Бастауыш сынып Ғылыми жұмыстар бойынша оқу-әдістемелік материалдар
Еліміздің барлық педагогтарының білімі мен тәжірибесін біріктіріп, білім сапасын арттыру үшін барлық педагогтардың еңбектерін осы сайтта жинадық. Сайтта 642 материал жарияланған. Сіз осының барлығын сайттан жүктеп сабағыңызға қолдана аласыз.
Барлығы: 642 материал
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. Жаңа оқу жылына арналған
Нан неліктен ақ нмесе қара болып бөлінеді
Нанның қара және ақ болып бөлінуінің ғылыми себептерін анықтау.
Дәнді дақылдардың өңделу ерекшеліктерін зерттеу.
Қара және ақ нанның құрамы, тағамдық құндылығы мен денсаулыққа пайдасын салыстыру.
Екі нан түрінің қайсысы қандай жағдайда пайдалы екенін түсіндіру.
Бастауыш сынып
Ғылыми жұмыстар
Барлық сыныптар
Ғылыми жоба: Кока-кола зияны
Ғылыми жоба: Кока-кола зияны туралы ақпараттар толықтай берілген
Бастауыш сынып
Ғылыми жұмыстар
3 сынып
Ғылыми жоба: Құсбегілік
Ғылыми жоба жұмысы.
Бастауыш сынып
Ғылыми жұмыстар
3 сынып
"Жарық пен көлеңкенің құпиясы. Көлеңке театры"
Мақсаты:
Жарық пен көлеңке арасындағы байланыс заңдылықтарын зерттеу.
Көлеңке театры арқылы ғылыми құбылысты шығармашылық тұрғыдан көрсету.
Міндеттері:
Жарық көзі, дене және көлеңке арасындағы тәуелділікті тәжірибе арқылы анықтау.
Көлеңке көлемінің өзгеруін бақылап, салыстыру.
Көлеңке театрында әртүрлі бейнелерді жасау тәсілдерін үйрену.
Көрерменге ғылыми құбылысты өнер арқылы жеткізу.
Болжам:
Егер жарық көзі мен дененің арақашықтығы өзгерсе, көлеңкенің көлемі мен пішіні де өзгереді.
Бұл құбылысты тиімді қолдану арқылы көлеңке театрында түрлі кейіпкерлер мен сахналық көріністер жасауға болады.
Күтілетін нәтиже:
Жарық пен көлеңкенің құпиялары тәжірибелер арқылы түсіндіріледі.
Оқушылар көлеңке театры қойылымын дайындай алады.
Ғылыми түсінік пен шығармашылық өнерді ұштастыру жүзеге асады.
Бастауыш сынып
Ғылыми жұмыстар
Барлық сыныптар
Бастауыш сыныпта оқушылардың тілдік құзіреттілігін дамыту»
Бағдарламаның өзектілігі: Бастауыш сынып оқушыларына арналған
тіл дамыту жұмыстары – олардың танымдық қабілетін арттырудың, ой-
өрісін кеңейтудің, сауатты сөйлеу дағдыларын қалыптастырудың жəне
ұлттық құндылықтарды меңгертудің басты құралы. Ұсынылып отырған
авторлық бағдарлама 2-сынып оқушыларына арналған жəне тілдік
құзіреттілікті дамытуға бағытталған.
Бағдарламада оқушылардың сөздік қорын байыту, байланыстырып
сөйлеу дағдыларын жетілдіру, қазақ халқының мəдениеті мен салт-
дəстүрлеріне негізделген тіл үйрету əдістері қамтылған. Сонымен қатар,
бағдарлама оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамытып, өз
ойын еркін əрі сауатты жеткізуге үйретеді.
Бағдарламаның өзектілігі – қазіргі бастауыш мектеп оқушыларының
тілдік құзыреттілігін арттыруда, оқу процесіне ұлттық мазмұнды кіріктіре
отырып, олардың ойлау жəне сөйлеу мəдениетін қатар дамытуында.
Бағдарламада грамматика, морфология, синтаксис, мəтінмен жұмыс
сияқты негізгі бөлімдер қамтылып, жүйелі тапсырмалармен
толықтырылған.
