Коррекциялық мектеп Барлық материалдар бойынша оқу-әдістемелік материалдар
Еліміздің барлық педагогтарының білімі мен тәжірибесін біріктіріп, білім сапасын арттыру үшін барлық педагогтардың еңбектерін осы сайтта жинадық. Сайтта 94 материал жарияланған. Сіз осының барлығын сайттан жүктеп сабағыңызға қолдана аласыз.
Барлығы: 94 материал
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. Жаңа оқу жылына арналған
Педагог асистент слайд тар пмпк құжаттары
Педагог ассистент құжаттары
Коррекциялық мектеп
Презентация
Мектепке дейінгі балалар
БАЛАНЫҢ ТІЛІН ДАМЫТУДА КЕШЕНДІ ТӘСІЛДЕРДІ ҚОЛДАНУ ЖОЛДАРЫ
Мектеп жасына дейінгі кезең – баланың сөйлеу қабілеті мен коммуникативтік дағдыларының қалыптасуындағы шешуші уақыт. Бұл кезеңде баланың танымдық, эмоционалдық және тілдік дамуын біртұтас жүйе ретінде қарастыру аса маңызды. Тілдік ортаның болмауы немесе сөйлеуге деген қажеттіліктің қалыптаспауынан балалардың сөйлеу белсенділігі төмендейді, бұл болашақ оқу жетістіктеріне де әсер етеді.
Берілген авторлық бағдарлама баланың тілін дамытуда тиімділігі жоғары, заманауи әрі ғылыммен негізделген әдістемелерді кешенді қолдануға бағытталған. Бағдарламада Б.Элькониннің, Зайцевтің, М. Монтессори мен Г. Доманның әдістері тәжірибелік тұрғыда қарастырылады және ойын арқылы тілдік дағдыларды қалыптастыру жолдары ұсынылады.
МАҚСАТЫ
Балалардың ауызша сөйлеу тілін дамыта отырып, тілдік қатынасқа түсуге ынталандыру, кешенді әдістер арқылы олардың сөздік қорын молайтып, байланыстырып сөйлеу дағдыларын қалыптастыру.
МІНДЕТТЕРІ
1. Балалардың сөйлеуге деген ішкі уәжін (мотивациясын) қалыптастыру;
2. Тиімді, к
Коррекциялық мектеп
Авторлық бағдарлама
Мектепке дейінгі балалар
БАЛАНЫҢ ТІЛІН ДАМЫТУДА КЕШЕНДІ ТӘСІЛДЕРДІ ҚОЛДАНУ ЖОЛДАРЫ
коммуникативтік дағдыларының қалыптасуындағы шешуші уақыт. Бұл кезеңде баланың танымдық, эмоционалдық және тілдік дамуын біртұтас жүйе ретінде қарастыру аса маңызды. Тілдік ортаның болмауы немесе сөйлеуге деген қажеттіліктің қалыптаспауынан балалардың сөйлеу белсенділігі төмендейді, бұл болашақ оқу жетістіктеріне де әсер етеді.
Берілген авторлық бағдарлама баланың тілін дамытуда тиімділігі жоғары, заманауи әрі ғылыммен негізделген әдістемелерді кешенді қолдануға бағытталған. Бағдарламада Б.Элькониннің, Зайцевтің, М. Монтессори мен Г. Доманның әдістері тәжірибелік тұрғыда қарастырылады және ойын арқылы тілдік дағдыларды қалыптастыру жолдары ұсынылады.
МАҚСАТЫ
Балалардың ауызша сөйлеу тілін дамыта отырып, тілдік қатынасқа түсуге ынталандыру, кешенді әдістер арқылы олардың сөздік қорын молайтып, байланыстырып сөйлеу дағдыларын қалыптастыру.
