Қазақ тілі Ғылыми жұмыстар бойынша оқу-әдістемелік материалдар
Еліміздің барлық педагогтарының білімі мен тәжірибесін біріктіріп, білім сапасын арттыру үшін барлық педагогтардың еңбектерін осы сайтта жинадық. Сайтта 262 материал жарияланған. Сіз осының барлығын сайттан жүктеп сабағыңызға қолдана аласыз.
Барлығы: 262 материал
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. Жаңа оқу жылына арналған
«Қазақ тілі сабағында PISA форматындағы тапсырмаларды қолдану»
Бұл әдістемелік құрал «Қазақ тілі сабағында PISA форматындағы тапсырмаларды қолдану» тақырыбында дайындалған және қазіргі білім беру жүйесіндегі маңызды басымдықтардың бірі – оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамытуға бағытталған. Заман талабына сай оқушылар тек теориялық біліммен шектеліп қалмай, оны күнделікті өмірде қолдана алуы тиіс. Осы мақсатта PISA (Programme for International Student Assessment) халықаралық зерттеуінің форматына сай тапсырмалар – білім мазмұнын өмірмен байланыстырудың тиімді құралы ретінде қарастырылады.
Қазақ тілі
Ғылыми жұмыстар
Барлық сыныптар
«Қазақ тілі мен әдебиет сабақтарында ЖИ қолдану арқылы функционалдық сауаттылықты арттыруға арналған тапсырмалар жүйесі»
«Қазақ тілі мен әдебиет сабақтарында ЖИ (жасанды интеллект) қолдану арқылы функционалдық сауаттылықты арттыруға арналған тапсырмалар жүйесін» білім беру процесіне енгізу оқушылардың тілдік дағдыларын дамытуға және алған білімін өмірлік жағдаяттарда тиімді қолдануға айтарлықтай ықпал етті. Оқу үдерісінде ЖИ құралдарын пайдалану арқылы ұйымдастырылған мәтінмен жұмыс, пікірталас, ақпаратты сұрыптау, мазмұнды қайта құрастыру секілді тапсырмалар оқушылардың сыни ойлауын, мәтінді түсіну және өңдеу қабілеттерін арттырды. Әдеби кейіпкерлерге мінездеме беру, жағдаяттарға байланысты тілдік тапсырмалар орындау, сөйлеу мәдениетін жетілдіруге бағытталған жұмыстар оқушылардың коммуникативтік құзыреттілігін нығайтты. Сонымен қатар, ЖИ көмегімен жүзеге асқан шығармашылық тапсырмалар (эссе жазу, диалог құрастыру, мәтінге сұрақ дайындау) оқушылардың жазбаша және ауызша тілде еркін ой білдіруін жетілдірді. Мұғалімдер үшін бұл әдістеме оқу мазмұнын жаңаша ұсынуға, оқушылардың қызығушылығын арттыруға және
Қазақ тілі
Ғылыми жұмыстар
Барлық сыныптар
Кітаппен жарыс
Альпенист
Қазақ тілі
Ғылыми жұмыстар
Басқа
Дарын, тіл білімі. «Қазақ тіліндегі гендерлік лингвистика: әйел және ер адамның сөйлеу мәнерінің айырмашылықтары»
Дарын ғылыми зерттеу жұмысы
Қазақ тілі
Ғылыми жұмыстар
11 сынып
Авторлық бағдарлама "Оқушылардың жазылым дағдысын қалыптастыру әдістері"
Бағдарламаның атауы
– Мысалы: "Бастауыш сынып оқушыларына арналған логикалық ойлауды дамыту бағдарламасы".
Авторы (авторлары)
– Бағдарламаны жасаған мұғалімнің немесе маманның аты-жөні, лауазымы, жұмыс орны.
Бағдарламаның өзектілігі мен мақсаты
– Бұл бағдарламаның не үшін жасалғаны, қандай мәселені шешетіні, оның білім алушылар үшін маңыздылығы.
Міндеттері
– Қандай нақты нәтижелерге қол жеткізу көзделеді (мысалы, дағды қалыптастыру, білім тереңдету, қызығушылық арттыру).
Мақсатты аудитория
– Қай жастағы, қай сыныптағы немесе қандай деңгейдегі білім алушыларға арналған.
Оқыту формасы мен әдістері
– Сабақ түрлері, қолданылатын әдіс-тәсілдер (тренинг, ойын, жобалық жұмыс, т.б.)
Бағдарламаның құрылымы мен мазмұны
– Тақырыптар тізімі, әр тақырыпқа қысқаша сипаттама, сабақ саны.
Күтілетін нәтиже
– Оқушылардың бағдарлама соңында нені меңгеретіні, қандай дағдыларға ие болатыны.
Бағалау өлшемдері
– Оқушылардың жетістіктерін қалай бағалайтыны (тест, практикалық жұмыс, портфолио, т.б.)
