Қазақ тілі Мақала бойынша оқу-әдістемелік материалдар
Еліміздің барлық педагогтарының білімі мен тәжірибесін біріктіріп, білім сапасын арттыру үшін барлық педагогтардың еңбектерін осы сайтта жинадық. Сайтта 1840 материал жарияланған. Сіз осының барлығын сайттан жүктеп сабағыңызға қолдана аласыз.
Барлығы: 1840 материал
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. Жаңа оқу жылына арналған
МАҢҒЫСТАУ ТОПОНИМДЕРІНІҢ ҰЛТТЫҚ ДИСКУРСТАҒЫ ҚЫЗМЕТІ
Мақалада Маңғыстау өңірінің топонимдері ұлттық дискурстың маңызды құрамдас бөлігі ретінде қарастырылады. Топонимдердің қалыптасуы қазақ халқының тарихи жады, этномәдени коды, дүниетанымы және рухани өмірімен тығыз байланысты. Автор топонимдердің мифологиялық, діни, табиғи және тарихи негіздерге сүйеніп, ұлттық болмысты бейнелеудегі рөлін сипаттайды. Сонымен қатар, қазіргі кезде кейбір тарихи атаулардың өзгеруі ұлттық санаға, тарихи сабақтастыққа теріс әсер етуі мүмкін екендігі айтылып, оларды ғылыми тұрғыда зерттеу мен насихаттаудың маңыздылығы көрсетіледі.
Қазақ тілі
Мақала
Барлық сыныптар
6-СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ФУНКЦИОНАЛДЫҚ САУАТТЫЛЫҒЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДА МӘТІНМЕН ЖҰМЫС ІСТЕУ ӘДІСТЕРІ
Мақалада 6-сынып оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту мақсатында мәтінмен жұмыс жүргізудің тиімді әдіс-тәсілдері қарастырылады. Оқушылардың оқу, түсіну, талдау және ақпаратты өмірлік жағдаяттарда қолдану біліктерін қалыптастыруда авторлық бағдарламада қолданылған мәтіндер жүйесінің рөлі сипатталады.
Түйінді сөздер: функционалдық сауаттылық, мәтінмен жұмыс, оқылым, жазылым, сыни ойлау, әдістемелік жүйе.
Қазақ тілі
Мақала
6 сынып
Аралас мәтіндермен жұмыс
Қазақ тілді емес сыныптарда қазақ тілі мен әдебиет сабақтарында аралас мәтіндермен жұмыс жасаудың маңызы.
Қазақ тілі
Мақала
9 сынып
Зерттеу – білім сапасын арттырудың негізі
Lesson Study – мұғалім тәжірибесі саласындағы білімді жетілдіруге бағытталған, сабақтағы іс-әрекеттегі зерттеудің ерекше үлгісі болып табылатын педагогикалық тәсіл. Аталған тәсіл 1870 жылы Жапониядан бастау алған. Сабақты зерттеу әр пән мұғалімінің педагогикалық білімі мен тәжірибесін жетілдіруге арналған тиімді, маңызды құрал ретінде білім жүйесіне белсенді түрде енгізілді.Бұл зерттеудің ерекшелігі мұғалімдерді оқыту және олардың тәжірибесін жетілдірудегі бірлескен тәсіл ретінде қолданылуы. Сонымен қатар мұғалімдердің ынтымақтастықта оқу сапасын арттыру үшін жүргізетін белсенді әрекеттерінің жүйесінен тұрады. Аталған зерттеуді қазақ тілі мен қазақ әдебиеті сабақтарында қолдану пәннің сапасын ғана емес, мазмұнын, дағдыларды терең меңгеру жолдарына байланысты тың идеяларды, әрекеттерді жүйелейді.Сыныпқа бір мұғалім сабақ беретініне қарамастан, басқа әріптестердің де тұтастай жауапкершілік алып, зерттеуге қатысуы ұжымның да ынтымақтастығын арттырады. Пән мұғалімдері Lesson Study зерттеуі
Қазақ тілі
Мақала
Барлық сыныптар
Қысқа мерзімді жоспарлар және жиынтық бағалау тапсырмаларын әзірлеу ерекшеліктері
Бұл мақала сабақты мазмұнды жоспарлау және жиынтық бағалау тапсырмаларын жүйелі құрастыру жөнінде көмек береді.