МІНДЕТТЕРІ
1. Балалардың сөйлеуге деген ішкі уәжін (мотивациясын) қалыптастыру;
2. Тиімді, кешенді тіл дамыту әдістерін жүйелі қолдану;
3. Сөздік қоры
Коррекциялық мектеп
Басқа
Мектепке дейінгі балалар
БАЛАНЫҢ ТІЛІН ДАМЫТУДА КЕШЕНДІ ТӘСІЛДЕРДІ ҚОЛДАНУ ЖОЛДАРЫ
Мектеп жасына дейінгі кезең – баланың сөйлеу қабілеті мен коммуникативтік дағдыларының қалыптасуындағы шешуші уақыт. Бұл кезеңде баланың танымдық, эмоционалдық және тілдік дамуын біртұтас жүйе ретінде қарастыру аса маңызды. Тілдік ортаның болмауы немесе сөйлеуге деген қажеттіліктің қалыптаспауынан балалардың сөйлеу белсенділігі төмендейді, бұл болашақ оқу жетістіктеріне де әсер етеді.
Берілген авторлық бағдарлама баланың тілін дамытуда тиімділігі жоғары, заманауи әрі ғылыммен негізделген әдістемелерді кешенді қолдануға бағытталған. Бағдарламада Б.Элькониннің, Зайцевтің, М. Монтессори мен Г. Доманның әдістері тәжірибелік тұрғыда қарастырылады және ойын арқылы тілдік дағдыларды қалыптастыру жолдары ұсынылады.
МАҚСАТЫ
Балалардың ауызша сөйлеу тілін дамыта отырып, тілдік қатынасқа түсуге ынталандыру, кешенді әдістер арқылы олардың сөздік қорын молайтып, байланыстырып сөйлеу дағдыларын қалыптастыру.
МІНДЕТТЕРІ
1. Балалардың сөйлеуге деген ішкі уәжін (мотивациясын) қалыптастыру;
2. Тиімді, к
Коррекциялық мектеп
Авторлық бағдарлама
Мектепке дейінгі балалар
БАЛАНЫҢ ТІЛІН ДАМЫТУДА КЕШЕНДІ ТӘСІЛДЕРДІ ҚОЛДАНУ ЖОЛДАРЫ
Мектеп жасына дейінгі кезең – баланың сөйлеу қабілеті мен коммуникативтік дағдыларының қалыптасуындағы шешуші уақыт. Бұл кезеңде баланың танымдық, эмоционалдық және тілдік дамуын біртұтас жүйе ретінде қарастыру аса маңызды. Тілдік ортаның болмауы немесе сөйлеуге деген қажеттіліктің қалыптаспауынан балалардың сөйлеу белсенділігі төмендейді, бұл болашақ оқу жетістіктеріне де әсер етеді.
Берілген авторлық бағдарлама баланың тілін дамытуда тиімділігі жоғары, заманауи әрі ғылыммен негізделген әдістемелерді кешенді қолдануға бағытталған. Бағдарламада Б.Элькониннің, Зайцевтің, М. Монтессори мен Г. Доманның әдістері тәжірибелік тұрғыда қарастырылады және ойын арқылы тілдік дағдыларды қалыптастыру жолдары ұсынылады.
МАҚСАТЫ
Балалардың ауызша сөйлеу тілін дамыта отырып, тілдік қатынасқа түсуге ынталандыру, кешенді әдістер арқылы олардың сөздік қорын молайтып, байланыстырып сөйлеу дағдыларын қалыптастыру.
МІНДЕТТЕРІ
1. Балалардың сөйлеуге деген ішкі уәжін (мотивациясын) қалыптастыру;
2. Тиімді, к
Коррекциялық мектеп
Авторлық бағдарлама
Мектепке дейінгі балалар
Тема : «Развитие профессиональных компетенций педагогов-ассистентов по сопровождению детей с особыми образовательными потребностями в организациях образования»
«Развитие профессиональных компетенций педагогов-ассистентов по сопровождению детей с особыми образовательными потребностями в организациях образования»
Коррекциялық мектеп
Баяндамалар, реферат
Мектепке дейінгі балалар
Коррекционно-развивающий план детей с ранним аутизмом. Коррекционно-развивающий план для психолога. (КРП)
Коррекциялық мектеп
Барлық материалдар
Мектепке дейінгі балалар
Баланың сөйлеу тілін дамытуда тыныс алу жаттығуларын қолдану, олардың түрлері, ерекшеліктері туралы
Коррекциялық мектеп
Презентация
Мектепке дейінгі балалар
Ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларға арналған түзете-дамыту бағдарламасы баланың жасына, жеке ерекшеліктеріне, аң,арымына қарай 1 айналымға құрастырылады.