Ә
Қазақ тілі
Ғылыми жұмыстар
5 сынып
Авторлық бағдарлама: Грамматикалық ойындар мен тапсырмалар
34 сағатқа арналған КТЖ және ҚМЖ, грамматикалық ойындар мен тапсырмалар
Қазақ тілі
Ғылыми жұмыстар
Барлық сыныптар
«Оқу сауаттылығын арттыруда мәтінмен жұмыс» авторлық бағдарлама
«Оқу сауаттылығын арттыруда мәтінмен жұмыс» авторлық жұмысын жазудағы басты мақсатымыз, оқушылардың бойына тек кітап оқуға деген қызығушылықты ғана ояту емес, ең бастысы мәтінді сауатты оқуға үйрету. Қазақ тілі сабақтарында мәтін тілдік объект ретінде және сөйлеу әрекетінің нәтижесі бойынша зерттеледі. Бұған мәтіннің белгілері мен категориялары, оның құрылымы мен түрлері, мәтінді құру ережелері, нақты экстралингвистикалық факторларды ескере отырып, оны түсіну бағыты кіреді. Әдебиет сабағында мәтін көркем шындықтың, тіпті тарихи-мәдени шындықтың бір түрі ретінде қарастырылып, онда сөздік көркем образдар жүйесі арқылы бейнеленеді. Қазақ тілі немесе қазақ әдебиеті бағытындағы білім беру саласына кіретін оқу пәндерін меңгерудің интегративті мақсаты – мектеп оқушыларының филологиялық мәдениетін қалыптастыру, оқуды түсінуге бағыттау, «бөтен» мәтінді кең мәдени контекстте түсіндіру және өз мәтінін құруда, қолдануда тұтынудың барлық прагматикалық және әлеуметтік-мәдени факторларын есепке алу.
Қазақ тілі
Ғылыми жұмыстар
6 сынып
Тілдік дағдыларды дамытуда қолданылатын әдістер
Әдістемелік құрал
Қазақ тілі
Ғылыми жұмыстар
Барлық сыныптар
"Лексикалық және семантикалық талдаулар" әдістемелік құрал
Бұл әдістемелік құрал қазақ тілі пәні бойынша "Лексикалық және семантикалық талдаулар" тақырыбын тереңірек оқытуға бағытталған. Оқушылардың тіл білімін жетілдіру және лексика мен семантика саласында теориялық білімдерін кеңейту мақсатында құралда лексикалық бірліктер мен семантикалық мәндерге қатысты кең ауқымды мәліметтер берілген. Әдістемелік құралда әр бөлім бойынша түсіндірмелер, нақты мысалдар және түрлі тапсырмалар қамтылған, олар оқушылардың талдау дағдыларын дамытуға бағытталған
Қазақ тілі
Ғылыми жұмыстар
7 сынып
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнін заманауи оқыту: теория мен тәжірибе
Мұғалімдердің Ғылыми-практикалық конференциясында өзінің тәжірибесімен бөлісу
Қазақ тілі
Ғылыми жұмыстар
Барлық сыныптар
Баяндама Қазақ тілі сабақтарында деңгейлеп-саралап оқыту технологиясын пайдаланудың маңызы
Материал қазақ тілі пәні мұғалімдері үшін көмекші құрал қызметін атқарады.
Қазақ тілі
Ғылыми жұмыстар
Барлық сыныптар
Тілдің мәні мен қызметі
«Тілдің мәні мен қызметі» атты ғылыми жобада жас зерттеуші тілдің шығу тарихынан бастап, тіл мен қоғамның өзара тығыз байланыстылығына ерекше көңіл аударған. Сонымен қатар, тілге анықтама беруде ең алдымен оның әлеуметтік қызметі, яғни қоғамдағы адамдардың қатынас құралы болу қызметін негізге алған. Тілдің – тек қатынас құралы ғана емес, сонымен бірге ойлаудың, ойдың жарыққы шығуының да құралы екендігіне тоқталған. Зерттеу барысында өзіндік көзқарасын білдіріп, ұтымды ұсыныстар жасаған.
Қазақ тілі
Ғылыми жұмыстар
10 сынып
авторлық бағдарлама
Қазақ тілі
Ғылыми жұмыстар
Барлық сыныптар
Емдік шөптер
Емдік шөптер туралы білімдерін толықтыру
Қазақ тілі
Ғылыми жұмыстар
7 сынып
Бұл ғылыми жобада қазіргі қазақ әндерінің тілі, соның ішінде кірме сөздер мен жаргон сөздердің қолданысы туралы зерттеу жұмысы көрсетілген
Қазақ тілі
Ғылыми жұмыстар
7 сынып
6 сынып емтихан жұмыстары
Қазақ тілі
Ғылыми жұмыстар
6 сынып
Түбір мен қосымшаның жазылуы
. Түбір мен қосымшаның жазылу жолдарын түсіндіру. Қосымша жалғанғанда түбір сөздің көп ретте өзгермейтіндігін, түбір сөздің соңғы буынының жуан не жіңішке болып келуіне қарай қосымшаның да жуан не жіңішке болып үйлесіп жалғанатынын меңгерту.
Қазақ тілі
Ғылыми жұмыстар
Барлық сыныптар
Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында жасанды интелектті пайдалану қазір маңызды мәселе болып табылады. Жасанды интеллекттің қазақ тілі мен әдебиеті сабағына енгізілуі оқушылардың білім деңгейін арттырып, олардың тілдік дағдыларын дамытуға ықпал етеді. Нәтижесінде оқушылардың жазу, оқу, сөйлеу дағдылары жақсарып, шығармашылық қабілеттері дамиды.
Қазақ тілі
Ғылыми жұмыстар
Барлық сыныптар
Қазақтың ұлттық киімдерінің ерекшелігі
Қазақ тілі
Ғылыми жұмыстар
10 сынып
"Қазақ тілі дамуындағы трендтер"
Қазақ тілі
Ғылыми жұмыстар
7 сынып
1
2
...
14
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!

Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!

