Психология Авторлық бағдарлама бойынша оқу-әдістемелік материалдар
Еліміздің барлық педагогтарының білімі мен тәжірибесін біріктіріп, білім сапасын арттыру үшін барлық педагогтардың еңбектерін осы сайтта жинадық. Сайтта 8 материал жарияланған. Сіз осының барлығын сайттан жүктеп сабағыңызға қолдана аласыз.
Барлығы: 8 материал
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. Жаңа оқу жылына арналған
Ерекше білім алуға қажеттілігі бар балалардың танымдық қабілеттерін дамыту жолдары
Ерекше білімді қажет ететін балаларға білім беру еліміздің басты
міндеттерінің бірі болып табылады. Біз əр балаға, оның қажеттіліктері
мен өзге де жағдайларына тəуелсіз өз əлеуетін толық жүзеге асыруға,
қоғамға пайдасын тигізуге, сонымен қатар оның толыққанды мүшесі
болуына мүмкіндік беруіміз қажет
Ерекше білімді қажет ететін балаларды оқытуда заманауи педгогикалық
əдіс- тəсілдерді қолдану, шығармашылық қабілетін дамыту, ойын арқылы
ақыл-ойды қалыптастыру жəне өз алдына жеке тұлға ретінде
қалыптастырудың маңызы зор. Ерекше білімді қажет ететін балаларды
ойдағыдай əлеуметтенуі үшін бірқатар біліліктілік қабілетін қалыптастыру
қажет. Оқытудың əдіс-тəсілдерін үнемі жетілдіріп отыру жəне қазіргі
заманғы педагогикалық, инновациялық технологияларды меңгере
отырып сабақ жүргізу қажет. Ерекше білімді қажет ететін балаларды
дамыту өз-өзіне сенім артады, өзін-өзі бағалай білуге, қоршаған ортасына
сүйіспеншілікпен қарауына жол ашады. Ерекше білімді қажет ететін
балалар ерекшелігі шаршағыштығымен,
Психология
Авторлық бағдарлама
Мектепке дейінгі балалар
«Танымдық ойындар арқылы баланың ой-өрісін дамыту»
Ойын дегеніміз – жаттығу, ол арқылы бала өмірге әзірленеді. Ойын – балалардың оқуға, еңбекке деген белсенділігін арттырудағы басты құрал. Жас баланың өмірді тануы, еңбекке қатынасы, психологиялық ерекшеліктері осы ойын үстінде қалыптасады. Ойын арқылы баланың дене құрылысы жетіліп, өзі жасаған қимылына сенімі артады. Баланың бойында ойлау, тапқырлық, ұйымдастырушылық, шыдамдылық, белсенділік қасиеттер қалыптасады. Бала ойын ойнағанда өмірде көрген-білгенін өзіне ұнаған адамның іс-әрекетіне еліктеп отырып бейнелейді. Ойын барысында балалардың айналадағы дүние жайында мағлұматтары кеңейіп, таным белсенділігі арта түседі.
Психология
Авторлық бағдарлама
Мектепке дейінгі балалар
Педагог психолог мамандарына
Психология
Авторлық бағдарлама
Мектепке дейінгі балалар
Педагог-психологтарға ата-аналармен жұмыс барысында қолдануына болады
Психология
Авторлық бағдарлама
Мектепке дейінгі балалар
Балабақша тәрбиенушілерінің үйде болуына байланысты ата-анаға көмек
Психология
Авторлық бағдарлама
Мектепке дейінгі балалар
1. Педагогтар арасында қарым-қатынасты нығайту, жағымсыз көңіл-күйден арылу, күш-қуат жинау, өзін-өзі тану, құрметтеу, өзін еркін сезінуге көмектесу.
2. Жеке тұлғаның рухани өсуіне психологиялық жағдай жасай отырып, адамгершілік, сыйластық, әдептілік, шынайылық, адалдық құндылықтарын
ұсынуға көмектесу.
3. Қатысушылардың өз ойларын ашық жеткізіп, бір-бірінің пікірін құрметтеуге, сеніммен қарауға бейімдеу.
Психология
Авторлық бағдарлама
Мектепке дейінгі балалар
Педагогтардың бойындағы жағымды қасиеттерді тануға, жағымсыз қасиеттерді жоюға ықпал ету. Адам бойындағы сыртқы және ішкі қысымдарды түсіріп, мазасыздық сезімдерін жою. Педагогтардың арасындағы өзара қарым-қатынасты нығайту.
Психология
Авторлық бағдарлама
Мектепке дейінгі балалар
Педагог-психологтың əдістемелік құралына жазылған пікір үлгісі
Психология
Авторлық бағдарлама
Мектепке дейінгі балалар
1
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!

Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!

