Бастауыш сынып Авторлық бағдарлама бойынша оқу-әдістемелік материалдар
Еліміздің барлық педагогтарының білімі мен тәжірибесін біріктіріп, білім сапасын арттыру үшін барлық педагогтардың еңбектерін осы сайтта жинадық. Сайтта 112 материал жарияланған. Сіз осының барлығын сайттан жүктеп сабағыңызға қолдана аласыз.
Барлығы: 112 материал
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. Жаңа оқу жылына арналған
Ойын мен шығармашылық арқылы бастауыш сынып оқушыларын математикалық ойлауға баулу» (бастауыш сыныптарға арналған тапсырмалар)
Түсінік хат
Қазіргі таңда білім беру жүйесі оқушының тек дайын білімді меңгеруші
емес, өздігінен ойлай алатын, ізденетін, шығармашылық тұрғыда шешім
қабылдайтын тұлға ретінде қалыптасуын көздейді. Осы тұрғыдан алғанда
бастауыш сыныптағы математика пәні – оқушының логикалық ойлауын,
танымдық белсенділігін, зейінін, ерік-жігерін дамытуға зор мүмкіндік
беретін негізгі пәндердің бірі.
Алайда соңғы жылдары балалардың математикаға қызығушылығының
төмендеуі, есеп шығару процесін жаттанды тәсілмен орындауға бейімделуі
сияқты проблемалар байқалады. Бұл жағдай оқытудың дәстүрлі әдістерін
қайта қарауды және оқушылардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып,
ойын элементтерін енгізуді қажет етеді.
Ойын – баланың табиғи әрекеті. Ол арқылы бала қоршаған орта
заңдылықтарын үйреніп, өз тәжірибесін кеңейтеді. Сондықтан математика
сабағында ойын элементтерін пайдалану оқушының пәнге деген
қызығушылығын арттырып қана қоймай, олардың логикалық ойлауын,
тапқырлығын, дербестігін дамытады.
Сонымен қатар шығармаш
Бастауыш сынып
Авторлық бағдарлама
3 сынып
Природа как живой организм: формирование экологического мышления»
ВВЕДЕНИЕ
Современное общество всё отчетливее осознаёт необходимость
формирования экологической культуры с раннего возраста. Рост техногенной
нагрузки, изменение климата, сокращение биоразнообразия и ухудшение
состояния природных экосистем требуют не только научных решений, но и
устойчивого изменения мировоззрения подрастающего поколения. Именно
поэтому в начальной школе важно закладывать основы экологического
мышления, помогая детям увидеть природу как целостный живой организм, в
котором всё взаимосвязано и взаимообусловлено. Осознание этой
взаимозависимости формирует у учащихся чувство ответственности за
собственные действия и понимание того, что забота о природе является
неотъемлемой частью заботы о жизни в целом.
Предлагаемое учебно-методическое пособие разработано с учетом
возрастных особенностей четвероклассников и направлено на пробуждение
эмоционального отклика, любознательности и стремления к познанию
окружающего мира. Материалы пособия основаны на принципах
деятельностного под
Бастауыш сынып
Авторлық бағдарлама
3 сынып
Жәндәктер әлмінің пайдасы
«Жәндіктер әлемінің пайдасы» элективті курсы – бастауыш сынып оқушыларына жәндіктердің табиғаттағы маңызды рөлін таныстыруға арналған бағдарлама. Курста оқушылар жәндіктердің адам өміріне және экожүйеге тигізетін пайдасын ғылыми-танымдық деңгейде меңгереді. Түрлі жәндіктерді бақылап, олардың топырақ құнарлығын арттыру, тозаңдандыру, табиғатты тазарту сияқты қызметтерін тәжірибе арқылы зерттейді. Өз ойларын дәлелдеп айтуға, зерттеушілік дағдыларын дамытуға үйренеді. Бағдарлама оқушылардың экологиялық мәдениетін қалыптастыруға, табиғатқа жанашырлықпен қарауға бағытталған.
Бастауыш сынып
Авторлық бағдарлама
3 сынып
Оқуға құштарлықты арттыру: бастауыш мектепте кітап оқу дағдысы» Оралханов
Бастауыш мектеп – баланың жеке тұлғалық қалыптасуы мен танымдық
дамуының ең алғашқы сатысы. Осы кезеңде оқушының оқу мəдениетін,
танымдық қызығушылығын, ізденімпаздығын жəне өз ойын еркін жеткізе білу
қабілетін дамыту ерекше маңызға ие. Оқуға деген қызығушылықтың іргетасы
осы жаста қаланады. Ал кітап оқу – баланың рухани əлемін байытып, ой-өрісін
кеңейтетін, тілдік қорын дамытатын ең тиімді құралдардың бірі.
