Биология Авторлық бағдарлама бойынша оқу-әдістемелік материалдар
Еліміздің барлық педагогтарының білімі мен тәжірибесін біріктіріп, білім сапасын арттыру үшін барлық педагогтардың еңбектерін осы сайтта жинадық. Сайтта 31 материал жарияланған. Сіз осының барлығын сайттан жүктеп сабағыңызға қолдана аласыз.
Барлығы: 31 материал
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. Жаңа оқу жылына арналған
Жасанды интеллект және геномдық зерттеулер
Қазіргі таңда геномдық зерттеулер – медицина мен биотехнологияның болашағы. ЖИ көмегімен ДНҚ-ны талдау, генетикалық ауруларды болжау, мутацияларды анықтау және жаңа препараттарды әзірлеу мүмкіндігі артып отыр.
Оқушылардың білімін өмірмен байланыстыра алмауы, ғылыми деректерді талдау дағдысының төмендігі – қазіргі білім беру жүйесіндегі негізгі қиындықтардың бірі.
Халықаралық зерттеулер (PISA, TIMSS) функционалдық сауаттылық пен деректерді талдау қабілетіне басымдық береді, ал бұл бағыттағы білім ЖИ мен геномика тақырыптарымен тығыз байланысты.
ЖИ мен геномдық зерттеулерді мектепте пәнаралық негізде (биология + информатика) оқыту оқушыларға болашақ мамандық таңдауда бағыт береді, ғылымға деген қызығушылығын арттырады
Биология
Авторлық бағдарлама
10 сынып
Липидтердің құрылымдық компоненттері. Майлардың химиялық құрылысы мен қызметтері
Тақырыбы: Липидтердің құрылымдық компоненттері. Майлардың химиялық құрылысы мен қызметтері
Оқу мақсаты: 10.4.1.3 - майлардың химиялық құрылысы мен қызметтерін сипаттау
Сабақ мақсаты
- Майлардың химиялық құрылысын түсіндіру;
- Липидтердің құрылымдық компоненттерін анықтау;
- Майлардың қызметтерін жіктеу.
Бағалау критерийлері
✓ Майлардың құрамындағы глицерин мен май қышқылдарын дұрыс анықтайды
✓ Липидтердің кемінде 3 қызметін түсіндіреді
✓ Мамандыққа байланысты мысал келтіреді
Күтілетін нәтиже
• Оқушылар майлардың құрылымы, түрлері және қызметтерін біледі
• Күнделікті өмірден мысалдар келтіреді
• Функционалдық сауаттылығын дамытады
I. Қызықтыру (Миға шабуыл – 10 сұрақ)
Сұрақ Жауап
1. Майлардың негізгі құрылымы неден тұрады? Глицерин + май қышқылы
2. Липидтер суда ери ме? Жоқ
3. Майлар қайда қор ретінде жиналады? Тері асты май қабаты
4. Ұйқы безі липидтерді қандай ферментпен ыдыратады? Липаза
5. Майлардың энергия берудегі рөлі қандай? Ең жоғары энергия көзі
6. Фосфолипидтер қай құрылымның
Биология
Авторлық бағдарлама
10 сынып
Липидтердің құрылымдық компоненттері. Майлардың химиялық құрылысы мен қызметтері
Тақырыбы: Липидтердің құрылымдық компоненттері. Майлардың химиялық құрылысы мен қызметтері
Оқу мақсаты: 10.4.1.3 - майлардың химиялық құрылысы мен қызметтерін сипаттау
Сабақ мақсаты
- Майлардың химиялық құрылысын түсіндіру;
- Липидтердің құрылымдық компоненттерін анықтау;
- Майлардың қызметтерін жіктеу.
Бағалау критерийлері
✓ Майлардың құрамындағы глицерин мен май қышқылдарын дұрыс анықтайды
✓ Липидтердің кемінде 3 қызметін түсіндіреді
✓ Мамандыққа байланысты мысал келтіреді
Күтілетін нәтиже
• Оқушылар майлардың құрылымы, түрлері және қызметтерін біледі
• Күнделікті өмірден мысалдар келтіреді
• Функционалдық сауаттылығын дамытады
I. Қызықтыру (Миға шабуыл – 10 сұрақ)
Сұрақ Жауап
1. Майлардың негізгі құрылымы неден тұрады? Глицерин + май қышқылы
2. Липидтер суда ери ме? Жоқ
3. Майлар қайда қор ретінде жиналады? Тері асты май қабаты
4. Ұйқы безі липидтерді қандай ферментпен ыдыратады? Липаза
5. Майлардың энергия берудегі рөлі қандай? Ең жоғары энергия көзі
6. Фосфолипидтер қай құрылымның
Биология
Авторлық бағдарлама
10 сынып
«Биомедицина негіздері» 10 – сынып оқушыларына арналған Аптасына 1 сағат,барлығы 34 сағат
«Биомедицина негіздері» қолданбалы курсы 10-сынып оқушыларына кәсіптік бағдар беру мақсатында әзірленді. Бағдарлама болашақта медицина саласын таңдауды мақсат еткен оқушыларға негізгі түсініктер қалыптастыруды, алғашқы медициналық көмек көрсету элементтерімен таныстыруды көздейді.
