгерушісі
Ашық сабақ
Мектепке дейінгі балалар
1
2
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!

Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!