Қазіргі таңда балалардың кітап оқуға қызығушылығының төмендеуі, ақпаратты
жеңіл қабылдауға бейімделуі жəне гаджеттерге тəуелділігі оқырман
мəдениетінің қалыптасуына кедергі келтіруде. Осыған орай, бастауыш сынып
оқушыларында кітап оқу дағдысын мақсатты түрде қалыптастыру мен дамыту –
заман талабы.
«Кітап оқу дағдысын қалыптастыру» атты авторлық бағдарлама осы өзекті
мəселені шешуге бағытталған. Бағдарламада оқушылардың оқу сауаттылығын
арттыру, мəтінді түсіну, талдау, өз ой-пікірін білдіру, оқылған шығармадан алған
əсерін жеткізу дағдылары кешенді түрде қарастырылған. Бағдарлама оқ
Бастауыш сынып
Авторлық бағдарлама
3 сынып
«Оқуға құштарлықты арттыру: бастауыш мектепте кітап оқу дағдысы»
Бастауыш мектеп – баланың жеке тұлғалық қалыптасуы мен танымдық
дамуының ең алғашқы сатысы. Осы кезеңде оқушының оқу мəдениетін,
танымдық қызығушылығын, ізденімпаздығын жəне өз ойын еркін жеткізе білу
қабілетін дамыту ерекше маңызға ие. Оқуға деген қызығушылықтың іргетасы
осы жаста қаланады. Ал кітап оқу – баланың рухани əлемін байытып, ой-өрісін
кеңейтетін, тілдік қорын дамытатын ең тиімді құралдардың бірі.
Қазіргі таңда балалардың кітап оқуға қызығушылығының төмендеуі, ақпаратты
жеңіл қабылдауға бейімделуі жəне гаджеттерге тəуелділігі оқырман
мəдениетінің қалыптасуына кедергі келтіруде. Осыған орай, бастауыш сынып
оқушыларында кітап оқу дағдысын мақсатты түрде қалыптастыру мен дамыту –
заман талабы.
«Кітап оқу дағдысын қалыптастыру» атты авторлық бағдарлама осы өзекті
мəселені шешуге бағытталған. Бағдарламада оқушылардың оқу сауаттылығын
арттыру, мəтінді түсіну, талдау, өз ой-пікірін білдіру, оқылған шығармадан алған
əсерін жеткізу дағдылары кешенді түрде қарастырылған. Бағдарлама оқ
Бастауыш сынып
Авторлық бағдарлама
3 сынып
Авторлық жұмыс: Әр мәтін - бір сабақ
«Әр мәтін – бір сабақ» вариативті курсы 3-сынып оқушыларына аптасына 1 сағат, жылына 34 сағат жүктемемен ұсынылады. Бағдарлама оқушылардың оқу, жазу, сөйлеу дағдыларын жетілдіріп, мәтін арқылы функционалдық және оқу сауаттылығын арттыруға бағытталған. Мәтіндер мазмұны балалардың жас ерекшелігіне сай таңдалып, танымдық және тәрбиелік маңызы бар. Курстың мақсаты – оқушылардың мәтінді түсіну, негізгі ойды анықтау, өз ойын жеткізу, сөздік
Бастауыш сынып
Авторлық бағдарлама
3 сынып
МӘТІНДІ ТАЛДАУ АРҚЫЛЫ ОҚУ САУАТТЫЛЫҒЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
Оқу сауаттылығының бастапқы дамуы бастауыш мектеп білімінің негізгі тіректерінің бірін құрайды. Қазіргі уақытта мектептегі білім берудің осы деңгейінде оқу мазмұны мен процесінің өзгеруіне байланысты бастапқы оқу сауаттылығының дамуы да түбегейлі өзгерістерге ұшырады. Бұл трансформация өткен ғасырдың тоқсаныншы жылдарында басталды. Оның негізгі қағидасы – бастапқы оқу мен жазуға сауатты көзқарас. Сауатты тәсіл арқылы біз білім берудің өзектілігіне, үйренілген дағдыларды күнделікті қарапайым жағдайларда практикалық қолдануға және оқу мен жазуды оңтайлы дамыту үшін ішкі мотивацияның маңыздылығына назар аударамыз.
