Математика Авторлық бағдарлама бойынша оқу-әдістемелік материалдар
Еліміздің барлық педагогтарының білімі мен тәжірибесін біріктіріп, білім сапасын арттыру үшін барлық педагогтардың еңбектерін осы сайтта жинадық. Сайтта 258 материал жарияланған. Сіз осының барлығын сайттан жүктеп сабағыңызға қолдана аласыз.
Барлығы: 258 материал
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. Жаңа оқу жылына арналған
"Логикалық тапсырмалар мен басқатырғылар"
Бастауыш мектеп жасындағы оқушылардың танымдық қабілеттерін дамыту, олардың ойлау дағдыларын қалыптастыру-қазіргі білім беру жүйесінің негізгі міндеттерінің бірі.
Математика
Авторлық бағдарлама
2 сынып
«Пайыз, пропорция, қатынас тақырыптарына өмірмен байланысты есептер құрастыру»
Бұл әдістемелік құрал математика пәнінің негізгі әрі өмірге тікелей қатысты ұғымдары – пайыз, пропорция және қатынас бойынша есептерді құрастырудың тиімді жолдарын ұсынады. Құралдың басты мақсаты – мұғалімдерге күнделікті өмірмен байланысты тапсырмалар дайындау әдістерін көрсету, оқушылардың математикалық сауаттылығын арттыру және оларды практикалық ойлау дағдыларына баулу. Қазіргі білім беру жүйесінде функционалдық сауаттылыққа сұраныс жоғары. Әсіресе, тұрмыстық мәселелерді математикалық тілге аударып, есеп шығара білу – оқушының өмірлік дағдыларының қалыптасуына тікелей әсер ететін маңызды білік. Осы тұрғыдан алғанда, пайыз, пропорция, қатынас тақырыптарына арналған өмірлік мазмұндағы есептер оқушыны тек формуламен жұмыс істеуге емес, нақты өмірде кездесетін сандық ақпаратты талдауға үйретеді.
Математика
Авторлық бағдарлама
6 сынып
Математикалық логика және оның қолданылуы
Әдістемелік құрал: «Математикалық логика және оның қолданылуы» Математикалық логика — логикалық ойлауды формальды тілде бейнелейтін және оның заңдылықтарын математикалық әдістер арқылы зерттейтін ғылым саласы. Бұл пән математикалық дәлелдер мен қорытындыларды құрудың жалпы принциптерін анықтайды және логикалық тұжырымдарды формализациялау мен оларды дәлелдеу процесін зерттейді. Мақсат: Математикалық логика пәнінің негіздерін түсіндіре отырып, оқушыларға логикалық ойлауды дамыту, олардың математикалық тапсырмаларды шешу кезінде дәлелді ойлау мен жүйелі талдауға дағдылануына мүмкіндік беру. Логикалық тұжырымдар мен олардың арасындағы қатынастарды, логикалық амалдарды қолдану арқылы оқушылардың теориялық білімін практикалық дағдылармен байланыстыру
Математика
Авторлық бағдарлама
5 сынып
Цифрлық құралдарды пайдалана отырып оқыту
Бұл бағдарлама 10–11 сынып оқушыларына математика пәнін заманауи цифрлық құралдар арқылы меңгертуге арналған. Бағдарламада дәстүрлі теориялық білімді меңгерумен қатар, GeoGebra, Desmos, WolframAlpha, Google Forms, Excel, Kahoot, Padlet, Python Colab секілді сандық платформаларды қолдану қарастырылған. Оқушылар әрбір тақырыпта математикалық ұғымдарды тек есептер арқылы ғана емес, сонымен бірге визуалды модельдеу, графиктерді интерактивті тұрғызу, симуляциялар жасау, тесттер орындау арқылы меңгереді. Бұл тәсіл олардың пәнге деген қызығушылығын арттырып, функционалдық сауаттылықты дамытуға бағытталған. Бағдарлама оқушылардың сыни ойлау, зерттеу, жобалау және ақпараттық-коммуникациялық құзыреттерін қалыптастыруға мүмкіндік береді.
