Қазақстан тарихы Мақала бойынша оқу-әдістемелік материалдар
Еліміздің барлық педагогтарының білімі мен тәжірибесін біріктіріп, білім сапасын арттыру үшін барлық педагогтардың еңбектерін осы сайтта жинадық. Сайтта 43 материал жарияланған. Сіз осының барлығын сайттан жүктеп сабағыңызға қолдана аласыз.
Барлығы: 43 материал
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. Жаңа оқу жылына арналған
ҚАЗАҚСТАН АУМАҒЫНДАҒЫ ЭТНИКАЛЫҚ ПРОЦЕСТЕР.
Этногенез (грек. ethnos – тайпа, халық және genozіs – шығу, тегі) – әр түрлі қауымдық топтар негізінде жаңа құрамдағы туыстас тайпаның немесе халықтың қалыптасуы. Этногенез – қандай болса да халықтар тарихының бастамасы. Ол үнемі даму үстінде болады. Бірде оған жаңа этн. топтар қосылып, онымен біте қайнасып, араласып кетсе, енді бірде одан кейбір топтар ерекшеленіп, бөлініп те жатады. Мыс., Қазақстан аумағындағы көптеген түркі тектес көшпелі тайпалар бірігіп, біте қайнасып, араласу нәтижесінде қазақ халқы қалыптасқан (қ. Қазақтар).
https://surak.baribar.kz/141010/
Этнос гректiң – еtпоs — тайпа, халық деген сөзiнен шыққан. Ғылымда “халық” терминiнiң орнына “этнос” терминi орынды қолданыла бастады. Бұл термин этностың негiзгi тарихи түрi – “тайпа”, “ұлыс” (“народность”), “ұлт” ұғымын түгел қамтиды. Оның үстiне, “халық” сөзiнiң “бiр топ адам” (мәселен, “халық жиналды” десек) деген мағынасы бар екенi белгiлi. Сондықтан “этнос” терминiн қолдану қолайлы. Адам ұжым болып тiршiлiк етедi. Оға
Қазақстан тарихы
Мақала
7 сынып
ОҚУШЫ БОЙЫНА ҰЛТТЫҚ ҚҰНДЫЛЫҚТАРДЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУДАҒЫ ТАРИХ ПӘНІНІҢ РӨЛІ
Қазақстан – жас мемлекет. Тәуелсіздік алғанымызға бар болғаны жиырма алты жыл болса да, тарихымыз тереңге тамыр тартады.
Қазақтың ұлттық құндылықтарын жаңғырту бүгінгі мемлекеттен өзінің ішкі және сыртқы саясатын ұлттық сипатта жүргізуді талап етеді. Қазақи рухы биік ұлттық идеяның қалыптасуында ұлттық құндылықтардың маңызы зор. Ұлттық тәрбие туралы идея бүгінгі күн талабы мен өмірлік қажеттіліктен туындап отыр. Ұлттық сана-сезімі қалыптасқан, ұлттық мүдденің өркендеуіне үлес қоса алатын, ұлттық құндылықтар мен жалпыадамзаттық құндылықтарды өзара ұштастыра алатын толық кемелді, ұлтжанды тұлғаны тәрбиелеу ұлттық идеяның негізгі бағыты болып табылады. Ұлттық идея – қазақ халқы тудырған моральдық нормаларда және ұлттық құндылықтарда бекітілген патриоттық тәжірибені меңгеру, ұлттық этномәдени дәстүрлер мен әдет-ғұрыптарды тану, тарихты құрметтеу арқылы іске асырылады. Көрнекті ғалым, қоғам қайраткері Амангелді Айталы «Ұлттың рухани мұралары мен дәстүрлерін, қаһармандық ерлік салтын қастерл
Қазақстан тарихы
Мақала
7 сынып
Жергілікті жердегі жәдігер сыры
Жергілікті жердегі Мемлекеттік қорғауға алынған ескерткіш Көкдомбақ жері туралы аңыздар
Қазақстан тарихы
Мақала
7 сынып
бжб
бжб
Қазақстан тарихы
Мақала
7 сынып
7 ынып Қазақстан тарихы Бөлімдік жиынтық бағалау
7 сынып Қазақстан тарихы пәнінен 2-ші тоқсан бойынша бөлімдік жиынтық бағалау тапсырмалары
Қазақстан тарихы
Мақала
7 сынып
ҰЛТТЫҚ ТАРИХ ТАҒЫЛЫМЫ
«Ұлттық тарих тағылымы» авторлық бағдарламасы – мектеп оқушыларына Қазақстанның бай тарихи мұрасын терең, сыни тұрғыдан ұғындыруға бағытталған білім беру жобасы. Бағдарлама оқушылардың ұлттық сана-сезімін қалыптастырып, тарихи оқиғаларға танымдық және құндылықтық тұрғыдан баға беруге үйретеді. Курста дәстүрлі оқыту әдістері мен заманауи технологиялар ұштастырылып, жобалық жұмыстар, зерттеу тапсырмалары мен пікірталас сабақтары арқылы оқушы белсенділігі мен тарихи танымы дамытылады. Бағдарлама «Рухани жаңғыру» сынды мемлекеттік құжаттармен үйлесімді және орта білім берудің мазмұнын жаңғыртуға септігін тигізеді.
Қазақстан тарихы
Мақала
7 сынып
Кусаинов Турсунжан Тургынбаевич
Қазақ хандығы
Қазақстан тарихы
Мақала
7 сынып
Тарих сабағында оқушылардың негізгі құзіретіліктерін дамытуда АКТ қолдануы
Тарих сабағында оқушылардың негізгі құзіретіліктерін дамытуда АКТ қолдануы мақсатында ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) тиімді пайдалану жолдарын қарастырады.
