Математика Тәлімгерлерге бойынша оқу-әдістемелік материалдар

Еліміздің барлық педагогтарының білімі мен тәжірибесін біріктіріп, білім сапасын арттыру үшін барлық педагогтардың еңбектерін осы сайтта жинадық. Сайтта 11 материал жарияланған. Сіз осының барлығын сайттан жүктеп сабағыңызға қолдана аласыз.
Барлығы: 11 материал
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден жаңа оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған
Сертификатталған тренер жасаған
Жаңа
17 863
13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. Жаңа оқу жылына арналған
Нұсқама "Qazmath: Оқыту мен дамуға жаңа мүмкіндік"
Танатканова Арайлым
25 Наурыз 2025
211
1
Qazmath платформасына нұсқама, оның мүмкіндіктері
Математика
Тәлімгерлерге
Барлық сыныптар
Ойынап отырып оқып отырмыз.
Жанузакова Сагныш Маратовна
21 Ақпан 2023
511
4
Ойнап отырып жетілеміз.
Математика
Тәлімгерлерге
1 сынып
Математика сабағындағы оқушының ойлау қабілетін дамыту. Тәжірибе тарату.
Абежанова Нуржамал Арысбековна
23 Қараша 2022
602
2
Математика сабағындағы оқушының ойлау қабілетін дамыту Қазіргі уақыттың негізгі талаптарының бірі – білімді әлемнің бүтіндей бейнесін қабылдай алатын, логикалық ойлауы дамыған жаңаша, тәуелсіз ойлай алатын шығармашыл тұлғаны тәрбиелеу. Мектептегі оқыту үрдісінің негізгі мақсаттары – баланың білімді игеру кезінде ойлау қабілетін қалыптастыру, сол арқылы таным әрекетін белсендіріп, жан-жақты жеке тұлғаны тәрбиелеу. Оқытудың мақсаты оқушыларға білім беру ғана емес, сонымен бірге олардың ойлау қабілетін дамыту және белсендіру оқушылардың білімді, дағдыны меңгеру үшін, болашақта танымдық және тәжірибелік іс-әрекетке оқушыларды дайындау қажетті шарт болып табылады. Адам ойлауына тән жалпы заңдылықтар болғанмен, жеке адамның ойлау әрекеті даралық ерекшеліктерге толы. Әрбір адам бірінен-бірі ойыньң кеңдігі немесе тарлығы, орамдылығы, ұшқырлығы, дербестілігі, оның логикалық жүйелілігі, сыншылдығы т. б. сапаларымен ажыратылады.
Математика
Тәлімгерлерге
3 сынып
Ашық сабақ 5 сынып
Пулатова Мадина
04 Қараша 2021
386
0
5 сыныптың Ондық бөлшекті жай бөлшекке, жай бөлшекті ондық бөлшекке айналдыру тақырыбында ашық сабақ жспары.
Математика
Тәлімгерлерге
Барлық сыныптар
Педагогикалық жағдаяттар
Пулатова
04 Қараша 2021
13014
33
Әр түрлі педагогикалық жағдаяттар берілген. Оларды түрлі ойындарда жарыстарда қолдануға болады.Педагогикалық жағдаяттарды мұғалімдер арасында талқыға салуға болады.
Математика
Тәлімгерлерге
Барлық сыныптар
Математикалық сауаттылық
Амантайқызы Айгерім
13 Қараша 2020
1216
2
«Математикалық сауаттылық – оқушының математиканы түрлі мәнмәтіндерде тұжырымдау, қолдану, талдап түсіндіру қабілеті. Ол, өз кезегінде, математикалық ойлау, құбылыстар сипатталатын, түсіндірілетін, алдын-ала болжап айтылатын математикалық ұғымдарды, процедураларды, білім мен құралдарды пайдалануды қамтиды. Бұл адамдарға математиканың әлемде қандай рөл атқаратынын мойындатуға, конструктивті, қызығушылығы мол және ойлай алатын азаматтарға қажетті саналы көзқарас қалыптастыруға және ой өзегінен өткізілген шешім қабылдауға көмектеседі». PISA зерттеулеріндегі математикалық сауаттылық актуалды талдау , ойлау мен математикалық есептерді шешуге қажетті тест сұрақтарының негізінде бағаланады. Оқушылар сандық және геометриялық есептер шығарулары керек және математикалық стратегиялар мен талдап түсіндірулердің көмегімен жағдайларды талдаулары тиіс.
Математика
Тәлімгерлерге
11 сынып
9 сынып геометрия пәнінен тоқсандық жиынтық бағалау
Талғаров Дәулет Дәуренұлы
22 Қазан 2020
956
0
Геометрия пәнінен 9 сынып ТЖБ
Математика
Тәлімгерлерге
9 сынып
Сабақ тақырыбы: Тікбұрышты параллелепипед (текше) және оның жазбасы
Жоланова Ботагоз Асырауовна
06 Мамыр 2020
735
0
Мұғалімдерге қысқа мерзімді жоспар жасау үшін
Математика
Тәлімгерлерге
4 сынып
Формативті (қалыптастырушы) бағалауды оқу үдерісінде тиімді пайдалану
Алимова Акгуль Едиресовна
26 Сәуір 2020
443
0
Ұстаздарға, жас мамандарға, Формативті (қалыптастырушы) бағалауды оқу үдерісінде тиімді пайдалану
Математика
Тәлімгерлерге
Басқа
Оқушыларды математика пәнінен ҰБТ-ға дайындаудың тиімді жолдары.
Сапарғалиев Марат Тілеуліұлы
08 Қазан 2019
857
1
Оқушыларды Ұлттық бірыңғай тестілеуге математика пәнінен дайындаудың жолдары туралы ұсыныстар. Оқушыларды математика пәнінен дайындайтын ұстаздарға, яғни математика пәнінің мұғалімдеріне қажет. Жас ұстаздарға да өте қажетті ұсыныстар берілген.
Математика
Тәлімгерлерге
11 сынып
Математика пәнін оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдер мен бағалау түрлері
Нурсеитова Райхан Зайнулкабиденовна
14 Желтоқсан 2018
755
0
Бүгінгі таңда жеке тұлғаны емес, оның даму үрдісін басқару қажеттігі айқындалып отыр. Білім алушының түрлі ақпараттың толассыз ағынында бағытталуы қиынға түсіп отыр, ол үшін оның талдау, құрылымдау, жүйелеу, мәселені шешу дағдылары жетік дамытылуы тиіс. Ал бұл, педагог жұмысындағы тікелей жасалатын әдістерден бас тартылып, артық дидактизмнен, ғибаратты сарыннан тежелуді; оның есесіне бірінші орынға қарым-қатынас жасаудың сұхбаттық әдістерін, шындықты бірлесіп іздеуді, сан алуан шығармашылық әрекетті тәрбиелеуші шарттарды жасау арқылы дамытуды білдіреді.
Математика
Тәлімгерлерге
Барлық сыныптар
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми Республикалық
байқаулар кестесі
Портфолиоңызды толтыруға арналған ДИПЛОМДАР МЕН СЕРТИФИКАТТАР алып, санатыңызды көтеріңіз!