Математика
Авторлық бағдарлама
10 сынып
Математикалық жаңа әдіс тәсілдерді бастауыш сыныптарда қолданудың ерекшеліктері мен мүмкіндіктері
Қазіргі заманда білім беру саласында жаңа технологиялар мен әдістемелік тәсілдерді қолдану маңызды болып табылады. Бастауыш сыныптарда математика пәнін оқытуда жаңа әдістерді енгізу – оқушылардың аналитикалық ойлау қабілетін дамытуға, математикалық түсініктерін тереңдетуге, әрі білім сапасын арттыруға үлкен ықпал етеді. Осы тұрғыдан алғанда, авторлық бағдарлама өзекті, себебі қазіргі білім беру процесіне жаңаша тәсілдер мен заманауи әдістерді тиімді қолдану қажеттілігі туындап отыр. Балалардың математикаға деген қызығушылығын арттыру, оларды шығармашылыққа баулу және практикалық дағдыларды қалыптастыру үшін жаңа тәсілдерді енгізу маңызды. Бұл бағдарлама сол қажеттіліктерді толықтай қанағаттандыруды көздейді.
Математика
Авторлық бағдарлама
3 сынып
Қарапайым математика
Оқушының жан - жақты тұлға ретінде,әр түрлі тапсырмалар арқылы даму деңгейін анықтауға, пәнге деген қызығушылығын арттыру, оқытуды оқушының дамуына бағыттай ұйымдастыруға, натурал сандарға амалдар қолданудың өзге түрлерін қарастырып, жұп және тақ, жай және құрама сандарды түсіне білуге бағытталған.
Математика
Авторлық бағдарлама
4 сынып
математика сабағында оқушылардың логикалық ойлау қабілеттерін дамыту
Авторлық бағдарлама жаңа заман талаптарына сай жасалған
Математика
Авторлық бағдарлама
3 сынып
Математика еліне саяхат
Авторлық бағдарлама талаптарға сай жасалған
Математика
Авторлық бағдарлама
1 сынып
Формативті бағалау тапсырмалары
"Формативті бағалау тапсырмалары" атты математика пәні бойынша 1-4 сынып оқушыларына арналған оқу әдістемелік құрал
Математика
Авторлық бағдарлама
Барлық сыныптар
1 сынып оқушыларына ойлау қабілетін арттыратын түрлі тапсырмалар
әдістемелік құрал 27 беттен тұрады, 1 сынып оқушыларына арналған логикалық тапсырмалар
Математика
Авторлық бағдарлама
1 сынып
Математикалық модельдер және өмірлік есептер»
ТҮСІНДІРМЕ ЖАЗБА
Бағдарлама барлық деңгейдегі мемлекеттік білім беру стандарттарына сәйкес және оқу жоспарының вариативті бөлігі үшін оқу бағдарламалары мен элективті курстарды әзірлеуге қойылатын талаптарды ескере отырып әзірленген. Бағдарлама "білім туралы" 2007 жылғы 27 шілдедегі №319-III Қазақстан Республикасының Заңына (2020 жылғы 6 мамырда енгізілген толықтырулармен және өзгерістермен) сәйкес оқу жоспарының және элективті курстардың вариативтік бөлігі үшін, сондай-ақ білім берудің жаңартылған мазмұнын ескере отырып, оқу бағдарламаларына сараптама жүргізу және әдістемелік қамтамасыз ету туралы Ережеге сәйкес дайындалды жыл). Бағдарламада аптасына 1 сағат, жылына 34 сағат қарастырылған.
Бағдарламаның өзектілігі: Қазіргі таңда оқушылардың логикалық ойлауын дамыту, күнделікті өмірде кездесетін есептерді шеше білуі — бастауыш білім берудің басты талаптарының бірі. Математикалық модельдер арқылы шынайы өмірмен байланыс орнату оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттырады және функц
Математика
Авторлық бағдарлама
3 сынып
«Функцияларды түсіну: сызықтық және сызықтық емес функциялар» атты авторлық бағдарламасы
«Функцияларды түсіну: сызықтық және сызықтық емес функциялар» атты авторлық бағдарлама – оқушылардың математикалық білімін тереңдетуге арналған заманауи құрал. Бағдарламада функция ұғымы қарапайымнан күрделіге қарай жүйелі түрде түсіндіріліп, сызықтық және сызықтық емес функциялардың ерекшеліктері салыстырмалы талдау арқылы ашылады.
