Әдістемелік бірлестік жетекшілері Мақала бойынша оқу-әдістемелік материалдар
Еліміздің барлық педагогтарының білімі мен тәжірибесін біріктіріп, білім сапасын арттыру үшін барлық педагогтардың еңбектерін осы сайтта жинадық. Сайтта 22 материал жарияланған. Сіз осының барлығын сайттан жүктеп сабағыңызға қолдана аласыз.
Барлығы: 22 материал
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. Жаңа оқу жылына арналған
Баланың ұлттық құндылықтар негізінде тәрбиеленуі
Тақырыбы: Баланың ұлттық құндылықтар негізінде тәрбиеленуі
Кіріспе
Қай халықтың болсын ең қымбат қазынасы – оның ұлттық құндылықтары. Ұрпаққа рухани байлық, адамгершілік пен отансүйгіштік сезімді дарыту – әрбір тәрбиешінің басты міндеті. Мектепке дейінгі жастағы балалар ұлттық тәрбиені қабылдауға бейім келеді. Сондықтан да балабақшада тәрбиеленушілерді халықтың салт-дәстүрі, әдет-ғұрпы, ұлттық ойындары арқылы тәрбиелеу – болашаққа жасалған маңызды қадам.
Қазақстан Республикасының «Білім туралы» заңында да білім беру мазмұны ұлттық құндылықтар негізінде құрылуы тиіс екендігі атап көрсетілген. Бұл – ұрпақтың бойына отансүйгіштік рухын, елжандылық қасиеттерді сіңірудің кепілі.
Әдістемелік бірлестік жетекшілері
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Сөйлеу мәдениетін қалыптастыру
Тіл мәдениетінің басты талаптарының бірі – сөздердің дұрыс айтылуы мен дұрыс жазылуы. Жалпы, тіл өнеріне, шешендік өнерге, дұрыс сөйлеу, дұрыс оқу өнеріне үйрететін орынның ең негіздерінің бірі – мектеп. Мектептегі оқытушының сөйлеу тілінде сөз бен сөз тіркесін, сөйлемді дұрыс қалыптастыра білуі үшін , ой тиянақтылығы, үні, интонациясы, т.б. сөйлеу тілінің сапасын арттыруы қажет. Керісінше, оқытушы тілінен кездесетін кемшіліктердің бірі – сөз арасында жиі кездесетін: жаңағы, яки, яғни, және, мінекей, жалпы, маған, ия, мәселен, әлгі, т.б. қыстырма сөздердің қайталануы. Оқушы ондай жағдайда сабақ тыңдамай «жаңағы» деген сөзін оқытушы бірнеше рет айтты деп санап отырады. Бұл әрине тыңдаушыны мезі ететіні анық. Өзара қарым-қатынас барысында оқытушы тілінде кездесетін кемшіліктер және мыналар: - диалект, жаргон, кейбір қолданыста жоқ, әдеби нормаға жатпайтын сөздерді жиі қолдану;
Әдістемелік бірлестік жетекшілері
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Әлеуметтік жұмыс 1курс сессия жауаптары
Сессия жауап ағылшын
Әдістемелік бірлестік жетекшілері
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Қазақ халқының мәдениеті туралы жалпы мәлімет
Әдістемелік бірлестік жетекшілері
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Балаларға арналған жырлы өлендер жинағы мол. Кел балалар оқылық оқығанды көңілге ықыласпен тоқылық, қазақ халық әдебиетінің іргетасын қалаушы. жалпы толық түп нұсұасы мағаналы ойға қонымды ,,,,, келешекке кемел біліммен балалаор,арнал,ан өлен болдары жаттау. Ыбырай Алтынсарин қазақ балалар әдебиетінің ірге тасын қалаушы ақын. Қазақ халық әдебиетінде алар орны ерекше. Балабақшада балаларға тақпақтарды жаттатуда женіл. Ыбырай бабамыз балалар әдебиетінің атасы, ьвпллллллллллллллллллллллллллллллллллллллллллллллллллллл
Әдістемелік бірлестік жетекшілері
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Мектепке дейінгі балаларға тәрбие мен білім беру жұмыстарын ұйымдастыруда олардың сөйлеу, тілін дамыту, байланыстырып сөйлеу мәдениетін жетілдіруге, құрастыра сөйлеуге, сөздік қорының молаюына баса көңіл бөлген жөн. Сәбилердің дүниетанымын кеңейтіп, ойын өрістетіп, тіл байлығын жетілдіруде көркем әдебиеттің алатын орны ерекше. Балабақшада балаларды дұрыс сөйлей білу мәдениетіне айнала қоршаған ортамен, сондай-ақ көркем әдебиетпен теңестіру арқылы жүзеге асыруға болады. Әрбір ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінде дидактикалық ойындарды қолдану арқылы балалардың қиялын шарықтатып, ойлау қабілетін ұштауға болады.
