Оқу ісінің меңгерушісі Мақала бойынша оқу-әдістемелік материалдар
Еліміздің барлық педагогтарының білімі мен тәжірибесін біріктіріп, білім сапасын арттыру үшін барлық педагогтардың еңбектерін осы сайтта жинадық. Сайтта 93 материал жарияланған. Сіз осының барлығын сайттан жүктеп сабағыңызға қолдана аласыз.
Барлығы: 93 материал
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. Жаңа оқу жылына арналған
Арман-жанның оты
Арманның шегі жоқ
Оқу ісінің меңгерушісі
Мақала
11 сынып
ДАРЫНДЫЛЫҚТЫ ДАМЫТЫП, ҮЛГЕРІМІ ТӨМЕН ОҚУШЫЛАРДЫ КӨШ ІЛГЕРІЛЕТУДЕ ҚАТЕЛІКТЕРГЕ БОЙ АЛДЫРМАЙЫҚ...
Бұл мақалада ерекше білім беруді қажет ететін балаларға білім беру барысында ескеруге тиіс ерекшеліктер туралы жан – жақты жазылған. Мүмкіндігі шектеулі жандармен дұрыс қарым – қатынас орнатудың маңызы кеңінен талқыланады. Қолайлы орта құру, оқу жетістігіне оң ықпал етудің ұстаз тарапынан ұстанатын қағидасы зерттелген
Оқу ісінің меңгерушісі
Мақала
Барлық сыныптар
Жасанды интелектіні мұғалімдердің пайдалануы
Қазіргі заманда жасанды интеллект (ЖИ) білім беру саласында маңызды құралға айналып келеді. Мұғалімдер оны оқыту процесін жеңілдету, жеке оқыту тәсілдерін қолдану және әкімшілік жұмыстарды автоматтандыру үшін пайдалана алады.
1. Жасанды интеллекттің білім беру жүйесіндегі маңызы
ЖИ білім беру процесін жаңғыртуға көмектесетін технологиялардың бірі болып табылады. Ол оқу сапасын арттырып, мұғалімдерге тиімді жұмыс істеуге мүмкіндік береді.
2. Мұғалімдер жасанды интеллектті қалай пайдалана алады?
2.1. Оқытуды жекелендіру
Оқу ісінің меңгерушісі
Мақала
Барлық сыныптар
Ұстаз мақала
Баяндама Ұстаз туралы
Оқу ісінің меңгерушісі
Мақала
Басқа
Менің шағын отанымның символы
М. Құраловтың өмірінен мағлұматтар
Оқу ісінің меңгерушісі
Мақала
Барлық сыныптар
Жалпы оқу сапасын қалай жақсатуға болады? деген мәселе күн тәртібінен түсіп көрген жоқ. Өзекті тақырыптың өміршең болуы күнделікті іс тәжірибеде көрінеді.
Оқу ісінің меңгерушісі
Мақала
Басқа
Мақала. «Үш Б» авторлық бағдарламасының бастауыш сынып оқушыларын ұлттық және отбасылық құндылықтар негізінде тәрбиелеудегі тиімділігі.
Мақала. «Үш Б» авторлық бағдарламасының бастауыш сынып оқушыларын ұлттық және отбасылық құндылықтар негізінде тәрбиелеудегі тиімділігі"
Оқу ісінің меңгерушісі
Мақала
Барлық сыныптар
Оқу тәрбие процесіндегі педагогикалық мониторинг жүйесін жетілдіру
Оқу тәрбие процесіндегі педагогикалық мониторинг жүйесін жетілдіру
Оқу ісінің меңгерушісі
Мақала
Барлық сыныптар
Орыс және Қоқан биліктері арасындағы текетірес
Оқу ісінің меңгерушісі
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Тәуелсіз Қазақстанның бүгіні мен ертеңі
Оқу ісінің меңгерушісі
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
19 ғасырдығ аяғы 20 ғасырдың басындағы отаршылдық билік
Оқу ісінің меңгерушісі
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Тapиx жәнe қoғaмтaнy caбaқтapындa oқyшылapының фyнкциoнaлдық cayaттылықтapын қaлыптacтыpy тeтiктepiн зepдeлey apқылы oқытyдың oзық тexнoлoгиялapын тиiмдi пaйдaлaнып, caпaлы бiлiм бepy, өмipгe бeйiм тұлғa қaлыптacтыpy. Cын тұpғыcынaн oйлayды дaмытyды тapиx пәнiн oқытyдa қoлдaнy жәнe oл apқылы oқyшы бiлiмiн тepeңдeтiп, oқyшының caбaқты шығapмaшылық iздeнicпeн мeңгepyiнe ceптiгiн тигiзeтiндiгiн дәлeлдey.