Оқу процесінде оқушыларға графиктерді құру, олардың қасиеттерін талдау және өмірлік жағдаяттармен байланыстыра білу мүмкіндігі беріледі. Бағдарлама теория мен практиканы ұштастырып, математикалық модельдеу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Сонымен қатар, бағдарламада оқушылардың танымдық белсенділігін арттыруға арналған зерттеу тапсырмалары мен шығармашылық жұмыстар қамтылған. Бұл оқушылардың логикалық ойлауын дамытып қана қоймай, олардың өз бетімен білім алуға деген ынтасын арттырады.
Математика
Авторлық бағдарлама
3 сынып
Бастауыш буында математика пəнінен функционалдық сауаттылықты дамытуға арналған тапсырмалар» (3-4 сынып оқушыларына арналған)
Бұл авторлық бағдарлама бастауыш буынның 3–4 сынып оқушыларына арналған және математика пәні аясында функционалдық сауаттылықты дамытуға бағытталған. Бағдарлама мазмұны Қазақстан Республикасының бастауыш білім беру стандарты мен жаңартылған білім мазмұны талаптарына сәйкес құрастырылған.
Бағдарламаның негізгі мақсаты – оқушылардың күнделікті өмірде кездесетін түрлі жағдаяттарда математикалық білімдерін саналы және тиімді қолдану қабілетін қалыптастыру, логикалық ойлауын, талдау және шешім қабылдау дағдыларын жетілдіру.
Бағыты: бастауыш буында математика пәні арқылы функционалдық сауаттылықты дамыту. Бұл бағыт оқушылардың өмірде кездесетін мәселелерді шешу үшін алған білімдерін тиімді қолдануға үйретуге негізделген. Тапсырмалар оқушылардың математикалық логикасын дамытып, есеп шығарудағы дағдыларын өмірлік қажеттілікке айналдыруға бағытталады.
Өзектілігі: қазіргі таңда білім беру жүйесінің басты талаптарының бірі – оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту. Бұл дегеніміз, оқушыла
Математика
Авторлық бағдарлама
3 сынып
Бастауыш буында математика пəнінен функционалдық сауаттылықты дамытуға арналған тапсырмалар» (3-4 сынып оқушыларына арналған)
Бұл авторлық бағдарлама бастауыш буынның 3–4 сынып оқушыларына арналған және математика пәні аясында функционалдық сауаттылықты дамытуға бағытталған. Бағдарлама мазмұны Қазақстан Республикасының бастауыш білім беру стандарты мен жаңартылған білім мазмұны талаптарына сәйкес құрастырылған.
Бағдарламаның негізгі мақсаты – оқушылардың күнделікті өмірде кездесетін түрлі жағдаяттарда математикалық білімдерін саналы және тиімді қолдану қабілетін қалыптастыру, логикалық ойлауын, талдау және шешім қабылдау дағдыларын жетілдіру.
Бағыты: бастауыш буында математика пәні арқылы функционалдық сауаттылықты дамыту. Бұл бағыт оқушылардың өмірде кездесетін мәселелерді шешу үшін алған білімдерін тиімді қолдануға үйретуге негізделген. Тапсырмалар оқушылардың математикалық логикасын дамытып, есеп шығарудағы дағдыларын өмірлік қажеттілікке айналдыруға бағытталады.
Өзектілігі: қазіргі таңда білім беру жүйесінің басты талаптарының бірі – оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту. Бұл дегеніміз, оқушыла
Математика
Авторлық бағдарлама
3 сынып
«Сиқырлы сандар әлемі»
Қазіргі жаһандану жағдайында математиканың қоғамдағы орны бұрынғыдан да маңызды болып отыр. Әсіресе, нақты ғылымдар мен технологиялық салалар қарқынды дамыған бүгінгі таңда математикалық сауаттылық пен функционалдық ойлау қабілеті кез келген оқушы үшін басты қажеттілікке айналды. Осы орайда тригонометрия бөлімі — тек теориялық білім көзі ғана емес, нақты өмірмен тығыз байланысты тәжірибелік құрал ретінде ерекшеленеді.
9-сыныпта қарастырылатын «Тригонометриялық функциялардың қасиеттері» тақырыбы – оқушылардың аналитикалық ойлауын, кеңістіктік қабылдауын, логикалық байланыс орнату қабілеттерін дамытуда маңызды орын алады. Бұл тақырыптың мазмұны инженерия, физика, астрономия, информатика және архитектура секілді салаларда қолданылатын нақты модельдер мен заңдылықтарға негізделеді.