Бастауыш сынып
Авторлық бағдарлама
3 сынып
Авторская программа прикладного курса обучения по развитию математической грамотности «Математика в жизни» для учащихся начальной школы (3 класс)
Программа «Математика в жизни» предназначена для учащихся начальных классов и реализуется в рамках внеурочной деятельности. Основная цель программы - показать учащимся практическую значимость математических знаний и умений через знакомство с жизненными ситуациями, в которых математика применяется ежедневно.
Программа построена на деятельностном и практико-ориентированном подходе, способствует формированию у младших школьников интереса к предмету, развитию логического и критического мышления, а также коммуникативных и исследовательских навыков. Ученики учатся применять арифметические действия, работать с измерениями, анализировать информацию, строить простейшие графики и диаграммы, планировать бюджет, маршруты, распорядок дня, а также решать реальные задачи из повседневной жизни.
Бастауыш сынып
Авторлық бағдарлама
3 сынып
«АДАЛ АЗАМАТ» БІРТҰТАС ТӘРБИЕ БАҒДАРЛАМАСЫ
«АДАЛ АЗАМАТ» БІРТҰТАС ТӘРБИЕ БАҒДАРЛАМАСЫ
Бастауыш сынып
Авторлық бағдарлама
3 сынып
"Оқушылардың сөздік қорын байытуға арналған ойындар жүйесі Softskills негізінде"
Мақалада қазіргі білім берудегі оқушы белсенділігін арттыру қажеттілігі негізделіп, дәстүрлі оқыту әдістерінің шектеулері көрсетіледі. Ұсынылған бағдарлама геймификация (ойындық оқыту) мен коммуникативтік-тәжірибелік тәсілдерге негізделген.
Бағдарламаның негізгі мазмұны үш модульден тұрады: лексикалық-семантикалық, контексттік-коммуникативтік және креативті-топтық. Бұл модульдер оқушыларға сөздерді жаттап алудан гөрі, оны топпен жұмыс істеу, пікірталас жүргізу және шығармашылық жобалар арқылы белсенді қолдануға мүмкіндік береді.
Бастауыш сынып
Авторлық бағдарлама
3 сынып
"Бастауыш сыныпта есеп шығаруға үйрету жолдары"
Бастауыш сыныпта есеп шығаруды үйрету әдістемелік құралы оқушылардың ойлау қабілетін дамытуға, есепті талдап, дұрыс шешім табуға үйретуге бағытталған. Құралда мұғалімдерге арналған әдістемелік нұсқаулар, үлгі есептер мен практикалық тапсырмалар берілген. Ол мұғалімдерге сабақ жүргізуді жеңілдетіп, оқушылардың математикалық сауаттылығын арттыруға көмектеседі.
Бастауыш сынып
Авторлық бағдарлама
3 сынып
«Развитие интереса к математике в начальных классах через двигательно- ритмические методы обучения» (Данная программа предназначена для учащихся 3 класса.)
В условиях современных требований к качеству образования
особое внимание уделяется формированию устойчивого
познавательного интереса у младших школьников. Начальная школа
— это этап, на котором закладываются основы мышления, учебной
мотивации, познавательной активности. Особенно актуальной
становится проблема повышения интереса к точным наукам, в
частности, к математике, которая традиционно считается сложной для
восприятия дисциплиной. Именно на этом этапе у многих учащихся
формируется отношение к предмету, которое может сохраняться на
протяжении всего учебного пути. Поэтому перед учителем начальных
классов стоит задача не только обучить математике, но и сделать её
привлекательной, увлекательной и доступной.
Одним из эффективных путей достижения этой цели является
использование двигательно-ритмических методов обучения,
которые основаны на интеграции физической активности с учебной
деятельностью. Такие методы способствуют не только лучшему
усвоению материала, но и развивают внимание, па
Бастауыш сынып
Авторлық бағдарлама
3 сынып
Бастауыш сынып оқушылары үшін нейрондық желілер арқылы интерактивті ойындар жасау» Логикалық және шығармашылық ойлауды дамыту үшін ойын элементтерін құру.
Түсінік хат
Қазіргі заманда ақпараттық технологиялар қоғам өмірінің барлық саласына еніп отыр. Әсіресе білім беру жүйесінде жаңа цифрлық құралдар мен әдістерді қолдану ерекше қарқынмен дамып келеді. Соның ішінде нейрондық желілер негізінде жасалған интерактивті ойындар бастауыш сынып оқушыларының оқу процесін жеңілдетіп қана қоймай, олардың ойлау қабілеттерін дамытуға, шығармашылық белсенділігін арттыруға мүмкіндік береді.