Коррекциялық мектеп
Басқа
Мектепке дейінгі балалар
Естімейтін балаларға арналған үйдегі және көшедегі қауіпсіздік ережелері тақырыбына Қысқа мерзімді жоспар (ҚМЖ) үлгісін жасап көрейік:
Сабақтың тақырыбы:
Естімейтін балаларға арналған үйдегі және көшедегі қауіпсіздік ережелері
Сабақтың мақсаты:
1. Үйде және көшеде қауіпсіздік ережелерін түсіну.
2. Естімейтін балаларға арналған қауіпсіздік шараларын білу.
3. Өз өмірлерінде қауіпсіздік ережелерін қолдану дағдыларын қалыптастыру.
Күтілетін нәтижелер:
Естімейтін балалар үйдегі және көшедегі қауіпсіздік ережелерін түсінеді және қолдана алады.
Қауіпсіздік туралы мәліметтерді дұрыс қабылдайды және оны өмірде қолданады.
Қауіпті жағдайларды алдын-алу дағдыларын меңгереді.
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі (5 минут)
Оқушылармен амандасу.
Сабаққа дайындықтарын тексеру.
Оқушыларды топтарға бөлу.
II. Қызығушылықты ояту (10 минут)
Оқушыларға «қауіпсіздік» ұғымы түсіндіріледі.
Үйдегі және көшедегі қауіпсіздікке қатысты суреттер немесе қысқа видео көрсетіледі (естімейтін б
Коррекциялық мектеп
Сабақ жоспары
Мектепке дейінгі балалар
Ұялшақ және тұйық балалардың белсенділігін арттыру жолдары
Бүгінгі таңда тіл табысу, мәмілеге келу, дау-жанжалдарды шешу қабілеттері табыстылықтың негізгі шарттарының бірі болып табылады. «Тіл табыса білу» - құпталып қана қоймайды, енді оқуға, жұмысқа қабылдау кезінде талап етіледі. Қызметтер нарығында тіл табысу дәрістерінің сан-алуандылығынан көз сүрінеді, ондай дәрістер бары¬сында адамдар әртүрлі «бетперде» киіп, бір-бірімен тіл табысуды үйренеді.
Коррекциялық мектеп
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Баланың жалпы моторикасын және таным қабілетін дамытуға арналған жаттығулар. Диагностика жүргізу
Балаға алғашқы диагностика сабақ жүргізу
Коррекциялық мектеп
Ашық сабақ
Мектепке дейінгі балалар
С дыбысын қоюға арналған дайындық кезеңі
Коррекциялық мектеп
Басқа
Мектепке дейінгі балалар
Мектеп жасына дейінгі баланың буындық құрылымы
Балаларда сөздің буындық құрылымын зерттеу нәтижесін бағалауда төмендегідей критерийлер алынды: • сөздегі буындық құрылым бұзылысының ерекшеліктері (жеке буындарды айту, сөзді әрқашан әртүрлі дыбыстау); • буындардың элизиясы, сөздерді айту барысында дауыссыз дыбыстарды тастап кету; • прафазия, сөздің буындық құрылымын сақтай отырып, дыбыстардың орнын алмастыру; • итерация, персеверация, дыбыстарды (буындарды) қосу; • контаминация (бір сөздің буыны басқа сөздің буынымен қосарлануы). Тексеру нәтижесін бағалау балдық негізде болып, буындық құрылым бұзылысының деңгейі анықталды: - бағалаудың бірінші деңгейі (төмен, 4 балл, 0%): сөздің буындық құрылымын дыбыстау мүмкіндігінің шектелуі; - бағалаудың екінші деңгейі (орташадан төмен, 3 балл, 25%): сөйлемде, сөз тіркесінде, буындық құрылымы күрделі сөздерде баланың жеке буындарды, дыбыстарды, сөздерді үнемі әртүрлі дыбыстауы (айтуы); дауыссыз дыбыстарды айту кезінде тастап кету, буын элизиясының байқалуы, сөз құрылымын сақтай отырып, орын ауыст
Коррекциялық мектеп