Оқу ісінің меңгерушісі
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
1. 9 «А» тарих пәні мұғалімі Е. Жолдыбаевтың «Қазақстан тарихы» пәні бойынша барлық жұмыстарды қаламмен тексерген. Жеке мәліметтерді шифрлеген, оқушылардың жұмыстарының көшірмелерін дайындаған. Коммисия құрамы 1 оқушының «жоғары» бағаланған жұмысын, 1 оқушының «төмен» бағаланған жұмысын және 1 оқушының «қиындық туғызған» бағаланған жұмысын тексеріп,төмендегідей қорытынды жасады:
Оқу ісінің меңгерушісі
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Еліміздің шайқастар датасы
Оқу ісінің меңгерушісі
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Қазақстан тарихы пәні бойынша ТЖБ барлық тоқсан 9сынып
Оқу ісінің меңгерушісі
Мақала
10 сынып
карталар схемалар
Оқу ісінің меңгерушісі
Мақала
1 сынып
«Ұстаздың биігі ойлана қарасаң биіктей береді, үңіле қарасаң тереңдей береді, қол созсаң қарсы алдыңда, айналсаң артыңда тұрғандай» — деп Сократ айтқандай Егеменді еліміздің алдыңғы қатарлы отыз мемлекеттің қатарына қосылуға табандылықпен жылжу саясаты қоғамымыздың барлық саласында түбегейлі өзгерістер енгізіп, жаңа талаптар қойылып отыр.
Оқу ісінің меңгерушісі
Мақала
Барлық сыныптар
Адам баласы осынау жарық дүниеге шыр етіп келіп, көзін ашқаннан соң - ақ «өмір» атты алып әлемнің титтей бір бөлшегі болып саналады.
Алғаш тәй - тәй басқан бүлдіршін уақыт өте келе мектеп табалдырығын аттайды, ұстаздары мен аяулы мектебінен ізгілік пен жақсылықтың алғашқы әліпбиін үйренеді.
Есейе келе үлкен өмірге араласып, оңы мен солын айыруға талаптанады. Осы уақыттар ішінде көкірек көзі бар адамның «Мен кіммін?» деген сауал қоятыны анық.
Бізді қоршаған әлем біздің өзімізден, өмірге деген көзқарасымыздан басталады деп ойлаймын.
Әлем дегеніміз не?
Әлемді өзгерту дегенді қалай түсінуге болады?
Мен әлемді өзгерте аламын ба?
Менің өз ойымша, әр адамның өзінің ішкі әлемі болады. Ішкі әлем дегеніміз - ішкі жан дүниең, ішкі пайымдауың, ішкі өзіндік көзқарасың.
Ақ пен қараның, күн мен түннің қарама - қарсылығы сияқты адамның ішкі дүниесінде де нәпсі мен қанағат, адалдық пен арамдық, жақсылық пен жамандықтың күресі, тайталасы жүріп тұратын сияқты.
Оқу ісінің меңгерушісі
Мақала
11 сынып
Лондон олимпиадасынан бері үш жыл өтсе де сол кездегі Қазақстан спортшыларының жарқын жеңісі әлі көз алдымызда. Тарихымызда бұрын соңды болмаған жетістікке жеткен еліміздің спортшылары 200 мемлекеттің арасында 12-орын алғанда бөркін аспанға атпаған жанкүйер жоқ шығар, сірә?! Содан бері біраз уақыт өтті. Лондонда бүкіл әлемді таң қалдырған спортшыларымызға жаңа тапсырма жүктелді. Енді сол Тұманды Альбионда жеткен жетістігімізден төмендемей, келесі жылы өтетін Рио олимпиадасында табысымызды еселей түсу қажет.
Оқу ісінің меңгерушісі
Мақала
11 сынып
Қазіргі таңдағы мектептерде жүзеге асырылып жатқан бағалау стратегиясын зерделеп, критериалды бағалаудың жаңа жүйесі туралы түсінік беру. Критериалды бағалау бұл білім алушылардың оқу жетістіктері мен оқу-танымдық құзыреттілігін қалыптастыруға ықпал ететін, білім беру мақсаттары мен мазмұнына сәйкес келетін, үдерістің барлық қатысушыларына алдын-ала белгілі, нақты анықталған, ұжымдық дамыған критерийлермен салыстыруға негізделген үдеріс.
Оқу ісінің меңгерушісі
Мақала
Басқа
1
2
...
5
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!

Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!

