Технология Мақала бойынша оқу-әдістемелік материалдар
Еліміздің барлық педагогтарының білімі мен тәжірибесін біріктіріп, білім сапасын арттыру үшін барлық педагогтардың еңбектерін осы сайтта жинадық. Сайтта 28 материал жарияланған. Сіз осының барлығын сайттан жүктеп сабағыңызға қолдана аласыз.
Барлығы: 28 материал
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. Жаңа оқу жылына арналған
Тігін өндірісіндегі технологиялық процестер мен инновациялық әдістер
Тігін өндірісіндегі технологиялық процестер мен инновациялық әдістер
Технология
Мақала
6 сынып
«Көркем еңбек» пәнін оқытудың инновациялық тәсілдері: теория мен тәжірибе.
«Көркем еңбек» пәнін оқытудың инновациялық тәсілдері: теория мен тәжірибе.
Технология
Мақала
6 сынып
Қазақ халқының ұлттық қолөнері
"Қазақ халқының ұлттық қолөнері" тақырыбындағы мақала
Технология
Мақала
6 сынып
Қазақ халқының ұлттық қолөнері
"Қазақ халқының ұлттық қолөнері" тақырыбында қысқаша мақала
Технология
Мақала
6 сынып
Көркем еңбек пәнінде оқытудың жаңа әдіс-тәсілдері арқылы оқушыларды шығармашылыққа баулу. Әдістеме-нұсқаулық
Барлық оқушылардың қатысып отырғанына көз жеткізу үшін сұрақ қою тəсілі сабақтың бағытына жəне қарқынына сəйкес келетін жолдармен жүзеге асырылуы тиіс. Шебер ойластырылған, өңделген жəне мақсатқа бағдарланған ашық жəне жабық сұрақтарды қолдана отырып, қабілеті жағынан əртүрлі оқушылардың пікірталасқа қатысып отырғанына көз жеткізуге болады, түсініктеме беруін сұрап, оқушылардың жауап берудің алдында ойлануына уақыт беру керек, оқушылардың жауаптарын мұқият тыңдап, олардың білімін дамыту үшін сындарлы əрекет ету, оқушыларға қозғау салып, ойлануына түрткі болу.
Технология
Мақала
6 сынып
«Көркем еңбек пәнінде оқытудың жаңа әдіс-тәсілдері арқылы оқушыларды шығармашылыққа баулу»
Авторлық бағдарлама балаларда көркемдік-шығармашылық әрекетінің құрылымдау, бейнелеу, сәндеу түрлері іске асырылатынын ұлттық мәдениетті, дүниетанымды, қоршаған ортаны тану дағдыларын жетілдіру,
Технология
Мақала
6 сынып
Андатпа
Автор мақала шеңберінде оқушының шығармашылық қабілетін дамыту өнертапқыштыққа апаратын жол деп баяндайды. Алдымен танымдық қызығушылықты дамыту аясында шәкірттерін қалдықтан жаңа зат жасауға бағыт беріп, бағыттаушы рөлін атқарған. Әр аяқталған жұмыс соңында оқушыларды саралауға үйреткен. Сабақ барысында мақсатқа сай берілген тапсырмаларды топпен, жұппен, жеке жұмыс жасау арқылы өнертапқыштыққа баулыған. Оңтайлы тәжірибесінде жаңа технологияны тиімді қолдана білгені анық көрінеді. Сонымен қатар сабақта ойын арқылы оқушының логикалық қабілетін, белсенділігін, қызығушылығын арттырады. Өнертапқыштыққа бағытталған ойын барысында ізденімпаздығы, коммуникативті құзыреттілігін артады, шығармашылық қабілеті дамиды. Сабақ оқушының ақыл-ойына күш түсірмей, ойын түрінде өткізіледі деп ой түйеді. Бұл пән еңбекке, ізденімпаздыққа үйретеді деп оңтайлы тәжірибесімен бөліседі.
Түйін сөздер: шығармашылық, өнертапқыштық, әдіс-тәсілдер, оңтайлы тәжірибе, қолөнер.