Бағдарламан
Бастауыш сынып
Ғылыми жұмыстар
3 сынып
Кәсіби бағдар беру
Кәсіби бағдар беру
Бастауыш сынып
Ғылыми жұмыстар
Барлық сыныптар
Ғылыми жоба тақырыптары
Ғылыми жоба
Бастауыш сынып
Ғылыми жұмыстар
Барлық сыныптар
«Ағаштың пайдасы»
«Ағаштың пайдасы» тақырыбындағы жоба – қазіргі заманғы экологиялық және медициналық тұрғыдан өзекті зерттеу жұмысы болып табылады. Жоба авторы – Тұрағал Наргиз Жасұланқызы 3 «В» сынып оқушысы– ағаштардың әртүрлі бөліктерінің (жапырақ, бүршік, қабық, гүл, шайыр) адам ағзасына тигізетін емдік әсерін жан-жақты қарастырған.
Жобаның ерекшелігі – теориялық мәліметтер мен тәжірибелік зерттеуді үйлестіріп, «Табиғи шипа» атты табиғи дәріні жасап, оның тиімділігін тәжірибе арқылы көрсетуінде. Оқушылар әрбір ағаш түрінің емдік қасиеттерін анықтап, дәрінің құрамына дұрыс енгізген. Практикалық бөлімде көрсетілген қадамдар мен нәтижелер нақты әрі көрнекі.
Бастауыш сынып
Ғылыми жұмыстар
3 сынып
Жапырақтың құпиясы
Жапырақ – табиғаттағы ең ғажайып жаратылыс. Ол өсімдікке сән беріп қана қоймай, өмір сүруіне қажет оттегін бөледі. Біз күн сайын тыныс алып жүрген ауамыздың таза болуы – өсімдіктер мен олардың жапырақтарының арқасы.
Бастауыш сынып
Ғылыми жұмыстар
3 сынып
ТҰЗДЫҢ ҚҰПИЯСЫ
Қазақ халық медицинасының ас тұзының ерекшелігін анықтайды және емдік қасиеті бар екендігін дәлелдеу
Бастауыш сынып
Ғылыми жұмыстар
4 сынып
" Біздің сүйікті хайуанаттар бағы"
Жұмыстың өзектілігі. Жануарлар-біздің достарымыз! Кейбір мәліметтерге сәйкес, хайуанаттар бағы спорттық іс-шараларға қарағанда көбірек барады. Көптеген адамдар жануарларды жақын маңда, толық көлемде көргісі келеді, олардың иісін сезгісі келеді, тіпті оларға қол тигізгісі келеді. Бұл бірде-бір фильм бере алмайды. Хайуанаттар бағы келушілердің көңілін көтеру үшін ғана емес, сонымен бірге үлкен рөл атқарады өйткені қазіргі әлемде жануарлардың немесе өсімдіктердің бір түрі әр 20 минут сайын біржола жоғалады, сондықтан хайуанаттар бағы жердің табиғатын сақтай алады. Хайуанаттар бағында жас жануарларды кейінірек жабайы табиғат әлеміне жіберу үшін өсіріп қана қоймай, сирек кездесетін түрлерді зерттеуге мүмкіндік береді. Хайуанаттар бағына барғаннан кейін адамдар оның тұрғындарына еніп, осы жануарларды қорғауға көбірек көңіл бөледі.
Бастауыш сынып
Ғылыми жұмыстар
3 сынып
Дәмді сүт
Зерттеудің өзектілігі: дүкендерде сүт өнімдерінің үлкен таңдауы бар, бірақ өз қолыңызбен жасалған өнімдер әрқашан сапалы болды. Олар консерванттарды, дәмді жақсартқыштарды және басқа химиялық қоспаларды қоспайды. Сонымен, олар денсаулық үшін қауіпсіз. Сүт - ағзаға қажетті дәрумендердің күнделікті мөлшерін толтыратын пайдалы және қоректік өнім. Күн сайын бір стақан сүт - бұл кальций, ақуыздар мен дәрумендердің қоймасы. Бірақ барлық балалар сүт ішіп, сүт негізінде дайындалған тағамдарды жеуге қуанышты емес. Сондықтан мен сүттің құндылығын, оның бала ағзасының дамуы үшін маңыздылығын ашуым керек.
Бастауыш сынып
Ғылыми жұмыстар
2 сынып
Оқушылардың сөйлеу мәдениетін қалыптастыру жолдары
Қазіргі таңда білім беру жүйесінің басты міндеттерінің бірі – жеке тұлғаның жан-жақты дамуына жағдай жасау. Бастауыш сынып оқушыларының тұлғалық қасиеттерін қалыптастыруда сөйлеу мәдениетінің алатын орны ерекше. Сөйлеу мәдениеті – баланың тұлғалық дамуына, қоғамда өз орнын табуына, өз ойын еркін әрі сауатты жеткізуіне мүмкіндік беретін негізгі дағды.