Бастауыш мектеп кезеңі – баланың тұлғалық қалыптасуының ең маңызды сатысы. Осы кезеңде оқушының ойлау, қиялдау, есте сақтау және логикалық байланыстар орнату қабілеттері қарқынды дамиды. Сондықтан білім беруді дәстүрлі әдістермен шектемей, жаңа инновациялық тәсілдерді енгізу қажеттілігі туындайды. Осы тұрғыдан алғанда нейрондық желілер арқылы құрастырылған ойындар ерекше маңызға ие.
Интерактивті ойындар оқушыға оқу материалын қызықты әрі қолжетімді түрде меңгеруге жағдай жасайды. Балаларға тән ойынға деген қызығушылықты дұрыс пайдалана отырып, біз білім беру процесі
Бастауыш сынып
Авторлық бағдарлама
3 сынып
Эмоциялық интелектіні тіл сабағында дамытуға бағытталған әдістер ( 3-сынып оқушыларына арналған)
Жалпы сипаттама. «Эмоциялық интелектіні тіл сабағында дамытуға бағытталған әдістер» атты бағдарлама оқу жоспарының вариативті бөлігінің оқу бағдарламалары және элективті курстарды әзірлеу және әдістемелік қамтамасыз ету барысында барлық деңгейдегі мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарды басшылыққа ала отырып, «Оқу жоспарының вариативті бөлігінің оқу бағдарламалары және элективті курстарды сараптамадан өткізу және оларды жаңартылған білім беру мазмұны аясында әдістемелік қамтамасыз ету» туралы ереже ҚР-ң 2007 жылғы 27 шілдедегі №319-ІІІ «Білім туралы» Заңына (06.05.2020 жылы енгізілген толықтырулар мен өзгертулер негізінде) сәйкес әзірленді. Бағдарлама мазмұнына аптасына 1 сағат, жылына 34 сағат жүктеме берілген.
Бағдарламаның мақсаты:
3-сынып оқушыларының тілдік дағдыларын дамыту барысында эмоциялық интеллектіні қалыптастыру және оны оқу-тәрбие үдерісінде тиімді пайдалану арқылы баланың тұлғалық, әлеуметтік, коммуникативтік қабілеттерін үйлесімді дамыту.
Бағдарламаның міндеттері:
1
Бастауыш сынып
Авторлық бағдарлама
3 сынып
Бастауыш білім беру деңгейіндегі математика пəнін оқыту ерекшеліктері»
Қазіргі таңда əлемдік білім беру кеңістігінің басты талабы – білім алушының
функционалдық сауаттылығын қалыптастыру. Бастауыш сынып оқушыларына
функционалдық, соның ішінде математикалық сауаттылықты ерте кезеңнен
дамыту – олардың өмірлік құзыреттіліктерін қалыптастырудың негізі болып
табылады. Математиканы тек пəн ретінде емес, ойлау, талдау, шешім қабылдау,
логикалық пайымдау құралы ретінде түсіне білу – ХХІ ғасыр адамының
маңызды дағдысы.
Осы тұрғыдан алғанда, ұсынылып отырған бағдарлама бастауыш буындағы
оқушылардың математика пəніне деген қызығушылығын оятып, логикалық
ойлауын дамыта отырып, математикалық сауаттылығын арттыруда өзекті
болып табылады.
Бағдарламаның мақсаты:
• Бастауыш сынып оқушыларының математикалық білім, білік,
дағдыларын жетілдіру арқылы математикалық жəне логикалық
сауаттылығын қалыптастыру;
• Практикалық есептерді, логикалық тапсырмаларды шешу арқылы
танымдық қабілеттерін, шығармашылық ойлауын дамыту.