Курс мазмұны оқушылардың денсаулық мәдениетін қалыптастыруға, ағзаның қызметінің бұзылуы мен аурулардың алдын алу бойынша білімдерін кеңейтуге бағытталған. Қазіргі таңда оқушылардың денсаулығын сақтау, салауатты өмір салтын ұстану, қауіп факторларын бағалау және алдын алу шараларын білу- білім беру жүйесінің басым бағыттарының бірі. Осыған байланысты мектепте тек биологиялық теорияларды ғана емес, сонымен бірге клиникалық-биологиялық, гигиеналық және профилактикалық сипаттағы білімдер беру аса маңызды. Биомедицина-адам ағзасын жасушалық, молекулалық және генетикалық деңгейде зерттей отырып, аурулардың пайда болу механизмдерін, тұқым қуалау заңдылықтарын түсінуге мүмкіндік беретін заманауи ғылым саласы. «Би
Биология
Авторлық бағдарлама
10 сынып
«Генетикалық жетістіктер және жаңа селекциялық әдістер» 10 сынып оқушыларына арналған курс
Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту, ғылыми мәтіндермен жұмыс істеу және ғылыми пікір білдіру дағдыларын жетілдіру, функционалдық сауаттылығын қалыптастыру — курстың негізгі бағыттарының бірі болып табылады. Сонымен қатар, курс барысында оқушыларға ұлттық және экологиялық құндылықтарға құрмет сезімін тәрбиелеу, адам мен табиғат арасындағы байланысты бағалау ұстанымдары енгізіледі. Мұндай педагогикалық тәжірибе оқушылардың биологиялық ғылымға деген қызығушылығын, сыни және логикалық ойлауын, сондай-ақ рухани дүниесін байыта отырып, табиғатқа жауапкершілікпен қарау қабілетін дамытады.
Биология
Авторлық бағдарлама
10 сынып
Авторская программа прикладного курса обучения на тему: «Химия и биология будущего: нано технологии и биоинженерия» для учащихся 10 классов общеобразовательной школы
Авторская программа курса «Химия и биология будущего: нано - технологии и биоинженерия» разработана для учащихся 10 классов и направлена на формирование у школьников целостного представления о современных научных достижениях, находящихся на стыке химии, биологии, инженерии и информационных технологий.
Программа ориентирована на развитие познавательного интереса, критического мышления, исследовательских и проектных навыков обучающихся через знакомство с передовыми направлениями науки, такими как нано технологии, биоинженерия, генная инженерия, биоэнергетика и биомедицина. Курс формирует понимание роли химико-биологических технологий в решении актуальных задач человечества: охрана здоровья, обеспечение продовольственной безопасности, восстановление окружающей среды и развитие высокотехнологичных производств.
Биология
Авторлық бағдарлама
10 сынып
«Биология сабағында инновациялық технологияларды қолдануды зерттеу»
«Биология сабағында инновациялық технологияларды қолдануды зерттеу» атты авторлық бағдарлама заманауи білім беру талаптарына сәйкес әзірленген. Бағдарлама оқушылардың танымдық белсенділігін арттыруға, зерттеушілік және шығармашылық қабілеттерін дамытуға бағытталған. Инновациялық технологияларды қолдану арқылы оқыту тиімділігі артып, сабақтар мазмұнды, тартымды және нәтижеге бағытталған сипат.
Биология
Авторлық бағдарлама
10 сынып
Авторлық бағдарлама "Биология және денсаулық"
10-11 сыныптарға ҰБТ дайындыққа көмекші құрал, вариативтік компонент
Биология
Авторлық бағдарлама
10 сынып
АВТОРЛЫҚ БАҒДАРЛАМА «STEM ТЕХНОЛОГИЯСЫ АРҚЫЛЫ "КООРДИНАЦИЯ ЖӘНЕ РЕТТЕЛУ" ТАҚЫРЫБЫН ОҚЫТУ»
1 Координация және реттелу ұғымы Тақырыптың мәнін ашу, ағзаның үйлесімділігі туралы түсінік беру 1 Теория Оқушылар негізгі ұғымдармен танысады, координация маңызын түсінеді
2 Ағза жүйелерінің өзара байланысы Жүйелердің үйлесімді жұмысын талдау 1 Теория Жүйелердің бір-бірімен байланысын дәлелдейді
3 Жүйке жүйесінің құрылысы. Нейрон Нейрон құрылымын сипаттау, модельдеу 1 Практика Нейрон бөліктерін ажыратады, қызметін түсіндіреді
4 Жүйке импульсының таралуы Импульс таралуын түсіндіру, тәжірибелік модельдеу 1 Практика Жүйке импульсының қозғалыс жолын түсіндіреді
5 Орталық жүйке жүйесі. Мидың бөлімдері Мидың бөлімдері мен қызметін анықтау 1 Теория Мидың құрылысы мен рөлін ажыратады
6 Сопақша ми және оның қызметі Сопақша мидың қызметін көрсету, модельдеу 1 Практика Сопақша мидың тыныс алу, қан айналымдағы рөлін біледі
7 Ортаңғы ми және мишық Қызметін талдау, тәжірибелік тапсырма орындау 1 Практика Тепе-теңдікті сақтаудағы рөлін түсінеді
8 Аралық ми Аралық мидың қызметін түсіндіру 1 Теория Го
Биология
Авторлық бағдарлама
10 сынып
Биологиялық сараптамалар
Бұл материал арқылы оқырмандар өзіне керекті ақпаратты ала алады
Биология
Авторлық бағдарлама
10 сынып
Биология пәнінен олимпиада есептерін шығару
Түсініктеме.