Бастауыш сынып оқушысының дұрыс сөйлеуі – тек білімнің көрсеткіші емес, сонымен қатар оның тәрбие деңгейінің де көрінісі. Осыған байланысты оқушының сөйлеу мәдениетін қалыптастыру – мұғалімнің күнделікті жұмысындағы маңызды бағыттардың бірі болып табылады.
Осы жұмыста бастауыш сынып оқушыларының сөйлеу мәдениетін қалыптастыру жолдары, әдістері, ерекшеліктері және нәтижелері қарастырылады.
Бастауыш сынып
Ғылыми жұмыстар
Барлық сыныптар
«Бастауыш сынып оқушыларының оқу дағдысын қалыптастыру әдістері»
«Бастауыш сынып оқушыларының оқу дағдысын қалыптастыру әдістері» атты әдістемелік құрал бастауыш білім беру процесіндегі оқушылардың сапалы оқу дағдыларын меңгеруіне бағытталған кешенді зерттеулер мен тәжірибелерді қамтиды. Бұл құралдың негізгі мақсаты – бастауыш сынып мұғалімдері мен педагогикалық тәжірибемен айналысатын мамандарға, сондай-ақ болашақ бастауыш сынып педагогтарына оқыту әдістемелерін тиімді қолдануға жәрдемдесу. Бірінші бөлімде оқу дағдысын қалыптастырудың теориялық негіздері қарастырылады, мұнда психологиялық аспектілер мен педагогикалық негіздер және олардың қолдану салаларына ерекше назар аударылған. Әсіресе, бірінші бөлімнің 1.1 тармағында оқу дағдысын қалыптастырудың психологиялық аспектілері талданады, ал 1.2 тармағында оқу дағдысының педагогикалық негіздері және олардың қолдану салалары терең қарастырылады.
Бастауыш сынып
Ғылыми жұмыстар
Барлық сыныптар
Жарық пен көлеңкенің микроорганизмдерге әсері
Микроорганизмдер – өте кішкентай тіршілік иелері, оларды тек
микроскоп арқылы ғана көруге болады. Олар біздің қоршаған ортада
everywhere кездеседі: топырақта, суда, ауада, тіпті адамның және
жануарлардың денесінде де бар. Кейбір микроорганизмдер пайдалы
болып, адамдар мен жануарларға көмек көрсетсе, мысалы, сүт өнімдерін
дайындауға қатысады, ал кейбіреулері зиянды, олар тамақты шірітіп
немесе адамға ауру тудыруы мүмкін.
Мысалы, нан немесе жеміс уақыт өте келе көгеріп, шіріп кетеді. Бұл
процеске микроорганизмдер тікелей әсер етеді: бактериялар мен
саңырауқұлақтар нан мен жемістің бетінде өсіп, тамақты бүлдіреді.
Сондықтан микроорганизмдердің тіршілігі мен олардың өсу жағдайын
түсіну адам үшін маңызды.
Бастауыш сынып
Ғылыми жұмыстар
4 сынып
Сүзбенің пайдалы қасиеттері
Тамақтану-бұл адамның дұрыс дамуын, денсаулығының жай-күйін және еңбекке қабілеттілігін анықтайтын қоршаған ортаның маңызды факторы, сондықтан ол теңдестірілген болуы керек, яғни құрамында ағзаға пайдалы барлық заттар болуы керек.
Сүзбе-бұл құнды өнім ғана емес, сонымен қатар көптеген алғашқы, негізгі тағамдар мен десерттердің өте дәмді және қажетті құрамдас бөлігі. Бұл нәзік, сәл қышқыл сүт өнімі ұзақ уақыт бойы өте танымал болды. Бұл таңқаларлық емес-сіз сүзбеден жүздеген дәмді тағамдар жасай аласыз.
Сүзбе дайындау сүттен оның ақуыз және май сияқты құнды компоненттерін бөліп алуға негізделген. Бұл ең көне ашытылған сүт өнімдерінің бірі. Сүзбе бәріне пайдалы. Ол өмірдің бірінші жылынан бастап адамның диетасына енеді және ешкім онымен ажырасқысы келмейді.
Маған сүзбе ұнайды және оның адам ағзасына қалай әсер ететінін білгім келді. Менің ойымша, сүзбе-бұл дәмді өнім ғана емес, сонымен қатар өте құнды, адам денсаулығына жағымды әсер етеді.
