Қазақ тілі Мақала бойынша оқу-әдістемелік материалдар
Еліміздің барлық педагогтарының білімі мен тәжірибесін біріктіріп, білім сапасын арттыру үшін барлық педагогтардың еңбектерін осы сайтта жинадық. Сайтта 33 материал жарияланған. Сіз осының барлығын сайттан жүктеп сабағыңызға қолдана аласыз.
Барлығы: 33 материал
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. Жаңа оқу жылына арналған
«Туған жер — алтын бесігім» курсының өзектілігі
Ұлы адамдардың көркем шығармаларымен таныса отырып сын тұрғысынан ойлауға бағытталады. Әңгіме, өлең, ертегі, ақпарат құралдарының материалдары 4 сыныптың оқушыларының жас ерекшелігін ескеріп алынып сай жасалған.
Курстың 34 сағат саны оқу мақсаттары мен тілдік дағдыларды, көркем шығармаларды оқытуды толықтай қамтиды.
Осы курс барысында оқушы оқушы тыңдалым, айтылым, оқылым, жазылым дағдыларын дамыта отырып, ғаламтордан қызықты мәліметтерді тауып, алған білімдерін кеңейтеді, білімдерін өмірмен ұштастыруға мүмкіндік алады.
«Туған жер — алтын бесігім» курсының мақсаты:
оқыту қазақ тілінде емес мектептерде қазақ тілі мен әдебиет пәні бойынша білім алушылардың тілдік дағдыларын дамытып, еркін сөйлеуге және сауатты жазуға үйрету
Қазақ тілі
Мақала
4 сынып
«Туған жер — алтын бесігім» тақырыбына жазылған вариативті курстың пайдасы
«Туған жер — алтын бесігім» курсының өзектілігі: Оқыту қазақ тілінде емес мектептерде қазақ тілі мен әдебиет пәні бойынша арнайы вариативті курс 4 сынып оқушыларына арналады. Оқушыларды қазақ тіліне үйретіп, тілімізді қадірлей білетін, ұлттық құндылықтарды дәріптей білетін тұлғаны тәрбиелеу. Қазақ тілінде оэ ойларын жеткізе алатындай қарапайым А1 деңгейінен бастап жоғары А2 деңгейіне жету барысында осы аталған курста оқушылар білімдерін жетілдіреді, кез-келген ортада қарым-қатынасқа түсуге дағдыланып, сондай-ақ дүниетанымы кеңейеді.
Қазақ тілі
Мақала
4 сынып
«Туған жер — алтын бесігім» тақырыбына жазылған вариативті курстың пайдасы
«Туған жер — алтын бесігім» курсының өзектілігі: Оқыту қазақ тілінде емес мектептерде қазақ тілі мен әдебиет пәні бойынша арнайы вариативті курс 4 сынып оқушыларына арналады. Оқушыларды қазақ тіліне үйретіп, тілімізді қадірлей білетін, ұлттық құндылықтарды дәріптей білетін тұлғаны тәрбиелеу. Қазақ тілінде оэ ойларын жеткізе алатындай қарапайым А1 деңгейінен бастап жоғары А2 деңгейіне жету барысында осы аталған курста оқушылар білімдерін жетілдіреді, кез-келген ортада қарым-қатынасқа түсуге дағдыланып, сондай-ақ дүниетанымы кеңейеді.
Қазақ тілі
Мақала
4 сынып
Қазақ тілін оқытуда STEM бағдарламасын қолданудың тиімді жолдары
Аңдатпа (қазақша)
Бұл мақалада 4-сынып оқушыларына қазақ тілін оқыту барысында STEM бағдарламасын қолданудың тиімді жолдары қарастырылады. STEM әдістерінің оқушылардың тілдік қабілеттерін дамытудағы рөлі талқыланады.
Қазақ тілі
Мақала
4 сынып
«Қазақ тілі мәдениеттер арасындағы көпір ретінде: авторлық бағдарламаны сынақтан өткізу тәжірибесі"тақырыбындағы мақала
Мақалада орыс тілінде оқытатын сыныптарда «Қазақ тілі Мәдениет арқылы» авторлық бағдарламасын сынақтан өткізу қарастырылады. Бағдарлама қазақ тілі мен қазақ халқының мәдени аспектілерін интеграциялау арқылы оқушылардың тілдік құзыреттілігін дамытуға бағытталған. Ойын технологиясын, жобалық қызметті және мультимедиялық ресурстарды қолданатын оқыту әдістеріне баса назар аударылады. Тестілеу нәтижелері бағдарламаның тілдік сауаттылық деңгейін арттырудағы, Қазақстан мәдениетін терең түсінудегі және мәдениетаралық қарым-қатынасты жандандырудағы тиімділігін растайды. Бағдарлама елдегі көптілділік пен этносаралық келісімді нығайтудың маңызды құралы болады деп күтілуде.
Қазақ тілі
Мақала
4 сынып
Қазақ тілі мен әдебиетін оқытудағы заманауи әдіс-тәсілдер
Қазақ тілі мен әдебиетін оқытудағы заманауи әдіс-тәсілдер
Қазақ тілі
Мақала
4 сынып
«Тіл құдіреті: оқы, түсін, сөйле, жаз»
Бағдарламаның ерекшелігі – оқушыларды көркем және шығармашылық жазуға баулу, сөйлеу мәдениетін жетілдіру және тілдік қорын байытуға арналған түрлі әдістерді қолдануында.