«Биология пәнінен олимпиада есептерін шығару» бағдарлы курсының бағдарламасы Қазақстан Республикасы жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарт негізінде жасалынды.
Курстын құрылымы оқушылардың өздігінен іскерлігін, есеп шығару дағдысын дамытуға арналған. 10-сыныпта аптасына 1 сағат. Барлығы 34 сағат.
Арнайы курста әр деңгейдегі биологияның олимпиада есептерін шығару әдістері қарастырылады.
Курстың мақсаты: Оқушыларды әлеуметтендіру, ЖОО-на дайындау үшін терең білім беру, өмірде өзі игеретін мамандыққа баулу.
• Оқушылардың ойлау қабілетін арттыру, жылдамдыққа, ептілікке үйрету.
• Баланың қызығушылығына әрі табиғатына қарай ғылыми жұмысқа баулу;
• Пәндік олимпиадалық жұмыстарға дайындау;
• Қазіргі кезде жақсы дамып келе жатқан дебаттарға, пікір — сайыс яғни интеллектуальды ойындарға дайындау;
• Мектептің ғылыми қоғамындағы үйірме жұмы¬старын ұйымдастыру.
Байқап отырғанымыздай оқушыларды пәндік олимпиа¬даға дайындау маңызды орынға ие, оқушылардың
Биология
Авторлық бағдарлама
10 сынып
"Адамның тұқымқуалаушылығын зерттеу әдістері"
Генетикалық зерттеулер, тұқымқуалаушылық ұғымы, тұқымқуалайтын аурулар жайлы түсінік қалыптастыру. Туыстық некенің тиімсіздігі
Биология
Авторлық бағдарлама
10 сынып
Авторлық бағдарлама
Адамның тұқымқуалаушылығын зерттеу әдістері
Биология
Авторлық бағдарлама
10 сынып
Роль здорового питания в сохранении здоровья
дұрыс тамақтану тақырыбына 34 сабаттық факультатив
Биология
Авторлық бағдарлама
10 сынып
10 сыныпқа арналған қосымша факультатив сабаққа арналған авторлық бағдарлама. Үздік авторлық бағдарлама конкурсына ұсынылып, Облстық және Респулика көлемінде мараппатталған .
Биология
Авторлық бағдарлама
10 сынып
«Анатомия және физиология» тақырыбындағы таңдау курстың мазмұны пәннің тарауларымен тікелей байланысты. адам пішіні мен құрылысын, оның даму заңдылықтарына сәйкес, сыртқы және ішкі ортаның әсері мен атқаратын қызыметі арасындағы байланысты түсінуге көмектеседі Оқу құралы 10-сыныптың білім алушыларына арналады.
Биология
Авторлық бағдарлама
10 сынып
Гидропоника " курс бағдарламасы жаратылыстану – математикалық бағытындағы пәндерге қызығушылық танытатын, жаратылыстану-ғылыми цикл пәндері бойынша зерттеу қызметіне қабілеттіліктің жақсы деңгейін көрсететін 10-11 сынып оқушыларына арналған,күнтізбелік-тақырыптық жоспар аптасына 2 сағаттан -68 сағатқа негізделіп жасалған.Бағдарламаның мазмұны топырақсыз өсімдіктерді өсірудің заманауи әдістерін зерттеу және практикалық қолдану үшін қажетті биологияның негізгі бөлімдерін қамтиды.Бағдарламаның мазмұны биология ғылымының жай-күйін және оның ауыл шаруашылығының жаңа жоғары технологияларымен байланысын көрсетеді.
Биология
Авторлық бағдарлама
10 сынып
Кез келген тақырыпқа жасақтау 87754645084 ватсап жазыңыз
Биология
Авторлық бағдарлама
10 сынып
БИОЛОГИЯДАН ОРЫС ТОБЫНА АРНАЛҒАН ОҚУ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ
144 С
Биология
Авторлық бағдарлама
10 сынып
10 сынып зертханалық жауабымен
Биология
Авторлық бағдарлама
10 сынып
1
2
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!

Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!