Менің зерттеу тақырыбым " Сүзбенің пайдалы қасие
Бастауыш сынып
Ғылыми жұмыстар
2 сынып
«Балалар ұжымын дамытудың жолдары»
Бұл курстық жұмыс «Балалар ұжымын дамытудың жолдары» тақырыбына арналған. Жұмыста бастауыш сыныптағы балалар ұжымының даму ерекшеліктері, мұғалім мен тәрбиешінің рөлі, заманауи әдістер мен ойын технологияларының ықпалы қарастырылған. Практикалық бөлімде балалар ұжымын дамытуға арналған әдістер, ұлттық ойындар мен зерттеу тәсілдері ұсынылған.
Бастауыш сынып
Ғылыми жұмыстар
Барлық сыныптар
«Бастауышта жасанды интеллект: оқытудағы жаңа мүмкіндіктер»
Жасанды интеллект (ЖИ) – бастауыш білім беру саласына жаңа серпін беретін заманауи технология. Ол мұғалімге оқу материалын түрлендіріп, оқушылардың жас ерекшелігіне сай қызықты тапсырмалар әзірлеуге көмектеседі. ЖИ арқылы сурет, бейне, ойын, тест секілді қосымша ресурстарды оңай жасауға болады.
Бастауыштағы басты мақсат – баланың қиялын, қызығушылығын, зерттеушілік қабілетін дамыту. Осы тұрғыда жасанды интеллект мұғалімнің қолын жеңілдетіп қана қоймай, әр оқушыға жеке дара оқу жолын ұсынуға мүмкіндік береді. Мысалы, кейбір оқушыларға тапсырманы суретпен, басқасына ойын түрінде немесе дыбыстық форматта беруге болады.
Жасанды интеллект – мұғалімнің орнына емес, мұғалімге серік болатын құрал. Дұрыс пайдаланылған жағдайда ол оқу-тәрбие процесін тиімді етіп, оқушының білімге деген қызығушылығын арттырады.
Бастауыш сынып
Ғылыми жұмыстар
Барлық сыныптар
Ғылыми жоба
Педагогикалық шеберліктің ерекшеліктерімен танысып, оның маңызын түсіну.аман ағысына сай біліммен қаруланған ой-өрісі жоғары, зерделі, жан-жақты дамыған маман - уақыт талабы. Кеше ғана көк туын желбіретіп шаңырақ көтерген егемен елімізді өркениетке жетелейтін білім бастауында мектеп, ал сол мектепте жас ұрпақ бойына білім негізінің мәңгілік іргетасын қалаушы- ұстаз тұрады. «Мұғалімдер- қоғамның ең білімді, ең отаншыл, білгілеріңіз келсе, ең «сынампаз» бөлігі болып табылады»,[1]. Сондықтан да бүгінгі таңда тәуелсіз елімізге білікті маман, өз ісінің шебері қажет. Ал педагогикалық шеберліктің негізі неде? Шебер педагог білімді, тәжірибесі мол, жан-жақты бола отырып, оқушыларды жеке тұлға етіп қалыптастыру мақсатында білім мен тәрбиені ұштастыра алуы қажет. Әр оқушының дарындылығын айқындау, олардың дамуына қолайлы жағдайлар жасау, мектеп, жанұя, мұғалімнің ролін анықтау, студенттер мен мұғалімдер ұжымын қалыптастыру - педагогикалық шеберлікті жетілдіруге негізделеді деп есептейміз.
Бастауыш сынып
Ғылыми жұмыстар
Басқа
Диссертация Ғылыми жоба
Бастауыш мектептерде тәлім-тәрбие мазмұнының ғылыми-теориялық негіздерін айқындау, тәрбие мазмұнын ізгілендіруге байланысты әдістер мен ұйымдастыру формаларын дайындау.
Жалпы педагогикалық үдерісте тәрбие жұмыстары да өз өрісін табады. Бұл үдеріс, әдетте, дербес сипатты құбылыс ретінде қарастырылады, себебі ол өз ерекшеліктеріне ие болуымен оқу үдерісіне де, даму үдерісіне де жанаса бермейді. Тәрбие барысын зерттеуші педагогика саласы тәрбие теориясы деп аталады. Егер оқу үдерісінің субъекттері мұғалім мен оқушы есептелетін болса, тәрбие үдерісінің қатысушылары - тәрбиеші мен тәрбиеленуші.Бастауыш мектепте оқуды да, тәрбиені де жүргізетін бір тұлға - маман педагог.
Бастауыш сынып
Ғылыми жұмыстар
Басқа
1
2
...
33
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!

Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!