Бағдарламаның міндеттері:
• Оқушылардың логикалық, сыни ойл
Бастауыш сынып
Авторлық бағдарлама
3 сынып
Бастауыш буында математика пәнінен функционалдық сауаттылықты дамытуға арналған тапсырмалар ( 3 сынып оқушыларына арналған)
Қазіргі таңда білім беру жүйесінде функционалдық сауаттылықтың маңызы ерекше. Әсіресе бастауыш сыныптарда математика пәні арқылы оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту - болашақта олардың өз бетінше шешім қабылдауы, проблемаларды шешу қабілетін арттыру үшін маңызды. Бұл оқушылардың тек теориялық білімдерін ғана емес, сонымен қатар олардың өмірде кездесетін нақты жағдайларда қолдана білу дағдыларын дамытуға бағытталған.Функционалдық сауаттылық – бұл адамның күнделікті өмірде кездесетін түрлі мәселелерді шешу үшін алған білімдерін қолдана білу қабілеті. Ол тек оқулықтағы тапсырмаларға жауап беру ғана емес, реальды өмірде кездесетін міндеттерді шешу үшін логикалық ойлау, талдау жасау және ақпаратты дұрыс пайдалану дағдыларын қамтиды.Бастауыш сыныптарда математиканы оқытуда бұл дағдыларды дамыту аса маңызды. Себебі бастауыш кезеңде алған білім оқушының алдағы уақытта келесі сыныптарда және өмірде тап болатын қиындықтарды жеңуге негіз қалайды.Математика пәні оқушылардың логикалық ойл
Бастауыш сынып
Авторлық бағдарлама
3 сынып
Бастауыш буында математика пәнінен функционалдық сауаттылықты дамытуға арналған тапсырмалар ( 3 сынып оөушыларына арналған)й
Қазіргі таңда білім беру жүйесінде функционалдық сауаттылықтың маңызы ерекше. Әсіресе бастауыш сыныптарда математика пәні арқылы оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту - болашақта олардың өз бетінше шешім қабылдауы, проблемаларды шешу қабілетін арттыру үшін маңызды. Бұл оқушылардың тек теориялық білімдерін ғана емес, сонымен қатар олардың өмірде кездесетін нақты жағдайларда қолдана білу дағдыларын дамытуға бағытталған.Функционалдық сауаттылық – бұл адамның күнделікті өмірде кездесетін түрлі мәселелерді шешу үшін алған білімдерін қолдана білу қабілеті. Ол тек оқулықтағы тапсырмаларға жауап беру ғана емес, реальды өмірде кездесетін міндеттерді шешу үшін логикалық ойлау, талдау жасау және ақпаратты дұрыс пайдалану дағдыларын қамтиды.Бастауыш сыныптарда математиканы оқытуда бұл дағдыларды дамыту аса маңызды. Себебі бастауыш кезеңде алған білім оқушының алдағы уақытта келесі сыныптарда және өмірде тап болатын қиындықтарды жеңуге негіз қалайды.Математика пәні оқушылардың логикалық ойл
Бастауыш сынып
Авторлық бағдарлама
3 сынып
Сауалмана
Бастауыш сынып оқушыларының бағалау дербестігін қалыптастыру мақсатында сауалнама
Бастауыш сынып
Авторлық бағдарлама
3 сынып
Математика сабағында оқушыларды өз бетiмен жұмыс жасату жолдары
Сапалы бiлiм, саналы тәрбие алған жастарымыз егемендi елiмiздiң ертеңiн баянды етiп, қоғамымыздың әлеуметтiк-экономикалық, рухани адамгершiлiк тұрғыда дамуына үлес қоса алады. Сондықтан бастауыш сыныптан берiлген бiлiм мен iс-әрекет тәсiлдерiн бағалау өлшемдерiн қамтитын қоғамдық және ұжымдық тәрбие тағылымдарын игерiп қана қоймай, оны әрi қарай өзiнiң белседi, мақсатты iс-әрекетiмен сабақтастыру үшiн күнделiктi оқу үрдiсiнде бағдар алып отырғанда ғана нәтижеге қол жеткiзе алады.
Бастауыш сынып
Авторлық бағдарлама
3 сынып
Бастауыш буында математика пəнінен функционалдық сауаттылықты дамытуға арналған тапсырмалар
Қазіргі таңда білім беру жүйесінде функционалдық сауаттылықтың маңызы ерекше. Əсіресе бастауыш сыныптарда математика пəні арқылы оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту - болашақта олардың өз бетінше шешім қабылдауы, проблемаларды шешу қабілетін арттыру үшін маңызды. Бұл оқушылардың тек теориялық білімдерін ғана емес, сонымен қатар олардың өмірде кездесетін нақты жағдайларда қолдана білу дағдыларын дамытуға бағытталған.Функционалдық сауаттылық – бұл адамның күнделікті өмірде кездесетін түрлі мəселелерді шешу үшін алған білімдерін қолдана білу қабілеті. Ол тек оқулықтағы тапсырмаларға жауап беру ғана емес, реальды өмірде кездесетін міндеттерді шешу үшін логикалық ойлау, талдау жасау жəне ақпаратты дұрыс пайдалану дағдыларын қамтиды.Бастауыш сыныптарда математиканы оқытуда бұл дағдыларды дамыту аса маңызды. Себебі бастауыш кезеңде алған білім оқушының алдағы уақытта келесі сыныптарда жəне өмірде тап болатын қиындықтарды жеңуге негіз қалайды.Математика пəні оқушылардың логикалық ойл
Бастауыш сынып
Авторлық бағдарлама
3 сынып
1
2
...
6
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!

Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!