Қазақ тілі
Мақала
Барлық сыныптар
Мақала "Білім беру жүйесіндегі өзгерістер"
Қазір әлемде көптеген өзгерістер болып жатыр. Білім беру жүйесіндегі өзгерістерге негізделген әлемдік дамудың негізгі үрдістері мыналар: қоғам дамуының қарқындылығы; ақпараттық қоғамға көшу; мәдениаралық өзара қатынас ауқымының кеңеюі; қоғамның демократиялануы; экономиканың қарқынды дамуы; бәсекелестіктің өсуі; адам капиталының мәнінің артуы.
Қазақ тілі
Мақала
Басқа
Жасанды интеллект менің көмекшім бе? Бәсекелесім бе?
Жасанды интелект көмекші ме? Әлде бәсекелес пе?
Қазақ тілі
Мақала
7 сынып
Жасанды интеллекттің білім саласындағы рөлі
Қазіргі таңда адамзат қоғамы сандық технологиялар дәуірінде өмір сүруде. Сол технологиялық серпілістің ең басты жетістігі – жасанды интеллект (ЖИ). Ол адамның ойлау, талдау және шешім қабылдау қабілетін еліктей отырып, түрлі салада өз орнын табуда. Бүгінгі күні жасанды интеллекттің ықпалы әсіресе білім беру жүйесінде айқын сезіледі. Бұл технология мұғалім мен оқушы арасындағы қарым-қатынасты жаңа деңгейге көтеріп, оқу үдерісін тиімді, заманауи және жеке тұлғаға бағытталған сипатқа ие етуде.
Қазақ тілі
Мақала
Барлық сыныптар
«Жасанды интеллект және мектептегі білім»
Қорытындылай келе, жасанды интеллект — біздің өміріміздің ажырамас бөлігіне айналып келеді. Ол қоғамның дамуына, экономикалық өсуге және білім деңгейін арттыруға септігін тигізеді. Дегенмен, AI-ді қолдануда жауапкершілік пен адамдық құндылықтарды ұмытпау қажет.
Қазақ тілі
Мақала
Барлық сыныптар
“Адал азамат” құндылықтарын сабақта жүзеге асыру.
UST.KZ сайтына жүктеуге арналған қысқаша сипаттама
**Материал түрі:** Мақала
**Пән:** Тәрбие жұмысы / Педагогика
**Тақырып:** Адал азамат құндылықтарын сабақта жүзеге асыру
**Сынып:** Жалпы
**Автор:** Муртазаева Халима Есиркепбайқызы
**Мекеме:** «Абылай хан атындағы №4 орта мектеп» КММ, Есік қаласы
Қысқаша сипаттама
Бұл мақалада оқушылардың бойында адалдық, әділдік, жауапкершілік, адамгершілік сияқты құндылықтарды қалыптастырудың маңызы мен оны сабақ барысында жүзеге асыру жолдары қарастырылған. Автор сабақтағы құндылықтық бағыттың ерекшеліктерін сипаттап, адал азамат тәрбиелеудегі мұғалімнің рөліне тоқталады. Мақала тәрбие және рухани-адамгершілік бағыттағы педагогтерге, сынып жетекшілеріне және жас мамандарға әдістемелік көмек ретінде ұсынылады.
**Түйін сөздер:** адалдық, азаматтық құндылық, әділдік, тұлға, рухани тәрбие, мектеп, ұстаз
Қазақ тілі
Мақала
8 сынып
ҚАЗАҚ ТІЛІ САБАҒЫНДА ЖАҢА ӘДІС-ТӘСІЛДЕРДІ ОҚЫТУДЫҢ ТИІМДІ ЖОЛДАРЫ
ҚАЗАҚ ТІЛІ САБАҒЫНДА ЖАҢА ӘДІС-ТӘСІЛДЕРДІ ОҚЫТУДЫҢ ТИІМДІ ЖОЛДАРЫ
Қазақ тілі
Мақала
Барлық сыныптар
"Өзге ұлт өкілдеріне тиімді инновациялық технологияларды пайдалану арқылы қазақ тілін үйрету жолдары”
"Өзге ұлт өкілдеріне тиімді инновациялық
технологияларды пайдалану арқылы қазақ тілін
үйрету жолдары”
Қазақ тілі
Мақала
Барлық сыныптар
3-2-1 әдісі арқылы мәтінге шолу жасау
Орыс мектептеріндегі қазақ тілі мен әдебиет сабақтарында "3-2-1" әдісі арқылы мәтінге шолу жасау – бұл педагогикалық идея оқу сауаттылығын дамытуға бағытталған. "3-2-1" әдісі – оқушылардың мәтінмен жұмыс жасау қабілетін арттырып, түсінгенін жүйелеуге, сын тұрғысынан ойлауға мүмкіндік береді. Әдіс бойынша оқушылар мәтінді оқығаннан кейін:
• 3 маңызды ақпарат,
• 2 қызықты дерек,
• 1 сұрақ жазады.
