Математика Тәлімгерлерге бойынша оқу-әдістемелік материалдар
Еліміздің барлық педагогтарының білімі мен тәжірибесін біріктіріп, білім сапасын арттыру үшін барлық педагогтардың еңбектерін осы сайтта жинадық. Сайтта 11 материал жарияланған. Сіз осының барлығын сайттан жүктеп сабағыңызға қолдана аласыз.
Барлығы: 11 материал
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. Жаңа оқу жылына арналған
Qazmath платформасына нұсқама, оның мүмкіндіктері
Математика
Тәлімгерлерге
Барлық сыныптар
Ойнап отырып жетілеміз.
Математика
Тәлімгерлерге
1 сынып
Математика сабағындағы оқушының ойлау қабілетін дамыту
Қазіргі уақыттың негізгі талаптарының бірі – білімді әлемнің бүтіндей бейнесін қабылдай алатын, логикалық ойлауы дамыған жаңаша, тәуелсіз ойлай алатын шығармашыл тұлғаны тәрбиелеу.
Мектептегі оқыту үрдісінің негізгі мақсаттары – баланың білімді игеру кезінде ойлау қабілетін қалыптастыру, сол арқылы таным әрекетін белсендіріп, жан-жақты жеке тұлғаны тәрбиелеу.
Оқытудың мақсаты оқушыларға білім беру ғана емес, сонымен бірге олардың ойлау қабілетін дамыту және белсендіру оқушылардың білімді, дағдыны меңгеру үшін, болашақта танымдық және тәжірибелік іс-әрекетке оқушыларды дайындау қажетті шарт болып табылады.
Адам ойлауына тән жалпы заңдылықтар болғанмен, жеке адамның ойлау әрекеті даралық ерекшеліктерге толы. Әрбір адам бірінен-бірі ойыньң кеңдігі немесе тарлығы, орамдылығы, ұшқырлығы, дербестілігі, оның логикалық жүйелілігі, сыншылдығы т. б. сапаларымен ажыратылады.
Математика
Тәлімгерлерге
3 сынып
5 сыныптың Ондық бөлшекті жай бөлшекке, жай бөлшекті ондық бөлшекке айналдыру тақырыбында ашық сабақ жспары.
Математика
Тәлімгерлерге
Барлық сыныптар
Әр түрлі педагогикалық жағдаяттар берілген. Оларды түрлі ойындарда жарыстарда қолдануға болады.Педагогикалық жағдаяттарды мұғалімдер арасында талқыға салуға болады.
Математика
Тәлімгерлерге
Барлық сыныптар
«Математикалық сауаттылық – оқушының математиканы түрлі мәнмәтіндерде тұжырымдау, қолдану, талдап түсіндіру қабілеті. Ол, өз кезегінде, математикалық ойлау, құбылыстар сипатталатын, түсіндірілетін, алдын-ала болжап айтылатын математикалық ұғымдарды, процедураларды, білім мен құралдарды пайдалануды қамтиды. Бұл адамдарға математиканың әлемде қандай рөл атқаратынын мойындатуға, конструктивті, қызығушылығы мол және ойлай алатын азаматтарға қажетті саналы көзқарас қалыптастыруға және ой өзегінен өткізілген шешім қабылдауға көмектеседі». PISA зерттеулеріндегі математикалық сауаттылық актуалды талдау , ойлау мен математикалық есептерді шешуге қажетті тест сұрақтарының негізінде бағаланады. Оқушылар сандық және геометриялық есептер шығарулары керек және математикалық стратегиялар мен талдап түсіндірулердің көмегімен жағдайларды талдаулары тиіс.
Математика
Тәлімгерлерге
11 сынып
Геометрия пәнінен 9 сынып ТЖБ
Математика
Тәлімгерлерге
9 сынып
Мұғалімдерге қысқа мерзімді жоспар жасау үшін
Математика
Тәлімгерлерге
4 сынып
Ұстаздарға, жас мамандарға, Формативті (қалыптастырушы) бағалауды оқу үдерісінде тиімді пайдалану
Математика
Тәлімгерлерге
Басқа
Оқушыларды Ұлттық бірыңғай тестілеуге математика пәнінен дайындаудың жолдары туралы ұсыныстар. Оқушыларды математика пәнінен дайындайтын ұстаздарға, яғни математика пәнінің мұғалімдеріне қажет. Жас ұстаздарға да өте қажетті ұсыныстар берілген.
Математика
Тәлімгерлерге
11 сынып
Бүгінгі таңда жеке тұлғаны емес, оның даму үрдісін басқару қажеттігі айқындалып отыр. Білім алушының түрлі ақпараттың толассыз ағынында бағытталуы қиынға түсіп отыр, ол үшін оның талдау, құрылымдау, жүйелеу, мәселені шешу дағдылары жетік дамытылуы тиіс. Ал бұл, педагог жұмысындағы тікелей жасалатын әдістерден бас тартылып, артық дидактизмнен, ғибаратты сарыннан тежелуді; оның есесіне бірінші орынға қарым-қатынас жасаудың сұхбаттық әдістерін, шындықты бірлесіп іздеуді, сан алуан шығармашылық әрекетті тәрбиелеуші шарттарды жасау арқылы дамытуды білдіреді.
Математика
Тәлімгерлерге
Барлық сыныптар
1
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!

Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!

