Мектепалды даярлық Мақала бойынша оқу-әдістемелік материалдар
Еліміздің барлық педагогтарының білімі мен тәжірибесін біріктіріп, білім сапасын арттыру үшін барлық педагогтардың еңбектерін осы сайтта жинадық. Сайтта 233 материал жарияланған. Сіз осының барлығын сайттан жүктеп сабағыңызға қолдана аласыз.
Барлығы: 233 материал
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Мектепке дейінгі балаларды адамгершілікке тәрбиелеу
Мектепке дейінгі балаларды адамгершілікке тәрбиелеу жолдары, әдістемелері толық әрі түсінікті жазылған
Мектепалды даярлық
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Мектеп жасына дейінгі балалардың шығармашылық қабілетін қалыптастыру жолдары
Мектеп жасына дейінгі балалардың шығармашылық қабілетін қалыптастыру жолдары толық түсіндірілген
Мектепалды даярлық
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
СЮЖЕТТІК – РОЛЬДІК ОЙЫН БАЛАНЫ ДАМЫТУДЫҢ БАСТЫ СЕБЕБІ
Баланың ойында алатын орны оның пасивтілігінің дәрежесін анықтамайды.
Мектепке дейінгі шақта, балалардың құрбыларымен өзара іс - әрекет процесінде дамып отырған өзін таныту қажеттігі құрдастар тобындағы барлық балалар үшін маңызды орынға талаптануынан көрініп отырады. Талаптану әлеуметтік белсенділіктің табиғи түрі жеке адамның дұрыс дамуының шарты болып есептеледі. Алайда, бұл құбылыс сырттай көріне бермейді, өйткені бала маңызды орынға талаптануын көбінесе аса бір ерекше, өзі үшін қолайлы жағдайларда ғана дарыққа шығарады.
Мектепалды даярлық
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ БАСТЫ ІС-ӘРЕКЕТІ – ОЙЫН
Ойын мектеп жасына дейінгі баланың жеке басының дамуына игі ықпал ететін жетекші, басты құбылыстың бірі деуге болады. Бала ойын арқылы өзінің күш – жігерін жаттықтырады, қоршаған орта мен құбылыстардың ақиқат сырын ұғынып, еңбек дағдысына үйрене бастайды. Былайша айтқанда болашақ қайраткерлердің тәрбие жолы, тәлімдік өнегесі ойыннан бастап өрбиді
Мектепалды даярлық
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Ұзартылған күн тобында жұмысты ұйымдастыру және жұмыс режимі.
Ұзартылған күндік топ – бұл тәрбиелік-тәрбиелік және сауықтыру міндеттерін жан-жақты шешуге үлкен мүмкіндіктері бар балаларды қоғамдық тәрбиенің бір түрі. Мектептегі ұзартылған күндік топтар бастауыш сынып оқушыларының сабақтан тыс уақытын ұйымдастырудың қажетті формасы болып табылады. Мектептегі ұзартылған күн тәрбиелік білім беру ортасын қалыптастыруға ықпал етеді.
Мектепалды даярлық
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Бастауыш сынып оқушыларына үйге берілген тапсырмаларды орындатудағы әдіс-тәсілдер
Соңғы жылдары оқу материалы мазмұнының өсуі мен күрделенуіне байланысты оқушылардың үй жұмысының көлемі де ұлғайды. Жалпы орта білім беретін мектептің жарғысында оқушылардың ақыл-ой сабақтарын ұйымдастыруға қойылатын гигиеналық және педагогикалық талаптарды есепке ала отырып, үй тапсырмалары оқушыларға оларды орындау мүмкіндіктері бойынша берілетіні айқындалған:
·*бірінші сыныпта –1 сағатқа дейін;
*·екінші сыныпта –1,5 сағатқа дейін;
*үшінші-төртінші сыныптарда –2 сағатқа дейін
Үй жұмысын орындауға мектептегі сабақтар біткеннен соң 3-4 сағаттан кейін бастаған дұрыс. Осы уақыт аралығында ол тамақтанып, тынығып, таза ауада серуендеп үлгереді.
Аса белсенді және денсаулығы әлсіз балаларға түскі ұйқы ұсынылады.
Жазбаша және ауызша тапсырмаларды кезектестіре орындау.
Мектепалды даярлық
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Бастауыш сынып оқушыларына үйге берілген тапсырмаларды орындатудағы қолданылатын әдіс-тәсілдер.
Үй жұмысын орындауға мектептегі сабақтар біткеннен соң 3-4 сағаттан кейін бастаған дұрыс. Осы уақыт аралығында ол тамақтанып, тынығып, таза ауада серуендеп үлгереді.
Аса белсенді және денсаулығы әлсіз балаларға түскі ұйқы ұсынылады.
Жазбаша және ауызша тапсырмаларды кезектестіре орындау.
Үй тапсырмасын орындауға кететін уақыт әр балаға әр түрлі болады. Дегенмен 4 сынып оқушысы үшін үй тапсырмасын орындауға 2 сағаттан көп кетпеуі керек.
Жұмыс барысында әр пән арасында 15 минуттан аспайтын үзіліс жасап тұру ұсынылады.