Әдістемелік бірлестік жетекшілері
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Мектепке дейінгі балаларға тәрбие мен білім беру жұмыстарын ұйымдастыруда олардың сөйлеу, тілін дамыту, байланыстырып сөйлеу мәдениетін жетілдіруге, құрастыра сөйлеуге, сөздік қорының молаюына баса көңіл бөлген жөн. Сәбилердің дүниетанымын кеңейтіп, ойын өрістетіп, тіл байлығын жетілдіруде көркем әдебиеттің алатын орны ерекше. Балабақшада балаларды дұрыс сөйлей білу мәдениетіне айнала қоршаған ортамен, сондай-ақ көркем әдебиетпен теңестіру арқылы жүзеге асыруға болады. Әрбір ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінде дидактикалық ойындарды қолдану арқылы балалардың қиялын шарықтатып, ойлау қабілетін ұштауға болады.
Әдістемелік бірлестік жетекшілері
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Мектепке дейінгі балаларға тәрбие мен білім беру жұмыстарын ұйымдастыруда олардың сөйлеу, тілін дамыту, байланыстырып сөйлеу мәдениетін жетілдіруге, құрастыра сөйлеуге, сөздік қорының молаюына баса көңіл бөлген жөн. Сәбилердің дүниетанымын кеңейтіп, ойын өрістетіп, тіл байлығын жетілдіруде көркем әдебиеттің алатын орны ерекше. Балабақшада балаларды дұрыс сөйлей білу мәдениетіне айнала қоршаған ортамен, сондай-ақ көркем әдебиетпен теңестіру арқылы жүзеге асыруға болады. Әрбір ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінде дидактикалық ойындарды қолдану арқылы балалардың қиялын шарықтатып, ойлау қабілетін ұштауға болады.
Әдістемелік бірлестік жетекшілері
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Семинардың өткізілу ерекшелігі туралы айтылған
Әдістемелік бірлестік жетекшілері
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Семинардың өткізілу ерекшелігі туралы айтылған
Әдістемелік бірлестік жетекшілері
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Семинардың өткізілу ерекшелігі туралы айтылған
Әдістемелік бірлестік жетекшілері
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Отбасыға деген сүйіспеншілікке, сыйластыққа тәрбиелеу туралы түсініктерін қалыптастыру.
Әдістемелік бірлестік жетекшілері
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Балабақшаға
Әдістемелік бірлестік жетекшілері
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Балабақшаға
Әдістемелік бірлестік жетекшілері
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Балабақшаға
Әдістемелік бірлестік жетекшілері
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Тәрбиешілерге
Әдістемелік бірлестік жетекшілері
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
БІЛІМ БЕРУДІҢ ЖАҢА МАЗМҰНЫНА СӘЙКЕС БАСТАУЫШ МЕКТЕПТЕГІ САБАҚ ҚҰРЫЛЫМЫНЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
Әдістемелік бірлестік жетекшілері
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Балалардың жыл бойы алған білімдерін тиянақтап, іс-әрекет дағдыларын меңгерту. 10 көлемінде сандық есептеуге үйретуді жалғастыру. Сандарды тура және кері санау. Қосу-алу мысалдарын көбірек орындау. Гелметриялық пішіндер арқылы кеңістікте заттың орналасу тәртібін дұрыс ажырату (оң жақ, сол жақ, ортасында, жоғарыда, төменде). Тақпақтарды, санамақтарды, жаттау арқылы балалардың тіл байлыған молайту. Алған білімдерін,логикалық және шығармашылық ойлау қабілетін одан әрі дамыту. Ізденімпаздыққа тәрбиелеу.
Әдістемелік бірлестік жетекшілері
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Тәрбиешілерге.әдіскерлерге көмегңн тигізеді деген ойдамын
Әдістемелік бірлестік жетекшілері
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Бала өмірін ұйымдастырудағы ойынның рөлі
Әдістемелік бірлестік жетекшілері
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
1
2
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!

Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!