Сыныптан тыс жұмыс
Мектепке дейінгі балалар
ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУДІҢ ҚАЖЕТТІЛІКТЕРІ туралы мақала
Коррекциялық мектеп
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
"Ерекше білімді қажет ететін балаларға ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану бағыттары"
Ақпараттық құзіреттілікті қалыптастырудың басты мақсаты – білім алушыларды ақпаратты беру, түрлендіру және оны қолдану білімдерімен қаруландыру, олардың компьютерлік технологияны өз қызметтеріне еркін, тиімді пайдалана алу қабілеттерін қалыптастыру
Қазіргі заман талабына сай адамдардың мәлімет алмасуына, қарым-қатынасына ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың кеңінен қолданысқа еніп, жылдам дамып келе жатқан кезеңінде ақпараттық қоғамды қалыптастыру қажетті шартқа айналып отыр. Ақпараттық қоғамның негізгі талабы – білім алушыларға ақпараттық білім негіздерін беру, логикалық ойлау-құрылымдық ойлау қабілеттерін дамыту, ақпараттық технологияны пайдалану дағдыларын қалыптастыру және оқушы әлеуметінің ақпараттық сауатты болып өсуі мен ғасыр ағымына бейімделе білуге тәрбиелеу, яғни ақпараттық қоғамға бейімдеу. Ақпараттық технология- қазіргі компьютерлік техника негізінде ақпаратты жинау, сақтау, өндеу және тасымалдау істерін қамтамасыз ететін математикалық және кибернетикалық тәсіл
Коррекциялық мектеп
Сыныптан тыс жұмыс
Мектепке дейінгі балалар
Инклюзивті білім берудегі әдіс-тәсілдер
Коррекциялық мектеп
Басқа
Мектепке дейінгі балалар
Балалардың тіл кемістігінің түрлері және оны түзету жолдары
Логопедия дегеніміз - сөйлеу тілінің кемістіктерін, оның бұзылу себептерін, болдырмау жолдарын, сонымен бірге осындай кемістіктерді әртүрлі жолдармен түзетіп жоюдың тәсілдерін зерттейтін арнайы педагогикалық ғылым.
Логопедия пәні сөйлеу тілінің бұзылуы және сөйлеу тіл кемістігі бар балаларды оқыту және тәрбиелеу үрдісі болып табылады.
Сөйлеу тілінің бұзылу түрлері мынадай:
· Дислалия– есту қабілеті мен сөйлеу мүшелерінің инвервациясы дұрыс сақталғанда кездесетін тілдік дыбыстардың бұзылып айтылуы. Синонимдері: тіл мүкістігі, тіл дыбыстарын айту кемістігі, фонетикалық кемістік.
· Ринолалия– сөйлеу мүшелерінің анатомиялық–функционалдық кемістіктерінің салдарынан дауыс әуезділігнің, тембрінің, дыбыстардың айтылуының бұзылуы.Синонимдері мұрынмен сөйлеу.
· Дизартрия– жүйке тамырларының сөйлеу мүшелерінің жұмысын толық қамтамасыз ете алмауына байланысты сөйлеу қабілетінің бұзылуы Дизартрияның ауыр түрі анартрия деп аталады .Ондай жағдайда адам дыбыс айту мүмкіншілігінен айрылады.
· Тұтықпа-
Коррекциялық мектеп
Сыныптан тыс жұмыс
Мектепке дейінгі балалар
Оқуға құштар мектеп жобасы бойынша оқырмандар конференция өтті
Коррекциялық мектеп
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
әдебиетшілерге, кітапханашыларға іс-шара өткізуге дайын сценарий
Коррекциялық мектеп
Тәлімгерлерге
Мектепке дейінгі балалар
1
2
...
5
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!

Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!