Мектепалды даярлық
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Мектепалды даярлау тобы балаларын ойын арқылы тәрбиелеу
Ойын - балалардың өз бетімен ерікті атқаратын іс - әрекеті, ойын арқылы адамның жан дүниесінің барлық қырлары, жүректілігі, ерік жігері қалыптасады. Ойынның, әсіресе балалардың психологиясына тигізетін әсері көп, ойын кезінде балалардың ортамен қарым- қатынасы кеңейіп, таным қабілеті өсіп, мінез-құлқы қалыптасады, ойынның сан алуандылығы балаларды достыққа, адамгершілікке, тапқырлыққа, шапшаңдыққа баулиды
Ойын арқылы баланың сөздік қоры дамып, ауызша сөйлеу машығы өзгереді, таным белсенділіктері қалыптасып, ақыл ой процесі өсіп жетіледі, түрлі адамгершілік қасиеттерді бойына сіңіреді.
Мектепалды даярлық
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Игровые элементы в процессе обучения дошкольников
В обучении детей дошкольного возраста большое место занимают игровые методы и приемы, которые поднимают у них интерес к содержанию обучения, обеспечивают связь познавательной деятельности с характерной для малышей игровой. К ним относятся дидактические игры, игры-драма тизации, подвижные игры, эпизодические игровые приемы (загадки, упражнения-имитации, игровые действия в промежут ках между выполнением других заданий).
Мектепалды даярлық
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Игровые элементы в процессе обучения дошкольников
В обучении детей дошкольного возраста большое место занимают игровые методы и приемы, которые поднимают у них интерес к содержанию обучения, обеспечивают связь познавательной деятельности с характерной для малышей игровой. К ним относятся дидактические игры, игры-драма тизации, подвижные игры, эпизодические игровые приемы (загадки, упражнения-имитации, игровые действия в промежут ках между выполнением других заданий). Игра в младшей группе может занимать основную часть занятия.
Мектепалды даярлық
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Организация ролевых игр в старшей и подготовительной группах.
Чем старше становятся дети, чем выше оказывается уровень их общего развития, тем более ценной бывает игра (особенно педагогически направляемая) для становления самодеятельных форм поведения: у детей появляется возможность самим намечать сюжет или организовывать игры с правилами (дидактические, подвижные), находить партнеров, ставить цель и выбирать средства для реализации своих замыслов.
Мектепалды даярлық
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Мектепке дейінгі ұйымдардағы инновациялық үдерістер
Білім беру мазмұнын жаңарту мен жаңғыртудың маңызды құралдарының бірі мектепке дейінгі ұйымдарда жүріп жатқан инновациялық үдерістер болып табылады. Заманауи мектепке дейінгі ұйым – бұл дамуға ұмтылған, жаңа мүмкіндіктерді іздеген, баланың, жанұяның, қоғамның сұраныстарын қанағаттардыруға қажетті жағдайларды жасайтын, педагогтардың шығармашылық және кәсіби жұмыстарын жағдаймен қамтамасыз ететін, заманауи талаптарға жауап беретін күрделі ағза. Демек осы мектепке дейінгі ұйымның жұмысын жандандыруда инновациялық технологиялар мен әдістердің маңызы өте жоғары. Жалпы бүгінгі күні мектепке дейінгі ұйым жұмысына инновациялық технологиялар мен әдістерді енгізу бірқатар шешуге болатын қиындықтарды туындатады. Олар жасалатын жұмыс ауқымының артуы, лауазымдық міндеттер шеңберінің кеңеюі, инновациялық технологиялар мен әдістердің жеткіліксіз ресурстық қамтамасыз етілуі, материалдық және моралдық ынталандырудың әлсіздігі, ал балалар үшін оқу жүктемесінің артуы орын алып отыр.
Мектепалды даярлық
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Ойлау қабілетін дамытуға арналған әдіс-тәсілдер
Ойлау қабілетін дамытуға арналған әдіс-тәсілдер
Мектепалды даярлық
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Балалардың сөйлеу қабілеттерін дамыту
Балалардың сөйлеу қабілеттерін дамыту
Мектепалды даярлық
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Мектепке дейінгі ұйымдарда тіл дамытуға арналған әдіс -тәслдер
Мектепке дейінгі ұйымдарда тіл дамытуға арналған әдіс -тәслдер
Мектепалды даярлық
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Балабақшада санауды үйрету әдіс-тәсілдері
Балабақшада санауды үйрету әдіс-тәсілдері
Мектепалды даярлық
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Балаларды дамытуға арналған әдіс-тәсілдер
Балаларды дамытуға арналған әдіс-тәсілдер
Мектепалды даярлық
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Халық ауыз әдебиеті арқылы баланың сөйлеу тілін дамыту
Мектепалды даярлық тобында балаларды халық ауыз әдебитіне қызығушылығын арттыру
Мектепалды даярлық
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
«Асығың алшысынан түссін»
Мектепке дейінгі ұйымда ұлттық ойындарды қолдану арқылы балалардың танымдық, физикалық және әлеуметтік дамуына ықпал ету – тәрбиелеу мен білім беру үдерісінің маңызды құрамдас бөлігі болып табылады. Ұлттық ойындар, оның ішінде асық ойыны, балалардың денсаулығын нығайтуға, ойлау қабілетін дамытуға, шығармашылық пен әлеуметтік дағдыларын жетілдіруге мүмкіндік береді.
Мектепалды даярлық
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
«Асығың алшысынан түссін»
Мектепке дейінгі ұйымда ұлттық ойындарды қолдану арқылы балалардың танымдық, физикалық және әлеуметтік дамуына ықпал ету – тәрбиелеу мен білім беру үдерісінің маңызды құрамдас бөлігі болып табылады. Ұлттық ойындар, оның ішінде асық ойыны, балалардың денсаулығын нығайтуға, ойлау қабілетін дамытуға, шығармашылық пен әлеуметтік дағдыларын жетілдіруге мүмкіндік береді.
Мектепалды даярлық
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
1
2
...
12
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!

Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