Қазақстан тарихы
Мақала
7 сынып
Тарихи жәдігерлер және олардың маңызы
Тарихи жәдігерлер және олардың маңызын және құндылығын аңықтау.
Қазақстан тарихы
Мақала
7 сынып
Қазақстан тарихы пәніне оқушылардың қызығушылығын арттыру
Қазақстан тарихы
Мақала
7 сынып
Кенесары Қасыұлы
1837 жылы Кенесары Қасымұлының басшылығымен Ресей империясына қарсы ірі ұлт азаттық қозғалыс басталды. Көтеріліске қатысушылардың дені жергілікті халық, сонымен бірге олардың арасында орыс, башқұрт, өзбек, қарақалпақ, түркімен халықтарының өкілдері де болды. Олардың кейбіреулері ханның ерекше сенімі мен құрметіне ие болып, жоғары басшылық қызметтерді атқарды. Осылайша, Кенесарының жеке хатшысы бұрынғы орыс солдаты, Наурызбай сұлтанның адъютанты – орыс Николай Губин, татар Әлім Ягудин әскери кеңестің мүшесі, өзбек Сайдақ-қожа Оспанов ханның дипломатиялық қызметін басқарды. Олардың барлығы Кенесары әскеріне өздерінің мол тәжірибелерімен бөлісіп, соғысты ұйымдастырудың маңызды элементін көрсетті [
Қазақстан тарихы
Мақала
7 сынып
Қазақстанның тәуелсіздігіне жету жолы.
Қазақстан тарихы
Мақала
7 сынып
«Отаным-қасиетті туған жерім» атты ғылыми жоба
Мақсаты:Туған жерге деген сүйіспеншілігін ояту,отанын құрметтеуге тәрбиелеу
Қазақстан тарихы
Мақала
7 сынып
Қазақстанның ХIV – XV ғасырлардағы сәулет өнері
Кесене – діни құрылыс, белгілі адамдардың құрметіне қабір басына тұрғызылған. 1. Сәулет өнері – Х – ХІІ ғасырларда Қарахан мемлекетінің кезінде өркендеген, дәлел Тараз қаласының маңынан 18 ш жерде салынған Айша Бибі, Бабаджахатунның сияқты сәулет өнерінің ең тамаша туындысы, әрі қарай өркендеуіне Монғол шапқыншылығы үлкен зиян тигізді. Дәлел ХІІІ-ХIV ғасырларға дейін құрылыс нысандары салынбаған. Ал ірі архитектуралық құрылыс жүйелері салына бастаған . мысалы бізге жеткен тамаша сәулет өнері Арыстан баб Қ.А.Иасауи, Көккесене, Алаша хан т.б. кесенелер жатады. Арыстан баб кесенесі Отырардың Батыс жағында 3 км жерде Сырдария өзеніне жақын жерде орналасқан.
Қазақстан тарихы
Мақала
7 сынып
1857-1859 жылдардағы. Үндістандағы оқиғаларды XIX ғасырдағы британдықтар мен қазіргі кездегі үндістер қалай баяндайды?
1857-1859 жылдардағы. Үндістандағы оқиғаларды XIX ғасырдағы британдықтар мен қазіргі кездегі үндістер қалай баяндайды?
Қазақстан тарихы
Мақала
7 сынып
Ашық сабақ
Ашық сабақ
1857-1859 жылдардағы. Үндістандағы оқиғаларды XIX ғасырдағы британдықтар мен қазіргі кездегі үндістер қалай баяндайды?
Қазақстан тарихы
Мақала
7 сынып
Мақала, "Жылқы малының пайдасы"
Жылқы малының пайдасы, қолға үйретуі туралы
Қазақстан тарихы
Мақала
7 сынып
Қазақстан тарих ғылымындағы ортағасырлардағы атақты тұлғалардың бірі барлас руынан шыққан Әмір Темірдің тұлғасы ғалымдардың қызығушылығын әлі күнге дейін тудырады. Әмір Темір туралы жазылып, зерттеліп келген жұмыстардың мазмұндары жағынан ұқсас болғандықтан, бұл тақырып қайта зерттеуді талап етеді.
Қазақстан тарихы
Мақала
7 сынып
20 ғасырдың екінші жартысында білім беру мен ағарту ісінің даму ерекшеліктерін түсіну.Бөкей Ордасы зайырлы мектеп көтеріліс.
Қазақстан тарихы
Мақала
7 сынып
«БЕЛГІЛІ ҚОЛБAСШЫ, ҚAЗАҚ ХАЛҚЫНЫҢ БАТЫРЫ ҚАБАНБАЙ БAТЫР ҚОЖАҒҰЛҰЛЫНЫҢ 330 ЖЫЛДЫҒЫ»
Міне биыл Тәуелсіздігіміздің 30 жылдығымен Қаракерей Қабанбай батырдың 330жылдық мерейтойы. Қаракерей Қабанбай батыр есімі ғасырдан ғасырға жалғасар, қазақ тарихындағы айтулы да тұғырлы тұлғалардың бірі де бірегейі екені сөзсіз. Дарынды тұлға, күрeскер, намысты да қайратты, халқының азаттығына сүбелі үлес қосқан батыр есімін ұлықтау бүгінгі патриотизмді насихаттауға, елдік, отаншылдық санaмызды қалыптастыруға, өткен тарихымызға деген құрметімізді арттыруға септігін тигізетін өнегелі іс.
Қазақстан тарихы
Мақала
7 сынып
1
2
3
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!

Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!