Қазақ тілі
Мақала
4 сынып
Бастауыш сыныптардағы функционалдық оқу сауаттылығын арттыру жолдары.
Мақаланың өзектілігі білім беру мекемелерінде функционалдық сауаттылықты қалыптастыру үшін білім берудің барлық деңгейлеріндегі мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарымен анықталады. Функционалдық сауаттылықтың негізгі құрамдас бөлігі оқу сауаттылығы болғанымен, көбінесе бастауыш сынып мұғалімдері оқу сауаттылығын интегративті компонент емес, пән ретінде қабылдап, оны қалыптастыру жұмысы тек көркем мәтінмен жұмыс істеуге дейін қысқарады. Көбінесе мәтіндерге арналған тапсырмалар жүйесінде проблемалық өмірлік жағдайды шешуде оқырман тәжірибесін қолдану мүмкіндігі ретінде функционалдық аспектіні жүзеге асыратын тапсырмалар іс жүзінде жоқ. Мақалада «функционалдық сауаттылық» және «оқу сауаттылығы» ұғымдарына талдау жасап, функционалдық оқу дағдыларын дамыту мәселелерін қарастырады.
Қазақ тілі
Мақала
4 сынып
Қазақ тілі мен әдебиет сабақтарында тіл дамыту жұмыстары
Оқу тілі орыс тілінде жүретін сыныптарда тіл дамыту жұмысына мынандай талаптар қойылады: тіл дыбыстарын дұрыс айтуға жаттықтыру; тіліміздегі сөздерді орфоэпиялық ережелерге сай айта білуін қалыптастыру; сөздерді дұрыс байланыстырып, өз ойын дұрыс, жүйелі жеткізе білуге үйрету, т.б.
Қазақ тілі
Мақала
4 сынып
Атау септік
Атау септігі туралы түсінік
Қазақ тілі
Мақала
4 сынып
Ана тілі сабағында сөйлеу тілін дамыту үшін әртүрлі әдіс-тәсілдерді қолдану маңыздылығы
Диалогтар мен пікірталастар
- Оқушыларды топпен жұмыс істеуге, диалогтар құруға және пікірталастарға қатысуға үйрету. Бұл олардың сөйлеу дағдыларын жетілдіруге және өз ойларын анық жеткізуге көмектеседі.
- Тақырыптарды таңдау (мысалы, білім, спорт, мәдениет) және олар бойынша пікір алмасу.
Сөйлеу жаттығулары
- Оқушыларға белгілі бір тақырып бойынша қысқа баяндамалар дайындауға тапсырма беру. Бұл олардың сөздік қорларын байытуға және сөйлеу үстіндігіне сенімділікке әкеледі.
Қазақ тілі
Мақала
4 сынып
Қазақ тілі сабағында мақал-мәтелдерді қолдану арқылы оқушының сөйлеу тілін қалыптастыру
Қазақ тілі сабағында мақал-мәтелдерді қолдану арқылы оқушының сөйлеу тілін қалыптастыру
Қазақ тілі
Мақала
4 сынып
Практика
Оқу практикасы
Қазақ тілі
Мақала
4 сынып
Ашық сабақ "Біріккен сөздер" 4 сынып қазақ тілі
1.2 Шығарманы мазмұндау
4.1.2.1* шығарма мазмұнын түрлі баяндау тәсілдерін (І немесе ІІІ жаққа өзгертіп, жағдаяттар қосып, оқиғаларды өрбітіп) қолданып, шығарманы қысқаша, толық, ішінара мазмұндау
1.3 Шығармадағы оқиғаны болжау
4.1.3.1 шығарманың тақырыбы және қорытынды бөлімі негізінде сюжеттің дамуын болжау, оның себебін түсіндіру
Мәдени мұрамызбен танысады, қазақ батырларының қаруларымен танысады,шығармамен жұмыс жасайды
Қазақ тілі
Мақала
4 сынып
Қазақ тілі,қазақ тарихы үшін маңызды мәселелердің бірі-өз ана тілімізді,дінімізді,салт-дәстүрімізді,тарихи құндылықтарымызды,әдеби байлығымызды жоғалтып алмау болып табылады.
Қазақ тілі
Мақала
4 сынып
Ойын - бала әрекетінің негізгі бір түрі. Ойын арқылы адам баласының белгілі бір буыны қоғамдық тәжірибені меңгереді, өзінің психикалық ерекшеліктерін қалыптастырады.
Қазақ тілі
Мақала
4 сынып
Жазылым - төрт дағдының ішінде оқушының нәтижесін көрсететін,мұғалімнің өнім алатын дағдысы. Оқушылардың жазба тілін дамыту.
Қазақ тілі
Мақала
4 сынып
Педагогикалық қызметтер бойынша пайдалы кеңес болып табылады. Оқушылардың тілдік коммуникациясын дамытуға тиімді әдіс болады деп ойлаймын.
Қазақ тілі
Мақала
4 сынып
өзіме керек
Қазақ тілі
Мақала
4 сынып
бастауыш снып мұғалімдеріне, дамыта оқытудың өз бетінше ізденуге, танымын дамытуға бағытталатындығы туралы
Қазақ тілі
Мақала
4 сынып
1
2
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!

Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!