Бұл тәсіл мәтінді саналы қабылдауға, логикалық байланыс орнатуға, оқушы белсенділігін арттыруға жағдай жасайды. Әдіс әсіресе орыс тілді ортада қазақ тілінде оқытылатын сабақтарда тиімді, себебі оқушы тілдік кедергіні жеңіп, түсінігін өз сөзімен жеткізеді. Мұғалім үшін бұл әдіс — кері байланыс алуға, оқу процесін саралап бақылауға таптырмас құрал.
Кілт сөздер: оқу сауаттылығы, мәтінмен жұмыс, сын тұрғысынан ойлау, 3-2-1 әдісі, қазақ тілі, орыс мектебі.
Қазақ тілі
Мақала
Барлық сыныптар
«Тіл үйретер- ой қазына»
Мақала жақсы жазылған
Қазақ тілі
Мақала
2 сынып
Қазақ тілін оқытуда STEM бағдарламасын қолданудың тиімді жолдары
Аңдатпа (қазақша)
Бұл мақалада 4-сынып оқушыларына қазақ тілін оқыту барысында STEM бағдарламасын қолданудың тиімді жолдары қарастырылады. STEM әдістерінің оқушылардың тілдік қабілеттерін дамытудағы рөлі талқыланады.
Қазақ тілі
Мақала
4 сынып
Қ.О БІТІБАЕВАНЫҢ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІНІҢ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЖАЗАЛЫМ ДАҒДЫСЫН ДАМЫТУДАҒЫ МАҢЫЗЫ
Мақалада қазақ әдебиеті мен қазақ тілі пәндерін оқытудағы Қ.О.Бітібаеваның «Ой тастау, ойланту, ойлау» технологиясының маңызы қарастырылады. Аталған әдістеменің оқушылардың ұлттық сана-сезімін қалыптастырудағы және жазылым дағдысын дамытудағы тиімді жолдары сараланады. Мақалада көркем шығармаларды талдау, пікір-сын жазу, проблемалық сұрақтар қою арқылы оқушылардың ойлау қабілеті мен тілдік құзыретін арттыру жолдары мысалдармен нақтыланып, практикалық ұсыныстар беріледі.
Қазақ тілі
Мақала
5 сынып
Тіл дамыту жұмыстарын мультимедиалық сабақтар арқылы меңгерту жолдары
Тіл дамыту жұмыстарын мультимедиалық сабақтар арқылы меңгерту жолдары
Қазақ тілі
Мақала
Барлық сыныптар
«МОРФОЛОГИЯ МЕН СИНТАКСИС: ТЕОРИЯДАН ТӘЖІРИБЕГЕ» ЭЛЕКТИВТІК КУРС БАҒДАРЛАМАСЫ»
Мақалада 6-сынып оқушыларына арналған «Морфология мен синтаксис: теориядан тәжірибеге» атты авторлық элективті курс бағдарламасының мазмұны мен құрылымы қарастырылады. Бағдарлама оқушылардың морфологиялық және синтаксистік білімін тереңдетіп, тілдік сауаттылығын, логикалық және шығармашылық қабілеттерін дамытуға бағытталған. Автор оқушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, практикалық бағыттағы тапсырмаларды қолданудың тиімділігін көрсетеді.
Тірек сөздер: морфология, синтаксис, тілдік құзыреттілік, теория, тәжірибе, шығармашылық тапсырма.
Қазақ тілі
Мақала
6 сынып
Қазақ тілі
Қазақ тілі – ұлттың рухани қазынасы
Қазақ тілі – біздің рухымыздың, мәдениетіміздің, тарихымыздың алтын діңгегі. Тіл – халықтың жаны, ұлттың айнасы. Тіл арқылы ұлттың болмысы, дүниетанымы, салт-дәстүрі мен рухани байлығы ұрпақтан ұрпаққа беріледі. Сондықтан да, қазақ тілінің мәртебесін көтеру – әрбір азаматтың қасиетті борышы.
Бүгінгі таңда қазақ тілі – мемлекеттік тіл мәртебесіне ие, қоғам өмірінің барлық саласында қолданыс аясы кеңейіп келе жатқан тіл.
Қазақ тілі
Мақала
Барлық сыныптар
Әлжаппар Айжан Бақытжанқызы
.
Қазақ тілі
Мақала
Басқа
1
2
...
92
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!

Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!