Өзектілігі
Мектеп бағдарламасындағы тригонометриялық білім – оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамытудың және ғылыми-техникалық дүниетанымын қалыптастырудың басты құралдарының бірі. Қазіргі білім беру жүйес
Математика
Авторлық бағдарлама
2 сынып
МАТЕМАТИКА ӘЛЕМІ
МАТЕМАТИКА ӘЛЕМІ
4-сынып оқушыларына арналған
Математика
Авторлық бағдарлама
4 сынып
Қазіргі білім беру технологияларын математика сабағында қолдану» ( 5-6 сынып оқушыларына арналған құрал)
Қазіргі таңда білім беру саласында ақпараттық-коммуникациялық технологиялар күн өткен сайын маңызды рөл атқарып келеді. Әсіресе, математикалық білім беру саласында онлайн-ресурстардың қолданылуы оқушылардың білім сапасын жақсартып, оқу процесін тиімді әрі қызықты етуге ықпал етеді. Онлайн-платформалар арқылы оқушылар өз деңгейлеріне сәйкес тапсырмаларды орындап, теорияны практикамен байланыстырып, математикалық ойлау қабілеттерін дамыта алады.
Бұл әдістемелікте әртүрлі онлайн-платформалар мен ресурстарды пайдалану арқылы оқушыларға математикалық білімнің түрлі аспектілері ұсынылады. Әдістемеліктің басты ерекшелігі — әрбір оқушының жеке мүмкіндіктеріне сәйкес оқыту әдістерінің қолданылуы. Бұл оқушылардың өз бетімен білім алуына, математиканы терең түсінуіне және шешім қабылдау дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді. Сондай-ақ, әдістемеліктің мақсаты – оқушыларға шығармашылық, логикалық ойлау және сыни тұрғыдан ойлауды дамыту арқылы математикалық құзыреттіліктерін қалыптастыру.
Онлайн-плат
Математика
Авторлық бағдарлама
6 сынып
Математикалық лабиринттер мен басқатырғыштар» (Бастауыш сынып оқушыларын дамыту үшін қолдануға арналған бағдарлама )
сынып оқушыларының жас ерекшелігіне сай, олардың ойын ұштайтын, логикасын дамытатын, күрделілігі біртіндеп артатын лабиринттер мен басқатырғыштар ұсынылды. Мұнда түрлі формадағы тапсырмалар – сандар арқылы шығатын жолдарды табу, логикалық суреттерді сәйкестендіру, математикалық жұмбақтар шешу, торкөзді есептер, «шешу арқылы шық» принципіндегі лабиринттер, «артықты тап», «қайсысы дұрыс?» секілді логикалық сұрақтар қамтылған.
Авторлық жұмыс бағдарламалық талаптардан ауытқымай, оны толықтырып, оқушының жеке қабілетін дамытуға бағытталған. Әсіресе инклюзивті білім беру жағдайында бұл тапсырмаларды дифференциация әдісімен қолдануға мүмкіндік мол. Жоғары деңгейдегі оқушылар күрделі лабиринттер мен басқатырғыштарды орындаса, орта деңгейдегі оқушыларға бейімделген тапсырмалар ұсынылады.
Жұмыс құрылымы педагогтарға да ыңғайлы болатындай етіп жасалған: әр бөлім нақты тақырыпқа негізделген, тапсырмалар соңында шағын өзіндік бақылау немесе кері байланыс сұрақтары берілген. Бұл арқылы мұғалім оқушы
Математика
Авторлық бағдарлама
4 сынып
Логика әлемі
Ұтымды әдіс-тәсілдер қолданылады;
Әр сабаққа сәйкес келетін материалдар беріледі;
Сабақтың принципі сақталады;
Білік пен дағдыны жетілдіруге бағытталған;
Дәстүрден тыс ойлауды, ой тұжырымдауды талап етеді;
Бағаланбайды, тек мадақталады;
Дамыта оқытуды жүзеге асырады;
Халықтық педагогиканың элементтері пайдаланылады.
Математика
Авторлық бағдарлама
2 сынып
Авторлық бағдарлама "Логика әлемі"
Логикалық тапсырмаы орындауға арналған жинақтар
Математика
Авторлық бағдарлама
2 сынып
1
2
...
13
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!

Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!