Технология
Мақала
6 сынып
Сценарий дайындау
ашық сабақ тақырыбы Сценарий дайындау
Технология
Мақала
6 сынып
Казактын өшпес кол өнер салт дәстүрлери туралы тусиниктемелер.Казактын салт.дастурлері.турмыс тіршілігы жайлы.казак әйелдерінің шеберлігі жайлы айтылады.ұмыт болган киіз басу.жун бояу .текемет басу туралы айтылады.
Технология
Мақала
6 сынып
Қоғамдық тамақтану орындарында ,қазақ халқымен әлем халықтарының мәдениетіндегі дастархан басында өзін ұстау ережелерін салыстыру және сипаттау.
Технология
Мақала
6 сынып
Көркем еңбек сабағында оқушылардың сыни ойлау дағдыларын қалыптастырудың бірнеше әдістері көрсетілген.
Технология
Мақала
6 сынып
Благодаря расположению близ гор, Алматы знаменит разветвленной и насыщенной гидрографической сетью, общая протяженность русел составляет более 200 км. Немаловажную роль в формировании рек играют не только ледники, но и осадки: ярко выраженные времена года, жаркое лето и таяние ледников или весеннее таяние снега — реки Алматы постоянно подпитываются. Основных “водных артерий” у города три: Малая Алматинка в восточной части, Большая Алматинка в западной части города и Есентай (Весновка) — в центральной.
Технология
Мақала
6 сынып
Мультимедиа (Multimedia) - компьютерде дыбысты, ақпаратты, тұрақты және қозғалыстағы бейнелерді біріктіріп көрсету үшін жинақталған компьютерлік технология. Ол ақпаратты кешенді түрде бейнелеуді — мәліметтерді мәтіндік, графикалық, бейне-, аудио- және мультипликациялық түрде шығаруды — жүзеге асырады. Мәтін, түрлі-түсті графика, дыбыс, сөз бен кескін синтезін жасап, ақпараттың өте көлемді мөлшерін жадында сақтап, диалогтық түрде жұмыс істейді. Мультимедиа элементтерімен еркін интерактивті түрде қатынас құруға, дыбыспен сүйемелденетін бейнекөріністерді компьютер экранында көрсетуге, тыңдауға толық мүмкіндік бар. Мультимедиалық программалар сөйлейтін энциклопедиядан бастап, бейнеклиптік мәліметтер базасын жасау жұмыстарын толық қамти алады. [1]
Технология
Мақала
6 сынып
Көркем еңбек пәнінің мұғалімдеріне
Технология
Мақала
6 сынып
Технология пәнін оқытуда – еңбек етудің алғышарттарын үйрену арқылы оқушыны жек тұлға ретінде тәрбиелеу мақсаты көзделеді. Осы мақсатты жүзеге асыру барысында, оқушыларға берілетін тәлім - тәрбие үрдісін жетілдіру, жұмыс мәдениетін, адамдар арасындағы адамгершілік қарым – қатынастарды жаңарту, еңбек біліктілігін қалыптастыру арқылы еңбекке өнімділігін арттыруға ынталандыру міндеттерін мұғалімге жіктейді. Жас ұрпақты қоғамдық өмірге, отбасындағы қызметке, кәсіпке даярлау, үнемі өзгеріп отыратын әлемде өмір сүретіні туралы түсінікті қалыптастыруды міндеттейді.
Технология
Мақала
6 сынып
Оқушыларға
Технология
Мақала
6 сынып
Оқушыларға
Технология
Мақала
6 сынып
Көркем еңбек пәні мұғалімдеріне сабақта кейбір тәсілдерді қолдануға көмектеседі
Технология
Мақала
6 сынып
Көркем еңбек пәні мұғалімдеріне арналған қысқа мерзімді жоспар
Технология
Мақала
6 сынып
Көркем еңбек пәні мұғалімдеріне арналған қысқа мерзімді жоспар
Технология
Мақала
6 сынып
1
2
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!

Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!

